Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

KaksosM & KaurisN

miten onnistuu

Mahtaako toimia kaksos miehen ja kauris naisen suhde miten hyvin?

4

1117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Janna1

      Täällä KaurisN jolla suhde Kaksos mieheen ja yhdessä oltu 4 vuotta ja kihloissa 3½. Jostakin olen lukenut että kaksonen olisi kauriille pahin mahdollinen kumppani.
      Mua ärsyttää ainoastaan se, että kaksosilla on taipumus päästä tilanteesta kuin tilanteesta huumorilla ja asia pitäisi jättää siihen eikä mahdollisesti enää keskustella asiasta. Ei pidä yleistää, että kaikki kaksoset olisivat juuri sellaisia kun horoskooppikirjoissa väitetään ja kaikilla meillä on omat hyvät ja huonot puolet jotka pitää hyväksyä sellaisenaan.

    • oswalld

      Kaksonen ja Kauris horoskooppi siis mies kaksonen
      ja nainen Kauris jo tämä suhde ei toimisi olisi kaksos miehen mentävä itseensä,ei jalompaa,ystävällisempää,auttavampaa ja ymmärtäväistä naista olekkaan kuin kauris on.Minulla oli vastaava suhde mutta kuolema eroitti meidät.

      • G-mini

        sinäpä sen sanoit. mutta minun suhteeni kauriiseen kesti "virallisesti" vain muutaman kuukauden.


    • Twin

      Olen kaksosnainen ja mieheni on kauris. Olemme
      olleet naimisissa 35 v. eli suhde on toiminut,
      vaikka ei pitäisi. Ehkä kauris tasoittaa kaksosen
      lentoa. Toisaalta sovimme myös siksi, että
      minulla on kuu kaloissa ja hänellä kuu skorpionissa. Se haittaa, että kauris on työnarkomaani, eikä malta pitää lomaa, mutta kaksonen pitää reissaamisesta ja liikkeellä
      olosta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe