Häiriköiden palsta

Tänne näyttää kirjoittavan pelkät häiriköt,ja jatkuvasti.Ihmettelen.

7

647

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kepun kannattajat

Jotka nostivat Kurosen julkisuuteen ovat aktiivisia myös muilla sivustoilla.

• Ojuke

Miten määrittelet häirikköityneen henkilön?

• yksi heistä

Olenko häirikkö, jos esim esitän kriittisiä kysymyksiä tällä paltalla?

Että esim. onko tulevalla hallituksella oikeasti MITÄÄN JAKOVARAA seuraavalla lamahallituskaudella?

Jos mielipide esim. keskustan politiikasta jossakin kysymyksessä on kriittinen, onko se silloin väärä?

• Kyllä jokainen vastaa omista kirjoituksistaan,myös ne jotka kirjoittavat rekisteröitymättöminä.Keskustella saa ja se on hyvä ja myös arvostella sekin on hyvä,mutta hyvä maku pitää säilyttää eikä mennä henkilökohtaisuuksiin.

• pööpöö
        j50 kirjoitti:

Kyllä jokainen vastaa omista kirjoituksistaan,myös ne jotka kirjoittavat rekisteröitymättöminä.Keskustella saa ja se on hyvä ja myös arvostella sekin on hyvä,mutta hyvä maku pitää säilyttää eikä mennä henkilökohtaisuuksiin.

Nämä kuros-jutut voi jättää omaan arvoonsa. Vitsillähän noita heitellään. Mutta poliitikkoja saa ja pitää arvostella heidän tekemisistään ja tekememättä jättämisistään ihan vapaasti.

Onko se demokratiaa - onko?

Jos vaikka joku Paavo menee käy poliittista kauppaa kgb:n kanssa Suomen asioilla tai Tarja stasin kanssa, niin on se Perkele, jos sitä ei saa kritisoida!

• Uusi-Ukki
        pööpöö kirjoitti:

Nämä kuros-jutut voi jättää omaan arvoonsa. Vitsillähän noita heitellään. Mutta poliitikkoja saa ja pitää arvostella heidän tekemisistään ja tekememättä jättämisistään ihan vapaasti.

Onko se demokratiaa - onko?

Jos vaikka joku Paavo menee käy poliittista kauppaa kgb:n kanssa Suomen asioilla tai Tarja stasin kanssa, niin on se Perkele, jos sitä ei saa kritisoida!

Pitää politiikonkin arvostelemisessa olla joku tolokku, sinä kiihkomielellä muka arvostelet noita mainitsemisiasi henkilöitö, tiedätkö mitä? sinä puhut luulojasi, vailla pienintäkään totuuspohjaa. Höpöt omaan arvoonsa sanot sinä, sinun oma arvomaailmasi on päin sanonko mitä, mutta olkoon.

Kyllä Politiikkoja saa ja pitääkin arvostella, kuten sanoit, mutta ei ihan joka asiasta mistä arvostelija ei tiedä hölökäsen pölähdystä, näin on juuri sinun kohdallasi.

• pööpöö
        Uusi-Ukki kirjoitti:

Pitää politiikonkin arvostelemisessa olla joku tolokku, sinä kiihkomielellä muka arvostelet noita mainitsemisiasi henkilöitö, tiedätkö mitä? sinä puhut luulojasi, vailla pienintäkään totuuspohjaa. Höpöt omaan arvoonsa sanot sinä, sinun oma arvomaailmasi on päin sanonko mitä, mutta olkoon.

Kyllä Politiikkoja saa ja pitääkin arvostella, kuten sanoit, mutta ei ihan joka asiasta mistä arvostelija ei tiedä hölökäsen pölähdystä, näin on juuri sinun kohdallasi.

Ja urkki oli kgb:n agentti...

Ota vaa tosissaan...Vai onko se totta, kun noin hermostut?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      20
      5726
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      22
      2889
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      155
      2626
    4. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      26
      2429
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82