Olen joskus lukenut jostain, että kaksosperheet voivat saada jonkun tuotepaketin joiltain lastenruuan valmistajilta. Osaisiko joku kertoa tarkemmin miten ja mistä?
Ilmais tuotteista kyselisin
6
2180
Vastaukset
- pojat06
Ainakin nestleltä saa, kun vauvat täyttää 4 kk. En osaa sanoa mitä siinä on koska meille paketti vasta tulossa. Kannattaa soittaa sinne.
- meilläkin pojat 06
saatiin nestleltä mahtava iso laatikollinen erilaisia sosepurkkeja sekä puurojauheita ja taisipa siinä mukana olla lusikat yms. mutta paketti on tosiaan mahtava, oisiko siinä ollut peräti n.25 purkkia soseita 4-5kk ikäisille.
- tuplat-03
Kannattaa kysyä monikkoperheyhdistyksestä! Me saatiin aikanaan kahdesta paikasta ilmaistuotteita. En ole varma muistanko oikein että bonalta ja ainulta....? Ois ollu kiva kyllä saada esim. vaipoistakin joitain ilmaispakkauksia :)
- Tuplis02
ei meiän aikana kukaan jaellu mitään ilmaseks. Se äitiyspakkaus parannuskin tuli just seuraavana vuonna, kun meiän kaksoset oli syntyny. Voi harmi. Kyllä sitä kaikki ilmaistuotteet olis mielellään ottanu vastaan..
- geminna
enää ei saa bona,piltti ainu mikä nyt olikaan.sinne piti lähettää kuva kaksosista,kun ovat 4kk. minäpä lähein ja tuli kuva takas ja pahoitteli,että se juttu on lopetettu kokonaan.mutta tosiaan nestleltä saa kivan paketin.
- tuplatytöt05
Netleltä tosiaan saa sosepurkki paketin jossa oli todella paljon soseita ja myös muovilusikat. Ja me saimme ainulta tuotepaketin jossa oli 2 tuttipulloa ja tuttia sekä tuttinauhat. Sinne siis piti lähettää 4kk ikäisistä kuvat mutta en tiedä onko jo lopetettu.
suomenmonikkoperheet sivuilta löytyy lista..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1226018Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/745402106Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk281378Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111263Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861123Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481015- 64991
- 65931
Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.26924Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll59915