Olen asunut useilla paikkakunnilla ja kokemuksesta ja matkatyöläisenä voin sanoa, että kehnoin verottaja löytyy Porista.
Ihan omat menettelytavat - ja huippubyrokraattinen verotettavasta mitään välittämätön toimintatapa
Ei se kannusta matkatyöläisiä asumaan Porissa - päinvastoin, kiireesti pois vaan.
Porin verotoimisto
8
4314
Vastaukset
- Ullaliina
Kuulin pojaltani että Porin verotoimistossa on Yksi virkailija, jonka asiakkaaksi Hän Ei mene, koska asiat eivät suju hänen kanssaan! Ilmeisesti on sama nainen, joka ärhenteli mulle, eläkeläiselle veroprosentista! Katsoi minua kuin "halpaamakkaraa'! En tiedä kuka? Poikani voisi mulle näyttää henkilön!
- Mikä-lie-provo
mikä lienee taas tämäkin provoaloituksen tarkoitus, porissa kyll löytyy verotoimisto, tosin se ei ole porin oma vaan osa valtiollista jarjestelmaa.
Kyllä ne verotuksen perusteet päätetään Kehä III:n sisapuolella, ja on eri puolella kehä III:n ulkopuolta yhtenevaiset.
tietysti asiaan vaikuttaa jos ei osaa kertoa/liittaa kaikkia tarpeellisia tietoja
Ullaliinalle: kuulopuheethan ovat aina kaiken A ja O, ainakin porissa oltaessa - Khihihehehaa
Juu mut mul onki iso muna.
- toinenkeräilijä
Minäkin keräsin pikkupoikana linnunmunia, kuten sinäkin.
Strutsin munaa en kuitenkaan onnistunut saamaan. - PorilainenTorillaPieri
Sää pieret ihan liikaa, ja huudat.
- kukkelisluuruu
Äläs ny ku mulla o isompi!
- selkävoitto
"Kyllä ne verotuksen perusteet päätetään Kehä III:n sisapuolella, ja on eri puolella kehä III:n ulkopuolta yhtenevaiset."
Älä unta nää. Mistä tulevat ne puheet toimenpiteiden yhdenmukaistamisesta koko Suomen alueella? Porissa on aina ollut muuta maata ankarampia tulkintoja veroasioissa. Onneksi ne saa kumottua seuraavassa asteessa. Pelkkä oikaisu ei riitä. Aikaa vaan menee tuhottoman kauan. Itse kyllästyin Poriin, kun jouduin kahtena vuonna peräkkäin hakemaan oikeutta ylempää ja voitin nuo typerykset. Tuon seurauksena perheemme muutti Porista, eikä täällä muualla ole ollut vaikeuksia verottajan kanssa. - 7-vuoden-kokemus
Jos joku on aikeissa muuttaa Porista ulkomaille pidemmäksi aikaa niin ilmoitus pitää tehdä Uudenmaanläänin verotoimistoon ulkomaanosastolle. Porin verotoimistoon ei kannata ilmoittaa mitään. Siitä ei ole mitään hyötyä mutta iso haitta on. Kokemuksesta tiedän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2083306Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391658Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971513- 921419
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461354Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601286Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121218Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89942Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55872