kertokaa nyt hyvät immeiset millä hemmetin keinolla pääsee eroon muurahaisista?!?! Jokakeväinen riesa alkoi taas ja pesutiloissa kuhisee pieniä murkkuja, samoja jotka valtaavat etupihan pihalaatoituksen kesäisin. Nyt niitä tulee taas joka raosta, lattiakaivosta, saunan kiukaan takaa, mistä lie ikinä keksivät... ja valtaavat joka hyllyn, kaapin ja pesukoneen... myrkkyä saisi olla suihkimassa kahdesti päivässä jos mielii suihkuun ilman seuralaisia. Nyt alkaa palaa hihat... ei naurata kun tietää että tätä kestää taas kuukauden-pari...:-/
MUURAHAISIA
5
1401
Vastaukset
- tarja 2
meillä,eivät samasta paikasta enää yritä toiste...
- Täystuho 100
Taidat tarkoittaa täystuho 100 pyöreässä pakkauksessa myytävää torjunta-ainetta. Itsekin olen havainnut sen tehokkaimmaksi muurahaistorjujaksi. Seinänvierille ja kulkupaikoille tujaus ja annetaan vaikuttaa muutaman päivän. Kyllä lähtee...
- myrkkyjä
esim kissojen tai pikkulasten takia niin kokeile chilipalon suikaleita. Meiltä ainakin vaellus loppui lyhyeen.
- myrkytystoimi
Raidin muurahaisirote tappaa sen kanssa kosketuksiin joutuneet ja lisäksi tollot murkut viime hetkillään tartuttavat toisiaan.
On kuin tomusokeria, sirotetaan vähän tuloaukoille ja sitten vain odotellaan, ensimmäiset on vainaita puolen minuutin päästä. Lapset ja kotieläimet pidät tietenkin pois koko tilasta.
Siivotessa suihkauta pikkusen vettä myrkyn päälle ettei pölise ja pyyhi hanskat kädessä kertakäyttörätillä pois, tavallinen pesu riittää jälkihoitoon. Toimii takuulla! - auttaa
Osta muurahaisraidia. Pieni pullo nestemäistä ainetta. Tiputtele sitä muurahaisten reiteille. Vievät sitä myrkkyä pesäänsä ja kuolevat. Tämä nestemäinen muurahaisraid ei ole edes kovin rajua myrkkyä, joten sitä uskaltaa laittaa.
Sillä olen itse päässyt jokakeväisestä riesasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693