mistä johtuu että ulostus välillä sattuu ja silloin kun se sattuu niin ulosteen mukana tulee verta? tätät ei ole aina ulosteassa, vain silloin kun uloste on kovaa.
pitäis mun olla täsät huolissani vai onko normaali juttu?
verta ulosteessa
6
1704
Vastaukset
- Mukana kuin peräpukama..
Mulla sama ongelma ja pukamista tai haavaumista johtuu. Ite epäilen pukamia itselläni. Helkkarin hauskaa ku ei ole vielä 23 vuotta kerenny täyttää niin pukamat jo. Liekö sukuvika.. :)
- ruokavalioon
kova ulostus raapii suolen seinämää tai jos sinulla on peräpukamia, äheltäminen raapii niitä auki.
Vaihda vehnäjauho täysrukiiseen, syö kaurapuuroa, porkkanaraastetta, marjoja, hedelmiä. Johan sonta luistaa ilman äheltämistä.
Ummetus kerää myrkkyjä elimistöön.
- Kas näin
peräsuolessa voi olla hyvän- tai peräti pahanlaatuinen kasvain, joka vuotaa verta. Hyvänlaatuinen kasvainkin kannattaa poistattaa. Todennäköisesti vaiva on vaatimattomampi, mutta enpä ottaisi riskiä.
- muutaman jutun
eikös nuo pahimmat vaihtoehdot kuten esim.syöpä ole sellaisia että verta tulee sit joka kerta ulostaessa? mä oon tilannetta nyt seurannut ja sitä tuli vain eilenä yhden kerran..Nyt ei oo enää tullut mutta kyllä ulostaminen vähän sattuu edelleen,verta ei vaan tule.
Mulla on ollut nyt samanlaiset oireet kuin menkoissa..ristiselkä kipua ja alamahaan vähän koskee.Menkat kyl alkaa ens viikolla mutta eihän en voi tälleen oirehtia kun syön pillereitä viel tän viikonloppuun?
- Liian herkkä testi?
http://66.102.9.104/search?q=cache:7gSAq-8x5d8J:www.nam.fi/uploads/tabu/tabu12007.pdf Antibioottijäämät maidossa eläinlääkkeen haittavaikutuksena&hl=fi&ct=clnk&cd=2&gl=fi&client=firefox-a
- veriuloste
Jos ulosteen veri on punaista, se tulee yleensä peräsuolesta - usein joko kova uloste tai peräpukamat (rikkeimillä) aiheuttavat verenvuodon. Eli sinun tapauksessa kuituja ja nesteitä lisää ruokavalioon niin voisi auttaa. Jos uloste olisi mustaa (kuivunutta verta), niin se on peräisin kauempaa (vatsasta?)...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1053163GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431167- 831142
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja521075Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!331011- 67878
- 53857
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39852- 45847
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn24831