Lennän viikon kuluttua Tel aviviin ja aion mennä Jerusalemin lähistölle tai sinne jonnekin? eka kertaa matkoilla ulkomailla. Mistä osoitteista löytyisi huokeaa hotellia tai perhemajoitusta mieluiten. Olen täysraitis yksin matkaava mies.
mistä edullinen/halpa majoitus Jerusalemissa??
pianmatkaava
5
1011
Vastaukset
- Vilimamaria
Olen ollut aikanaan kibbutseilla. Siellä on myös vierasmajoja. Sitten on halpoja yout hostelleja.
- käynytsiellä
Jaffa gate hostel aivan vanhankaupungin portin tuntumassa. Kannattaa käydä katsomassa.
- myös tuota
käynytsiellä kirjoitti:
Jaffa gate hostel aivan vanhankaupungin portin tuntumassa. Kannattaa käydä katsomassa.
Jaffa hostelia, heti siinä portin luona. Oli mukava majapaikka jo yli kymmenen vuotta sitten :-) Ja hyvällä paikalla vanhassa kaupungissa.
- Jaana37
German Colony Jerusalem
Yhteydenotot sähköpostilla [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2623218Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.751281- 661203
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180998- 62919
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48913- 48824
- 47762
- 41752
- 39708