Filmnetin Kids TV (?) ohjelman nimi hukassa!

Minttu

Muistatte kai, kun ennen oli se FilmNet. Niin sieltä tuli kymmenisen vuotta sitten aamuisin aina Kids TV , josta tuli lastenohjelmia.
Minulla on hukassa yhden ohjelmani nimi. Sieltä tuli ainakin sellaisia ohjelmia kuin Kimarat (The Fruitties), Pyjamabanaanit, Vili Vilperi.
Sieltä tuli myös eräs muu piirretty, jossa seikkali muistaakseni nalle. Tämän ohjelman nimeä en muista. Se tuli joskus myöhemmin myös Suomen kanavalla. Yhden jakson muistan: siinä ne päähenkilöt olivat jossain pelikorttimaassa.

Ohjelmat olivat muistaakseni englanniksi /tm. vieraalla kielellä ja tekstitys suomeksi. Tästä nyt en ole yhtään varma.

Enkä ole varma, oliko se juuri FilmNet / Kids TV, mutta jos joku muistaisi katsoneensa samoja ohjelmia tai muuten vain olisi tietoinen asiasta, niin olisin hyvin kiitollinen. :)

7

548

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • animefan

      Mä muistaakseni katsoin pienenä Filmnetin Kids tv:tä ja äiti tais nauhoittaaki niitä ohjelmia.. En muista nalle-ohjelmasta mitään, harmi :( , mutta muistan, että sieltä tuli ainaki sonic the hedgehog ja sit joku dinosaurus- ohjelma, jossa seikkaili sellaset pikku dinot.. Jos muistaisit näitä, saatais ehkä selville, oliko se varmasti Flmnet.. ^_~ Ja vielä pyjama banaaneista, olisi sellanen mielikuva, että olis jossain nauhalla, mutten ole varma.. Toivottavasti autto ees jotenkin..

      • Minttu

        Tuo Sonic-ohjelma ainakin tuli sieltä. :) Sitäkin katsoin aina. :)


      • Sandy

        Mä muistan sen dinosaurus- ohjelman ja Sonicin ^^.
        Ne molemmat oli sillon mun mielestä tosi hyviä, etenkin se dinosaurus-homma! joskus kyllä tekee aina mieli taas nähdä sitä ^^


    • Mic

      Tuli mieleen sellainen sarja, kun Eetu nallen seikkailut, mutta siitä on kuitenkin enemmän kuin kymmenen vuotta aikaa. Sarjaa esitettiin 80-luvun lopussa TV2:lla. Sarjassa oli sellainen punashortsinen ja harmaapaitainen nalle. Toinen, mikä tuli mieleen, on Halinallet. Kolmas ehdotukseni on Maple town -niminen sarja, jota esitettiin Eurosportin Fun factory -ohjelmissa. Sarjassa oli pahiksena joku kettu.

      • Minttu

        En ole varma noista sarjoista. Ainakaan Halinallet se ei ole.

        Sen muistan, että se ohjelma tuli 90-luvulla. Sitten joskus 90-luvun loppupuolella myös Suomen kanavalta.

        Sitten muistaakseni sen ohjelman nimi saattoi olla sama kuin sen karhun nimi. Tämä on vain muistikuva, joten en ole varma.


    • vaivaa mieltä!

      Sitten sielä oli joku mupettien tyylinensarja jossa ne eleli jossain suolla? Ja siinä oli joku pahis jonka nimi oli Mutamasu tjsp...muistaako joku?

    • dino dinky

      Karhuherra Paddington? Siinä oli (nalle)karhuherra.

      Dino ohjelma taisi olla Dinky? Ainakin sitä katsoin lapsena filmnetiltä :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1615
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1181
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      985
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      48
      760
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe