Hei!
Antakaapas vinkkejä mitä bestmanille ostaa lahjaksi? Kaasolle on helppo keksiä mutta miehelle ei...
Bestmanin lahja
6
3399
Vastaukset
- ...
joka kaipailisi myös vinkkejä, mitä voisi ostaa... :)
- :.:.
- lahjakortti esim. urheiluliikkeeseen (jos siis urheilullinen bestman)
- lahjakortti risteilylle
- nimikoitu muki, pyyhe, tmv.
- tarjoatte illallisen jossain hyvässä ravintolassa
- hieronta, jalkahoito, tms.
- taskumatti
- lahjakortti vaateliikkeseen
...- parhaalle miehelle
Lippu Formulakisoihin Monacoon. Sulhanen lähti tietenkin seuraksi.
Lahjakortti vaateliikkeeseen on varmasti hyvä.
Tietenkin riippuen henkilöstä,voi ostaa levyn, Taru Sormusten herrasta dvd-boxin tai vaikka pullon hyvää viskiä
- Hyvä muisto ja tarpeellinen
Taskumatti.
Älä missään tapauksessa hanki Kalevakorua kutn kalvosinnappeja tai jotakin solmioneulaa!!!- anni
No se riippuu ihan BM:sta. Toisella on jo kaksi taskumattia, muttei kalvosinnappeja - toisilla toisinpäin. Ja eri ihmiset myös tykkäävät erilaisista jutuista: toiset tykkää Kalevalasta, toiset ei.
Meidän BM:lla on varmaan sata taskumattia, tuhat paria kalvosinnappeja ja solmioneuloja hän pitää mauttomina. Suunnittelin tuota urheiluliikkeen lahjakorttia tai vaihtoehtoisesti pitkiä kalsareita ;) (niinkuin vitsinä)
- ..............
me ostettiin Fiskarsin laatukirves, sellainen retki-mallinen mitä on kätevä pitää mukana. hauska ja tarpeellinen, ja jotenkin "miehekäs" lahja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh1841392- 801070
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm94876- 77855
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp82767- 119744
- 109705
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante116618- 48587
- 18548