Meillä on edessä nimenantojuhla. Lasta ei kasteta eivätkä he saa kristillisiä kummeja, mutta haltijakummit saavat eli aikuisen joka kuuluu lapsen elämään.
Haluiaisin tehdän haltijakummeille "kummitodistukset". Mitä niihin yleensä kirjoitetaan? Netistä en ole löytänyt. Jossain paikoissa myydään valmiita, mutta siellä ei kerrota mitä tekstissä lukee.
Osaisiko joku auttaa?
Pikku- Rasmuksen vanhemmat kiittävät
Haltijakummitodistukseen teksti
Hannaleenairmelijohanna
2
1597
Vastaukset
- Tilasin
Tilasin proseremonialta ko. todistukset, 3kpl 10.50 postikuluineen. Tulivat seuraavana päivänä. Hienot ovat, kivat tekstit. Kysy teksterjä niiltä suoraan!
- neña
Me suunniteltiin itse kummitodistukset (myös kirkkoonkuulumattomina). Kehitettiin 10 käskyn pohjalta 10 toivetta kummeille, millä tavoin "lapsi toivoo" kummien osallistuvan elämäänsä. Tehtiin kunnon kirjat kummeille, johon voi sitten itse lisätä kuvia ja muistoja lapsesta. Todistuksellahan ei ole muuta virkaa kuin toimia muistona kummeille joten sehän on itsestä kiinni mitä sisällöksi haluaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun302826Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081827Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171800- 171414
Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si731320- 241245
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431228Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?771169- 311018
UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa971007