Joku Yritti ilm. rosvota vanhan meseni tai ainakin siellä olevia tavaroita. Ei kuitenkaan onnistunut avaamaan lukkoa. Lukkopesä kuitenkin rikkoontui. Yritin poistaa/vaihtaa lukkopesää(kuskin puoleista) avaamalla oven sisäreunassa olevan kuusiokoloruuvin jolloin lukkopesä heltyi mutta en saa sitä kuitenkaan vedettyä kokonaan ulos. Voisko joku viisaampi kertoa pitäiskö sitä kiertää/vääntää tai mitä pitäisi tehdä sen pois saamiseksi. Kiitos neuvosta!
MB 124 200D lukkopesän vaihto
5
2445
Vastaukset
- zan
Laita avain n. klo kahden asentoon ja lonksuttele lukkopesää taaksepäin, pitäis irrota.
ps. kuusioruuvia pitää kiertää auki n. viisi kierrosta.- rosvot kuriin
kiitos vinkistä. Tässä on ongelma se, että avain ei mene perille asti jostain syystä eikä sitä saa käännettyä yhtään kumpaankaan suuntaan.En tiedä syytä mutta joku tukkii mitä ei silmä reiästä eroita.
- Ziba
rosvot kuriin kirjoitti:
kiitos vinkistä. Tässä on ongelma se, että avain ei mene perille asti jostain syystä eikä sitä saa käännettyä yhtään kumpaankaan suuntaan.En tiedä syytä mutta joku tukkii mitä ei silmä reiästä eroita.
viestiketju "W126 lukonvaihtosirkus". Ongelmana on todennäköisesti rikkoutunut krominen suojalevy, joka estää avaimen kääntymisen ja näin ollen myös patruunan vapautumisen.
Joutunet irroittamaan oviverhouksen ja sisäkautta pihdeillä poistamaan sokan liitoksesta, joka yhdistää patruunan lukkovivustoon. Sitten koko kahva jää käteen ja pääset irroittamaan jumiutuneen patruunan.
Lycka till, tein sman homman kaks päivää sitten!
- mä vaihdoin
kokeile sillä ehjällä lukolla mihin pitää kääntää!!itsellä piti lukko hajotta saadakseen käännettyä ekaks toiseen suuntaan ja sitt toiseen suuntaan ni lähti,muuten ei lähde...näin ei tarvii pahveja repii......
- merssumarssu
Hei mites tuon ovenlukkopesän vaihto onnistuu mersu w124 200 ku ihmiset kävi vähä varkaissa ja vääns sen sillai että avain ei taho mennä millään enään sisään ja muutenkaa en saa väännettyä ovea auki(Keskuslukko) että voisiko joku kertoa miten ihmeessä saan vaihettua sen nopsakkaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222371- 522267
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062260- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381522- 301456
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361412- 951171
- 281160
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201136