Onko kaksosen käytös

sen ogelma

vai meidän muitten vaa ..
Häpeän monasti kultani käytöstä,haluaisin vajota maan" alle niin vietävän usein.

5

933

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

Hei! Olen itse kala. Seurustelin 4kk kaksosen kanssa. Ja tulin aivan samaan johtopäätökseen kuin sinäkin etteivät kaksoset osaa käyttäytyä. Laukoovat suustaan mitä sylki suuhun tuo.Ei paljon ajattele sanomisiaan kun taas itse mietin hyvin tarkkaan etten loukkaa toista ja jos olen niin tehnyt pyydän anteeksi. Kaksonen muuten mukava ja seurallinen käytöksen puoleen vara parantaa!!

• millukka lalal lalalal

ne ovat hyvin itserakkaitta jos näin rajusti saa kirjoittaa,, mutta he haluavat vain sitä omaa hyvää ja omaa hyvää oloa..

• ja myös puolison ongelma

Kaksonen ei kerta kaikkiaan osaa käyttäytä tai sitten on vieraissa niin 'ylikäyttäytyvä' että sua itseä luullaan hulluksi jos muuta väität.
        Takana liitto kaksosen kanssa, joka päättyi kahteen pettämiseen ja avioeroon, että siinä teille kaksosen käytöstä.!!

• Kala nainen

Heips!Minulla on/oli sisko,poika ja EX paras ystävä kaksosia.He ovat hyvin seurallisia ja hauskoja.Mutta erittäin itsekeskeisiä,oman edun tavoittelijoita,osittain valehtelijoita "tätä he eivät vähällä myönnä" ja erittäin äännekkäitä esiintyjiä seurassa kuin seurassa.Heitä RAKASTAA niin pitkälle kuin on mahdollista,ainakin minä tein niin.

• Uskon, että kaksosen voi kesyttää. Itse olen kalat ja poikaystäväni on kaksonen. Multa meni noin vuosi kaksoseni kesyttämiseen. Sitä ennen hän oli ehtinyt loukata neljää ystävääni sanomalla, mitä sylki suuhun tuo. Hän oli flirttaillut ja lähes pettänytkin, mutta sitkeästi jaksoin ja opastin kaksosta.

Aloitimme ystävinä ja nyt olemme mitä parhaita ystäviä. Asumme yhdessä ja seurustelua on takana yli kuusi vuotta.

Uskon vakaasti, että kaksosesta saa hyvä kumppanin, mutta kalat joutuu pistämään kaikkensa likoon sen eteen, ja varmuudesta ei ole tietoakaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1326
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1275
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1018
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      916
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      913
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      872
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe