modernisoitu Lada 2105/2107

Ladaster

http://steer.ru/archives/2007/02/27/002802.php
Aika mielenkiintoinen Lada-uutinen. Tämä ei ole varsinaisesti uusi malli, vaan Lada-2107 pohjalta tehty versio. Jää nähtäväksi tuleeko se teknisesti millään tavalla poikkeamaan nykyisistä takavedoista, vai onko tämä vain ns."kosmeettinen toimenpide". Auto tullaan mitä todennäköisimmin virallisesti esittelemään ensi kesänä Moskovan automessuilla. Eli nämä kuvat on otettu salaa tehtaan tiloissa. Sisäkuvia ei valitettavasti ole. Ja farkkuversioista ei ole vielä tietoja.

16

1189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarvitsee

      ladoja Hyvähyvä...

    • kiinnostaisi?

      Tämä auto on siis vuoden -67 Fiat 124 vähän modernisoituna. Miksi tällainen auto voisi kiinnosta edes yhtä ihmistä maapallolla?

      • on valmistettu

        paljon autoja, mutta tuo yhteys ladan ja fiatin välillä on oikeasti todella pieni, sillä venäläiset tekivät siihen paljon muutoksia, jotta sillä voisi huoletta ajaa 500000km ilman suuria ongelmia!


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        on valmistettu kirjoitti:

        paljon autoja, mutta tuo yhteys ladan ja fiatin välillä on oikeasti todella pieni, sillä venäläiset tekivät siihen paljon muutoksia, jotta sillä voisi huoletta ajaa 500000km ilman suuria ongelmia!

        Otahan muutama nolla pois noista kilometreistä, niin ollaan lähempänä totuutta.
        Minun 2105 tarvitsi aikoinaan venttiiliremontin alle satkun ajon jälkeen, ja täysrempan kahden satkun jälkeen.
        Taitaa aika kullata muistot, ja toisilla painajaiset palata mieleen.


    • ihailla lada insinöörien

      luovuutta ja vapautta toteutta itseään. Kuinka ovat uskaltaneet tehdä noin omaperäisen vehjaksen... ei tarvi lada miekkoset viagraa kun katseleevat vain tota ihanuutta.

      • Anonyymi

        Kun tekisivät ensimmäisen kunnolla galvanisoidun version joka ei ala mätänemään heti


    • <<<<

      kyllä tollasta ajais ja alkuperäistä 2107kaa Mersu-maskilla ja Konelan Huoltokirjalla varustettuna ja sitten 2105sta 1200s sininen sedan

      • <<<<

        2107 ITSESSÄÄN ON KLASSIKKO....


    • Auvo

      Näitähän venäläiset ova pykänneet jatkuvasti. Tämäkin kuva on vuoden 2007 helmikuulta. Suunnittelisivat ja tekisivät täysin uuden Ladan, joka olisi vielä luotettavakin, niin menestyisivät markkinoilla. Kuvassa olevaa mallia ei koskaan tulla näkemään markkinoilla edes Venäjällä. On yksi asia rakennella kaikenlaisia mukaelmia vanhoista malleista ja toinen asia tuoda markkinoille uusi malli ja vielä menestyäkin. Venäläiset osaavat kyllä rähjätä maailmalla malliin Putin, mutta autojen tekeminen onkin jo vaativampi juttu ja siihen eivät kyvyt näytä riittävän.

      • 2107 1700I

        VANHA 2107 SENTÄÄN ON JOTAIN..SAMOIN MALLIT 2103 JA 2106  


      • Anonyymi
        2107 1700I kirjoitti:

        VANHA 2107 SENTÄÄN ON JOTAIN..SAMOIN MALLIT 2103 JA 2106  

        Maavara kiinnostaa - se, kun taitaa nykyautoista puuttua. Tai eivät ilkeä ilmoittaa se vähäisyyttä.
        LADA 2105 (VAZ-2105)ja sen muunnokset
        Malli 2105 1500 S
        pienin maavara 163 mm
        rekisteröity 5 henkilölle
        omapaino 990 kg 1020 kg
        kantavuus 400 kg 375 kg.
        Joo on tuossa 63 mm enemmän kuin minun nykyisessä "pulkassa", jolla ei ole lähteminen mökillekään vähäisen lumisateen jälkeen.

        Tällä Nissanilla voisi sentään yrittää Nissan Qashqai (J12)

        AutoWiki
        http://www.autowiki.fi › index.php › Nissan_Qashqai_(J...
        30.10.2024 — Maavara, 175–180 mm. Kääntösäde, 11,1 m ... Siirry ylös ↑ Nissan Qashqai - Hinnat, varusteet, tekniset tiedot, värivaihtoehdot – Nissan, 1.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maavara kiinnostaa - se, kun taitaa nykyautoista puuttua. Tai eivät ilkeä ilmoittaa se vähäisyyttä.
        LADA 2105 (VAZ-2105)ja sen muunnokset
        Malli 2105 1500 S
        pienin maavara 163 mm
        rekisteröity 5 henkilölle
        omapaino 990 kg 1020 kg
        kantavuus 400 kg 375 kg.
        Joo on tuossa 63 mm enemmän kuin minun nykyisessä "pulkassa", jolla ei ole lähteminen mökillekään vähäisen lumisateen jälkeen.

        Tällä Nissanilla voisi sentään yrittää Nissan Qashqai (J12)

        AutoWiki
        http://www.autowiki.fi › index.php › Nissan_Qashqai_(J...
        30.10.2024 — Maavara, 175–180 mm. Kääntösäde, 11,1 m ... Siirry ylös ↑ Nissan Qashqai - Hinnat, varusteet, tekniset tiedot, värivaihtoehdot – Nissan, 1.

        Monessa ns. SUVissa on hyvin vaatimaton maavara


    • Anonyymi

      Pöljä kaivaa 2007 vuoden avauksen ja jonka linkki ei enää toimi jne...
      Nerokkaita poikia taas liikkeellä.

    • Anonyymi

      Kyllä kelpais uusi vanhanmallinen lada minulle,on nimittäin muutamassa vuodessa on näihin vikavaloihin mennyt jo ladan hinta ja kierre jatkuu.
      Toki ladoissakin oli omat murheensa mutta ei sentään mitään chek engine ja obd vikailmoituksia.
      Jos jollakin on laatikkoladakantti tai pyöree lamppu niin mulle 2 kpl kiitos!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe