Myydään kiltti reipas, Rottweiler urospentu 15vk
350 euroa.
Myydään Rottweiler
62
2309
Vastaukset
- nallukka
missä päin tämä koira on?
tuleeko toimeen toisen koiran kanssa?
onko rokotettu?paperit?
onko typistetty?
vastaa mulle mailitse!
[email protected]- Terveys vai ulkonäkö
Typistetty? Eikö typistäminen ole Suomessa laitonta? Aikamoista eläinrääkkäystä se ainakin on. Miksi ihmeessä haluat typistyksen läpikäyneen koiran?
- yaw75uy456aws8u
Terveys vai ulkonäkö kirjoitti:
Typistetty? Eikö typistäminen ole Suomessa laitonta? Aikamoista eläinrääkkäystä se ainakin on. Miksi ihmeessä haluat typistyksen läpikäyneen koiran?
Saataa se suomessa olla laitonta mutta onneksi muista maista saa tuoda sellaisia kun haluaa
- KULLI!!!!!!!!!!!!
yaw75uy456aws8u kirjoitti:
Saataa se suomessa olla laitonta mutta onneksi muista maista saa tuoda sellaisia kun haluaa
IHANATA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- sirpankoiruus
MÄ ostan pliiiis soita mulle. 050-3568731 tai mailaa [email protected].
pliiiiiis saat 400€ - IDIOOTIT
sirpankoiruus kirjoitti:
MÄ ostan pliiiis soita mulle. 050-3568731 tai mailaa [email protected].
pliiiiiis saat 400€Vielä kerran: No voi jumalauta, aloittaja oli myymässä koiraa vuonna 2003!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ottakaa nyt se silmä käteen ja katsokaa koska mikäkin on kirjoitettu!!!!!!!! PLIIIIIIIIIIIIIIS!!!
- maza.bullworker
Moi, miten suhtautuu toiseen koiraan.. cokkeriiin, lisäksi vierailulla joskus 3 belki narttuu... meillä ois ihanteellinen ympäristö koiralle (asumme maalla) tilaa on juosta ja uida kesällä... paahan meilii [email protected] Meillä on ollut aiemmin rotikka n. 20v. sitten joten tuttu rotu ;O) ja haasteellinen.. kiitos.
- kikkelitonttu
hihihi onko tottunut toisiin koiriin hihih 15vko hei ja halooooo hihihhih.
Onko oikein Wiiisas olooo hhihihihihihihi - ddfffffffffff
No voi jumalauta, aloittaja oli myymässä koiraa vuonna 2003!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ottakaa nyt se silmä käteen ja katsokaa koska mikäkin on kirjoitettu!!!!!!!!
- pentu unelma
Minä olen kokenut koirankouluttaja. olisin kiinnostunut pennusta.
Laita viestiä niin kerron itsestäni ja vastaan kysymyksiin. Kiitos!
[email protected] - hauhwuh
onko pentu vielä myynnissä? Haluu hauvan.
- Calmonella
onko koiralla paperit. Onko rokotukset ok? suku?
- silmä käteen
Eutanasia paperit voi jo tuon ikäisellä koiralla hyvinkin olla. Viesti kuitenkin vuodelta 2003.
- aikuinen haaveessa
silmä käteen kirjoitti:
Eutanasia paperit voi jo tuon ikäisellä koiralla hyvinkin olla. Viesti kuitenkin vuodelta 2003.
Mutta on ihmisiä, jotka haluavat aikuisen koiran.
- Kovin harvassa
aikuinen haaveessa kirjoitti:
Mutta on ihmisiä, jotka haluavat aikuisen koiran.
taitaa olla ihmiset jotka haluaisivat KUOLLEEN AIKUISEN koiran.
- mahmudm
Hei! onko rotis voelä mytävänä.mina osata. laita mali. [email protected]
- ez
hittto ootte vammasii kattokaa siin lukee 2003 kirjoittettuna
- lokihsdihfh
KATSOKAA ILMOA VUODELTA 2003!!!!
- kirsica
maksan pennusta 450e. tulisi maalle pihavahdiksi. Paperi?
- sanna keihäs
Hei mua kiinostaa tooooosii paljon, Meillä on kissoja onko pentu tottunut kissoihin. Rokotukset ja madotukset OK?
- tiina_hauvaaa
voiko koiran maksaa erissä? vaikka 150x100x100
[email protected] - kikkelitonttu
luuranko rottis. ei paljon karvanlähtö häiritse eikä vatsaa väännä hihihihihihih
- ktul
Ilmoitus laitettu vuonna 2003!
Ei taida koira enää mikään ihan pentu olla ja epäilen,että tokkopa on enää myynnissä tai välttämäti enää hengissäkään!
Kannattaisi aina katsoa aloitusviestin päivämäärä/vuosi! - hjkhkj
Ihquu - tahtoo typistetyn rottiksen. Kuinka typsy on?
- Vaihtkaup
Onko vielä myytävänä?kelpaako vaihdossa 89vm vectra,ei ruostetta?ovh 500e
- harkitaan harkitaan
Voisin tulla katsomaan koiraa pääsiäisenä. Mille kuulostaa? Voisin maksaa siitä pyydetyn hinnan jos on vihainen. Lussukasta en maksa mitään. Vectraa ei kannata ottaa vaihtokaupassa. On paska auto. Mulla olisi vaihdokiksi Einhellin 2,1 kW aggregaatti. Lähes ruosteeton 4-tahti.
- miruk
Missä päin tuo pentu majailee. Soita minulle tahtooo koiruuden.
050-4567 232- 45454521
Tyhmät ihmiset jakelee täällä puhelinnumeroitaan ja sähköpostiosoitteitaan julkisesti. V*ttu te ootte lukutaidottomia ääliöitä.
- Avoometkortit
45454521 kirjoitti:
Tyhmät ihmiset jakelee täällä puhelinnumeroitaan ja sähköpostiosoitteitaan julkisesti. V*ttu te ootte lukutaidottomia ääliöitä.
Mä ainakin haluun ton koiran,mulla ei ole mitään salattavaa,onko sinulla?kyllä toi rottis varmasti myydään tai vaihdetaan lidlin lehtipuhaltimeen mutta vain rehtiin kotiin.
- juuliaaaah69
Myyjä voisi vastata esitettyihin kysymyksiin! Pliide!!! On kiire saada koira taloon. meillä on iso tontti täällä maalla.aidattuna melkein hehtaari. Vastausta pyydän osoitteeseen [email protected]
- 195
Myyjää varmaan kiinnostaa vastata typeriin viesteihinne, olette vain KAHDEKSAN VUOTTA myöhässä kysymyksinenne.
- juuuuuup
195 kirjoitti:
Myyjää varmaan kiinnostaa vastata typeriin viesteihinne, olette vain KAHDEKSAN VUOTTA myöhässä kysymyksinenne.
no niinpä niin,haluat vain saada koiran itsellesi ja mahdollisimman halvalla.
Todella rasittavia tommoset provoilijat.
- Mmalinere
Siis maksaako toi 15x350e?kuukauden välein tuo350e tilille?jos näin niin laitatko mailiini tilinumeron [email protected] toivottavasti pääsiäisenä kaupat.
- Ostosaikeissa
Myitkö rottiksen Mmalinere:lle ?
Voisin myös tehdä tarjouksen mikäli on vielä vapaana. - huhhuhuhuhuhuh
Ei v-------ttu mitä idiootteja
- juuliaaaah69
Mmalineren tarjous taisi olla paras.koira meni varmaan hänelle. Toivottavasti hyvään kotiin josa iso piha ja paljon vartioitavaa. harmi kun en huomannut ilmoa pari päivää aikaisemmin. voisko Maggie tai Mmalinere antaa vahvistukssen tuliko niitä kauppoja?
- ostaja 12345
Joo, minä ostin tuon koiran. On jo ihan vanha ja raihnainen, mut ei haittaa niin olen minäkin. Köpöttelemme koirapuistoon päivittäin ja istumme siellä paistattamassa päivää, sateella ei käydä. Hieno koira, mitä nyt purrut paria naapurin teiniä, kun ne huutaa käytävässä.
- OLIKO myyjä huijari?
Miten niin vanha ja raihnainen? Myyjähän kaupitteli pentua. huijasiko se kaikkia meitä ja sinua eniten? saitko alennusta jos oli kovasti raihnainen? Olikos molemmat kivekset muuten laskeutuneet kun sait koiran?
- ostaja 12345
Se oli pentu vuonna 2003.
- älä luota jokaiseen
tosin väärä palsta vielä
- TOSI pettynyt
Olipa aika epeli kun kauppasi pentuna 8 vuotta vanhan koiran. En osta netin välityksellä koskaan mitään!! Huijareijen pesäluola kokoo netti
- Tosiostajapks
Miten viihtyy isommissa perheissä ?
onko lupsakka ?
missäpäin olisi testattavissa ? - kolmesataaviisikymme
Ei viihdy isommissa eikä paljon pienemmissäkään perheissä, eikä ole lupsakka. Puree testaajia herkästi.
- Nekrujenkarkootin
Luulempa että tuo olisi minulle juuri sopiva,osaako hyökkäys komennon ja jos ei niin onko kova prosessi opettaa.
- neljäkymmentäkolme
Nekrujenkarkootin kirjoitti:
Luulempa että tuo olisi minulle juuri sopiva,osaako hyökkäys komennon ja jos ei niin onko kova prosessi opettaa.
Ei sovi kuvaamaasi toimintaan, sillä se puree herkimmin natsi-idiootteja, joten olisit itse ekana sen hampaissa. Osta hamsteri.
- v.o
Minä olen koiran kouluttaja ja haluaisin ostaa tuon pentusi. Ota yteys.
[email protected] - mimoko
Jos pentua ei ole vielä myyty niin minä tarjoan hyvän kodin. maksan pennusta 450e. laita yhteystiedot. [email protected]
- Rottispena
Ei ole vielä myyty.jos lähetän postiennakolla tulemaan niin maksat kulut?
- nälkäiskee
Rottispena kirjoitti:
Ei ole vielä myyty.jos lähetän postiennakolla tulemaan niin maksat kulut?
koira lähetetty postiennakolla mutta tyyppi ei ole noutanut pakettia :(
- mulle wuhwuh!
Onko ihana koruus vielä myytänän! ihanaa laita pliiiiiis mailia ja kerro mistä voin koirulin peskan hakea. [email protected] tai 040 675 897
heiiiiiiiiii. ILMOITUS ON VUODELTA 2003. EN USKO ETTÄ SE ON VIEL MYYTÄVÄNÄ
- gissssela
koira oli myynnis keväällä! etkö muista toope? jos koiruli on tosiaan palautettu niin myyjäh varmaan haluaa myyda se uudelleenn hyvaa kotiin !!! toivottavasti rotika saa nyt paremman kodin!!!
Mä olisin myös kiinnostunu. ap laita mailii [email protected] - tahtoo koiruliinin
gissssela kirjoitti:
koira oli myynnis keväällä! etkö muista toope? jos koiruli on tosiaan palautettu niin myyjäh varmaan haluaa myyda se uudelleenn hyvaa kotiin !!! toivottavasti rotika saa nyt paremman kodin!!!
Mä olisin myös kiinnostunu. ap laita mailii [email protected]Se koiruus on VARATTU mulle eiks niin ap. [email protected]
- Myy se minulle.
Onhan se kerran joku palautti sen höhlä. Yrität vaan.
Minua kiinostaa maksan 500€ Petra: 0400-334990 - IIhanaa
Vieläkö rotikkaliini on myytävänä?
- naurava koiraton
Etsin itselleni koiraa mutta sainkin mainiot naurut :DD Kiitos kaikille ketjuun osallistuneille päivän pelastamisesta!! :D
- koiraton naurava
sammode här! ! :D voi että osaa olla jos jonkilaista kulkijaa...
- hyväkoti koiralle
Joko koira on myyty? Jos vielä tarvitset harrastavaa kotia sille niin ota yhteys.
045-7852459/minna- hyväkoti koiralle
ei ole kirjoitti:
myyty. otapa yhteys sp:llä niin neuvotellaan
[email protected]voi kiva, mutta en saa viestiä lähtemään? voitko soittaa? pliiis 045-7852459/minna
- voeh -.-
ilmoitus laitettu 14.3.2003 10:19..... Eli koira on jo 8 vuotias.. eiköhän se ole jo löytänyt kodin jos on viellä elossa...
- maikel92256
Onko ollut kovalla dietillä? Onko luuta ja nahkaa 😂 Ostan jos hintaa lasketaan 200 😂😂😂
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1783442Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3742186Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii552137- 422018
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321481Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4131129Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1171029- 52936