Porin verotoimisto

cic - ero

Olen asunut useilla paikkakunnilla ja kokemuksesta ja matkatyöläisenä voin sanoa, että kehnoin verottaja löytyy Porista.

Ihan omat menettelytavat - ja huippubyrokraattinen verotettavasta mitään välittämätön toimintatapa

Ei se kannusta matkatyöläisiä asumaan Porissa - päinvastoin, kiireesti pois vaan.

8

4438

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ullaliina

Kuulin pojaltani että Porin verotoimistossa on Yksi virkailija, jonka asiakkaaksi Hän Ei mene, koska asiat eivät suju hänen kanssaan! Ilmeisesti on sama nainen, joka ärhenteli mulle, eläkeläiselle veroprosentista! Katsoi minua kuin "halpaamakkaraa'! En tiedä kuka? Poikani voisi mulle näyttää henkilön!

• Mikä-lie-provo

mikä lienee taas tämäkin provoaloituksen tarkoitus, porissa kyll löytyy verotoimisto, tosin se ei ole porin oma vaan osa valtiollista jarjestelmaa.
      Kyllä ne verotuksen perusteet päätetään Kehä III:n sisapuolella, ja on eri puolella kehä III:n ulkopuolta yhtenevaiset.

tietysti asiaan vaikuttaa jos ei osaa kertoa/liittaa kaikkia tarpeellisia tietoja

Ullaliinalle: kuulopuheethan ovat aina kaiken A ja O, ainakin porissa oltaessa

• Khihihehehaa

Juu mut mul onki iso muna.

• toinenkeräilijä

Minäkin keräsin pikkupoikana linnunmunia, kuten sinäkin.
        Strutsin munaa en kuitenkaan onnistunut saamaan.

• PorilainenTorillaPieri

Sää pieret ihan liikaa, ja huudat.

• kukkelisluuruu

Äläs ny ku mulla o isompi!

• selkävoitto

"Kyllä ne verotuksen perusteet päätetään Kehä III:n sisapuolella, ja on eri puolella kehä III:n ulkopuolta yhtenevaiset."
      Älä unta nää. Mistä tulevat ne puheet toimenpiteiden yhdenmukaistamisesta koko Suomen alueella? Porissa on aina ollut muuta maata ankarampia tulkintoja veroasioissa. Onneksi ne saa kumottua seuraavassa asteessa. Pelkkä oikaisu ei riitä. Aikaa vaan menee tuhottoman kauan. Itse kyllästyin Poriin, kun jouduin kahtena vuonna peräkkäin hakemaan oikeutta ylempää ja voitin nuo typerykset. Tuon seurauksena perheemme muutti Porista, eikä täällä muualla ole ollut vaikeuksia verottajan kanssa.

• 7-vuoden-kokemus

Jos joku on aikeissa muuttaa Porista ulkomaille pidemmäksi aikaa niin ilmoitus pitää tehdä Uudenmaanläänin verotoimistoon ulkomaanosastolle. Porin verotoimistoon ei kannata ilmoittaa mitään. Siitä ei ole mitään hyötyä mutta iso haitta on. Kokemuksesta tiedän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      342
      2770
    2. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      58
      2235
    3. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      78
      1929
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      64
      1569
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      140
      1512
    6. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
      Ikävä
      60
      1044
    7. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      1009
    8. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
      Euroviisut
      7
      898
    9. Raiskaukset loppumaan?

Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön
      Sinkut
      200
      815
    10. 36
      719
    Aihe