Niin että miksi mangassa esiintyy näitä kissakorvallisia tyttöjä tai poikia kissan viiksillä? Mikä niiden tarkoitus oikein on tai historia? Vai olenko nähnyt unta?
Kissan korvat..
7
686
Vastaukset
- ichigo-79
narutolla viikset bviittaavat siihen 9 häntäiseen kettudemoniin joka uinuu naruto paran sisällä^^
sitten on loveless, jossa korvat ja häntä symbolisoi lapsuutta, joten vain lapsilla ja nuorilla on korvat ja häntä jotka menettää harrasta,malla "sitä"^^
eli kyllä niillä on aina jokin suurempi merkitys missä niitä sitten sattuu olemaankin...
ei niitä loppujen lopuksi niin paljon ole..
tietenkin on vielä ne joissa korvat symbolisoivat eläimellisyyttä,
kuten tokyo mew mew:n ichigo joka oli kissa tyttö koska sai geeneihinsä kissan dna:ta^^
ja lista on loputon..tässä vain esimerkkejä XD- mewmaumiau
tietysti kissat on tosi söpöi ja sellanen eräänlainen seksikkyyden symboli ja siitähän tytöt ja pojat innostuu.
- Light._
Mun toisen kissanpennun nimi on Ichigo ja toinen on Takeru :D. Olen vähän liiankin anime ja manga hullu mutta kisut on ihania ja mun oli pakko antaa niille ihanat nimet XD
Joten tällänen söpöys teema niillä korvilla varmaan on ja kissat näyttää aina nin viattomalta kun ne on esim. repiny mattoa.....
- Kkos
..olla enemmänkin tätä söpöilyosastoa tämä kissankorva-hässäkkä.
- nollanteeri
Ite oon nähnyt semmoset isot musakuulokkeet, joihin on pistetty pörröiset kissankorvat.
Tämmöset tais vissii olla:
http://japani.nappis.net/headphones.PNG
__
http://sakuracafe.tnetti.com
japanin kieli ja kulttuuri
- evt
Itse näen yht'äkkiä ilmestyvät kissankorvat tehokeinona korostaa esim. viattomuutta.
Toimii siis samalla tavalla kuin vaikka enkelirengas(mikälieonkaan) pään päällä tai bambisilmät. - kittenn--
niiden tarkoitus näyttää söpöltä niin kun esim.suuret silät xD (ja tämäkin liittyy muuten kissoihin:kissoilla on suuret silmät)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1625355Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä432615- 1562212
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161749- 821374
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1551264Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321223Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106972Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne21917