KaksosM & KaurisN

miten onnistuu

Mahtaako toimia kaksos miehen ja kauris naisen suhde miten hyvin?

4

1172

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Janna1

Täällä KaurisN jolla suhde Kaksos mieheen ja yhdessä oltu 4 vuotta ja kihloissa 3½. Jostakin olen lukenut että kaksonen olisi kauriille pahin mahdollinen kumppani.
      Mua ärsyttää ainoastaan se, että kaksosilla on taipumus päästä tilanteesta kuin tilanteesta huumorilla ja asia pitäisi jättää siihen eikä mahdollisesti enää keskustella asiasta. Ei pidä yleistää, että kaikki kaksoset olisivat juuri sellaisia kun horoskooppikirjoissa väitetään ja kaikilla meillä on omat hyvät ja huonot puolet jotka pitää hyväksyä sellaisenaan.

• oswalld

Kaksonen ja Kauris horoskooppi siis mies kaksonen
      ja nainen Kauris jo tämä suhde ei toimisi olisi kaksos miehen mentävä itseensä,ei jalompaa,ystävällisempää,auttavampaa ja ymmärtäväistä naista olekkaan kuin kauris on.Minulla oli vastaava suhde mutta kuolema eroitti meidät.

• G-mini

sinäpä sen sanoit. mutta minun suhteeni kauriiseen kesti "virallisesti" vain muutaman kuukauden.

• Twin

Olen kaksosnainen ja mieheni on kauris. Olemme
      olleet naimisissa 35 v. eli suhde on toiminut,
      vaikka ei pitäisi. Ehkä kauris tasoittaa kaksosen
      lentoa. Toisaalta sovimme myös siksi, että
      minulla on kuu kaloissa ja hänellä kuu skorpionissa. Se haittaa, että kauris on työnarkomaani, eikä malta pitää lomaa, mutta kaksonen pitää reissaamisesta ja liikkeellä
      olosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      214
      1829
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      151
      1568
    3. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      78
      1428
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1328
    5. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      58
      1262
    6. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1125
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      109
      1049
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      55
      1010
    9. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      62
      1007
    10. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      890
    Aihe