Huusin huutonetistä yhden kenttälipun 130 eurolla, noh oli tarkoitus tavata kyseinen myyjä Tampereen keskusta kyseisessä paikassa ja mitä trokari sanoo! "khyllä tässä ny on naamaraja" ja lähti pois.. Olisi hän kuitenkin tullut hyvin voitolle..
Trokari pilasi päiväni!
eiotottaaw
2
1149
Vastaukset
- Nimetön
Voitit siis huutokaupan. Valita Huuto.netin ylläpidolle; säännöissä sanotaan, että tavara on myytävä sille joka sen on voittanut.
- treffiseuraa
trokaamalla lippuja ja myymällä viereisiä paikkoja? Nyt tais tulla uuden säälittävän iskuyrityksen ennätys XD XD XD
Kyllä minä tiesin, että on luuseritouhua kyttäillä tuntitolkutta tietokoneen ääressä, että sais pari lippua ja vois myydä ne muutaman kympin merkityksettömällä voitolla, mutta että yrittää pokata seuraa tällä konstilla XD XD XD
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?4992365Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh661383Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831330- 951232
- 1371218
- 1051088
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro133974- 48900
- 47841
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60780