comanche 200cc mönkijä

ei nosta kierroksia tarpeek...

Ostin kyseisen laitteen,josta otin kuristukset pois ja laitoin isomman suuttimen 115.
Ongelma on, että ei tykkää ottaa kierroksia vaan alkaa röpöttämään kun lyö hanat kaakkoon. säädin venttiilit ja imupuolellakaan ei ole vuotoja. tulppa uusi. en uskoisi että kierroksenrajoitinkaan tulisi vielä vastaan. olisiko vika sytkässä? puolassa?
Seos pitäisi olla kohdallaan, mutta ei vaan pala kunnolla!

85

77242

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se mahtaa

      kiertää kun se alkaa röpöttämään.

    • kyllä

      kuulostaa kyllä siltä että käy laihalla.. jos ei sitten ole jo kierroksen rajoitin mikä astuu peliin mutta se oikeestaan katkoo eikä röpötä. tulpan värihän kertoo paljon.. pitäisi olla semmoinen maitokahvin värinen

      • Paljonko

        kyseinen laite pitäisi kiertää ennen kun rajotin astuu kuvioihin? Vakio suutinta testasin ja sama ongelma!Oisko kaasarissa joku kanava tukkeessa tai tulvii niin syöttää sen takia rikasta?


      • se kun se
        Paljonko kirjoitti:

        kyseinen laite pitäisi kiertää ennen kun rajotin astuu kuvioihin? Vakio suutinta testasin ja sama ongelma!Oisko kaasarissa joku kanava tukkeessa tai tulvii niin syöttää sen takia rikasta?

        röpöttää?
        kuulostaa kuin saisi liikaa pensaa.


      • ei savuta
        se kun se kirjoitti:

        röpöttää?
        kuulostaa kuin saisi liikaa pensaa.

        Ei savuta. Jos ottaa ilmanpuhdistajan pois niin kaasu pohjassa heittää bensaa puhdistajan päästä, eli olisiko se kierroksenrajoitin mikä ahdistaa kierroksia!?


      • jaska2007
        Paljonko kirjoitti:

        kyseinen laite pitäisi kiertää ennen kun rajotin astuu kuvioihin? Vakio suutinta testasin ja sama ongelma!Oisko kaasarissa joku kanava tukkeessa tai tulvii niin syöttää sen takia rikasta?

        morjes....osaako joku opastaa missä nuo kuristukset ovat....äänenvaimentajassa?? ja oliko kaasarin ja sylinterin välissä myöskin??
        ja oliko sen jälkeen se sopivin suutin 125 vai 115 ??

        kiitos


      • on ollut
        Paljonko kirjoitti:

        kyseinen laite pitäisi kiertää ennen kun rajotin astuu kuvioihin? Vakio suutinta testasin ja sama ongelma!Oisko kaasarissa joku kanava tukkeessa tai tulvii niin syöttää sen takia rikasta?

        mulla on ollut sama vika, mutta itellä ainaki alkaa toimia kun laittaa ryyppyä ihan vähän auki...


    • taitaa olla

      2 tahti laite.

      • tämä on

        nelitahti


    • rudolfhess

      putsaa tyhjäkäyntisuutin, esim. vaijerinsäikeellä.

    • hs-man

      Se on rajoitin. Mulla sama juttu Whizz.ssä. Paras suutin Power filtterin kanssa 125.

      • takuuseen

        uuden puolan ja cdi boxin, jos niistä apua!?


      • jakke ja mänkijä
        takuuseen kirjoitti:

        uuden puolan ja cdi boxin, jos niistä apua!?

        Taitaa olla sytkässä vika joko puola tai cdi boxi kun lyö liekkiä putkenpäästä!?


    • samurai

      oliskohan se että otit kuristukset pois!?

      • asiaaaa

        Otin äänenvaimentimesta kuristukset pois ja saattaa olla, että sillä merkitys asiaan. Pitää kokeilla kuristuksilla.


    • wtf?!?!

      Onko noi kiinalaiset mönkijät hyviä siis kestäviä? Kaveri oli ostanut jonkun samurain siis sellainen mopo ja se oli melko pian korjattavana... Kannattaako siis ostaa?

      • misäsäääääääääsäsäsäsä

        Misää comanche 200cc tieliikenne mönkijässä on rajoitin? kuulemma helppo poistaa jos omistaa pora ja hiomakoneen,sanoi myyjä...
        virisarja johon kuuluu 115 suutin,pienempi eturatas(aivan luit oikein pienempi) ja seikkaperäiset ohjeet rajoittajan poistoon 40e,ei mielellään maksais tuota,ratas kun ei paljoa maksa muualla,jos tietäs mistä pitää porata ja hioa....KIITOS ETUKÄTEEN VASTAUKSISTA!!!!


      • noloo
        misäsäääääääääsäsäsäsä kirjoitti:

        Misää comanche 200cc tieliikenne mönkijässä on rajoitin? kuulemma helppo poistaa jos omistaa pora ja hiomakoneen,sanoi myyjä...
        virisarja johon kuuluu 115 suutin,pienempi eturatas(aivan luit oikein pienempi) ja seikkaperäiset ohjeet rajoittajan poistoon 40e,ei mielellään maksais tuota,ratas kun ei paljoa maksa muualla,jos tietäs mistä pitää porata ja hioa....KIITOS ETUKÄTEEN VASTAUKSISTA!!!!

        poraa mäntään helman reunaan reikä niin jo kulkee..!!


      • apina123467
        noloo kirjoitti:

        poraa mäntään helman reunaan reikä niin jo kulkee..!!

        heheheee jo on taas joku APINA huutelemas!


    • täälläkin

      "Ongelma on, että ei tykkää ottaa kierroksia vaan alkaa röpöttämään kun lyö hanat kaakkoon"

      ..sama vika täälläkin paitsi että kuristuksia ei oo otettu pois ja mönkijä on comanche 300.. Pakasta vedetty vehe.

      • 1235252

        Röpötys johtuu täysin bensan syötöstä... ei jaksa tolla pytyllä pyöriä ja alkaa syöttää liikaa bensaa.. tuleeko putkeen bensaa... ota putki pois ja kokeile uudestaan... Kannattaa porauttaa pytty isommaksi katoo röpötys ja heppoi lisää niin pirusti...


      • ezza
        1235252 kirjoitti:

        Röpötys johtuu täysin bensan syötöstä... ei jaksa tolla pytyllä pyöriä ja alkaa syöttää liikaa bensaa.. tuleeko putkeen bensaa... ota putki pois ja kokeile uudestaan... Kannattaa porauttaa pytty isommaksi katoo röpötys ja heppoi lisää niin pirusti...

        Se "röpötys" voi johtua siitä, että kun vaihoit suuttimen isonpaan niin kone saa ilmaa liian vähän. Se on taas helppo korjata niin, että vaihat ilman putsarin isommaks (pover filtter) tai teet siihen ilmanputsariin reijän. Reikää kannattaa suurentaa niin kauan kunnes kone käy taas normaalisti.


      • jepujee1234443
        1235252 kirjoitti:

        Röpötys johtuu täysin bensan syötöstä... ei jaksa tolla pytyllä pyöriä ja alkaa syöttää liikaa bensaa.. tuleeko putkeen bensaa... ota putki pois ja kokeile uudestaan... Kannattaa porauttaa pytty isommaksi katoo röpötys ja heppoi lisää niin pirusti...

        jep oon samaa mieltä.. ja miettinyt että porauttaa pytyn ja vaikka isompaa kaasaria ja teharii tietty :) toi vika taitaa olla kaikissa näissä mulla 4pv vanha mönkkäri ja samat viat vaikka en oo ees koskenu koneeseen vielä :) juu ja kuuluuko sen nakuttaa jo noin uutena?(ajettu 65km) tarvii varmaan viedä huoltoon..heh


      • Mönkkäri
        1235252 kirjoitti:

        Röpötys johtuu täysin bensan syötöstä... ei jaksa tolla pytyllä pyöriä ja alkaa syöttää liikaa bensaa.. tuleeko putkeen bensaa... ota putki pois ja kokeile uudestaan... Kannattaa porauttaa pytty isommaksi katoo röpötys ja heppoi lisää niin pirusti...

        on vissiin aika turha vaihella mitään suuttimia jos ei muuta tehä...toihan pitäis tajuta maalaisjärjelläki!!


      • mike10

        minulla on tuo comanche 300 ja röpötti kovasti mut kun väänsin kaasarin säädöt tehtaan suositukseen niin lippu röpöttäminen eli tyhjä käyntiä n:1,5kierrosta ja rikastinta sen verran että käy tasaisesti ja kierrokset on mahd korkealla mulla loppu sillä eli rikastin oli liian suurella ja nyt kulkee n:108km/h vakiona on mulla tuossa vielä laitettavana teho suutin joten sittempähän näkee mitä kulkee.

        kiinnostais itseäki nuo kuristukset :valaiskaa vähän


    • bimmerimies

      paina kaasu pohjaan ja katso nouseeko luistin täysin ylös... yleensä aukeaa vain 80% siihen löytyy apu ku purkaa kaasuvivuston ja antaa vinkua sille, että kaasu pääsee aukeamaan enemmän siinä on nimittäin liian pieni liike.

      sitten pensahana on yks, jossa on aivan mitätön reikä pensan kululle, sinne näyttää poraa ja parempi ilman puhdistin.

      muut modit oletkin jo tehny eli vaimentajan raivannu ja suuttimen (115) ja rattaan vaihtanu.

      kierrosten rajoittimeen ei tarvitse koskea, koska näillä ohjeilla pitäs jo liikahtaa

      • jarqu

        300cc on alipainekaasutin eli tyhjäkäyntisuutin huolehtii pienistä kierroksista ja alipaine alkaa nostamaan luistia vasta 2000-3000rpm. Seosruuvi löytyy kaasuttimen oikealta puolelta, läheltä kurkkua. Säätäkää hyvin vähän kerralla ja testatkaa myös kuormitettuna ja muistakaa tulpan väri.
        Luistin kalvo on erittäin huono jo uutena ja tiiveys kaasuttimen kannessa myös. Jos lähtisin virittämään kyseistä laitetta vaihtaisin ensimmäisenä kunnollisen kaasuttimen (suoraveto-malli). Alipainekaasuttimissa vapaavirtaussuodatin voi aiheutta ongelmia, kokemukseni moottoripyöräpuolelta.
        En suosittele vivustojen vinguttamista tai muuta modifiointia, kyllä se kaasuläppä aukeaa loppuun asti. (luisti ei nouse mekaanisesti vaan alipaineella).Myös parempaa puolaa kannattaa harkita.


      • zeik
        jarqu kirjoitti:

        300cc on alipainekaasutin eli tyhjäkäyntisuutin huolehtii pienistä kierroksista ja alipaine alkaa nostamaan luistia vasta 2000-3000rpm. Seosruuvi löytyy kaasuttimen oikealta puolelta, läheltä kurkkua. Säätäkää hyvin vähän kerralla ja testatkaa myös kuormitettuna ja muistakaa tulpan väri.
        Luistin kalvo on erittäin huono jo uutena ja tiiveys kaasuttimen kannessa myös. Jos lähtisin virittämään kyseistä laitetta vaihtaisin ensimmäisenä kunnollisen kaasuttimen (suoraveto-malli). Alipainekaasuttimissa vapaavirtaussuodatin voi aiheutta ongelmia, kokemukseni moottoripyöräpuolelta.
        En suosittele vivustojen vinguttamista tai muuta modifiointia, kyllä se kaasuläppä aukeaa loppuun asti. (luisti ei nouse mekaanisesti vaan alipaineella).Myös parempaa puolaa kannattaa harkita.

        moi vaihtakaa se kiinalainen tulppa ngk tulppaan ja vaihtakaa isompi bensahana tai ohittakaa se mulle kerrottii ku kävin kyselemässä


      • mönkijä jätkä

        onko kellään kokemusta crossi mallista onko pelannu..??ite just hommasin semmosen kamppeen..


    • masse420

      mikä voi olla kun ajaa yli 40km/h comanche alkaa täristä helvetisti ja ajettavuus hävii ja pomppoilee puolelta toiselle ostin katu nakit jo ja ylä pallo nivelet vaihettu kanssa ja auraus kulmaa on yritetty säätää mikä muu voisi olla että käyttäytyy tollein?????

      • ukko333

        vastaus on se että se on mönkiä. kaikki mönkiät tekevät niin.


      • ????
        ukko333 kirjoitti:

        vastaus on se että se on mönkiä. kaikki mönkiät tekevät niin.

        se voi johtu siitä jos sulla on alk peräiset renkaat alla.vaihda parempiin niin auttaa


      • tarzan

        ajele selvipäin tiellä ei pompi yhtään


      • masse420
        ???? kirjoitti:

        se voi johtu siitä jos sulla on alk peräiset renkaat alla.vaihda parempiin niin auttaa

        renkaat eivät ole vakiot ostettu aivan uudet


      • romujobbari

        Veikkaisin että taka-akseli tai vanne kiero,oli nimittäin sama ongelma.Kokeile:Meet kömpijän taa ja ota taka-akselist kiinni,liikkuuko akseli edestaas,jos heiluu nii et kettingit löystyy ni laakeriremppa perään,ellei,selvinnet vanteella.Eikä muute kumitkaan välttämättä oo pyöreet,kaverilla oli soikeet alkuperäisnakit eikä varmaa menny tasasest.Onko peräs rasvat sisällä?Jos on kuiva ni kyl vaikuttaa eli prässi kouraan vaikka ihan aluks


      • mike10

        yleensä kaikki idästätulevat mönkijät ravistaa noilla nopeuksilla ja se johtuu yksin kertaisesti siitä että kun ne pakataan konttiin niin niistä otetaan imat pois renkaista että mahtuu mahd:monta joten uudet renkaat takuuseen näin mulla meni ja loppu tärinät


    • kaasuttimessa

      Kiihdytys pumppua jo ei nelitahtia ei saa oikein vastaan kaasuun samallailla kun kakstahtipeliä.Kone vetäsee niin paljon pensaa kun oikein nopeasti painat kaasua ettei siitä tahdo tulla tarpeeksi jos kaasutin on sitä mallia missä ei ole erikseen kiidytys pumppua.voit koittaa nostaa neulaa pari pykälää ylös päin autaa yleensä vähän.

      • aksutus

        Kun niitä suttimia vaihtelette niin katsokaa, että parannatte ilmansaantia siinä samalla, eli powerfiltteriä tai vastaavaa paikoilleen. Pompotus johtuu renkaista, laakereista tai vaikka tukivarsien puslista tai kiinnityksen välyksestä.

        Myös venttiilit kannattaa tarkistaa näistä vehkeistä vähintään 5000km välein, kun tarkastin välykset ensimmäistä kertaa, imupuolella ei ollut ollenkaan välystä, jos olisin ajanut vielä säätämättä venoja, olisi varmaan ollut konerikko kohta edessä.

        Alkuperäiset öljyt ovat hiontaöljyt, jonka tehtävänä on hioa uudenkarheat osat toisiinsa "sopiviksi", niillä ei kannata ajaa yli 5 tankillista.

        Kuvallinen öljynvaihto ja venttiiliensäätö opas [rautalanka ohje] :)
        http://atvasiaa.foorumit.fi/viewtopic.php?f=6&t=15


    • Kecu

      Porauta suurempi reikä bensahanaan ja tarkasti tai sitten ohitat koko hanan niin johan loppuu röpötys. bensan saanti on vain liian pieni

      • ehkä?

        suutin vaihdetaan isompaan ja bensansaanti pienenee?taitaa olla toisinpäin.200 käy ehkä liian rikkaalla jos suutin on 115...kokeilkaa esim 250 cc:n vakiosuutinta (108)


      • vipe12
        ehkä? kirjoitti:

        suutin vaihdetaan isompaan ja bensansaanti pienenee?taitaa olla toisinpäin.200 käy ehkä liian rikkaalla jos suutin on 115...kokeilkaa esim 250 cc:n vakiosuutinta (108)

        Onko muilla semmosta ongelmaa että putkihohtaa punasena pikkuajon jälkeen,ja jos metässä mönkii nii joskus keittää.onko kukaan laittanu lumiauraa tommoseen että mite jaksaa puskea?ite alkoin tekemään.pitäs vaan kettingit saaha.


      • aksutus
        vipe12 kirjoitti:

        Onko muilla semmosta ongelmaa että putkihohtaa punasena pikkuajon jälkeen,ja jos metässä mönkii nii joskus keittää.onko kukaan laittanu lumiauraa tommoseen että mite jaksaa puskea?ite alkoin tekemään.pitäs vaan kettingit saaha.

        Yksi ilta tuossa ajelin niin putki oli aivan kirkkaan punainen alkukäyrästä! En ymmärrä, että mistä voi johtua, koska aikaisemmin ei ole tehnyt tuollaista ja tuon yhden kerran jälkeenkään ei ole hohtanut.

        Voisi olla syy, että jos käy liian laihalla, tai sytytys on ollut hetkellisesti pielessä?! omituista.

        Alle 15km/h vauhdissa tuntuu lämmöt olevan 110asteen luokkaa, jos tarpeeksi jää suohon kiinni ja ajelee hitaasti niin 120astettakin on ollut monestikkin. Kerran on itellä keittänyt kun olin vahingossa laittanut vesiletkut "ristiin", eli vääriin paikkoihin. Silloin loppu mittarista asteikko, eli oli jo 120c.

        Tarkista nyt ainakin flektin toimivuus, ja käytäthän koneessa jäähdytinnestettä, veden lisäksi.

        Vielä siitä suuttimesta, parhaiten näyttää yleensä toimivan 200cc kinuskit 112.5 suuttimella storm motorin kartiosuodattimella. Neulan asentokin on tärkeä, en muista vaan, että missä olen sitä itse pitänyt.

        www.Atvasiaa.foorumit.fi


      • vipe12
        aksutus kirjoitti:

        Yksi ilta tuossa ajelin niin putki oli aivan kirkkaan punainen alkukäyrästä! En ymmärrä, että mistä voi johtua, koska aikaisemmin ei ole tehnyt tuollaista ja tuon yhden kerran jälkeenkään ei ole hohtanut.

        Voisi olla syy, että jos käy liian laihalla, tai sytytys on ollut hetkellisesti pielessä?! omituista.

        Alle 15km/h vauhdissa tuntuu lämmöt olevan 110asteen luokkaa, jos tarpeeksi jää suohon kiinni ja ajelee hitaasti niin 120astettakin on ollut monestikkin. Kerran on itellä keittänyt kun olin vahingossa laittanut vesiletkut "ristiin", eli vääriin paikkoihin. Silloin loppu mittarista asteikko, eli oli jo 120c.

        Tarkista nyt ainakin flektin toimivuus, ja käytäthän koneessa jäähdytinnestettä, veden lisäksi.

        Vielä siitä suuttimesta, parhaiten näyttää yleensä toimivan 200cc kinuskit 112.5 suuttimella storm motorin kartiosuodattimella. Neulan asentokin on tärkeä, en muista vaan, että missä olen sitä itse pitänyt.

        www.Atvasiaa.foorumit.fi

        flekti ei ainakaan pyöri,vaikka laittoi akulta suoraan virran siihen.ja imukurkku oli halennut eli vetää ilmaa ja käy laihalla.siitä johtui ylikuumeneminen.


      • aksutus
        vipe12 kirjoitti:

        flekti ei ainakaan pyöri,vaikka laittoi akulta suoraan virran siihen.ja imukurkku oli halennut eli vetää ilmaa ja käy laihalla.siitä johtui ylikuumeneminen.

        Ei muuta kuin sikafleksiä kurkun ympärille ja uutta flektiä paikoilleen. Varmaan tiedät, että näitä alkuperäis osia ei kannata ostaa tilalle.

        Minä korjasin kurkun niin, että ensin kurkun ympärille sikaa, seuraavaksi jääkiekkomailoissa käytettävää teippiä, ja vielä pikaliimakerros viimeiseksi, toimii hyvin ja joustaakin.

        www.Atvasiaa.foorumit.fi


      • vipe12
        aksutus kirjoitti:

        Ei muuta kuin sikafleksiä kurkun ympärille ja uutta flektiä paikoilleen. Varmaan tiedät, että näitä alkuperäis osia ei kannata ostaa tilalle.

        Minä korjasin kurkun niin, että ensin kurkun ympärille sikaa, seuraavaksi jääkiekkomailoissa käytettävää teippiä, ja vielä pikaliimakerros viimeiseksi, toimii hyvin ja joustaakin.

        www.Atvasiaa.foorumit.fi

        joo en oo kyllä uutta ostamassa.sikafleksillä aattelin korjata.flekti pitäs löytää jostaki,ku tuskin kestää kauvaa jos uuden samanlaisen ostaa..


      • aksutus
        vipe12 kirjoitti:

        joo en oo kyllä uutta ostamassa.sikafleksillä aattelin korjata.flekti pitäs löytää jostaki,ku tuskin kestää kauvaa jos uuden samanlaisen ostaa..

        Minä laitoin comanchen alkuperäisen flektin sisään tietokoneen, olikohan 8cm tuulettimen. Varmasti tyhjää parempi, mutta lämmöt tahtoo kuitenkin nousta.

        Ihan hyvä viritys voisi olla 2-4 laitetuuletinta asentaa, mutta niille pitäisi tehdä jonkinlainen kehikko.
        Paras tulee luultavasti jos ostaa oikean moottoripyörään tai mönkijään tarkoitetun flektin, mutta hinta voi olla aika kova?!

        www.Atvasiaa.foorumit.fi


    • suutinseppo

      porää itse 3mm terällä suuttimen reikää ja viilaa suuttimen päässä oleva ura noin 2mm syvyiseksi tuo auttoi ainakin itselläni

      • kiire on

        mistä saa tilattua 50 tyhjäkäyti suuttimen commarin vakio kaasariin??


      • mekaanikko siellä
        kiire on kirjoitti:

        mistä saa tilattua 50 tyhjäkäyti suuttimen commarin vakio kaasariin??

        motoland.fi


    • pommittaja69

      teitkö mitään neulalle?

    • comancheman

      mikä on kun ostin uuden mönkijän (comanche) kun olin suurin piirtein ajanu 4km ni alko pensa vuotamaan kaasarista ja kun laitoin kaasarin kuntoon eikä enää vuotanu niin sit kun laittaa hanat kaakkoon ni alkaa hyytymään ja täl hetkel ei lähekäymään mikä vika

      • vink, vank

        Vika on siinä että se on kiina romua, vaihda siihen kunnon kaasari.Tai hävitä koko paska äkkiä.


    • SammySammy

      mulla on 250cc kiinan kömpijä ja siitä tais kolmos vaihde hajota? kuulu rusaus eikä enää menny millää päälle... kaikki muut vaihteet toimii ihan hyvin kyllä... mitenköhän tuo korjataan?

    • karikko10

      sammaa ongelmaa on mullakin , mut epäilen että syynä on nopeusrajoitin , se kait pitäs poistaa nii alkais mönkkäri kulkeen..

      • virittäjä...

        vitut kun otatte kannen kauniiseen käteen ja työstätte ne olemattoman kaposet 28mm kanavat kokoon 30mm ja pakokanavaa vaikka milli nii mahtuu kaasutki ulos. sitte pitäs jos jonkilaista tapahtua.. enemmä happee koneeseen,enemmä tehoo ainaki nelareita ku oon virittäny niin ensimmäisenä oon kanavat hionu..sitte isontanu suutinta. pakoputken äänenvaimentimen pääkin kuristaa.. ja pakoputki on melkonen mehupilli kiinapeleissä.. esim 150 samuraissa on yhtä paksu pakoputki ku 200 samuraissa ja samurain änkän pää on 14mm paksu mistä kaasu tulee ulos. putki itessää on sisältä noin 25mm.....
        ja viri cdi boksi kandee hommata,ja niillä kiinalaisilla Lg tulpilla ei tee hevon vittua.


    • kokemusta on

      Ja kaiken tämän jälkeen tulee kampiakseli kylestä kurkistamaan mitä näkyy.Ei noi paskat kestä tota viritystä, kanavat toki kannattaa siistiä.Valujälki amis laatua.

    • samurai 110cc cross

      mulla on samurai 110cc ja sa onkelma että ku laittaa tarpeeksi kierroksia niin rupee röpöttämään :( ps. se ei oo viritetty ja silti röpöttää

    • Laiska tekemään

      Itellä 200cc bashan mönkkäri ja veti tankista paskat polttoaine suodattimeen ja siitä(luultavasti) kaasariin...Nyt pyörii tyhjäkäyntiä mut ei pysty ajamaan kun tuntuu että tukehtuu..Onkohan kaasarissa suutin tukossa vai mikä pystyy olemaan vikana.. ja pitääkö purkaa minkä verran ennenku saa kaasarin irti..? KIITOS ETUKÄTEEN...

    • tehoo vain 11kw

      kertokaass kunon viriohjeet comanchen 200cc crossimalliin joita pystyy tekee kotona aloittelia

      • ei tee mitään

        Ei niitä ole tehty viritettäväksi, hyvä kun nortsina kestäävät jotenkin.


    • GXT 300CC APUA AUTTA

      mulla röpöttää ja en tiedä miksi voiko joku auttaa olen purkanut kaasarin monta kertaa ja puhistanut mutta ei kule mihinkään ja ei voi ajaa ku pinta kaasulla 145 on suutin ruuvi ja semmonen juttu et jos jollaki on suutin neulasta kuva et miten se on ku se on kasassa ni ois hyvä ku itte purin jouset ja prikat pois ja nytte en oikeen tiedä miten se tulee. gxt 300cc kiina

    • ????????????????????

      Missä maassa tai minkä maalaisia noi comanche mönkkärit on yhes keskustelus sanottii että ne ois patonkeja

    • RÖPÖTIRÖPÖTIRÖPÖTI!!

      röpötiröpötiröpötiröpötiröpötiröpötiröpötiröpötiröpötiröpötiröpröpötiröpötiröpötiröpötiröpötiröpötiötiröpötiröpötiröpötiröpötiröpötiröpötiröpötiröpötiröpötiröpötiröpötiröpötiröpötiröpötiröpötiröpötiröpötiröpötiröpötiröpötiröpötiröpötiröpötiröpötiröpöti

    • se menisi kovaa jos

      mulla on comanche cross 200cc kertokaa ny ihmees mitä tehä kun 4 vaihteella kiihtyy puoleenväliin täysistä kierroksista. vissiin pitäs saada lisäää väntöö mut mite?

    • Venttiilien säätö

      Mitä tehä kun mulla on chomanche 110cc mönkiä ja se ei lähe käyntii startti napista joutuu aina lukätä käyntii

      • aja suohon se

        Maalaa vihreeksi ja työnnä lähimpään jorpakkoon.


    • vitut aja suoho

      No en varmaa pitääkö siinä säätää ilma vettiileitä?

      • tä?

        Mitä helvatan ilma vettiileitä säätää?


    • vitun homo

      no voi vitun homo pitääkö siinä säätää venttiileitä

      • hotin vimo

        Ketut niissä mitään ilma vettiileitä ole


    • vittu mieti ees

      no mitä vittua niissä pitää sit tehä? Hähh!

    • olen homo

      liian iso suutinki voi aiheuttaa röpöttämisen, JOS saa liikaa pensaa. kannattaa lämpimällä koneella ruuvata kaasarisa ruuvit, tiedoks jos täälä on pikkupoikia niin ei mene säädöt ihan sekaisin.. pitäs itekki ostaa kyseinen mönkiä ja katsoa mikä homman nimi.

    • vitun homo

      OLE SINÄ HOMO SIINÄ VITTU HILJAA SÄ ET TIIÄ MITÄÄ PÄINU VITTUUN TÄÄLTÄ SIVUSTOLAT HOMO

      • mitä huudat?

        Saisiko saman suomeksi"vitun homo"?


      • opetteletko?

        Päinu ja sivustolat?Niin, mitä tarkoittaa nämä?


      • Joku_vain2
        opetteletko? kirjoitti:

        Päinu ja sivustolat?Niin, mitä tarkoittaa nämä?

        "Niin, mitä tarkoittaa nämä?". Tuota niin, ei ihan putkeen mennyt tuossakaan... "mitä tarkoitaa nämä". :D Myös opetteleeko sinä, "opetteletko"? :D


    • kuuleppas nyt!

      ole sinä homo siinä hiljaa kirjoitin tuon tekstin pikkaasen nopeaa 1 ja puolessa sekunissa

      • opetteletko

        Opettele kirjoittamaan homo, tule sitten sönköttämään uudestaan.


    • kokemusta on

      kannattaaa kattoa vauhti pyörä jä mangeetto ja imbulssikäämi

    • 435353

      Hauska lukea näitä kiinan romujen keskusteluja :) huomaa että näitä vehkeitä on vain lapsilla tai muilla köyhillä. Ostakaa sitten vanhempana kunnon vehkeet niin ei tarvitse ulista :D

      • Ärsyyntyny

        niin ja kalliimmat vehkeet on perintö/vanhempien rahoilla leijuvia pellejä..mee apina töihi äläkä kyttää täälä kiinanromupalstoja.


    • apuvaaa

      mulla on 200cc comanche cross ja siinä kun pitää tasakaasussa nii pätkii pahasti. mistä johtuu??

    • Anonyymi

      Mulla on 200cc bashan-comance ku menee putki punaseksi nopeaa mitä pitäis tehdä

    • Anonyymi

      Mikäs vois olla 200cc bashan mönkijä menee putki punaseksi ja miten sais kulkeen

    • Anonyymi

      Saa liikaa bensaa, oli kevarin kans sama ongelma, eli reilusti vaa pienempää suutinta

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2001
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1908
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1495
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe