Osaisiko joku auttaa muualta muuttanutta opiskelijaa? Etsin Kouvolasta edullista parturia, joka edes hieman kuuntelee asiakasta. Parasta en etsi, koska se on makuasia. Nyt hinta ratkaisee. Kiitti etukäteen.
Kvlan halvat parturit?
25
9742
Vastaukset
- NNN.
Samoilla linjoilla olen aloittajan kanssa, eli olisi kiva tietää edullisia kampaamoita kvlasta!
Hiustropiikissa käynyt itse kerran ja kallista oli pelkkien raitojen laittaminen.. Ei näillä tuloilla.
Kommentoikaa ihmeessä, eihän se vie kuin hetken tänne kirjoittaa. Kiitosia!- kokeiltu on
--mutta täytyy sanoa, että Kouvolan ammattiopiston parturi/kampaajaopiskelijoiden pyörittämässä kampaamossa hinta/laatusuhde on paikallaan.05-7448256 numerosta ajanvaraus
- just joo
kokeiltu on kirjoitti:
--mutta täytyy sanoa, että Kouvolan ammattiopiston parturi/kampaajaopiskelijoiden pyörittämässä kampaamossa hinta/laatusuhde on paikallaan.05-7448256 numerosta ajanvaraus
Mutta eipä ole kotisivuja taaskaan kellään mistä näkis mitään.
- niitä
just joo kirjoitti:
Mutta eipä ole kotisivuja taaskaan kellään mistä näkis mitään.
nettisivuja joillain.. Ainakin Napsilla, Hairstorella, Lehtomäen Hiuspisteellä ja ainakin Q-studiolla kuusaalta...
- Suositeltiin
eli valtakadun naps-liikettä suositeltiin minulle kun muutin, mutta en ole vielä käynyt eli en tiedä millaista jälkeä ja mikä hintataso. Mielipiteitä, kokemuksia kellään?
Mikäs on Hairstoren laita? Asiakaspalvelu ollut ainakin hyvää käydessäni, leikkuu/värjäyspuolesta en tiedä?- Store
on Kouvolan kallein paikka. Palvelu huonoa. En suosittele.
Hiusten leikkaus (lyhyet) maksoi 42 euroa.
- ...
Itse kävin Kouvolan prisman kampaamossa! Mulle laitettiin raidat, tyviväri, tumma väri alahiuksiin ja leikkaus (mallinmuutos) Hinta oli 69e mikä mielestäni kohtuuhinta! Kun kyselin toisista kampaamoista arviohintoja, niin samalla setillä olisi hintaa tullut n. 80-90e!!
- tahtoo hän...
Tota noin...tää ei ole välttämättä just sulle suunnattu, mut olen huomannu et aina puhutaan vaan halvoista hinnoista. Täähän on käsityö/palvelu ammatti, eikö tärkeintä vertailussa olisi käden jälki? Mielestäni on älytöntä esim. soitella partureille ja kysyä mitä maksaa? Onhan noita halvalla tekijöitä just esim. kampaamo opiskelijat, mut jälki ei välttämättä oo kummonen.
Onko hinta todellakin ainoa ratkaseva tekijä?! Nii ja vielä lisäyksenä, en ole parturi ja en minäkään ymmärrä joittenkin kampaamojen nylkyhintoja, mutta ammattimaisesta ja siististä työstä olisin valmis maksamaan... - hjkk
tahtoo hän... kirjoitti:
Tota noin...tää ei ole välttämättä just sulle suunnattu, mut olen huomannu et aina puhutaan vaan halvoista hinnoista. Täähän on käsityö/palvelu ammatti, eikö tärkeintä vertailussa olisi käden jälki? Mielestäni on älytöntä esim. soitella partureille ja kysyä mitä maksaa? Onhan noita halvalla tekijöitä just esim. kampaamo opiskelijat, mut jälki ei välttämättä oo kummonen.
Onko hinta todellakin ainoa ratkaseva tekijä?! Nii ja vielä lisäyksenä, en ole parturi ja en minäkään ymmärrä joittenkin kampaamojen nylkyhintoja, mutta ammattimaisesta ja siististä työstä olisin valmis maksamaan...Ainahan siitä voi taistella mikä on maksamisen arvoista ja että tarvitseeko kaiken olla aina parasta ja/tai kalleinta. Siihen päälle vielä kysymys siitä, mikä sitten lopulta on hyvää ja laadukasta ja mikä ei.
Aloittaja halusi vinkkiä edulliseen paikkaan,eikä tosiaan parhaaseen, ja ymmärrän enemmän kuin hyvin itsekin köyhänä opiskelijana. Joillekin kelpaa vain paras, itse tyydyn vähempäänkin. Jos täällä joku nyt haluaa listata ammattitaitoisimpia kampaajia tai pohtia sitä, mikä on hiustenleikkuun arvoasteikko elämässään, niin pistäkää uusi keskustelu pystyyn kiitos.
- Suosittelen
Olen käynyt Tuccabuodissa noin 4 vuoden ajan ja tyytyväinen olen ollut. Olen vaihtelevasti käyttänyt kaikkien siellä työskentelevien vuokratuoleja. Otan yleensä värin ja raidat, hiukseni ovat vaihtelevasti välillä lyhyet ja välillä olkapäille ulottuvat.
Varaudun sinne aina noin 90 euron rahatukun kanssa, eikä koskaan ole maksanut nin paljon. Viimeksi kahdella värillä värjäys (45 e) ja siistimisleikkaus, lyhennettiin noin 5 senttiä ja päivitettiin hiusmallia (10 e) eli yhteensä 55 euroa. Toi on mun mielestä halpa.
Työntekijät ovat siellä mukavia ja heillä on aina uusia ideoita hiusmalleihin. Jos haluat jonkun tietyn ajan, niin kannattaa varata se hyvissä ajoin. On aika suosittu paikka.- ei nimimerkkiä
Tottahan se on, että hinta on tärkeä asia, MUTTA jos todella tietäis miten vaikeata parturiliikkeen pyöritys on ja miten paljon rahaa kuun lopussa jää käteen, niin ei kovin moni teistä parturissa kävijöistä valittaisi. Värit on uskomattoman kalliita,eikä sitä tule ehkä ajateltua, mutta ei niitäkään ruveta ihan ilmasiksi toisten päihin mätkimään. Varsinkin yksityisyrittäjät on ihan k*sessa kuun lopulla kun ei välttämättä jää itselle käteen lähes mitään. On melko törkeää kysellä joka puolelta hintoja ja sitten vielä törkeästi puhelimeen tokaista: AI NIIN KALLISTA? ei niitä autojakaan autokaupasta ilmasiks haeta! Itse olin jokunen aika sitte eräässä liikeessä harjoittelemassa. Tuntu pahalta kattoa miten tämä pomo suorastaan kärsi laskujen kanssa. Pientä ymmärrystä peliin..kiitos :)
- halpaa
Ääni kauppahallin parturille. Miesten tukka kuosiin odottaessa. Eli evästä ruokapuolelta ja sitten parturiin :) Oliko 22€ leikkaus. Ei siis paha ollenkaan. Perus ananaksen varmaan tekee mutta kaikki eksoottisempi on no no koska erikoistunut miesten hiuksiin liukuhihnaperiaatteella.
- Kouvostoliittolainen1
Prisman Emotion on aika hyvä. Leikkaus lyhyeksi 23€ pesun kanssa 24€. Ei paha hinta. Mut tää aihe on kyl aika vanha joten en tiiä käykö tääl enää muut ku trollit ja muut hölmöt.
- Kouvostoliittolainen1
Turpa kiinni Voikkaalaispedofiili! Sulta ei kysytty mitään. Opettele käyttäytyy tai painu helvettiin!
- tumpelo....87
olen kuules valkealais ukkoja!! sinä löysä pillu painu vittuun jos et pillua edes osaaa antaa....=)
- Kouvostoliittolainen1
Mikä siinä sun pillussas on niin kivaa? Ootko koskaan nähny ees? Ootko koskaan päässy lipasee? Mut mitä jos alkasit käyttäytyy niinku aikunen mies käyttäytyy? Oisko mitä?
- Tumpelo....87
ei ole pillua sinulla on!! esittelet sitä joka miehelle....=) olet kuin pikku vauva mikä imee munaa!!=)
- Kouvostoliittolainen1
Joo siis mä yritän vaan keskustella niinku aikuinen mies. Mut sähän trollaat ku manne! Mieti ny vähän sun elämääs. Mutta huvinsa kullakin. Jos sul nyt ei MITÄÄN muuta tekemistä oo niin anna mennä. Hanki huono maine itelles.
- tumpelo....87
minä vain kerron totuuksia tuollaiselle jalan levittäjälle...!!=) sinun itsesi haiseva pillu on mainetta...hajua levittänyt mullissa jo vuosia!!
- Kouvostoliittolainen1
Jahas. Hyvää päivänjatkoa sitten.
- Kauan.hyvää.etsinyt
Ainakin hyvä parturi miehille, joka leikkaa hyvin on voikkaalla. Voit valita menetkö miehelle parturi Kaukoluoto vai naiselle parturi Sari Karhu. Molemmat tekevät työnsä hyvin ja työn jälki on hyvää.
- vetoaisa
Ihan ku oisin kuullu kylil et kaukoluoto ois lopettanu!
- Bertta.K
Viipurissa miesten hiustenleikkuu 4.0e-5.0e sisältää korvakarvojen leikkuun myös, joten repikää siitä.
- vetoaisa
Voikkaalta saa edullisesti kampaamo palvelua! En nyt muista nimeä, just perustivat kaks naista sen! Kuuntelevat asiakasta ja hyvää jälkeä tulee !
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3462761Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201529Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481370Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57976Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan15964Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27924En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm78889Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149888- 80878
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205829