Mihin merkkeihin te muut kaksostytöt ihastutte?

Kaksostyttö

Haluaisin tietää mihin kaksostytöillä on taipumusta ihastua ja törmäillä :)? Siis muilla kun mulla.

Minun tielle on sattunut kaloja ja neitsyitä. Tuntuvat jollainlailla vetoavan. Vaakamieskin kerran ja oli jollain lailla samalla aaltopituudella mutta ehkä liian samanlainen ku minä.

22

5360

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -aurinko-

Ihastuin toiseen kaksoseen (ei toiminut=mies petti)2 härkää (tylsiä) Nyt naimissa vaakamiehen kanssa ja olen hyvin onnellinen hänen kanssaan. Täys kymppi tämä suhde.

Kaunista kevään odotusta!

• Minä täällä

leijonan kanssa naimisissa - ei toiminut
      kaksosen kanssa naimisissa - kavereita, muuten ei toimi
      tällähetkellä oinas - vähän tökkii

kauris ja härkä on liian tylsiä meikäläiselle, liikaa jalat maassa

jouskari, vesimies ja vaaka on hyvin toimineet, riippuu tietty miehestä

kannattaa kokeilla monia merkkejä

• hupsis

Kannattaa kokeilla monia merkkejä :D, juu.

• Sini123

Moi! Niin mä oikeestaan ihastun ehkä varmaankin rapuihin, kaloihin ja neitsyihin. Tulihan täältä vastaan kerran 1 vaakakin. Mutta oikeastaan nuo kolme ensimmäistä ne ovat...

• twinpeaks

Mun kokemukset ovat skorpionista, joita on ollut kaksi. En todellakaan tule toimeen saman katon alla. Sitten on yksi oinas. Tämä yksilö sai minut turhautumaan. Liian myöntelevä. Nyt on rapu, ja voi juma! miten hyvin meillä menee!!! Siis ollaan kuin paita ja peppu :) Hänen kanssaan voin kuvitella eläväni lopun elämääni. Ja nyt vielä lopuks suuri HUOM!!!!! En yleistä että kaikki jotain merkkiä vastaavat ihmiset olisivat samanlaisia.

• ratkaisee

Kumppanina minulla on ollut jo pitkään vesimies. Lämpimiä tunteita olen tuntenut myös rapua ja neitsyttä kohtaan.

• Gemini1972

Olen naimisissa toisen kaksosen kanssa ja suhde ihan jees, mutta toivoisin vähän enemmän intohimoa peleihin. Olemme kylläkin kaveruustasolla paras mahdollinen pari, samat intressit jne.

Ennen naimisiinmenoa oli eriasteisia suhteita ja yleensä aina skopujen kanssa. Vitsi mitä miehiä sängyssä..:-) Mutta yleensä alkoi sitten muissa asioissa tökkimään, yleensä olivat aika mustasukkaisia..

Eka rakkaus oli vaaka, ja olimmekin yhdessä pitkään. Paras suhde mitä mulla tähän asti on ollut, kaatui valitettavasti nuoruusajan töppäilyihin. Jos nyt saisin aloittaa uudelleen, pitäisin sormin ja varpain kiinni.

• kolmonen

minulla on synkannut erittäin ihanasti yhden kalat-miehen kanssa. Nyt on rapu, ja hän vastaa koko sitä skaalaa ominaisuuksiltaan jota haluan miehelläni olevan. Itse olen kaksonen ravun rajalla ja tunnen aina oloni kotoisaksi vesimerkkiä olevin kanssa. Kommunikaatio heidän kanssaan on aina helppoa, hyvää, juuri niin syvää tai juuri niin kevyttä kun molemmille sopii.

• sjp

Skorpparit ja härkiä...ja lisää härkiä. En käsitä miten aina ihastun niihin:)

• rakastuin skorpioniin
        sjp kirjoitti:

Skorpparit ja härkiä...ja lisää härkiä. En käsitä miten aina ihastun niihin:)

Ite rakastuin skorppariin, olen kaksonen siis naispuolinen. Skopu vei jalat alta, toivottavasti kestää...

• levottomalle kaksosnaiselle

Aivan ihana yhdistelmä. Minä kaksosnainen rakastan yhä edelleen vuosikymmentenkin jälkeen kaksosmiestäni. Helppoa ei ole ollut mutta mielenkiintoista ja intohimoista. Mieheni ymmärtää minua ja antaa vapauden olla se mikä olen; levoton, ailahtelevainen, yllätyksellinen jne. Hän sanoo yhä edelleen olevansa sekaisin minusta ja hulluna minuun (mies yli 50 v.) Osaan olla myös inhottava ja ilkeä ja samoin mieheni, joten riidat ovat kauheaa kuultavaa!

Mutta tämä minun kaksosmieheni on ainut, joka antaa minulle vastusta, pitää lähellä oikealla tavalla, hellii ja hoivaa ja on vielä uskomattoman maskuliininen luonne!

• 2 kaksosta

Minulla aivan samanlainen ihana kaksosmies, jonka kanssa on tosi ihanaa. Juuri se, että toinen tajuaa kaikki kohellukset ja innostuu samoista asioista, pitää lähellä mutta ei ole mikään komenneltava, on kahden kaksosen suhteen paras puoli. Meidän kemiat toimii vielä vuosien jälkeenkin, keskusteltavaa riittää joskus aamuyön tunneille ja parasta on kun kokkaamme yhdessä. Kun minä tuiskahtelen ja mökötän hän tietää vaistomaisesti, että nyt on syytä antaa minun olla omissa oloissa. Hänellä on taas taipusta vajota itsesääliin, silloin minä revin hänet ylös itsesäälin suosta, juttelen ja hemmottelen. Hän onkin sanonut, että minulla on kyky löytää asioista hyvää silloinkin kun hänestä tuntuu, että on tosi kurjaa ja vastoinkäymiset ovat ylivoimaisia. Kaksosen itsesääli- ja tuiskahtelukaudet eivät onneksi tule usein eivätä varsinkaan kestä kauan,sillä aina löytyy uutta koettavaa ja elämä on taas ihanaa.

• sangviinikko

yleensä jalat alta. Näin on käynyt useamman kerran. Suhde heihin myös toimii jos antaa heille tarpeeksi huomiota ja kestää ehkä hienoisen narsistisuuden sänkykammarissa. Ja silloin voi sitä onnea! Vaihtelevaa, tulista, leikittelevää ja myös älyllisesti haastavaa eloa...

Neitsyen kanssa pitkä suhde takana, toimivaa oli se että Neitsyet funtsii paljon, ajattelu oli kyllä joskus hieman liian kriittistä ja pikkutarkkaa minun makuuni... Sängyssä todella epäitsekäs, muutenkin hellä- mutta kieltämättä vähän tylsä...

• chase

Tällä hetkellä ovat Leijona ja Vesimies suosiossa minulla. :D Leijonan kanssa on upeaa tuo makkarinpuoleinenkin elämä, tosin äijä meinaa olla ehkä hiukan itsekäs ja sotia syttyy tuontuostakin. Vesimies meinaa jäädä vähän tossun alle, mutta muuten hänen kanssaan on oikein kivaa.

• tää kaksostyttö-72

On ihan hassuna!!!Olen vallaton ja villi,hän rauhallinen ja tasapainottaa suhdetta.Aivan ihana nallekarhu jota ei voi olla halimatta,ohimennessäni...

• windyz

Kaksi vakavaa ja pitempää ihmissuhdetta on tullut kaksosmiesten kanssa, heitä on helppo ymmärtää kaksosena ja elo ei ole ollut yksitoikkosta todellakaan:D.

Myös oinaat ovat aina kiehtoneet...paljon ystävinä heitä, ja muutamat kolahtaneet enemmänkin.
      Tällä hetkellä olen neitsyen kanssa...ja hän tuntuu ymmärtävän minua hyvin:).

-gemini-

• ......................

mä löysin skorpionin joka ei todellakaa ainakaan meidän suhteessa oo paras yhdistelmä..

• pimu_18

ekassa suhteessa kumppanina oli vaaka, suhde toimi aikas loistavasti jos ei oteta huomioon, että vaakamiehen luonne ei vain kestä kaksosnaisen tempperamenttiä ja ailahtelevaa mielialaa :(
      itse en saanut vaakamiehestä minkäänlaista vastusta, ei siitä ollut kinasteluun eikä pieniin tappeluihin, se myönty liikaa..

Jousimies oli taas ehkä liian itserakas ja yliherkkä. Täs tapaukses yks nainen ei riittäny ja sitten ne ainaiset valitukset, ei yhtää elämän iloa ja eikä yht. valmis uusiin seikkailuihin.. pettymys seki

viimeisenä neitsyt. Aivan mahtava tuolla makkarin puolella, mut siihen se jäikin, liian hiljainen, yksinkertainan ja aina pyytämässä anteeks, eikä minkään näköistä halua keskustella.. =/

kaksosmiehet on jotain niin herkkua, että huh huh... niistä saa tarpeeks vastusta ihan mihin vaa, ne kyllä jaksaa kinastella tappii asti, mutta ne myös osaa antaa huomiota, yms.Kaksosmiehistä ei vaa saa tylsiä, niil on kans monta persoonaa jotka nousee aina mielialan mukaa pintaa, mikä tuo aina uutta ilmettä. Se on aina yhtä jännää, aivan kuin tapaisi jatkuvasti uuden henkilön, mutta haastetta myös riittää, että saa herra kaksosen pidettyä tyytyväisenä

• kaksos/käärme

olen kaksonen ja olen aina ihastunut tulenmerkkiin oinaaseen,jopa naiseen vaikkka olen itekin nainen.mut tietysti kala vetää puoleensa ja vesimies.kala ja kaksonen ei sovi yhteen kylläkään.skorppari miehen kanssa seurustelen ,koska sen hypnoottinen voima pitää mut vallassa... nousevalla merkillä voi olla myös vaikutus.ite olen nouseva leijona.

• Kaksostyttö-86

Laidasta laitaan on noita tullut koluttua, kaikista ei oo edes kyllä ottanu selvää mitä ovat.
      Oman kokemuksen mukaan kaikki merkit olleet aika villejä, tai sitten se on vaan hullun kaksosen vaikutus muihin ihmisiin :)
      Rapuja mulla on kavereina jopa 3 kappaletta, mutta miehenä oli liian outo, ihmeellisiä asioita mistä suuttu ja huomaa kyllä kahdesta kaverista että ovat kauhean ailahtelevia, ja toinen niistä vetää herneitä kans nenään typeryyksistä.
      Kala oli jotain niin kamalaa. Aluks lempeä ja romanttinen. Sitten se vaan kulahti ja leimahtikin ilmivihaks, kiva :(
      Kaksoset on kivoja kavereita kunhan tajuavat tulla takaisin seikkailureissuiltaan, itsekin kyllästyn välillä kavereihini ja etsin hetkeks eri seuraa, silti ne vanhat pysyy aina ja ymmärtävät. Yhtään miestä ei kai oo eksyny tommosta joukkoon.
      Vaakamies ei oikein kehdannut tunteitaan näyttää tai niistä kertoa ja jäi tosi vaivautunut olo kun joutui omilla puheillaan repiä jotain edes irti. Ujo ja varautunut, helvetin hyvä huumorintaju, huomaavainen ja muistaa kaikki inhokit ja miellytykset vaikka vain kerran mainitsi.
      Argh leijonat... Ensimmäinen oli niin tylsä juttuinensa ja luuli osaavansa asiat, toisesta vieläkin ero kesken kun ei suostu päästämään irti. Kotona nuijittu hyvin epäleijonamaiseks mutta kyllä sekin näkyi enemmän ja enemmän. Jos tuli riitaa, se käännettiin että minussa on vika (joskus varmaan olikin mutta tuskin aina), jos tuli vastoinkäymisiä masentui kauheasti ja veti minutkin mukaansa, ja jos minulla meni huonosti hänelle tuli niin paha mieli niistä -> joutui itse lohduttajaksi kun tukea olisi kaivannut. Iso lapsi siitä tuli ja aina oli ongelmia.
      Härkä tyrmäsi täysin minkään mahdollisen romanttisen (oltiin siis hetki pyöritty ja ilmoitti vasta myöhemmin), härkä kaverina on loistava.
      Skorpioni vieläkin mustasukkainen jos satun puhumaan miehistäni vaikka mitään ei pitkään aikaan ole ollut, ja vähän liian härski tähän makuun.
      Vesimiestä koitan piirittää kovasti ja ihan hyvin alku mennyt, ilmeisesti aika hullaantunut minuun ja minäkin siihen. Vähän ujo julkisilla paikoilla ja puhuu aika vähän asioistaan. Mutta huomaavainen, hauska, nauravainen, vähän hullukin. Katsotaan... Peukut pystyyn :)

• aina vaan...

Olen kyllä seurustellut monien merkkien kanssa, mutta aina ne, joiden kanssa olen tuntenut oikeaa sielujen sympatiaa ovat olleet vesimiehiä. Jotenkin niiden kanssa on kaikki ajatukset aivan samoissa kantimissa ja kiinnostuksen kohteet ovat yhteisiä.

Ihanaa vesimiehissä on myös se, että eivät, minun laillani, kaipaa jatkuvaa yhdessä nyhjäämistä, vaan antavat minulle tarvisemaani vapautta ja itsekseen oloa siitä kaipuusta hermostumatta. Tunteissaan tosin lämpenevät hitaasti, tai eivät tunteitaan ainakaan heti näytä, mikä taas minulle kaksosena tuottaa päänvaivaa, sillä minä kiljun, että: "Kaikkimullehetinyt!!!!!!!", vaikka en välttämättä itsekään vielä omista tunteistani tiedä tuon taivaallista. Kaksonen on hiukka hullu, mutta hurmaava :)

• skorpionin välttäjä

jaa? vai että kaksonen pitäisi neitsyestä? Minulla saattaa olla valikoiva maku, tai jotain aivan muuta, sillä en voi sietää kaurismiehiä, neitsytmiehiä enkä varsinkaan skorpioneja! Minä en pidä ollenkaan skorpioni-luonteesta! Muiden merkkien kanssa tulen hyvin toimeen, varsinkin jousimiesten ja vesimiesten sekä oinaiden...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      27
      5055
    2. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      13
      3048
    3. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      14
      1259
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      48
      1139
    5. Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia

Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.
      Oulainen
      23
      1074
    6. PURRA TULEE !

Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht
      Haapavesi
      138
      924
    7. Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?

Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport
      Ähtäri
      43
      889
    8. Vain 30-40v mies on kuuma

Muut on papparaisia. Näin se vaan menee. Miehelläkin on se paras ikä.
      Ikävä
      113
      836
    9. Minkä vuoksi

Kaivattusi tuntuu niin rakkaalta ❤️
      Ikävä
      37
      804
    10. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      142