"SOINI TB:llä ja raveissa PerusViljo"
Kuka käski poistamaa jo päiviä olleen viestin?
Soini TB:llä ja raveissa
7
1284
Vastaukset
- Kosola itte
Vaikea sanoa. Kuitenkin luulisi, että etua sensuroinnista on....
http://www.keskusta.fi/Suomeksi/Vaalit/Ehdokkaat/Vaasan_vaalipiiri.iw3- asdli23oeodjq3e
Lopetappa andrei jo tuo PASKAN JAUHAMINEN!
- Muisti HDD
Viestissä arveltiin, etteivät keskustalaiset uskalla tulla syömään perussuomalaisten keittoa Kokkolaan tai mennä Nikulan raveihin.
- mielipiteitä saa
Muisti HDD kirjoitti:
Viestissä arveltiin, etteivät keskustalaiset uskalla tulla syömään perussuomalaisten keittoa Kokkolaan tai mennä Nikulan raveihin.
esittää
- PerusViljo
Keinoja kaihtamatta..
- Yrjö Spugla
on jätetty poistamatta vain ja ainoastaan sen vuoksi, että sisältää linkin keskustan ehdokassivulle.
- Aikku82
La 03.03.2007
Timo Soinin Keski-Pohjanmaan kierros
- Kokkolan torilla klo 9. Hernekeittotarjoilu
- Kaustisen Teboililla klo 11.30
- Kaustisen ravit klo 13
Kyllä kelpaa mennä maistamaan perussuomalaista hernekeittoa sekä raveihin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613195Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741254- 661183
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180988Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47886- 60856
- 47819
- 46745
- 40731
- 39698