mitäs olette mieltä Tästä uudesta T-sarjasta? itse hiukan perehtyneenä anna näille sähkö"herkuille" miinusta koska en ole Vielä ajanut Luotettavaa Konetta joissa on sähköä enempi kuin omiin tarpeisiin.Tuo uusi Vaihteisto Herätti mielenkiintoni koska auluevaihtaja on samassa kepissä missä on itse vaihteet. voi olla hyväkin ratkaisu paitsi että kuinkahan vaihto 2-alueelta nopealle puolelle vauhdissa tapahtuu onnistuuko yhtähyvin kuin vanhassa kahden kepin järjestelmässä.ergonomia tuntuisi olevan suht hyvällä mallilla mitä se on aina Valtrassa ollut. ks:konetta en ole Livenä vielä nähnyt mutta hyviä kuvia kyllä.koeajoa olen suunnitellut koska olen ostamassa uutta konetta ja merkkiuskollisena pysyn Valtrassa joita pihalta Löytyy 4kpl
uusi Valtra T-Sarja
16
8268
Vastaukset
- tulee olemaan
Sähköt tulee olemaan tulevaisuuden juttu tykkäsikö käyttäjät vai ei. Ja käyttäjät kyllä tykkää suuremmassa mittakaavassa. Sähköjen peliin pitää lähteä mahdollisimman nopeasti, koska se on nimittäin niin, että sähköjen luotettavuus tulee käyttäjäkokemusten ja käytön tuloksena. Pannaan muutama vuosi ja sähkö on yhtä luotettavaa kun mekaaninen tekniikka nykyisin.
Parempi tuo aluevaihteisto noin kuin erillisellä kepillä. tosin paras ois jos kaikki vaihteet olis jonossa. Voi olla että vie liian pitkään vaihtaa mäessä tuota aluetta.
Alkaa olemaan valtra tietyiltä osin jo verrattavissa muihin länsimaisiin...- ...
"Alkaa olemaan valtra tietyiltä osin jo verrattavissa muihin länsimaisiin..."
Joo, ennen ne kopioivat venäläisen pitkänokka traktorin, nyt ne on jo melkein onnistuneet kopioimaan englantilaisen McCormickin.
- olet ajanut
vain Valmetilla. Nämä keppikysymykset on ratkottu ammattiliikenteessä jo 50-vuotta sitten.
- Traktoriurakoitsia
Kertokaapa joku Traktorimerkki jossa esim huolto toimii paremmin kuin Valtrassa ja miksi suomen turvesoilla johtava merkki on Valtra? Mietitään aikaa 10v taaksepäin niin silloin Valtra oli ylivoimaisesti Kehittynein Traktorimerkki Mailmalla ja on tullut tähän asti toimeen samoilla ratkaisuilla ollen yksi mailman myydyimmistä Traktoreista.Luotettavuus Valtrassa on ollut aina huippuluokkaa Ja Huoltopalvelut esimerkki muille merkeille.Viimmekesän turvetuotannon uusi nosto ennätys tehtiin Valtralla ja nostetun turpeen määrä oli n1.3miljn/kuutioa tämä tulos on siis yhden urakoitsian Turve kentiltä.
- valtra hehheh
Traktoriurakoitsia kirjoitti:
Kertokaapa joku Traktorimerkki jossa esim huolto toimii paremmin kuin Valtrassa ja miksi suomen turvesoilla johtava merkki on Valtra? Mietitään aikaa 10v taaksepäin niin silloin Valtra oli ylivoimaisesti Kehittynein Traktorimerkki Mailmalla ja on tullut tähän asti toimeen samoilla ratkaisuilla ollen yksi mailman myydyimmistä Traktoreista.Luotettavuus Valtrassa on ollut aina huippuluokkaa Ja Huoltopalvelut esimerkki muille merkeille.Viimmekesän turvetuotannon uusi nosto ennätys tehtiin Valtralla ja nostetun turpeen määrä oli n1.3miljn/kuutioa tämä tulos on siis yhden urakoitsian Turve kentiltä.
valametti on aina ollu markinaalinen raktorin valmistaja jonka tekeleitä ei maailmalla ole vakavasti otettu koskaan. Suomessa niitä nyt on sympatian osotuiksena jonkun verran kakkoskoneiksi hankittu, mutta kylää varsinaiset työt turvekentilläkin tehdään muilla merkeillä.
- Traktoriurakoitsia
valtra hehheh kirjoitti:
valametti on aina ollu markinaalinen raktorin valmistaja jonka tekeleitä ei maailmalla ole vakavasti otettu koskaan. Suomessa niitä nyt on sympatian osotuiksena jonkun verran kakkoskoneiksi hankittu, mutta kylää varsinaiset työt turvekentilläkin tehdään muilla merkeillä.
mitäs ne varsinaiset työt sielä turvekentillä on joita ei valtralla tehdä? itse ajan turvetta syksyisin ja talvisin Laitokselle Traktorilla ja ketjussa on 2 muutakin urakoitsiaa ja molemmat ajavat suomalaisella tekeleellä. ketjun ei saa olla kiinni epävarmoissa koneissa ja siksi Valtra on ainut merkki jolla Lämmitysenergiaa voidaan ajaa Laitokselle niin että kuljetus toimii tauotta ilman turhia katkoksia.ihme kyllä kiinaan ja afrikkaan myydään eniten valtraa vaikka kyseessä on kallis merkki. amerikkalaiset taas ei tiedä muusta kuin omista romuista mitä valmistavat ja siellä on synti omistaa esim Fiat tms.
- ------
Traktoriurakoitsia kirjoitti:
Kertokaapa joku Traktorimerkki jossa esim huolto toimii paremmin kuin Valtrassa ja miksi suomen turvesoilla johtava merkki on Valtra? Mietitään aikaa 10v taaksepäin niin silloin Valtra oli ylivoimaisesti Kehittynein Traktorimerkki Mailmalla ja on tullut tähän asti toimeen samoilla ratkaisuilla ollen yksi mailman myydyimmistä Traktoreista.Luotettavuus Valtrassa on ollut aina huippuluokkaa Ja Huoltopalvelut esimerkki muille merkeille.Viimmekesän turvetuotannon uusi nosto ennätys tehtiin Valtralla ja nostetun turpeen määrä oli n1.3miljn/kuutioa tämä tulos on siis yhden urakoitsian Turve kentiltä.
"Mietitään aikaa 10v taaksepäin niin silloin Valtra oli ylivoimaisesti Kehittynein Traktorimerkki Mailmalla ja on tullut tähän asti toimeen samoilla ratkaisuilla ollen yksi mailman myydyimmistä Traktoreista."
Millä perusteella -97 valumötti oli ylivoimaisesti Kehittynein Traktorimerkki Maailmalla?
-VALtava MEluTaso
-Ainoastaan 3 pikavaihdetta.
-kivikautinen rataspumppu hydrauliikka, vielä nytkin korjaavat aiheutuneita ongelmia lisäämällä öljytilavuuksia, ei ongelman aiheuttajaa poistamalla.
-kivikautinen vaihdekeppi hässäkä, tästäkin ollaan jo luopumassa.
-veltto peltinen löpötankkirunko, josta onneksi ovat jo luopuneet.
-halpoja valurautarakenteita.
-nokka etupyöriä pitemmällä kuten venäläisissä T-150 koneissa, tästäkin on jo onneksi luovuttu kopioimalla länsimerkkejä.
Yksi maailman myydyimmistä, no tuota ei viitsi edes kommentoida:D
Huoltopalveluista olet täysin oikeassa: Valtralla on huoltopalveluja tarjolla koneiden määrään nähden käsittämättömän paljon, mistäkähän syystä? - vähän
Traktoriurakoitsia kirjoitti:
Kertokaapa joku Traktorimerkki jossa esim huolto toimii paremmin kuin Valtrassa ja miksi suomen turvesoilla johtava merkki on Valtra? Mietitään aikaa 10v taaksepäin niin silloin Valtra oli ylivoimaisesti Kehittynein Traktorimerkki Mailmalla ja on tullut tähän asti toimeen samoilla ratkaisuilla ollen yksi mailman myydyimmistä Traktoreista.Luotettavuus Valtrassa on ollut aina huippuluokkaa Ja Huoltopalvelut esimerkki muille merkeille.Viimmekesän turvetuotannon uusi nosto ennätys tehtiin Valtralla ja nostetun turpeen määrä oli n1.3miljn/kuutioa tämä tulos on siis yhden urakoitsian Turve kentiltä.
Itsellä vähän huonoa kokemusta valtran huollosta, ei meinannu oikein onnistua edes takuukorjaukset... No, merkki vaihtui sitten myöhemmin... Puuta kait pitää koputtaa mut korjauksia ei ole tarvinnut kumpaankaan vielä teetättää... Huoltomiehiä löytyy muutaman kymmenen kilometrin säteellä muutamia ja varaosat tulee euroopasta viimeistään vuorokaudessa.
>>ietitään aikaa 10v taaksepäin niin silloin Valtra oli ylivoimaisesti Kehittynein Traktorimerkki Mailmalla ja on tullut tähän asti toimeen samoilla ratkaisuilla ollen yksi mailman myydyimmistä Traktoreista.>>
Surullisinta tässä on se, että tosiaan valtra on mennyt samalla tekniikalla jo reilut kymmenen vuotta. Tosin tämä tekniikka oli jo vanhaa silloin, joten voi kuvitella miten on käynyt kymmenessä vuodessa. Kiristyvillä markkinoilla valtran pelastus oli kun pääsi acon siiven alle. Irrallisena merkkinä tuomion päivä olisi tullut tai edelleen mentäs samalla tekniikalla kun maagisena vuonna -97.. - ....?
Traktoriurakoitsia kirjoitti:
Kertokaapa joku Traktorimerkki jossa esim huolto toimii paremmin kuin Valtrassa ja miksi suomen turvesoilla johtava merkki on Valtra? Mietitään aikaa 10v taaksepäin niin silloin Valtra oli ylivoimaisesti Kehittynein Traktorimerkki Mailmalla ja on tullut tähän asti toimeen samoilla ratkaisuilla ollen yksi mailman myydyimmistä Traktoreista.Luotettavuus Valtrassa on ollut aina huippuluokkaa Ja Huoltopalvelut esimerkki muille merkeille.Viimmekesän turvetuotannon uusi nosto ennätys tehtiin Valtralla ja nostetun turpeen määrä oli n1.3miljn/kuutioa tämä tulos on siis yhden urakoitsian Turve kentiltä.
muista et ei siel kaikki koneet mitää valtroi ollu.. toho advancee vois omana mielipiteenä sanoo että ihmiste kusetusta.. Oon oottanu sitä laatikkoo jo jonkii vuoden mutta ei sitä vieläkää tunnu saavan. Ei valmettia vastaa mitää oo.. yks 8550 röhjöttää tuol mut uuven valtran hinta oli jotai järkkyä ni tuli sitte 155 hollanti pc lootalla. Ei onneks viel sähkövikoja 2500 tuntii mutta kerkiihä niitä tulla.. mut laatikko on mukava käyttää. Eli en mä mitää portaatonta haluu mut kiva olis jos valluukii sais jonku täyspowershift lootan tai vaikka ees noi pikavaihteet tuplana. Ja tokko tässä enää tarttee mitää koneita ostaa ku hinnat karkaa pilviin ku uuvistetaa joku mutteri. Muurari tulee lapion kaa 40€ tunti tekee piippua sulle, mitä sen työkalut maksaa? Ite saa mättää tänä päivänä 100000€ koneesee varusteinee jos jotai haluu oikeesti tehhä. Ja tuntihinta pitäs sitte sopeuttaa vaikka muurarin liksaan.. laskekaa huviksee. ps. eräs valtra fani totesi pettyneenä advancesta että samanlaine alueenvaihto oli jo sk sisussa..
- Valtra ukkeli
vähän kirjoitti:
Itsellä vähän huonoa kokemusta valtran huollosta, ei meinannu oikein onnistua edes takuukorjaukset... No, merkki vaihtui sitten myöhemmin... Puuta kait pitää koputtaa mut korjauksia ei ole tarvinnut kumpaankaan vielä teetättää... Huoltomiehiä löytyy muutaman kymmenen kilometrin säteellä muutamia ja varaosat tulee euroopasta viimeistään vuorokaudessa.
>>ietitään aikaa 10v taaksepäin niin silloin Valtra oli ylivoimaisesti Kehittynein Traktorimerkki Mailmalla ja on tullut tähän asti toimeen samoilla ratkaisuilla ollen yksi mailman myydyimmistä Traktoreista.>>
Surullisinta tässä on se, että tosiaan valtra on mennyt samalla tekniikalla jo reilut kymmenen vuotta. Tosin tämä tekniikka oli jo vanhaa silloin, joten voi kuvitella miten on käynyt kymmenessä vuodessa. Kiristyvillä markkinoilla valtran pelastus oli kun pääsi acon siiven alle. Irrallisena merkkinä tuomion päivä olisi tullut tai edelleen mentäs samalla tekniikalla kun maagisena vuonna -97..miksi sitten nämä "kehittyneet" Traktorin valmistajat ovat matkineet valtraa monessa teknisessä ratkaisussa jos Valtra on noin heikko altavastaaja? suunnanvaihtaja,etujousitus,kopio moottorit, nuo ovat vain osa siitä mitä isot Traktori tehtaat ovat kopioineet Valtralta. ja ihmeellistä on sekin kun Valtra on markkinoilla kallis Traktori ja silti tehdas tekee hyvää tulosta kun koneita myydään ympäri maailman hyvään tasaiseen tahtiin. esim New Holland on yleinen Traktorimerkki koska ne ovat huomattavasti edullisempia ja ovat jo Fiatin aikakaudella olleet edullisia Ostaa mutta se Luotettavuus on sitten ollutkin toinen asia ja on sitä edelleen. jos puhutaan koneesta jossa on 2500h mittarissa niin ei saisi olla vielä sähköpuolella vikoja koska nuo 2500h tulevat nykyään traktoriin muutamassa vuodessa vaikka sillä ajettaisiin vain keväisin ja syksyllä. suolla nuo Sähköroippeet evät ole ollut mikään mullistava keksintö koska kone on todella herkkä pölylle ja syttymis riski kasvaa kun koneista löytyy koteloa toisen perään.
- ...
Valtra ukkeli kirjoitti:
miksi sitten nämä "kehittyneet" Traktorin valmistajat ovat matkineet valtraa monessa teknisessä ratkaisussa jos Valtra on noin heikko altavastaaja? suunnanvaihtaja,etujousitus,kopio moottorit, nuo ovat vain osa siitä mitä isot Traktori tehtaat ovat kopioineet Valtralta. ja ihmeellistä on sekin kun Valtra on markkinoilla kallis Traktori ja silti tehdas tekee hyvää tulosta kun koneita myydään ympäri maailman hyvään tasaiseen tahtiin. esim New Holland on yleinen Traktorimerkki koska ne ovat huomattavasti edullisempia ja ovat jo Fiatin aikakaudella olleet edullisia Ostaa mutta se Luotettavuus on sitten ollutkin toinen asia ja on sitä edelleen. jos puhutaan koneesta jossa on 2500h mittarissa niin ei saisi olla vielä sähköpuolella vikoja koska nuo 2500h tulevat nykyään traktoriin muutamassa vuodessa vaikka sillä ajettaisiin vain keväisin ja syksyllä. suolla nuo Sähköroippeet evät ole ollut mikään mullistava keksintö koska kone on todella herkkä pölylle ja syttymis riski kasvaa kun koneista löytyy koteloa toisen perään.
"miksi sitten nämä "kehittyneet" Traktorin valmistajat ovat matkineet valtraa monessa teknisessä ratkaisussa jos Valtra on noin heikko altavastaaja? suunnanvaihtaja,etujousitus,kopio moottorit, nuo ovat vain osa siitä mitä isot Traktori tehtaat ovat kopioineet Valtralta"
Heh, kaikkea sitä väitetäänkin:D
-Hydr. Sähköllä hallittu suunanvaihtaja tuli esim. Casen eurooppalaisiin malleihin (maxxum) -89, Valmet???
-Hydr. Etujousitus oli muilla valtamerkeillä jo käytössä, valtra kehitti hätäpäissään säälittävän jälkiasennustyyppisen aires apurunkoviritelmän, joka lisäsi painoa 500kg ja rajoitti kääntymistä.
-Moottorit? valtra teki kivikaudelta peräisen olevaa rivipumpullista meluisaa moottoria 2000-luvulla, kun kilpailijat olivat jo 60-luvulla siirtyneet jakajapumppuun.
Valtra siirtyi vasta saastemääräysten pakotettua jakajapumppun käyttöön, eikä ollut ensimmäisten joukossa commonrail tekniikan käyttöönotossakaan.
Onneksi Ameriikkaisten omistuksessa on jo tapahtunut jotain edistystä, ettei nyt enää aivan neuvostoliittolaiselta traktorilta vaikuta.
Vielä kun vanhan voimansiirron ja hydrauliikan hävittävät ja korvaavat länsimaisella tekniikalla, Valtran voi jopa harkita ostavansa, tai ainakin pyytää tarjouksen. - perusoppituntia
... kirjoitti:
"miksi sitten nämä "kehittyneet" Traktorin valmistajat ovat matkineet valtraa monessa teknisessä ratkaisussa jos Valtra on noin heikko altavastaaja? suunnanvaihtaja,etujousitus,kopio moottorit, nuo ovat vain osa siitä mitä isot Traktori tehtaat ovat kopioineet Valtralta"
Heh, kaikkea sitä väitetäänkin:D
-Hydr. Sähköllä hallittu suunanvaihtaja tuli esim. Casen eurooppalaisiin malleihin (maxxum) -89, Valmet???
-Hydr. Etujousitus oli muilla valtamerkeillä jo käytössä, valtra kehitti hätäpäissään säälittävän jälkiasennustyyppisen aires apurunkoviritelmän, joka lisäsi painoa 500kg ja rajoitti kääntymistä.
-Moottorit? valtra teki kivikaudelta peräisen olevaa rivipumpullista meluisaa moottoria 2000-luvulla, kun kilpailijat olivat jo 60-luvulla siirtyneet jakajapumppuun.
Valtra siirtyi vasta saastemääräysten pakotettua jakajapumppun käyttöön, eikä ollut ensimmäisten joukossa commonrail tekniikan käyttöönotossakaan.
Onneksi Ameriikkaisten omistuksessa on jo tapahtunut jotain edistystä, ettei nyt enää aivan neuvostoliittolaiselta traktorilta vaikuta.
Vielä kun vanhan voimansiirron ja hydrauliikan hävittävät ja korvaavat länsimaisella tekniikalla, Valtran voi jopa harkita ostavansa, tai ainakin pyytää tarjouksen.Rivipumppu oli luotettava ja pitkäikäinen, mutta kallis. Periaatteessa kestää ajaa vaikka lentopetrolilla, koska säädin ja nokka-akseli voideltu öljyllä. Siksi sitä käytettiin menneinä vuosikymmeninä todella paljon kuorma- ja linja-autoissa, työkoneissa sekä myös henkilöautoissa jos hinnalla ei niin ollut väliä (= Mersu). Viime aikoina rivipumppu on jäänyt jalkoihin, koska päästömääräysten täyttämiseen tarvitaan ruiskutusennakon säätöä moottorin pyörimisnopeuden mukaan, mitä on vaikea järjestää rivipumpun kanssa.
Jakajapumppu oli halpiskalu pienille ruiskutuspaineille (esikammiokoneissa suuttimien avautumispaine 140 bar). Kuluminen alkoi näkyä esim. henkilöautoissa 200000 km kieppeillä (6-sylinterisissä jo aiemmin) kun rivipumppu kesti auton iän. Syykin selvä: sama mäntä pukkaa kaikille sylintereille eli 4-6 kertainen työmäärä yhteen rivipumpun elementtiin verrattuna ja voitelu pelkän polttoaineen varassa. Jakajapumppu arka polttoaineen viskositeetin vaihteluille minkä vuoksi helposti ongelmia talvilaatuisilla polttoaineilla. Suodatin usein siirtopumpun imupuolella minkä vuoksi hyytyy helposti talvella. Jakajapumpun etuna oli se, että moottorin pyörimisnopeuden mukaan muuttuva ruiskutusennakko saatiin järjestettyä jo mekaanisten säätimien aikana. Vakavassa ammattikäytössä jakajapumppuja ei juuri käytetty - esim. kuorma-autoissa vain jakelukokoluokassa ja historian havinaan siirtyneissä (englantilais)merkeissä. Valmetti taisi menneinä vuosina käyttää rivipumppua halvempaa jakajapumppua vain leikkuupuimurin moottoreissa, koska niille ei tule kovin paljoa käyttötunteja eikä niillä tarvitse ajaa pakkasilla.
Joidenkin raskaan kaluston automerkkien käyttämät pumppusuuttimet ja yksikköpumput ovat tavallaan rivipumpun sukulaisia: jokaista suutinta kohti oma pumppausmäntä ja öljyvoidellut nokat.
Common Rail on sitten oma maailmansa tarjoten edellisiä paljon vapaammat kädet ruiskutuspaineen säätöön sekä ruiskutusmäärän ja ajoituksen pätkimiseen moneen osasuihkaukseen per työtahti päästöjen ja melun vähentämiseksi.
Elektrorisesti ohjatut jakajapumput taitavat jäädä vain 10 vuoden välivaiheeksi siirryttäessä entistä enemmän Common Railiin. - nuhvieltti
perusoppituntia kirjoitti:
Rivipumppu oli luotettava ja pitkäikäinen, mutta kallis. Periaatteessa kestää ajaa vaikka lentopetrolilla, koska säädin ja nokka-akseli voideltu öljyllä. Siksi sitä käytettiin menneinä vuosikymmeninä todella paljon kuorma- ja linja-autoissa, työkoneissa sekä myös henkilöautoissa jos hinnalla ei niin ollut väliä (= Mersu). Viime aikoina rivipumppu on jäänyt jalkoihin, koska päästömääräysten täyttämiseen tarvitaan ruiskutusennakon säätöä moottorin pyörimisnopeuden mukaan, mitä on vaikea järjestää rivipumpun kanssa.
Jakajapumppu oli halpiskalu pienille ruiskutuspaineille (esikammiokoneissa suuttimien avautumispaine 140 bar). Kuluminen alkoi näkyä esim. henkilöautoissa 200000 km kieppeillä (6-sylinterisissä jo aiemmin) kun rivipumppu kesti auton iän. Syykin selvä: sama mäntä pukkaa kaikille sylintereille eli 4-6 kertainen työmäärä yhteen rivipumpun elementtiin verrattuna ja voitelu pelkän polttoaineen varassa. Jakajapumppu arka polttoaineen viskositeetin vaihteluille minkä vuoksi helposti ongelmia talvilaatuisilla polttoaineilla. Suodatin usein siirtopumpun imupuolella minkä vuoksi hyytyy helposti talvella. Jakajapumpun etuna oli se, että moottorin pyörimisnopeuden mukaan muuttuva ruiskutusennakko saatiin järjestettyä jo mekaanisten säätimien aikana. Vakavassa ammattikäytössä jakajapumppuja ei juuri käytetty - esim. kuorma-autoissa vain jakelukokoluokassa ja historian havinaan siirtyneissä (englantilais)merkeissä. Valmetti taisi menneinä vuosina käyttää rivipumppua halvempaa jakajapumppua vain leikkuupuimurin moottoreissa, koska niille ei tule kovin paljoa käyttötunteja eikä niillä tarvitse ajaa pakkasilla.
Joidenkin raskaan kaluston automerkkien käyttämät pumppusuuttimet ja yksikköpumput ovat tavallaan rivipumpun sukulaisia: jokaista suutinta kohti oma pumppausmäntä ja öljyvoidellut nokat.
Common Rail on sitten oma maailmansa tarjoten edellisiä paljon vapaammat kädet ruiskutuspaineen säätöön sekä ruiskutusmäärän ja ajoituksen pätkimiseen moneen osasuihkaukseen per työtahti päästöjen ja melun vähentämiseksi.
Elektrorisesti ohjatut jakajapumput taitavat jäädä vain 10 vuoden välivaiheeksi siirryttäessä entistä enemmän Common Railiin.Asiaa koko teksti!
Kuljettejan suurin huomaava ero jakaja ja rivipumpun välillä on jakajapumpun nopeampi kierrosherkkyys ja ilmaamisen vaikeus vert. rivipumppuun.
Lisäksi jakajapumppu todellakin kulumisherkempi ja ongelmallisempi polttoaineen puhtauden ja viskositeetin kanssa.
Kuinkas monessa massikassa tms onnistuu suotimien vaihto ilman ilmaamista?`
Valmetissa onnistuu! - Anonyymi
Valtra ukkeli kirjoitti:
miksi sitten nämä "kehittyneet" Traktorin valmistajat ovat matkineet valtraa monessa teknisessä ratkaisussa jos Valtra on noin heikko altavastaaja? suunnanvaihtaja,etujousitus,kopio moottorit, nuo ovat vain osa siitä mitä isot Traktori tehtaat ovat kopioineet Valtralta. ja ihmeellistä on sekin kun Valtra on markkinoilla kallis Traktori ja silti tehdas tekee hyvää tulosta kun koneita myydään ympäri maailman hyvään tasaiseen tahtiin. esim New Holland on yleinen Traktorimerkki koska ne ovat huomattavasti edullisempia ja ovat jo Fiatin aikakaudella olleet edullisia Ostaa mutta se Luotettavuus on sitten ollutkin toinen asia ja on sitä edelleen. jos puhutaan koneesta jossa on 2500h mittarissa niin ei saisi olla vielä sähköpuolella vikoja koska nuo 2500h tulevat nykyään traktoriin muutamassa vuodessa vaikka sillä ajettaisiin vain keväisin ja syksyllä. suolla nuo Sähköroippeet evät ole ollut mikään mullistava keksintö koska kone on todella herkkä pölylle ja syttymis riski kasvaa kun koneista löytyy koteloa toisen perään.
Kyllähän Valtrassa on parasta se, että erillistä käsijarrua, joka unohtuu helposti päälle, sitä ei Valtrassa ole. Muutenkin muotoilu on aivan huippu ja sillä todellakin kehtaa urakoida ja markkinoida suomalaisia maatalous tuotteita, koska olet antanut suomalaisille työtä, hankkimalla Suomalainen traktori. Minullakin aluksi oli Ford, sitten JD, mutta Valtra vei lopulta kirkkaasti voiton. Nyt on useampi Valtra käytössä, eikä muita merkkejä enää tule.
Jos markkinaosuus on 50% paikkeilla ja ylikin toisinaan, siitä voi olla hyvinkin ylpeä.
- KeppiViidakko
Ei aluevaihdetta jouduta niin usein vaihtamaan, että tuollaiset sähkö systeemit olisivat välttämättömiä. Yhden kepin systeemi tietysti paras kuten vaikka JD tai Zf.
- Sirkiä 2
Sähkö lohkot ovat ihan asialliset ja tuotto on kohdallaan. Alue vaihdetta ei pysty kunnolla vaihtaamaan suurelta puolelta pienelle mutta pieneltä suurrelle onnistuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1105875Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453833Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503285Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4652691Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681720- 871396
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321383Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151346- 771268
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1541255