Mahtaako toimia kaksos miehen ja kauris naisen suhde miten hyvin?
Vastaukset 4
- Janna1
Täällä KaurisN jolla suhde Kaksos mieheen ja yhdessä oltu 4 vuotta ja kihloissa 3½. Jostakin olen lukenut että kaksonen olisi kauriille pahin mahdollinen kumppani.
Mua ärsyttää ainoastaan se, että kaksosilla on taipumus päästä tilanteesta kuin tilanteesta huumorilla ja asia pitäisi jättää siihen eikä mahdollisesti enää keskustella asiasta. Ei pidä yleistää, että kaikki kaksoset olisivat juuri sellaisia kun horoskooppikirjoissa väitetään ja kaikilla meillä on omat hyvät ja huonot puolet jotka pitää hyväksyä sellaisenaan. - oswalld
Kaksonen ja Kauris horoskooppi siis mies kaksonen
ja nainen Kauris jo tämä suhde ei toimisi olisi kaksos miehen mentävä itseensä,ei jalompaa,ystävällisempää,auttavampaa ja ymmärtäväistä naista olekkaan kuin kauris on.Minulla oli vastaava suhde mutta kuolema eroitti meidät.- G-mini
sinäpä sen sanoit. mutta minun suhteeni kauriiseen kesti "virallisesti" vain muutaman kuukauden.
- Twin
Olen kaksosnainen ja mieheni on kauris. Olemme
olleet naimisissa 35 v. eli suhde on toiminut,
vaikka ei pitäisi. Ehkä kauris tasoittaa kaksosen
lentoa. Toisaalta sovimme myös siksi, että
minulla on kuu kaloissa ja hänellä kuu skorpionissa. Se haittaa, että kauris on työnarkomaani, eikä malta pitää lomaa, mutta kaksonen pitää reissaamisesta ja liikkeellä
olosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1161366
- 45911
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r132697- 70666
- 67616
- 53607
- 55565
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.100499Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20490Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e98470Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32468- 34467
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?115463- 5458
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 49447
- 51445
- 52413
- 42410