...kirjoista islam for dummies ja the koran for dummies? Olisikos islamista kiinnostuneelle hyvia opuksia nain alkuun paasemiseksi?
Mita mielta
4
404
Vastaukset
- palstalla
sanot: nain alkuun paasemiseksi?"
Seksipalsta on toisaalla! - kaulahuivifin
Lue mieluuummin Koraania itse ja muodosta oma käsityksesi.
- joku vain
Raamattu voisi olla sopiva näin aluksi., lue sitä ensin ja mieti sitten haluatko lukea moista soopaam joka tekaistiin muutenkin 600 vuotta jKr eikä ole tosiaan aito kuten oikea Raamattu!
Ja jos etsit rauhan uskontoa se ei todellakaan ole islam, vaan kristinusko, ellet halua räjäyttää itseäsi autopommissa ja muka päästä neitsyeiden kanssa, jätä koraani kokonaan...
sairasta tuo islam, kannattaa se ottaa selväksi.
Kristin usko ja raamattu
=
iankaikkinen elämä ! - lepetius
valitse toki raamattu ja huomaa toinen tekstini , Tiedän Heti ,valikossa. =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1946779- 1591996
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551198Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢461061Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981027Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251924- 41899