36min!!!!!!!

666

36min ja lippupalvelussa(netin kautta)liput sold out!!! Taitaa olla kyseisen lajin MM !No onneks kaverit kerkes...HEAVYYYY!!!

122

49949

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .........

      Entäs puhelimen kautta onko nekin jo myyty loppuun?

      • loppuunvarattu

        toistaiseksi kaikki liput loppuunmyyty, netin kautta ainakin kehoittaa palaamaan myöhemmin tarkistamaan tilanteen...


      • !!!

        No MITÄS luutet...purkka tukka


      • Nimetön
        loppuunvarattu kirjoitti:

        toistaiseksi kaikki liput loppuunmyyty, netin kautta ainakin kehoittaa palaamaan myöhemmin tarkistamaan tilanteen...

        http://www.city.fi/videoni/video/4127/

        Siellä se rumpali jo harjoittelee


    • Passépartout

      Minä jäin ilman, nyt harmittaa :(!!! Kirjauduin lippupalveluun sisälle 8:15, mutta pari minuuttia ennen yhdeksää tuli ilmoitus "sinut on kirjattu ulos turvallisuus syistä". No, rupesin taas jonottamaan ja kun pääsin lippupalveluun kaikki liput oli myyty!!! Ihan Perkeleen hyvää palvelua lippupalvelussa ja Ihan Perkeleen huonoa tuuria! Yritin soittaakin vähintään viiden minuutin välein mutta linjat oli vaan tukossa!!! Voiko noin huonoa tuuria ollakaan? Olisiko toivoa saada enää mitään kautta lippuja?

      • kala

        Huuto.net, taitaa olla paras toivosi. Ylihintaa joutuupi kyl maksaa, mut näinhän se markkinatalous toimii, hinta muodostuu markkinoilla.

        Mä lensin kans pihalle lippupalvelusta ennen ysii, mut kerkesin viel silti ostaan viimesii lippija.


      • 666

        Huutonetistä...about 100e lippu varmaan...


      • 1%.

        kannattas joskus liikkua siitä koneen ääreltä uloskin. vähä aikaa jonotteli lippupalvelun luukulla ja kenttäpaikat irtos :)


      • Passépartout
        1%. kirjoitti:

        kannattas joskus liikkua siitä koneen ääreltä uloskin. vähä aikaa jonotteli lippupalvelun luukulla ja kenttäpaikat irtos :)

        Hyvähän se on lähteä jonottamaan jos ei oo lippupalvelua lähimaillakaan, eikös?


      • Lippupalvelu on perseestä!

        Ihan samoin kävi mulle, 8:10 kirjauduin sisään, 8:50 heitettiin ulos. Jonotuksen jälkeen ehdin jo saada 2 lippua ihan hyville paikoille, mutta kun painoin kassalle namikkaa ilmoittikin jonkun ihme errorin ettei voi tehdä useita varauksia...
        Sitten olikin yhtäkkiä liput loppuunvarattu!
        Juu ja puhelimella ei pääse todellakaan läpi.
        Pitää kai odottaa kun lunastamattomat liput tulee myyntiin (jos nyt kukaan sai puhelimella varattua yhtään).
        Kyllä nyt harmittaa!!


      • HELVETISSÄ
        666 kirjoitti:

        Huutonetistä...about 100e lippu varmaan...

        menko ostamaan niitä huutonetin lippuja!! Vitun trokareille muuta kuin turpaan.. en osta trokarilta vaikka saisin puoleen hintaan. Periaate saatana tämäkin ja on jääny keikkoja väliinkin, noiden saatanan syöpäläisten takia.


      • 1%.
        Passépartout kirjoitti:

        Hyvähän se on lähteä jonottamaan jos ei oo lippupalvelua lähimaillakaan, eikös?

        et kai sä keskellä saharaa asu


      • Iron Chef \,,/
        1%. kirjoitti:

        kannattas joskus liikkua siitä koneen ääreltä uloskin. vähä aikaa jonotteli lippupalvelun luukulla ja kenttäpaikat irtos :)

        Ei välttämättä sekään auttanut. Itse olin jonottamassa eikä edelläni ollut kuin vajaat 30 ihmistä ja silti jäin ilman lippuja. Siinä vaiheessa kun liput loppui oli 3 ennen mua...

        Metallica todellakin jyrää Suomessa \,,/


      • onnekas
        Lippupalvelu on perseestä! kirjoitti:

        Ihan samoin kävi mulle, 8:10 kirjauduin sisään, 8:50 heitettiin ulos. Jonotuksen jälkeen ehdin jo saada 2 lippua ihan hyville paikoille, mutta kun painoin kassalle namikkaa ilmoittikin jonkun ihme errorin ettei voi tehdä useita varauksia...
        Sitten olikin yhtäkkiä liput loppuunvarattu!
        Juu ja puhelimella ei pääse todellakaan läpi.
        Pitää kai odottaa kun lunastamattomat liput tulee myyntiin (jos nyt kukaan sai puhelimella varattua yhtään).
        Kyllä nyt harmittaa!!

        Avasin lippupalvelun sivun n.8:45 ja ilmoitti että on ruuhkaa ja yli 15min jono. Yritin soittaa 2 puhelimella molempiin numeroihin mut en päässy läpi. Olin jo ihan varma että jää väliin taas tämäkin keikka, sit vaan pääsinkin koneella varaamaan lippuja (2kpl) mutta en saanu haluamaltani paikalta mut ei paljoo haitannu. Ja tein vielä tunnuksetkin lippupalveluun siinä samassa hässäkässä. Jäi se edellinen Metallican Suomen vierailu näkemättä kun ei sillon ollu nettiä. Täytyy siis olla todella, todella, todella onnellinen näistä lipuista! Ikävä juttu teidän kannalta...
        Innolla jo odottaen 15.7!!!!!!!!


      • keikalle sittenkin!

        Moi! Kävin äsken piruuttani lippupalvelussa ja sain 2 lippua!!! Ovat tosin kyllä ihan takapäädyssä hattuhyllyllä, mutta stadikalla kummiskin ;) Toivottavasti sulle käy tuuri myös!


      • Onnekas
        onnekas kirjoitti:

        Avasin lippupalvelun sivun n.8:45 ja ilmoitti että on ruuhkaa ja yli 15min jono. Yritin soittaa 2 puhelimella molempiin numeroihin mut en päässy läpi. Olin jo ihan varma että jää väliin taas tämäkin keikka, sit vaan pääsinkin koneella varaamaan lippuja (2kpl) mutta en saanu haluamaltani paikalta mut ei paljoo haitannu. Ja tein vielä tunnuksetkin lippupalveluun siinä samassa hässäkässä. Jäi se edellinen Metallican Suomen vierailu näkemättä kun ei sillon ollu nettiä. Täytyy siis olla todella, todella, todella onnellinen näistä lipuista! Ikävä juttu teidän kannalta...
        Innolla jo odottaen 15.7!!!!!!!!

        Jonotin Lippupalvelun pisteeseen Tampereelle ja vain n. puolet jonosta sai liput. Koko jonotusajan soitin Lippupalvelun puhelinpalveluun, ja läpi pääsin 09:23. Kenttäpaikat olivat kaikki menneet, mutta sain paikat takakaarteeseen. Parempi se kun ei mitään.


      • Fucken alaikäinen ämmä

        Ottaa helvetisti päähän ku oon ala-ikäne.. pitänee mennä stadionin ulkopuolel kuuntelemaa :/


      • tympiintynyt
        HELVETISSÄ kirjoitti:

        menko ostamaan niitä huutonetin lippuja!! Vitun trokareille muuta kuin turpaan.. en osta trokarilta vaikka saisin puoleen hintaan. Periaate saatana tämäkin ja on jääny keikkoja väliinkin, noiden saatanan syöpäläisten takia.

        aivan oikeessa, pitäis kaikkien jättää ostamatta ne liput niin siinähän jäis nuolee näppejään lippujen kans. ja turpaan kaupan päälle niille idiooteille.osa varmaan kin sellaisia joiden työpaikat varannu 100 lippua ja nää ottanu 10 itselleen ja sit myy niitä netis.. jättäkää ostamatta niin hinnat laskee konsertin lähestyes.


      • Trokari
        HELVETISSÄ kirjoitti:

        menko ostamaan niitä huutonetin lippuja!! Vitun trokareille muuta kuin turpaan.. en osta trokarilta vaikka saisin puoleen hintaan. Periaate saatana tämäkin ja on jääny keikkoja väliinkin, noiden saatanan syöpäläisten takia.

        Mulla on lippuja, mutta en myy niitä
        ennen kesää. Odotellaan hintojen nousua...


      • Papa Het

        Mulle kävi ihan samalla lailla VITUTTAAA!!!!!!!!!


      • paskaläjä
        Trokari kirjoitti:

        Mulla on lippuja, mutta en myy niitä
        ennen kesää. Odotellaan hintojen nousua...

        meilläpäin ammutaan tollasia


      • Ducray
        kala kirjoitti:

        Huuto.net, taitaa olla paras toivosi. Ylihintaa joutuupi kyl maksaa, mut näinhän se markkinatalous toimii, hinta muodostuu markkinoilla.

        Mä lensin kans pihalle lippupalvelusta ennen ysii, mut kerkesin viel silti ostaan viimesii lippija.

        Heippa! Itse olen mennyt konserttipäivänä paikan päälle kyttäämään lippuja, ja uskokaa tai älkää,AINA olen saanut lipun hyvältä paikalta joko lipun oikealla hinnalla tai halvemmalla,koskaan en ole ylihintaa joutunut maksamaan..onko kenties ollut hyvää tuuria vai mitä, mutta jos todella kiinnostaa keikka, eikä lippuja mistään löydy-suosittelen lämpimästi!! Toki harmitus voi olla tod.suuri, jos ei sitten onnistu, mutta jos on valmis ottamaan vähän riskejä elämässä,niin kannattaa..its eolen ainakin aina onnistunut..tällä tavoin olen ollut mm Tina Turnein ja Bon Jovin keikalla.
        Tsemppiä. PS:Vai mahdetaanko saada lisäkeikka..?


      • DDKJHDK
        Passépartout kirjoitti:

        Hyvähän se on lähteä jonottamaan jos ei oo lippupalvelua lähimaillakaan, eikös?

        !!!!!!!!!!


      • lippupalveluun
        Ducray kirjoitti:

        Heippa! Itse olen mennyt konserttipäivänä paikan päälle kyttäämään lippuja, ja uskokaa tai älkää,AINA olen saanut lipun hyvältä paikalta joko lipun oikealla hinnalla tai halvemmalla,koskaan en ole ylihintaa joutunut maksamaan..onko kenties ollut hyvää tuuria vai mitä, mutta jos todella kiinnostaa keikka, eikä lippuja mistään löydy-suosittelen lämpimästi!! Toki harmitus voi olla tod.suuri, jos ei sitten onnistu, mutta jos on valmis ottamaan vähän riskejä elämässä,niin kannattaa..its eolen ainakin aina onnistunut..tällä tavoin olen ollut mm Tina Turnein ja Bon Jovin keikalla.
        Tsemppiä. PS:Vai mahdetaanko saada lisäkeikka..?

        No ei perkele viitti täältä Inarista lähtä portille lippuja kyttään, meikäläisen tuurilla ei varmasti pääse stadionille.


      • rajaa
        1%. kirjoitti:

        et kai sä keskellä saharaa asu

        Ei ne kaikki asu siellä lippupalvelun vieressä, itsellä on matkaa 600 km lähimpään lippupalveluun.


      • gjfhvmcgnc
        1%. kirjoitti:

        kannattas joskus liikkua siitä koneen ääreltä uloskin. vähä aikaa jonotteli lippupalvelun luukulla ja kenttäpaikat irtos :)

        "kannattas joskus liikkua siitä koneen ääreltä uloskin. vähä aikaa jonotteli lippupalvelun luukulla ja kenttäpaikat irtos :)"

        jotkut ovat liikkuneet aamulla töihin eikä lippupalvelun luukulle. ;))))


      • sitä
        gjfhvmcgnc kirjoitti:

        "kannattas joskus liikkua siitä koneen ääreltä uloskin. vähä aikaa jonotteli lippupalvelun luukulla ja kenttäpaikat irtos :)"

        jotkut ovat liikkuneet aamulla töihin eikä lippupalvelun luukulle. ;))))

        ny aina keinoja löytyy jolla yhen päivän lomailee.


      • zirzy
        666 kirjoitti:

        Huutonetistä...about 100e lippu varmaan...

        Mulla ainaki onnistu.. Sain 4 lippua hintaan 280€.


      • ''''

        Kyselepä paikkakuntasi tai lähistön matkatoimistoista lippupaketteja. Usein myyvät pelkkiä lippujakin ja on yleensä aina hyviltä paikoilta. Kokemusta on!


      • .....
        HELVETISSÄ kirjoitti:

        menko ostamaan niitä huutonetin lippuja!! Vitun trokareille muuta kuin turpaan.. en osta trokarilta vaikka saisin puoleen hintaan. Periaate saatana tämäkin ja on jääny keikkoja väliinkin, noiden saatanan syöpäläisten takia.

        Stanan trokarit. Mikään ei ketuta niin paljoa kuin se että nämä urpot yrittää netota ihmisten halulla päästä katsomaan jotain bändiä. Boikotoikaa kaikki näitä alemman kastin ihmisolentoja. Itse en osta ikinä lippua kenelltäkään tälläiselta vaikka sais halvalla.
        V*tuttaa!!!!


    • jfjrlr

      Olin jonossa lippupalvelun luukulle ja noin puolen tunnin jonotuksen jälkeen pääsin ostoksille. Myyjä kysyi että mitäs sulle ja tilasin kolme kenttälippua. Edelläni ollut kaveri oli vaan tiskillä ja myyjät luulivat että hänelle on jo liput tulossa. Siinä vaiheessa kun maksoin omani kuulin kun tälle hepulle sanottiin että paikat kentälle valitettavasti loppu.

      Yleensä näin käy aina minulle mutta sääliksi toisaalta kävi. Helvetin tyhmää että saa ostaa rajattomasti lippuja. Monet tuli metrin pituisen lakanan kanssa ulos! Lienevät jo myynnissä huuto.netissä hintaan 200e/kpl... Maksimi saisi olla vaikka 2kpl per naama niin saisi jonottajatkin omansa..

      • oli siis

        6 lippua/nenä


      • Ei oikein!
        oli siis kirjoitti:

        6 lippua/nenä

        Törkeää että huuto.net on saman tien täynnä lippuja, niitä on siellä ihan älyttömästi! Tuollaset väärinkäytökset pitäisi saada kuriin! Ilmoitus kaikista myyjistä samantien lippukauppiaille ja järjestäjille! Huuto.netistä näiltä käyttäjiltä oikeudet pois!


      • änkytä
        Ei oikein! kirjoitti:

        Törkeää että huuto.net on saman tien täynnä lippuja, niitä on siellä ihan älyttömästi! Tuollaset väärinkäytökset pitäisi saada kuriin! Ilmoitus kaikista myyjistä samantien lippukauppiaille ja järjestäjille! Huuto.netistä näiltä käyttäjiltä oikeudet pois!

        Köyhän pitää jostain saada rahaa. Ostin 4 lippua ihan sen takia että voin myydä niistä kaks ja pääsen avovaimon kans Helsinkiin keikkaa kattomaan.


      • Piratismiman
        änkytä kirjoitti:

        Köyhän pitää jostain saada rahaa. Ostin 4 lippua ihan sen takia että voin myydä niistä kaks ja pääsen avovaimon kans Helsinkiin keikkaa kattomaan.

        Näin juuri,aivan turha itkeä jostain lippu myynti hässäkästä..on hiukan eri hommaa ulkomailla esim.englannin liiga ja nhl!Ja jos nyt kerran tai kaks elämässä metallican näkee, mitä helvetin väliä sillä on maksaako lippu 65 vai 120e!!Kaikki laitonhan on sallittua kohtuuden rajoissa...vai???


      • minnu@
        Ei oikein! kirjoitti:

        Törkeää että huuto.net on saman tien täynnä lippuja, niitä on siellä ihan älyttömästi! Tuollaset väärinkäytökset pitäisi saada kuriin! Ilmoitus kaikista myyjistä samantien lippukauppiaille ja järjestäjille! Huuto.netistä näiltä käyttäjiltä oikeudet pois!

        Oon samaa mieltä, ettei ihmisten ahneudella oo näemmä rajoja...ja noista vastausviesteistä päätellen se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa, räyh


      • ketutus tapissa
        Ei oikein! kirjoitti:

        Törkeää että huuto.net on saman tien täynnä lippuja, niitä on siellä ihan älyttömästi! Tuollaset väärinkäytökset pitäisi saada kuriin! Ilmoitus kaikista myyjistä samantien lippukauppiaille ja järjestäjille! Huuto.netistä näiltä käyttäjiltä oikeudet pois!

        Ei huuto.net tuohon mitenkään ota kantaa. Kyselty on ja ihmetelty, mutta antavat paskojen toimia laittomasti jälleenmyyjinä.
        Lippupalvelun sivuilla vaan tekstinä: Lippujen jälleenmyynti, luovuttaminen oheistuotteena tai toisen tuotteen tai palvelun myynnin yhteydessä ilmaiseksikin on kielletty ilman Lippupalvelun nimenomaista kirjallista suostumusta.


      • olol
        änkytä kirjoitti:

        Köyhän pitää jostain saada rahaa. Ostin 4 lippua ihan sen takia että voin myydä niistä kaks ja pääsen avovaimon kans Helsinkiin keikkaa kattomaan.

        lolol


      • Bertill-Göran
        ketutus tapissa kirjoitti:

        Ei huuto.net tuohon mitenkään ota kantaa. Kyselty on ja ihmetelty, mutta antavat paskojen toimia laittomasti jälleenmyyjinä.
        Lippupalvelun sivuilla vaan tekstinä: Lippujen jälleenmyynti, luovuttaminen oheistuotteena tai toisen tuotteen tai palvelun myynnin yhteydessä ilmaiseksikin on kielletty ilman Lippupalvelun nimenomaista kirjallista suostumusta.

        En minä ainakaan ole koskaan Lippupalvelun luukulta lippuja ostaessani sitoutunut noudattamaan minkäänlaista jälleenmyyntikieltoa, ja Suomen laissa sitä ei käsittääkseni kielletä. Laillista omaisuuttaan saa jokainen myydä. Ja jos puhutaan 1-6 yksittäisestä lipusta niin ei sitä oikein miksikään liiketoimminnaksi voi väittää (tai ainakaan sellaiseksi todistaa).


      • ja sitäpaitsi,
        Bertill-Göran kirjoitti:

        En minä ainakaan ole koskaan Lippupalvelun luukulta lippuja ostaessani sitoutunut noudattamaan minkäänlaista jälleenmyyntikieltoa, ja Suomen laissa sitä ei käsittääkseni kielletä. Laillista omaisuuttaan saa jokainen myydä. Ja jos puhutaan 1-6 yksittäisestä lipusta niin ei sitä oikein miksikään liiketoimminnaksi voi väittää (tai ainakaan sellaiseksi todistaa).

        jos sinun kertomasi tapa olisi laillinen, ensimmäinen luukulle ehtinyt ostaisi kaikki liput ja möisi ne sitten voitolla seuraavalle, joka taas möisi kaikki liput seuraavalle jne.

        Lippu ei ole sinun laillista omaisuuttasi, olet vain lunastanut itsellesi paikan konsertista. Itse paikka on ja pysyy myyjän omaisuutena.

        Kaikki, missä rahaa liikkuu, on liiketoimintaa. Kertomallasi logiikalla minä voisin varastaa lompakkosi, viedä siitä pari sataa euroa ja sitten sanoa, että "eihän näin pientä varkautta voi rikokseksi kutsua".

        Olet sosiaalirajoitteinen luuseri, joka on kykenemätön ymmärtämään asiaa muiden kuin itsesi kannalta.


      • hajoa siihen
        ja sitäpaitsi, kirjoitti:

        jos sinun kertomasi tapa olisi laillinen, ensimmäinen luukulle ehtinyt ostaisi kaikki liput ja möisi ne sitten voitolla seuraavalle, joka taas möisi kaikki liput seuraavalle jne.

        Lippu ei ole sinun laillista omaisuuttasi, olet vain lunastanut itsellesi paikan konsertista. Itse paikka on ja pysyy myyjän omaisuutena.

        Kaikki, missä rahaa liikkuu, on liiketoimintaa. Kertomallasi logiikalla minä voisin varastaa lompakkosi, viedä siitä pari sataa euroa ja sitten sanoa, että "eihän näin pientä varkautta voi rikokseksi kutsua".

        Olet sosiaalirajoitteinen luuseri, joka on kykenemätön ymmärtämään asiaa muiden kuin itsesi kannalta.

        > "jos sinun kertomasi tapa olisi laillinen, ensimmäinen luukulle ehtinyt ostaisi kaikki liput ja möisi ne sitten voitolla seuraavalle, joka taas möisi kaikki liput seuraavalle jne."

        Tämän vuoksi kerralla myytävien lippujen määrä onkin rajoitettu kuuteen. Ja kerro nyt ihmeessä muillekin, mikä se lakipykälä on, joka kieltää ostetun lipun edelleenmyymisen.

        > "Kaikki, missä rahaa liikkuu, on liiketoimintaa."

        Ei. Liiketoiminta tarkoittaa AMMATTIMAISTA kaupallista tai teollista toimintaa. Kuuden yksittäisen lipun myyminen nettikaupassa ei ole ammattimaista. Kannattaa ottaa edes perusasioista selvää, ennen kuin yrittää väitellä jostain.

        > "Kertomallasi logiikalla minä voisin varastaa lompakkosi, viedä siitä pari sataa euroa ja sitten sanoa, että "eihän näin pientä varkautta voi rikokseksi kutsua"."

        Enpä ole muistaakseni väittänyt että rikoksilla olisi jotain alarajaa, vaan liiketoiminnalla. Sun logiikallako liiketoiminta ja rikollisuus ovat sama asia?

        > "Olet sosiaalirajoitteinen luuseri, joka on kykenemätön ymmärtämään asiaa muiden kuin itsesi kannalta."

        Niin ja sinä olet afganistanilainen maajussi joka pökkii kameleita perseeseen aikansa kuluksi... Mitäpä jos jättäisit nämä psykoanalyysit vähemmän yksinkertaisten tehtäviksi.

        Sitäpaitsi, minä en ole ainuttakaan lippua ostanut tälle keikalle enkä ole myöskään ostamiani lippuja myynyt.


      • säälittävä.
        hajoa siihen kirjoitti:

        > "jos sinun kertomasi tapa olisi laillinen, ensimmäinen luukulle ehtinyt ostaisi kaikki liput ja möisi ne sitten voitolla seuraavalle, joka taas möisi kaikki liput seuraavalle jne."

        Tämän vuoksi kerralla myytävien lippujen määrä onkin rajoitettu kuuteen. Ja kerro nyt ihmeessä muillekin, mikä se lakipykälä on, joka kieltää ostetun lipun edelleenmyymisen.

        > "Kaikki, missä rahaa liikkuu, on liiketoimintaa."

        Ei. Liiketoiminta tarkoittaa AMMATTIMAISTA kaupallista tai teollista toimintaa. Kuuden yksittäisen lipun myyminen nettikaupassa ei ole ammattimaista. Kannattaa ottaa edes perusasioista selvää, ennen kuin yrittää väitellä jostain.

        > "Kertomallasi logiikalla minä voisin varastaa lompakkosi, viedä siitä pari sataa euroa ja sitten sanoa, että "eihän näin pientä varkautta voi rikokseksi kutsua"."

        Enpä ole muistaakseni väittänyt että rikoksilla olisi jotain alarajaa, vaan liiketoiminnalla. Sun logiikallako liiketoiminta ja rikollisuus ovat sama asia?

        > "Olet sosiaalirajoitteinen luuseri, joka on kykenemätön ymmärtämään asiaa muiden kuin itsesi kannalta."

        Niin ja sinä olet afganistanilainen maajussi joka pökkii kameleita perseeseen aikansa kuluksi... Mitäpä jos jättäisit nämä psykoanalyysit vähemmän yksinkertaisten tehtäviksi.

        Sitäpaitsi, minä en ole ainuttakaan lippua ostanut tälle keikalle enkä ole myöskään ostamiani lippuja myynyt.

        "Tämän vuoksi kerralla myytävien lippujen määrä onkin rajoitettu "

        Ajattelitko aluksi tarvitsevasi kuusi lippua, ja sitten muutitkin mielesti? Vai päätitkö alunperin ostaa kuusi lippua ja sitten varastaa rahaa muilta lipunostajilta?

        "Liiketoiminta tarkoittaa AMMATTIMAISTA kaupallista tai teollista toimintaa."

        Kysypä asiaa verottajalta. Muuten, caps lockin saa myös pois päältä ilman, että tarvitsee kirjoittaa koko sanaa se päällä.

        "Enpä ole muistaakseni väittänyt että rikoksilla olisi jotain alarajaa, vaan liiketoiminnalla."

        Ole siis "liiketoiminnan" harjoittaja XD XD XD XD

        Mikäs idea "liiketoiminnallasi" on? Siis muukin kuin verojen kiertäminen?

        "en ole ainuttakaan lippua ostanu"

        Ja silti kyyläilet täällä ihmisten kirjoituksia jaä käyttäydyt kuin olisit jotenkin tekemisissä asian kanssa? Luuseri, mikä luuseril


      • hajoa siihen
        säälittävä. kirjoitti:

        "Tämän vuoksi kerralla myytävien lippujen määrä onkin rajoitettu "

        Ajattelitko aluksi tarvitsevasi kuusi lippua, ja sitten muutitkin mielesti? Vai päätitkö alunperin ostaa kuusi lippua ja sitten varastaa rahaa muilta lipunostajilta?

        "Liiketoiminta tarkoittaa AMMATTIMAISTA kaupallista tai teollista toimintaa."

        Kysypä asiaa verottajalta. Muuten, caps lockin saa myös pois päältä ilman, että tarvitsee kirjoittaa koko sanaa se päällä.

        "Enpä ole muistaakseni väittänyt että rikoksilla olisi jotain alarajaa, vaan liiketoiminnalla."

        Ole siis "liiketoiminnan" harjoittaja XD XD XD XD

        Mikäs idea "liiketoiminnallasi" on? Siis muukin kuin verojen kiertäminen?

        "en ole ainuttakaan lippua ostanu"

        Ja silti kyyläilet täällä ihmisten kirjoituksia jaä käyttäydyt kuin olisit jotenkin tekemisissä asian kanssa? Luuseri, mikä luuseril

        Että voi sitten yksinkertaisia ihmisiä olla olemassa. En yhtään ihmettele että jäit ilman lippua, tuskin osasit soittaa edes oikeaan numeroon. Nimimerkkisi olet kyllä osannut valita osuvasti... Kiitoksia päivän nauruista!

        > "Ajattelitko aluksi tarvitsevasi kuusi lippua, ja sitten muutitkin mielesti? Vai päätitkö alunperin ostaa kuusi lippua ja sitten varastaa rahaa muilta lipunostajilta?"

        En ajatellut tarvitsevani yhtään lippua ja siksi en yhtään myöskään ostanut. Mutta kyllä sulla on aika kieroutunut käsitys laista, jos tarkoitat varastamisella sitä että joku myy omaisuuttaan huuto.netissä. Olen minäkin myynyt, en lippuja mutta yhtä sun toista. Jos joku hullu maksaa tuotteesta enemmän kuin mitä myyjä siitä on maksanut, niin eihän siitä voi myyjää syyttää.

        > "Kysypä asiaa verottajalta."

        Miksi kysyisin? Minähän tiedän jo miten asia on. Kysyppä itse.

        > "Muuten, caps lockin saa myös pois päältä ilman, että tarvitsee kirjoittaa koko sanaa se päällä."

        Tiedän, mutta kun kyseessä oli sulle uusi sana ja aika pitkä ja vaikeakin vielä, niin yritin helpottaa sen ymmärrettävyyttä. Ei näköjään auttanut.

        > "Ole siis "liiketoiminnan" harjoittaja XD XD XD XD"

        En ole. Kuten eivät muutkaan, jotka myyvät huuto.netissä joitain yksittäisiä tuotteita ei-ammattimaisesti. Jos tässä toiminnassa olisi jotain laitonta tai siihen liittyisi verojen kiertämistä, niin tuskimpa huuto.net olisi näin kauan ollut pystyssä.

        > "Ja silti kyyläilet täällä ihmisten kirjoituksia jaä käyttäydyt kuin olisit jotenkin tekemisissä asian kanssa? Luuseri, mikä luuseril"

        Edelleen kannattaa jättää ne käyttäytymis- sun muut analyysit fiksummille. Jos aiheelle on laitettu linkki tuonne etusivulle, niin löytää sen ilman "kyyläämistäkin". Keskustelen täällä asioista jotka kiinnostavat, ei niiden tarvitse mua henkilökohtaisesti koskea.


      • HAHAHAHAAA
        hajoa siihen kirjoitti:

        > "jos sinun kertomasi tapa olisi laillinen, ensimmäinen luukulle ehtinyt ostaisi kaikki liput ja möisi ne sitten voitolla seuraavalle, joka taas möisi kaikki liput seuraavalle jne."

        Tämän vuoksi kerralla myytävien lippujen määrä onkin rajoitettu kuuteen. Ja kerro nyt ihmeessä muillekin, mikä se lakipykälä on, joka kieltää ostetun lipun edelleenmyymisen.

        > "Kaikki, missä rahaa liikkuu, on liiketoimintaa."

        Ei. Liiketoiminta tarkoittaa AMMATTIMAISTA kaupallista tai teollista toimintaa. Kuuden yksittäisen lipun myyminen nettikaupassa ei ole ammattimaista. Kannattaa ottaa edes perusasioista selvää, ennen kuin yrittää väitellä jostain.

        > "Kertomallasi logiikalla minä voisin varastaa lompakkosi, viedä siitä pari sataa euroa ja sitten sanoa, että "eihän näin pientä varkautta voi rikokseksi kutsua"."

        Enpä ole muistaakseni väittänyt että rikoksilla olisi jotain alarajaa, vaan liiketoiminnalla. Sun logiikallako liiketoiminta ja rikollisuus ovat sama asia?

        > "Olet sosiaalirajoitteinen luuseri, joka on kykenemätön ymmärtämään asiaa muiden kuin itsesi kannalta."

        Niin ja sinä olet afganistanilainen maajussi joka pökkii kameleita perseeseen aikansa kuluksi... Mitäpä jos jättäisit nämä psykoanalyysit vähemmän yksinkertaisten tehtäviksi.

        Sitäpaitsi, minä en ole ainuttakaan lippua ostanut tälle keikalle enkä ole myöskään ostamiani lippuja myynyt.

        Repesin ihan täysin


    • Kentällä nähdään

      Kahdeksassa minuutissa!

      • Fuel

        Vielä helpompaa on, kun tuntee oikeita ihmisiä! Varasin omat kenttälippuni jo viime viikolla... =)


      • Jaska Jokunen

        kentääälle on lipuuuut meetallicaaaa meeetallicaa, kesällä huudetaan jeeeeeee


    • dirlandaaaaaa

      Oulussa menin jonottaan lippuja kasin aikaan, silloin oli jo pitkät jonot pääovella. Sivuovella lyhyempi, tähän vartija jakoi vuoronumeroita ekaks. Sain sitten numeron 25, sitten vaan tunniks kahvilaan lämmitteleen ja ja 6 lippua ostin vartin yli ysin. Helppoa kun sen osaa ja vähän tuuria mukana :)

      • dih

        Itse istahdin työkoneelle 20 vaille ysin, loggasin omilla tunnuksilla sisään ja laitoin varaussivun valmiiksi. Reload tarpeeksi usein, ettei aikavalvonta katkaissut - muutamaa minuuttia ennen ysiä reload joka kolmas sekunti ja odottelin myynnin aktivoitumista. Noin 09:02 nuo neljä hankkimaani lippua oli veloitettu kortilta.


      • Jonottelija

        Allekirjoittanut tuli Oulussa Stockammin jonoon 4.25 , edellä 20 äijää. Yhdeksän aikaan perässä 150 äijää... Vuoronumeroiden jaossa edelleen n. 20. jonossa, vuoronumero 45... hmmm... Liput tassuun 9.25, pari paikkaa takakaarteen piippuhyllyltä. Käyhän se näinkin...


    • jaa'a

      Eipä ollu maailman ennätys kun Nightwishin konsertin liput myytiin 7 minuutissa..
      Että semmosta.

      • ...

        Ei tainnut Nightwish esiintyä stadionilla.


      • 666

        Ei tainu ihan nightiwissi esiintyä stadikalla...vai..vähän määrissä eroja!!!Kyllä tää on mm tai ainaki sm,,ainoostaan "paska"U2 on tehny suomessa saman...jota en kyllä itse tajua..


    • Samalla koplalla liikenteessä kuin vuonna 1993 Oulunkylässä. Nostalgia fiiliksissä mehustelemaan jeps. Ikääkin päässyt viime kerrasta karttumaan, sekä meille, että heille...

      • Pezno

        saatiin liput 04 ja 07 fiilis hyvä! Stadioni kutsuu jälleen kerran! :D


      • vielä kerran..
        Pezno kirjoitti:

        saatiin liput 04 ja 07 fiilis hyvä! Stadioni kutsuu jälleen kerran! :D

        93 oulunkylä 96 jäähalli 99 ruisrock 04 stadion 06 tallinna 07 menossa ollaan


      • Mercyful Fate

        Pistetään paremmaksi; 1986 Saapasjalkarockissa Pihtiputaalla, ja nyt tuli yhtäkkiä mieleen että jos taas(!) lähtisi katsomaan onko se bändi siitä miksikään muuttunut.


      • keulitaan...
        Mercyful Fate kirjoitti:

        Pistetään paremmaksi; 1986 Saapasjalkarockissa Pihtiputaalla, ja nyt tuli yhtäkkiä mieleen että jos taas(!) lähtisi katsomaan onko se bändi siitä miksikään muuttunut.

        ...niin ekan kerran sirppiliiterissä 1984...tais olla huimat 700katsojaa:-)
        se jälkeen useemmankin kerran suomessa ja muualla..


    • !!!!

      &/¤&%#¤¤&%¤(%)(/?=)(?=()%/¤¤!!!!!! TANAAN!!!!¤&%#&%/(&KELE!!!!

    • liputonmullakin

      15 vaille ysin heittivät nettikaupasta pihalle..sit vaan jonottelin ja vasta 10 yli pääsin takas ostaa lippui..4 ostin.

    • PattiSmith

      Perkule. Kouvolan lippupalvelun jonossa paleltiin 2h ja liput loppu...toiminta oli niin hidasta että virkailija/t? ehtivätä palvella ainoastaan 20-30 ihmistä. Tuntuu tosi epäreilulta! Pojan piti saada rippilahjaksi lippu..

      • halfordin jamekset

        Tuulikaappiin asti kerittiin ennen lopullista
        tuomiota. Olipahan turhauttava kokemus.
        Kyllä se nysvääminen oli aika pahaenteistä
        heti yheksästä lähtien. Oulunkylä, Hartwall
        Areena,... niin, ei tullut ilmeisesti jatkoa!


      • Patti Smith
        halfordin jamekset kirjoitti:

        Tuulikaappiin asti kerittiin ennen lopullista
        tuomiota. Olipahan turhauttava kokemus.
        Kyllä se nysvääminen oli aika pahaenteistä
        heti yheksästä lähtien. Oulunkylä, Hartwall
        Areena,... niin, ei tullut ilmeisesti jatkoa!

        Niin ikävää.....Stadikalla 2005...Ruisrockissa joskus aikanaan...samoin Roskilde ja Lontoo...Pojalle ois ollu toinen keikka. Sääli. Mutta trokareilta en alennu ostamaan, eikä olis varaakaan.
        Toivottavasti trokarit saavat paskan käteen.


    • eddie-71

      liput on kentälle! 2kpl! jee,jee.

    • harvester

      Täyttä sontaa koko nyky Metallica. Ei käsitä minkä takia vinkua Metallicasta nykyään.

      Eipä silloin 80-luvulla paljon Metallicat kelvanneet kermaperseille

      • "M"

        Sulta tais jäädä liput saamatta, kun noin aloit nyky METALLICAA haukkumaan.


    • Metallica-Fanitus

      Mä ehin saaman liput viimesten joukossa onneks...

    • deathguy

      On lippu.

    • Hintaan 1000 euroa

      Mutta missä? Kaduilla liikkuu huhua 1000 euron lipuista? Haluan sellaisen.

    • ihmettelen vaan

      etukäteen ihmettelen vaan. Huutonetissä oli jo aamusta lippuja myynnissä ja laskekaapas onko mahdollista muka myydä niin monta lippua niin lyhyessä ajassa jos muka tosiaan lippuja ei olisi myyty tiskin alta etukäteen..?

      • jk100

        kunnon trokaaja näyttää laittavan huutoon lippuja ennenku on niitä hankkinutkaan..tietää saavansa liput, ellei saa peruu kaupat ja saa huonoo palautetta(so what).Tämä onnistu ennen vielä paremmin ku pysty varaamaan netistä 10 lippua. Myy siinä sitten varauksia pikahuudolla ja ottaa rahat välistä. Kieltämättä v..n ärsyttävää mut silti v..n laillista.


      • Kaikkea muuta
        jk100 kirjoitti:

        kunnon trokaaja näyttää laittavan huutoon lippuja ennenku on niitä hankkinutkaan..tietää saavansa liput, ellei saa peruu kaupat ja saa huonoo palautetta(so what).Tämä onnistu ennen vielä paremmin ku pysty varaamaan netistä 10 lippua. Myy siinä sitten varauksia pikahuudolla ja ottaa rahat välistä. Kieltämättä v..n ärsyttävää mut silti v..n laillista.

        Jos verottajan kuullen mainitsee pimeistä ansioistaan lippukaupassa (ei veroja eikä sivukuluja maksettu voitosta), niin voi saada aika hyvän opetuksen homman "laillisuudesta".


    • dirlandaaaaaa
    • mujeldo

      9.07 sain liput.. aivan loistavaa..

    • mirre1971

      kävin juuri katsomassa huuto.netissä ja siellä näyttää olevan todella useita huutoja käynnissä ko. lipuista - monet näyttävät tekevät rahaa tällä tavalla...

      • Verotarkastaja

        ...mutta mitä siihen sanoo verottaja... ilmianto on jo tehty muutamasta henkilöstä jotka trokaa oikein urakalla.


    • jyväskylästä

      Jep... itse en rikkaa noit konsert... mut kaverit lähti kuudelta aamulla ajamaan Jyväskylän lippupalveluun ja soittivat ennen 9 ett 50metrin jono... saivat ainakin joitakin hajapaikkoja... toinen otti 9 aikaa yhteyden netin kautta lippupalveluun ja odotteli vähän... sitten otti kuusi lippua itselleen permannolle kun muihin oli vain hajapaikkoja... tuumas ett ne on mun lippuja on ainakin kuuden hengen edestä tilaa permanolla heilua!!!!

    • M4K1

      Paska bändi, huonoja esiintyjiä ja olisivat saaneet lopettaa sillon kun vielä tekivät ihan ok musaa.Ihme porukkaa jos tollasta haluu mennä katteleen, en menis vaikka maksettais.Mutta tyhmät ihmiset maksaa kaikesta mikä mukamas on in...

      • SUKSI VITTUUN m4K1!

        MITÄS VITTUA VALITAT! EI KUKAA OO PAKOTTANU KUUNTELEEN METALLICAA.SÄ VARMAAN KUUNTELET SIT MIELUUMMIN BRITNEYÄ JA MUITA HOMO POPPAREITA.OO HILJAA JA KAMPAA NAAMAS PASKIAINEN


      • Britney_BM

        Aivan samaa mieltä. Isoille joukoille tehtyä mainstream Scheißea, Kuuntelen mielummin oikeata metallia…


      • tuiteruinen

        No kuka käskee tulla tänne valittamaan? Häh? Mene sinne Britney Spears sivulle ihQttamaan!
        Metallica sattuu olemaan yksi parhaista vielä keikkailevista bändeistä. Ja ketut minä mistää muodeista! Musiikki on hyvää oli se sitten muodissa tai ei.


      • tuiteruinen
        Britney_BM kirjoitti:

        Aivan samaa mieltä. Isoille joukoille tehtyä mainstream Scheißea, Kuuntelen mielummin oikeata metallia…

        Mitäs Iron Maiden sitten on? Sekö on niin ei-mainstream tr00 metallia?
        Musiikista ei ole pakko tykätä, mutta onko siitä pakko tulla valittamaan? Häh?


      • M4K1
        SUKSI VITTUUN m4K1! kirjoitti:

        MITÄS VITTUA VALITAT! EI KUKAA OO PAKOTTANU KUUNTELEEN METALLICAA.SÄ VARMAAN KUUNTELET SIT MIELUUMMIN BRITNEYÄ JA MUITA HOMO POPPAREITA.OO HILJAA JA KAMPAA NAAMAS PASKIAINEN

        Juuri sellasia reagtioita mitä odottelinki :D
        Musta Metallica kuuluu samaan kategoriaan ku Britney(kaupallista paskaa).Kuuntelen kuten eräs jo mainitsikin "oikeata metallia"!Ja tämä kun sattuu olemaan keskustelupalsta niin ajattelin käyttää sananvapauttani, että shut it!


      • Rynkyttäjä

        Myönnä pois, et saanut lippua joten tulit purkaa vihaasi tänne.


      • M4K1
        Rynkyttäjä kirjoitti:

        Myönnä pois, et saanut lippua joten tulit purkaa vihaasi tänne.

        siitähän juuri on kyse oletpa älykäs...Niinku jo sanoin sananvapauttani tulin vaan käyttämään ja on niin ihanaa ärsyttää ihmisiä! :D


    • paras levy

      on LOAD!

      • Black album <3

        Paras levy on ehdottomasti Black Album! Albumilla on aivan loistavia biisejä kuten fade to black,don't tread me on ja muut.tämä levy myy vieläkin ihan tajuttomia määriä.mutta kyllä ne kaikki metallican levyt on hyviä..


      • tuiteruinen

        Omasta mielestäni Load on ehkä heikoin levy.
        Master of Puppets ja Black ovat ehdottomia suosikkejani.
        Loadilla on ehkä yksi erittäin hyvä kappale...


      • ..................
        Black album <3 kirjoitti:

        Paras levy on ehdottomasti Black Album! Albumilla on aivan loistavia biisejä kuten fade to black,don't tread me on ja muut.tämä levy myy vieläkin ihan tajuttomia määriä.mutta kyllä ne kaikki metallican levyt on hyviä..

        Fade to black löytyy Ride the lightningilta.


    • lippu tuli saatua heti aamulla 9jälkeen

    • Hillurei

      Sain ostettua 6 lippua aamusta vaivatta.. Yks päätyi kaverille synttärilahjaks ja 5 muuta on huuto.netissä juuri myynnissä. Tervetuloa huutelemaan!

      • JIKKKILK

        Voi olla ettet voita "keskustelupalstan suosituin henkilö" palkintoa...


      • Heski76

        6 lippua kilahti myös tänne ja kaikki pistin myyntiin eteenpäin. 3 kpl jo myyty ja reippaasti voittoa on tullu. Viimeset 3kpl jätän myöhempään keväälle epätoivosia varten.


      • tuiteruinen

        Tuntuu nyt varmaan niin mahtavalta kun saa kynittyä rahaa OIKEILTA faneilta. Tuommoinen sikailu on sanonko mistä?
        Saamasi rahat saat tunkea tiedät kyllä minne. Minä en alennu moistesi kynittäväksi.


      • tuiteruinen
        Heski76 kirjoitti:

        6 lippua kilahti myös tänne ja kaikki pistin myyntiin eteenpäin. 3 kpl jo myyty ja reippaasti voittoa on tullu. Viimeset 3kpl jätän myöhempään keväälle epätoivosia varten.

        Ja sama sinulle kuin Hellureillekin.
        Tuommoinen on suorastaan sikamaista ja epäreilua.
        Itse en ikinä alentuisi moiseen. En ikinä! Ennen myisin sieluni pirulle!


    • Tietenkin

      Eipä ole mikään yllätys, näinhän kävi Gunnareitten ja kaikkien muittenkin kanssa - oma kokemus ja kavereitten jne. on osoittanut paikkansapitäväksi tämän!

      Eikö tätä h...n trokaamista saada kuriin??? Gunnareitten lippujen hintoja seurasin jonkin aikaa Huudossa ja kyllä ne, jotka lippuja hamstrasivat, saivat todella hyvän liksan! Sama pätee tässä.

      Katsokaa vaan viikonkin päästä, niin hinnat on jo pilvissä! Todella reilua - eikös?!

      Se ehkä lopettaisi tämän, jos KUKAAN EI OSTAISI YHTÄÄN LIPPUA NÄILTÄ TROKAREILTA, tuskinpa hekään kauaa toimisivat, jos liput jäisikin käsiin! Harmi vaan, ettei tämä tule toimimaan =(

      • halla

        Sama harmittaa itseänikin. Pari kaveria yritti saada lippuja netin kautta. Yhden kaverin kanssa taas lähdettiin aamusta jonottamaan lippuja ja jonostakin soitettiin ihan koko ajan lippupalvelun numeroihin, verkko varattu. Ilman lippuja jäätiin, yllätys yllätys =(

        Eilen olikin tosi paska fiilis, mutta minkäs teet. Ainakaan en ala lippua kovalla hinnalla keltään trokarilta ostamaan. Tuo on ihan periaatekysymys. Nielen tappion.


    • leper mesiah

      Taas kerran pääsee katsomaan Metallicaa ja vielä hyviltä paikoilta. Nähty on Melbourne 92´, Hesa 96´ kaksi kertaa, Hesa 04´ ja Tallinna 06´

      • since´88

        hki 88-92-93-04 tallin06


    • @ntti

      Eiköhän sieltä tule toinen konsertti samalle viikolle. Ei vielä kannata ostaa 1000 E lippuja, vaan odottaa viikko ja toivoa parempaa tuuria.

    • saaha...

      6kpl lippuja enkä oo ees menossa koko keikalle, mut kattokaas kun saa hittolaisen hyvät liksat noistaki lipuista kun ne myy etiäpäi.

      • sitä

        rahaa pankkiryöstölläkin. Kyse on vain valitetettavasti laittomasta toiminnista.


    • aleika

      meikällä liput o/

      aika onnellista meininkiä :D:DDD::D

    • haippa

      vaikka metallican miehet varmasti rikkaita onkin,niin voisivat tienata vielä enemmän. jos menee liput noin nopeesti kaupaksi,niin ei muuta ku lippujen hinnat kaksinkertasiksi. tympiää muutenki ku liput menee noin nopiasti kaupaksi.

      • Njeunjeu

        Tuollainen olisi aika lyhyen tähtäimen toimintaa. Jos Metallica
        alkaisi oikein kunnolla lippujen hinnoilla rahastamaan, niin
        luulempa että monet fanit alkaisivat boikotoimaan Metallicaa
        sen takia ihan periaatteesta. Sitten ei olisikaan enää seuraaville
        keikoille niin paljon tunkua.


    • johan lähtee

      Myydään lippuja, satoja kappaleita. Kandee vie odottaa, jos tulee toinen keikka, ni ei turhaan maksa ekstraa, mut jos on pakko päästä, ni..

    • Susanniina75

      Sain liput jo viime viikolla duunin kautta ja 50 % alennuksella. Että repikää siitä:)

      • jasu

        No onhan se hienoa että sait puoleen hintaan..

        Itse en tosin joutunut maksamaan näköjään mitään!!! Näytti tulevan 10 kpl aivan ilmaiseksi ;)


      • klgslkjg
        jasu kirjoitti:

        No onhan se hienoa että sait puoleen hintaan..

        Itse en tosin joutunut maksamaan näköjään mitään!!! Näytti tulevan 10 kpl aivan ilmaiseksi ;)

        Aijaa ko mulle kato maksettiin pari tonnia että otan siwan pussin täyteen pilettejä.... pellet


    • Jorma8932

      Kuka noita pappoja haluaa enää mennä kattomaan?

      Ei paljon liput kiinnostanut.

      Olen kuunnellut Metallicaa Kill'em all:sta lähtien ja viimeinen OIKEA Metallica oli asialla ..And justice for all -levyn aikaan.

      Nykyään tylsä bändi ja vanhat klassikotkin jo vähän kyllästyttää.

      Hoh-hoijaa koko bändi. Vaihtakaa fanituksenne vaikka Depeche Modeen. He sentään osaavat elää tässä ajassa, eivätkä kosiskele pukumiehiä ja eläkeläisiä fyrkkamielessä. "Kaikille eli ei kenellekkään" -sanonta puree nyt hyvin.

      • TIETOAON

        "Vaihtakaa fanituksenne vaikka Depeche Modeen"

        -hyvää vitsiä pukkaa tänään


      • vanha fani

        Joo,eipä paljon lippujen metsästys enää kiinnosta,tuli aikoinaan nähtyä jo livenä 3 kertaa.Ja vielä nekin Metallican parhaaseen aikaan.Sillon meni oli reipasta ja menevää,nyky biisit laahaa,eikä kulje oikein mihinkään suuntaan.Kyllä Metallican kulta-aika loppui jo vuosia sitten,mutta tekehän äijät rahaa maineellaan,josta minä en enää maksaisi senttiäkään.


    • Ananas:)

      ...perheenjäsen, joka halusi keikalle sai liput koko kaveriporukalleen (itse en ole menossa edes). Mutta lippujen hakijalla oli kyllä suht aikanen aamuherätys ;)

      • kummakummakumma

        porukat syyttää,et trokarit sai liput...haloooooo??? missä ne tosifanit sitte oli,kun liput tuli myyntiin? ei sit ainakaan koneella varaamassa tai jonottamas AJOISSA missään...


    • kuunnella,...

      rahanahneita, riaa:n kätyreitä jotka soittaa paskaa musaa

      • Jamesii

        se joka haukkuu sen napa paukkuu...

        no joo...mut harmi, ettet ymmärrä hyvän musiikin päälle!


    • Jasu

      Otin opikseni viime kesästä jolloin MEINASIN jäädä
      ilman lippuja, onneksi niin ei kuitenkaan käynyt, sinnikkyys palkittiin ja sain liput Tallinnan konserttiin käymällä useita kertoja päivässä lippupalvelun myyntipisteessä sen jälkeen kun he ilmoittivat SOLD OUT, jostain kummasta niitä lippuja tuntuu vapautuvan vielä ns. loppuunmyynnin jälkeenkin.
      Anyway, nyt tein tietyt asiat toisin ja näin sain ostaa Helsingin konsertin liput ennen kuin ne tulivat yleiseen myyntiin.
      Happy with 6 tickets.

      • kämmännyt

        Et viitsis kertoa vähän enemmän näistä tietyistä asioista koska itsehän melkein jäin ilman lippuja tänä vuonna ja olis mukava tietää joku varmempi keino hankkia niitä


    • Talven lapsi

      Hah, itse ei tarvinnut lippujen suhteen murehtia kun tätini hoiti lippujen oston xP

    • naamahauki

      tähän konserttiin en saanu lippuja, mutta jso tekis niinkun viime kesänäkin.. trokarilta liput ylihinnalla, ja sitten raakasti kiskastiin kunnolla nenään.. toivottavasti otti opikseen...

    • yhen aikaa

      meikä pirautti n. klo 13 lippupalveluun...odotti n. 5 min....neito vastas, kysyin lippuja stadikalle heinäkuuksi(15.päivä)ja se sano et 2 kpl löytyy takakaarteeseen...no miepä otin ne.....keskiviikkoon mennessä lunastettava?!....

    • ÄndiLol

      Joo kylhän ne menee kun on sen verta kovat jätkät asialla..

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      308
      3137
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      222
      1967
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1602
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1404
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      81
      1288
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      272
      1213
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1064
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1051
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      991
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      145
      867
    Aihe