Paljastuksista...!

Paljastaja..

Ilmassa on hyvin erikoinen mielipide siitä, miksi taikatemppuja ei saisi paljastella. Ovatko taikurit niin itsekkäitä ja narsistisia ihmisiä, koska eivät kestä sitä, joka paljastaa heidän temppujaan. Taikamaailma on vähän kuin kissahiirileikkiä. Taikuri tekee tempun ja joku yrittää miettiä, miten se tehdään. Paras temppu on tietysti sellainen, että kukaan ei keksi ratkaisua siihen, mutta ei sellaista temppua vielä ole tullut.Ennemmin tai myöhemmin temput on paljastettu. Ja vielä on olemassa ihmisiä, jotka uskovat, että taikureilla on yliluonnolisia voimia, joten voidaan uskoa, että kyseessä on huijaamisen tunnusmerkit. Ja taikamaailmaan ja taikakeskusteluun kuuluu osana temppujen selityksiä ja paljastuksia, joten ne jatkuvat tällä foorumilla....

15

1403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sir rusina

      kyllä kaikki ihmiset tietää että taikurit on huijareita

    • Mrtikka

      Esim criss angel todella väittää että hänellä on jotain voimia yms yms.... Mutta jos menet katsomaan copperfieldiä niin et kai tosiaan luule että hänellä on jotain yliluonollisia voimia? Paljastakaa mieluummin jotain sen tyylistä mitä penn and teller paljastelee!

      • Lavataikuri

        Ei kukaan pidä katutaikuutta yliluonnollisena. Älä niitä paljasta. Enemmän kiinnostais isot temput.

        -Ei kts niitä Copperfieldin temppuja mitkä ollaan ajat sitten paljastettu.

        Etkö voi vaan sanoa ihmisille ettei taikureilla ole yliluonnollisia voimia??? Pitääkö ne temput myös paljastaa?
        Sanomalla ihmisille "Tä ei osaa oikeesti taikoo" saat kerrottua oman kantasi ilman paljastuksia, ja paljastuksista syntyvää riitaa.

        Tämä oli eräänlainen kompromissi. Jos olet eri mieltä, tavoitteesi on haastaa riitaa ja luoda foorumille huonoa ilmapiiriä.


      • Paljastaja..
        Lavataikuri kirjoitti:

        Ei kukaan pidä katutaikuutta yliluonnollisena. Älä niitä paljasta. Enemmän kiinnostais isot temput.

        -Ei kts niitä Copperfieldin temppuja mitkä ollaan ajat sitten paljastettu.

        Etkö voi vaan sanoa ihmisille ettei taikureilla ole yliluonnollisia voimia??? Pitääkö ne temput myös paljastaa?
        Sanomalla ihmisille "Tä ei osaa oikeesti taikoo" saat kerrottua oman kantasi ilman paljastuksia, ja paljastuksista syntyvää riitaa.

        Tämä oli eräänlainen kompromissi. Jos olet eri mieltä, tavoitteesi on haastaa riitaa ja luoda foorumille huonoa ilmapiiriä.

        Paljastukset kuuluvat osaksi taikuuteen. Joku voi tietysti ajatella, että se on riidan haastamista...mutta se hänelle suodattakoon. Ihmiset on aina miettineet miten temput tehdään ja paljastavat myös niitä. Taikurien pitää vain kestää tämä asia...


      • Mrtikka
        Paljastaja.. kirjoitti:

        Paljastukset kuuluvat osaksi taikuuteen. Joku voi tietysti ajatella, että se on riidan haastamista...mutta se hänelle suodattakoon. Ihmiset on aina miettineet miten temput tehdään ja paljastavat myös niitä. Taikurien pitää vain kestää tämä asia...

        Miten paljastukset liittyvät taikuuteen? Jos nyt tulee että jos taikuri se ja se ei olisi paljastanut et olisi tienny niin kerron että ne temput olisi tarkoitus ostaa.


      • paljastuksista...
        Mrtikka kirjoitti:

        Miten paljastukset liittyvät taikuuteen? Jos nyt tulee että jos taikuri se ja se ei olisi paljastanut et olisi tienny niin kerron että ne temput olisi tarkoitus ostaa.

        Hmm...tätä keskustelua lukiessa tulee väkisinkin naurahduksia. Jos joku luulee että taikuus on vain temppujen tekemistä niin se on paljon muutakin, kuten esiintymistä. Ja tosiaan...moni joille olen tehnyt temppuja on sanonut sen jälkeen kun ovat ottaneet salaisuudesta selvää, että olisivat mieluummin olleet ottamatta koska siinä meni sekin ilo. Eli paljastukset voivat pilata toisen ilon.


      • Mrtikka
        paljastuksista... kirjoitti:

        Hmm...tätä keskustelua lukiessa tulee väkisinkin naurahduksia. Jos joku luulee että taikuus on vain temppujen tekemistä niin se on paljon muutakin, kuten esiintymistä. Ja tosiaan...moni joille olen tehnyt temppuja on sanonut sen jälkeen kun ovat ottaneet salaisuudesta selvää, että olisivat mieluummin olleet ottamatta koska siinä meni sekin ilo. Eli paljastukset voivat pilata toisen ilon.

        En ole väittänytkään että tärkeintä olisi temppu.
        Esiintyminen toki on tärkeää, itseasiassa se luo itse tempun. Esim voit esiintyä kortti huijarina että kortti tulee pakan päälle että olempas minä nyt huijari, tai sitten kun kortti laitetaan pakan väliin ja napsautetaan sormia se hyppäsi pakan päälle.


      • [Pheet]
        Mrtikka kirjoitti:

        En ole väittänytkään että tärkeintä olisi temppu.
        Esiintyminen toki on tärkeää, itseasiassa se luo itse tempun. Esim voit esiintyä kortti huijarina että kortti tulee pakan päälle että olempas minä nyt huijari, tai sitten kun kortti laitetaan pakan väliin ja napsautetaan sormia se hyppäsi pakan päälle.

        taikurit eivät huijaa!! ei se ole huijaamista jos tekee temppuja.. ei kukaan ihminen joka kattoo jotain temppua eikä keksi miten se tehdään sano että sitä olisi huijattu ... ja paljastkset.. oi miten kiinnostavaa on katsoa temppua jonka salaisuuden tietää.. ajatellaas että maailmassa olisi 10 temppua ... kuka niitä katsoisi jos kaikki olisi paljastettu ?
        eli siis taikuus ei ole huijausta vaan "silmän kaantöä"


      • Paljastaja...
        [Pheet] kirjoitti:

        taikurit eivät huijaa!! ei se ole huijaamista jos tekee temppuja.. ei kukaan ihminen joka kattoo jotain temppua eikä keksi miten se tehdään sano että sitä olisi huijattu ... ja paljastkset.. oi miten kiinnostavaa on katsoa temppua jonka salaisuuden tietää.. ajatellaas että maailmassa olisi 10 temppua ... kuka niitä katsoisi jos kaikki olisi paljastettu ?
        eli siis taikuus ei ole huijausta vaan "silmän kaantöä"

        Okei, taikurit ei oo huijareita ja lopetan paljastelun. Anteeks et oon ollu näin tyhmä. Otti vaan päähän ku en ite osannu taikoo ni hankin edes jonkinlaista huomiota paljastamalla mun isoveljen kertomia sivuja.


      • ei ole
        Paljastaja... kirjoitti:

        Okei, taikurit ei oo huijareita ja lopetan paljastelun. Anteeks et oon ollu näin tyhmä. Otti vaan päähän ku en ite osannu taikoo ni hankin edes jonkinlaista huomiota paljastamalla mun isoveljen kertomia sivuja.

        oikea paljastaja...vaan katkeroitunut taikuri, jolta paljastaja vienyt ylpeyden.. oikean paljastajan paljastukset jatkuvat lähiaikoina...


      • [pheet]
        Mrtikka kirjoitti:

        En ole väittänytkään että tärkeintä olisi temppu.
        Esiintyminen toki on tärkeää, itseasiassa se luo itse tempun. Esim voit esiintyä kortti huijarina että kortti tulee pakan päälle että olempas minä nyt huijari, tai sitten kun kortti laitetaan pakan väliin ja napsautetaan sormia se hyppäsi pakan päälle.

        tuo on aivan tuubaa... taikurit on osalla tavalla huijareita noobit. kortti huijari on semmonen jok vetelee haitarina pakkaa ja kysyy pelataankos jätkät pokeria


      • Paljastaja..
        ei ole kirjoitti:

        oikea paljastaja...vaan katkeroitunut taikuri, jolta paljastaja vienyt ylpeyden.. oikean paljastajan paljastukset jatkuvat lähiaikoina...

        Siis lopeta toi paljastukset jatkluu lähiaikoina. Tä ei oo mikään mainoskatko. Laita niitä millon jaksat ni saadaan lisänaurut

        -Oikea paljastaja...


      • repeen
        ei ole kirjoitti:

        oikea paljastaja...vaan katkeroitunut taikuri, jolta paljastaja vienyt ylpeyden.. oikean paljastajan paljastukset jatkuvat lähiaikoina...

        Toi on joku ihan pentu "Vienyt ylpeyden" Oon kai ylpee siitä ku osaan laittaa kolikon puhallettuun kondomiin?

        Ikää oli??


      • Paljastaja.. (se alkuperäinen)
        Paljastaja.. kirjoitti:

        Siis lopeta toi paljastukset jatkluu lähiaikoina. Tä ei oo mikään mainoskatko. Laita niitä millon jaksat ni saadaan lisänaurut

        -Oikea paljastaja...

        Maltahan nyt odottaa hieman. Tuun taas osoittamaan, miten taikominen on huijasta ja tekijät on huijareita....siis...pian..


      • houdini1
        Paljastaja.. (se alkuperäinen) kirjoitti:

        Maltahan nyt odottaa hieman. Tuun taas osoittamaan, miten taikominen on huijasta ja tekijät on huijareita....siis...pian..

        jokohan lopetetaan nämä paljastus keskustelut ja keskitytään siihen miten voisimme viihdyttää yleisöä paremmin! Veikkaan että paljastelija on ent.taikuri joka ei osaa esiintyä oikein ja ei ole viihdyttävä ja täten yrittää pilata esiintyvien taikureiden leivän.Taikatempun paljastuksessa on kyse tuhansista euroista ja maailmanlaajuisesti kyse miljoonista euroista!
        Parhaimmassa tapuksessa on taikatemppu onnistunut pelastamaan ihmishengen,ihminen oli masentunut erittäin pahasti ja suunnitteli itsemurhaa ja kun hänelle tehtiin temppu hän sai toivoa että kyllä hänkin tulee elämässään onnistumaan ja menestymään.
        Mitä olisi tapahtunut jos hänelle olisi paljastettu tempun salaisuus....Maailmassa on niin ihmeellisiä asioita mitä ei pystytä selittämään järjellä joten älkää pilatko toisten ihmisten iloa,tehkää toisille niinkuin haluaisitte itsellenne tekevän,älkää niinkuin teille tehtiin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      245
      5613
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      126
      4515
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      330
      2142
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1563
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      8
      1472
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1205
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      180
      1091
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      929
    9. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      847
    10. 46
      813
    Aihe