¤Walk¤of¤Fame¤

AROSUSI-09

The Doors sai nimikkotähtensä Hollywoodin Walk of Famelle,40 vuotta perustamisensa jälkeen.

78

2823

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Morrisonista yksinään ei mitään taida olla?

      • AROSUSI-09

        sadan vuoden päästä kukaan ei muista Morrisonia.Sen hauta häipyy Pariisista varmasti ennenkuin tuo tähti Hollywoodista.


      • AROSUSI-09 kirjoitti:

        sadan vuoden päästä kukaan ei muista Morrisonia.Sen hauta häipyy Pariisista varmasti ennenkuin tuo tähti Hollywoodista.

        noin kyynisesti... :D Morrisonin "tähti" koskaan mihinkään häivy, haudasta tosin mitään takuita. Milloinkohan se meinataan muuten siirtää? Joskus aikaisemmin tätäkin kysynyt, mut ei muista mittään... :/


      • AROSUSI-09
        Flutteri kirjoitti:

        noin kyynisesti... :D Morrisonin "tähti" koskaan mihinkään häivy, haudasta tosin mitään takuita. Milloinkohan se meinataan muuten siirtää? Joskus aikaisemmin tätäkin kysynyt, mut ei muista mittään... :/

        Voi mennä muutama sukupolvi,ennenkuin Jim unohtuu ja sen jälkeen kallis hautapaikka vaihtaa omistajaa./Mä mikään kyyninen ole.Funtsin vaan:)


      • AROSUSI-09 kirjoitti:

        Voi mennä muutama sukupolvi,ennenkuin Jim unohtuu ja sen jälkeen kallis hautapaikka vaihtaa omistajaa./Mä mikään kyyninen ole.Funtsin vaan:)

        kyyninen ollenkaan. :) Kuhan vitsailin typeriä... :D Tottahan sanoit vaan.


      • AROSUSI-09
        Flutteri kirjoitti:

        kyyninen ollenkaan. :) Kuhan vitsailin typeriä... :D Tottahan sanoit vaan.

        arkkitehtonisesti merkittävä,suojeltava teos ole:D Äh.Eikä se nykyinen pökäle ole edes sillä karulla tavalla siisti,niinkuin se alkuperäinen:/ Katselin muuten pöytälaatikoitani ja löysin sen haudasta ottamani kuvan:)Kunhan on tekniikkaa enemmän hallussa,niin voin vaikka mailina laittaa sulle tai jotain...


      • AROSUSI-09 kirjoitti:

        arkkitehtonisesti merkittävä,suojeltava teos ole:D Äh.Eikä se nykyinen pökäle ole edes sillä karulla tavalla siisti,niinkuin se alkuperäinen:/ Katselin muuten pöytälaatikoitani ja löysin sen haudasta ottamani kuvan:)Kunhan on tekniikkaa enemmän hallussa,niin voin vaikka mailina laittaa sulle tai jotain...

        todella kivaa nähdä mimmonen otos on. :) Sitten kun tekniikka hallussas niin lähetä vaan. :) Heittäsen sähköposti osoitteen sitten.


      • cymbidi
        Flutteri kirjoitti:

        todella kivaa nähdä mimmonen otos on. :) Sitten kun tekniikka hallussas niin lähetä vaan. :) Heittäsen sähköposti osoitteen sitten.

        itekseni oon aina vaa ihmetelly, et miten kaweri on mahtunu niin piäneen koloon....jos ei kääpiö ollu...


      • AROSUSI-09
        Flutteri kirjoitti:

        todella kivaa nähdä mimmonen otos on. :) Sitten kun tekniikka hallussas niin lähetä vaan. :) Heittäsen sähköposti osoitteen sitten.

        mutta eipä kai tässä mikään kiire ole:)Mustavalkoinen kuva,täyteen piirrelty ja kirjoiteltu vanha hautakivi jonka päällä tulppaaneja ja haudanpäällinen täynnä röökin ja jointinnatsoja ja pullonkorkkeja.


      • AROSUSI-09
        cymbidi kirjoitti:

        itekseni oon aina vaa ihmetelly, et miten kaweri on mahtunu niin piäneen koloon....jos ei kääpiö ollu...

        Se kutistettiin voodoo-menoilla tukitikkurasiaan sopivaks ennen hautajaisia ja jos se halutaan palauttaa normaalikokoon.niin kastellaan vaan vedellä.


      • cymbidi
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        mutta eipä kai tässä mikään kiire ole:)Mustavalkoinen kuva,täyteen piirrelty ja kirjoiteltu vanha hautakivi jonka päällä tulppaaneja ja haudanpäällinen täynnä röökin ja jointinnatsoja ja pullonkorkkeja.

        jaa, mut en kyl mittää jointin pätkii kyl haudal nähny ku vierailin siäl n. 12 vuotta sitten. ehkä se vartija piti sit haudan puhtosena...


      • AROSUSI-09
        cymbidi kirjoitti:

        jaa, mut en kyl mittää jointin pätkii kyl haudal nähny ku vierailin siäl n. 12 vuotta sitten. ehkä se vartija piti sit haudan puhtosena...

        Niin Jimppa on ylösnoustessaan jo valmiiksi kännissä./Mä kävin siellä 89 ja oli se saastan suttunen.Sammuin vielä päissäni sinne tienoille ja meni hyvän aikaa,ennenkuin santarmit tuli potkimaan jalkapohjiin.Meno tainnut siitä vähän muuttua...


      • cymbidi
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Niin Jimppa on ylösnoustessaan jo valmiiksi kännissä./Mä kävin siellä 89 ja oli se saastan suttunen.Sammuin vielä päissäni sinne tienoille ja meni hyvän aikaa,ennenkuin santarmit tuli potkimaan jalkapohjiin.Meno tainnut siitä vähän muuttua...

        Meikäläisen reissussa on myös pienimuotoisia katkoksia, mut pariin otteeseen haudal kävin.


      • AROSUSI-09
        cymbidi kirjoitti:

        Meikäläisen reissussa on myös pienimuotoisia katkoksia, mut pariin otteeseen haudal kävin.

        En muuten sillä reissulla oikeastaan muita nähtävyyksiä katsellutkaan.Hortoilua kaupungilla ja punkkua Seinen rannalla muiden spurgujen seurassa ja se otti aivoon kun ne ei missään nimessä milloinkaan puhuneet englantia.*Huoh*No elekielellä tuli toimeen kun piti katukioskeista ostaa safkaa.Yleensä niitä leivän sisään leivottuja makkaroita.Mitä ne on nimeltään?


      • cymbidi
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        En muuten sillä reissulla oikeastaan muita nähtävyyksiä katsellutkaan.Hortoilua kaupungilla ja punkkua Seinen rannalla muiden spurgujen seurassa ja se otti aivoon kun ne ei missään nimessä milloinkaan puhuneet englantia.*Huoh*No elekielellä tuli toimeen kun piti katukioskeista ostaa safkaa.Yleensä niitä leivän sisään leivottuja makkaroita.Mitä ne on nimeltään?

        mää nakersin patonkia kinkulla viinin kera.Jauheliha pitsan tilatessa huomasin et se kannattaa tilata kypsänä ( raakaa lihaa). Ei oikee hotsinu syyä, ku ne possut roikku siäl ulkona 25 asteen lämmös. Näin kyl sen kirkonkin, sacre köörin ja siäl tuulimyllyalueellakin oon kuulemma ollu...


      • AROSUSI-09
        cymbidi kirjoitti:

        mää nakersin patonkia kinkulla viinin kera.Jauheliha pitsan tilatessa huomasin et se kannattaa tilata kypsänä ( raakaa lihaa). Ei oikee hotsinu syyä, ku ne possut roikku siäl ulkona 25 asteen lämmös. Näin kyl sen kirkonkin, sacre köörin ja siäl tuulimyllyalueellakin oon kuulemma ollu...

        Oli siinä matkalla sieltä mun hotellilta Pere Lachaiselle.Huorat huuteli ja heitti lentosuukkoja ja oli tosi hyvät fiilikset:)Pitäs joskus jaksaa käydä uudestaan./Hampurilaisravintolat ovat myös aina hyvä vaihtoehto...helvetti mä mitään kulinarismia kuitenkaan edes teeskentele harrastavani:D


      • AROSUSI-09 kirjoitti:

        mutta eipä kai tässä mikään kiire ole:)Mustavalkoinen kuva,täyteen piirrelty ja kirjoiteltu vanha hautakivi jonka päällä tulppaaneja ja haudanpäällinen täynnä röökin ja jointinnatsoja ja pullonkorkkeja.

        Et sä nyt niin tumpelo sentään... XD Skannaat kuvan koneelle ja liität sen sähköpostiin. Tai pistä joku tekemään puolestas, jollain härvelillä jos löytyy. Mut no hurry ja onhan noita kaiken maailman hautakuvia nähty kylläkin... :D

        Hyvää viikonloppua muuten sullekin. :)


      • AROSUSI-09
        Flutteri kirjoitti:

        Et sä nyt niin tumpelo sentään... XD Skannaat kuvan koneelle ja liität sen sähköpostiin. Tai pistä joku tekemään puolestas, jollain härvelillä jos löytyy. Mut no hurry ja onhan noita kaiken maailman hautakuvia nähty kylläkin... :D

        Hyvää viikonloppua muuten sullekin. :)

        Palataan tähän hautakivikuva-asiaan 2107:D Nyt pitää mennä juttelemaan Marsilaisista kiuaskivistä:) (Huom. japanilaistyylinen hymiö!)


      • AROSUSI-09 kirjoitti:

        Palataan tähän hautakivikuva-asiaan 2107:D Nyt pitää mennä juttelemaan Marsilaisista kiuaskivistä:) (Huom. japanilaistyylinen hymiö!)

        Ai se oli japania... :) Palataan vaan sadan vuoden päästä asiaan. :D

        Mistä hiton marssilaisista kiuaskivistä...? XD Ei jee... Joo, viikonloppuja vielä kerran. :) Mä lähen hauskanpitoon nyt. Näkemisiin. :)


      • AROSUSI-09
        Flutteri kirjoitti:

        Ai se oli japania... :) Palataan vaan sadan vuoden päästä asiaan. :D

        Mistä hiton marssilaisista kiuaskivistä...? XD Ei jee... Joo, viikonloppuja vielä kerran. :) Mä lähen hauskanpitoon nyt. Näkemisiin. :)

        Keskustelu ufopalstalla lähti vähän omituiseen suuntaan...*Köh*Terve taas ja hyvää alkanutta viikkoa:)


      • AROSUSI-09 kirjoitti:

        Keskustelu ufopalstalla lähti vähän omituiseen suuntaan...*Köh*Terve taas ja hyvää alkanutta viikkoa:)

        Luin sen keskustelun... Hiukkasen outoa tosiaan. :D
        Terve vaan sullekin. :)


      • AROSUSI-09
        Flutteri kirjoitti:

        Luin sen keskustelun... Hiukkasen outoa tosiaan. :D
        Terve vaan sullekin. :)

        Noita hymiöitä löytyy muuten lisää tuolta Sakura-Forumista,jos kiinnostaa...sen vertas siistejä että pitää muutama opetella...Minkälaista musiikkia muuten Morrisonin bändin lisäksi kuuntelet,eli kolahtaako toi 60-luku muutenkin..?Mä en sillä tavalla jokapäiväisesti tai edes viikkoisesti kuuntele mitään,mutta välillä fiilistelen 60-luvun kanssa,kun sieltä löytyy täsmälleen tunnetilojani kuvaavia juttuja...niinkus toi "Universal Mind"...Ei sitä vaan voi selittää.Taidan olla väärään aikaan syntynyt hippi:D Olisin linkin laittanut,mutta youtubella ei näkynyt olevan kuin jotain coverbändejä,niin en niitä viitsinyt...Tiedät kuitenkin biisin? "I was doin' time of the universal mind..."


      • AROSUSI-09 kirjoitti:

        Noita hymiöitä löytyy muuten lisää tuolta Sakura-Forumista,jos kiinnostaa...sen vertas siistejä että pitää muutama opetella...Minkälaista musiikkia muuten Morrisonin bändin lisäksi kuuntelet,eli kolahtaako toi 60-luku muutenkin..?Mä en sillä tavalla jokapäiväisesti tai edes viikkoisesti kuuntele mitään,mutta välillä fiilistelen 60-luvun kanssa,kun sieltä löytyy täsmälleen tunnetilojani kuvaavia juttuja...niinkus toi "Universal Mind"...Ei sitä vaan voi selittää.Taidan olla väärään aikaan syntynyt hippi:D Olisin linkin laittanut,mutta youtubella ei näkynyt olevan kuin jotain coverbändejä,niin en niitä viitsinyt...Tiedät kuitenkin biisin? "I was doin' time of the universal mind..."

        Sut pitäis lähettää tonne vuoteen 1968. :D Joo, tiedän ton Universal Mindin. Raukeat sanat siinä... :)

        Ei oikein itseeni toi 60-luku muuten kolahda. Aikakautena kylläkin, muttei niin musiikillisesti Doorsin lisäksi... :) Mutta mä mikään hippi muutenkaan, ainakaan sitä ei ulospäin huomaa ollenkaan. :D Kuuntelen lähinnä rockia ja vähän raskaanpaakin musiikkia. Tuolta mun sivulta löytyy linkkejä bändeihin ja artisteihin joista erityisesti pidän nyt.

        :)


      • AROSUSI-09
        Flutteri kirjoitti:

        Sut pitäis lähettää tonne vuoteen 1968. :D Joo, tiedän ton Universal Mindin. Raukeat sanat siinä... :)

        Ei oikein itseeni toi 60-luku muuten kolahda. Aikakautena kylläkin, muttei niin musiikillisesti Doorsin lisäksi... :) Mutta mä mikään hippi muutenkaan, ainakaan sitä ei ulospäin huomaa ollenkaan. :D Kuuntelen lähinnä rockia ja vähän raskaanpaakin musiikkia. Tuolta mun sivulta löytyy linkkejä bändeihin ja artisteihin joista erityisesti pidän nyt.

        :)

        Kunhan saan käsiini aikakoneen,niin mennä viuhtaisen vaikkapa sitten vuosiin 1968-69:D Woodstockin ja kaikki sen ajan hörhöt tahtoo nähdä:) (Musta on muuten yksi valokuva vuodelta 1970 tuolla Stadin taivaan alla sivustolla...Vallila ja tais olla kuva 22 tai 23.Pikkususi istuu lootusasennossa keskellä katua ihmisten tiellä meditoimassa:)...tulipahan mieleen...)Käynpä sivullasi:)


      • AROSUSI-09 kirjoitti:

        Kunhan saan käsiini aikakoneen,niin mennä viuhtaisen vaikkapa sitten vuosiin 1968-69:D Woodstockin ja kaikki sen ajan hörhöt tahtoo nähdä:) (Musta on muuten yksi valokuva vuodelta 1970 tuolla Stadin taivaan alla sivustolla...Vallila ja tais olla kuva 22 tai 23.Pikkususi istuu lootusasennossa keskellä katua ihmisten tiellä meditoimassa:)...tulipahan mieleen...)Käynpä sivullasi:)

        sun mukaan sinne Woodstockiin! Samalla poiketaan myös 90-luvun alun Seattlessa, haistelemassa grungea. Jookosta...? :D

        "Pikkususi" Ihana... :)


      • AROSUSI-09
        Flutteri kirjoitti:

        Sut pitäis lähettää tonne vuoteen 1968. :D Joo, tiedän ton Universal Mindin. Raukeat sanat siinä... :)

        Ei oikein itseeni toi 60-luku muuten kolahda. Aikakautena kylläkin, muttei niin musiikillisesti Doorsin lisäksi... :) Mutta mä mikään hippi muutenkaan, ainakaan sitä ei ulospäin huomaa ollenkaan. :D Kuuntelen lähinnä rockia ja vähän raskaanpaakin musiikkia. Tuolta mun sivulta löytyy linkkejä bändeihin ja artisteihin joista erityisesti pidän nyt.

        :)

        Välillä kyllä nappaa päivän hititkin...Metallican Enter Sandmanin olen yhden illan aikana soittanut toistakymmentä kertaa yhdessä kapakassa Kalliossa ynnä sitten tällaisia Black Metal-bändejä,kuin Los Ketchup ja t.A.t.U :D,vai miten se kirjoitetaan...jolta mulla on muuten yksi cd-kin! Alkuperäinen venäläinen painos jonka ostin (parinkymmenen kaljatölkin ohella) venäläimieheltä Kampissa sen harvinaisuuden takia...Muutenkin vanhasta merimiesarkusta missä säilytän vinyyleitäni löytyy ihan mitä vaan ja vielä pahempaa:P


      • AROSUSI-09
        Flutteri kirjoitti:

        sun mukaan sinne Woodstockiin! Samalla poiketaan myös 90-luvun alun Seattlessa, haistelemassa grungea. Jookosta...? :D

        "Pikkususi" Ihana... :)

        Yritin kerran linkittää,muttei toiminu.../Onhan niitä monia paikkoja missä pitäisi käydä...niinkuin vaikka dekadentti Berliini maailmansotien välissä...Täytyy sitten vaan laittaa kaksi penkkiä aikakoneeseen:)


      • AROSUSI-09 kirjoitti:

        Välillä kyllä nappaa päivän hititkin...Metallican Enter Sandmanin olen yhden illan aikana soittanut toistakymmentä kertaa yhdessä kapakassa Kalliossa ynnä sitten tällaisia Black Metal-bändejä,kuin Los Ketchup ja t.A.t.U :D,vai miten se kirjoitetaan...jolta mulla on muuten yksi cd-kin! Alkuperäinen venäläinen painos jonka ostin (parinkymmenen kaljatölkin ohella) venäläimieheltä Kampissa sen harvinaisuuden takia...Muutenkin vanhasta merimiesarkusta missä säilytän vinyyleitäni löytyy ihan mitä vaan ja vielä pahempaa:P

        Jukeboxi soitteli Metallicaa vai sinä ihan ite? :D Alice in Chainsia sun on pakko jostain kyllä nyt kuunnella. :D Loisto bändi, joka ei tosin sekään enää voimissaan...

        Mut heippa taas tältä erää, lähen ostoksille. :)


      • AROSUSI-09
        Flutteri kirjoitti:

        Jukeboxi soitteli Metallicaa vai sinä ihan ite? :D Alice in Chainsia sun on pakko jostain kyllä nyt kuunnella. :D Loisto bändi, joka ei tosin sekään enää voimissaan...

        Mut heippa taas tältä erää, lähen ostoksille. :)

        Itte vedän kapakkakeikoilla yleensä tota Paula Koivuniemen Aikuista naista:D Moe ny,näkyillään (^-^)Älä sorru heräteostoksiin:P


      • AROSUSI-09 kirjoitti:

        Välillä kyllä nappaa päivän hititkin...Metallican Enter Sandmanin olen yhden illan aikana soittanut toistakymmentä kertaa yhdessä kapakassa Kalliossa ynnä sitten tällaisia Black Metal-bändejä,kuin Los Ketchup ja t.A.t.U :D,vai miten se kirjoitetaan...jolta mulla on muuten yksi cd-kin! Alkuperäinen venäläinen painos jonka ostin (parinkymmenen kaljatölkin ohella) venäläimieheltä Kampissa sen harvinaisuuden takia...Muutenkin vanhasta merimiesarkusta missä säilytän vinyyleitäni löytyy ihan mitä vaan ja vielä pahempaa:P

        Ootpas sä pieni niissä... Söpö, keskellä tietä jökötät lakki päässäs... :D


      • AROSUSI-09
        Flutteri kirjoitti:

        Ootpas sä pieni niissä... Söpö, keskellä tietä jökötät lakki päässäs... :D

        Ohhoh...Ei pitäs tipahtaa,ennenkuin on nuolaissut,mutta sain tänään pomon parilta entiseltä työmaalta langattoman päähän ja näyttää siltä että työllistyn taas ens viikon alusta.Tämä viikko vielä aikaa ihmetellä maailmanmenoa ja sitten siihen mukaan.Jeps.Löysin tällaisen lystin sivuston japanilaisesta populaarikulttuurista.Kaikkea kummallista... http://www.jmate.com


      • AROSUSI-09 kirjoitti:

        Palataan tähän hautakivikuva-asiaan 2107:D Nyt pitää mennä juttelemaan Marsilaisista kiuaskivistä:) (Huom. japanilaistyylinen hymiö!)

        Hitto mitä sivuja sä tännekin linkittelet! XD Ja mun pitäis noita kattoa vai? Apuva... XD


      • AROSUSI-09
        Flutteri kirjoitti:

        Hitto mitä sivuja sä tännekin linkittelet! XD Ja mun pitäis noita kattoa vai? Apuva... XD

        on aika hieno:D Öhhöh.Kattele sillai valikoivasti sensuroiden sormien välistä?:P


      • AROSUSI-09 kirjoitti:

        on aika hieno:D Öhhöh.Kattele sillai valikoivasti sensuroiden sormien välistä?:P

        In your dreams. Kattele ite vaan. xD


      • AROSUSI-09
        Flutteri kirjoitti:

        In your dreams. Kattele ite vaan. xD

        kun pitää kirjotella:)


      • AROSUSI-09 kirjoitti:

        kun pitää kirjotella:)

        Kiirettä pitää... Kummitukset, black magic jne. :D


      • AROSUSI-09
        Flutteri kirjoitti:

        Kiirettä pitää... Kummitukset, black magic jne. :D

        Mutta hei: Hyvää naistenpäivää ! Tässä on Flutterille ruusu: http://www.pbase.com/picchick/image/38383587 Satanistiforumin likoille lahjoitin mustan ruusun,pitää nyt sitä mennä kastelemaan,ettei kuihdu.Moeee...*vilkutus* (^-^)


      • AROSUSI-09 kirjoitti:

        Mutta hei: Hyvää naistenpäivää ! Tässä on Flutterille ruusu: http://www.pbase.com/picchick/image/38383587 Satanistiforumin likoille lahjoitin mustan ruusun,pitää nyt sitä mennä kastelemaan,ettei kuihdu.Moeee...*vilkutus* (^-^)

        Ihana ruusu. (^-^)


      • AROSUSI-09
        Flutteri kirjoitti:

        Ihana ruusu. (^-^)

        Eikä tarvi joka päivä kastella ja säilyy pitkään nuhistumatta (^-^)


      • AROSUSI-09 kirjoitti:

        Mutta hei: Hyvää naistenpäivää ! Tässä on Flutterille ruusu: http://www.pbase.com/picchick/image/38383587 Satanistiforumin likoille lahjoitin mustan ruusun,pitää nyt sitä mennä kastelemaan,ettei kuihdu.Moeee...*vilkutus* (^-^)

        vielä virtuaalikukasta. :) Ei mulla oikeat oikein menestykään. Kaktuksetkin onnistun litistämään. :D


      • AROSUSI-09
        Flutteri kirjoitti:

        vielä virtuaalikukasta. :) Ei mulla oikeat oikein menestykään. Kaktuksetkin onnistun litistämään. :D

        Mullakin kaktus meni,kun eihän sitä joka vuos muista kastella:D nyt on kyllä peikonlehti ja sellainen mikä lie kasvi menestynyt hyvin.(snadisti out of topic,mut ihan snadisti vaan:D)


      • AROSUSI-09 kirjoitti:

        Mutta hei: Hyvää naistenpäivää ! Tässä on Flutterille ruusu: http://www.pbase.com/picchick/image/38383587 Satanistiforumin likoille lahjoitin mustan ruusun,pitää nyt sitä mennä kastelemaan,ettei kuihdu.Moeee...*vilkutus* (^-^)

        Mullapa oli sellanen kaktus, jonka pienet valkoiset madot söi sisältä päin. Yhtenä päivänä se oli lurpsahtanut ihan lutteroksi, ihmettelin että mikä sille oli tullut. Kuvottava koko kaktus... :D Heitin roskiin. :D

        NO, joo... ei täällä enää Morrisonista pahemmin puhuta kyllä... :D


      • AROSUSI-09
        Flutteri kirjoitti:

        Mullapa oli sellanen kaktus, jonka pienet valkoiset madot söi sisältä päin. Yhtenä päivänä se oli lurpsahtanut ihan lutteroksi, ihmettelin että mikä sille oli tullut. Kuvottava koko kaktus... :D Heitin roskiin. :D

        NO, joo... ei täällä enää Morrisonista pahemmin puhuta kyllä... :D

        jutellaan kevyesti niitä näitä.Mitäpä tuosta.Ei täällä käy ketään,eli ei se ketään häiritse:)/Yääh!Valkoisia matoja!:P No ne ovat tulleet kaktuksen mukana mistä ovatkin tulleet? Olisit tietenkin voinut laittaa jonnekin tutkittavaksi,että mitä ovat,mutta ymmärrän poisheittoreaktion...madot eivät ole silmää miellyttävä juttu./Aijoo peikonlehden ja sen mikä lie onkaan lisäksi nappasin pienen pätkän villiviiniä ja laitoin lasipurkkiin veteen juurta kasvattamaan.Pitäisi jossain vaiheessa laittaa multaan:/ Haaveissa että muutaman vuoden päästä se kiertää parvekkeen seiniä ja lojun riippumatossa sitä ihailemassa:)


      • AROSUSI-09 kirjoitti:

        Mutta hei: Hyvää naistenpäivää ! Tässä on Flutterille ruusu: http://www.pbase.com/picchick/image/38383587 Satanistiforumin likoille lahjoitin mustan ruusun,pitää nyt sitä mennä kastelemaan,ettei kuihdu.Moeee...*vilkutus* (^-^)

        Ai kauhee, mitä juttua tulee taas... Ylläpito saattaa poistaa nämäkin. :D Poistakoot, ei kiinnosta.
        Villiviini on muuten todella hienonnäköinen kun kiemurtelee seinällä sillei jännästi... :) Mitälie sun rehustas tulee. Toivottavasti hieno parvekkeen kattava komistus. Ainoo mikä mulla oikeastaan menestyy on tommonen bambu lasipurkissa, riittää kun muistaa vaihtaa veden kerran kuussa. :D

        Voi juma... The Doors ja huonekasvit. xD Nyt lähen kyllä, moro. :)


      • AROSUSI-09
        Flutteri kirjoitti:

        Ai kauhee, mitä juttua tulee taas... Ylläpito saattaa poistaa nämäkin. :D Poistakoot, ei kiinnosta.
        Villiviini on muuten todella hienonnäköinen kun kiemurtelee seinällä sillei jännästi... :) Mitälie sun rehustas tulee. Toivottavasti hieno parvekkeen kattava komistus. Ainoo mikä mulla oikeastaan menestyy on tommonen bambu lasipurkissa, riittää kun muistaa vaihtaa veden kerran kuussa. :D

        Voi juma... The Doors ja huonekasvit. xD Nyt lähen kyllä, moro. :)

        Kun sille soittaa Morrisonin lauluja.Tä? Älä nyt kokonaan katoa?!:O /Ei ylläpito mitään poista,vaikka alun jälkeen jutut lähtisivätkin vähän rönsyilemään,kunhan nyt kielenkäyttö pysyy kilttinä:)/Varhaisteini-iässä upotin vedellä täytettyyn lasiastiaan ison rautapultin nähdäkseni miten se ruostuu.Erikoinen tenava?


      • AROSUSI-09 kirjoitti:

        Mutta hei: Hyvää naistenpäivää ! Tässä on Flutterille ruusu: http://www.pbase.com/picchick/image/38383587 Satanistiforumin likoille lahjoitin mustan ruusun,pitää nyt sitä mennä kastelemaan,ettei kuihdu.Moeee...*vilkutus* (^-^)

        No miten "nopeasti" ruostui? ;) Mä en ole tehny muuta erikoista naperona ku syöny huulirasvaa ja kalauttanu syytöntä serkkua keittokauhalla päähän. :D


      • AROSUSI-09
        Flutteri kirjoitti:

        No miten "nopeasti" ruostui? ;) Mä en ole tehny muuta erikoista naperona ku syöny huulirasvaa ja kalauttanu syytöntä serkkua keittokauhalla päähän. :D

        ja touhuan vieläkin...Muistaakseni pidin sitä pulttivesipurkkia työpöydälläni runsaat vuoden päivät,ennenkuin kyllästyin...ei siinä paljoa ehtinyt tapahtua./Höm...jollain tavalla aikaani edellä ruosteen ihailussa,nykyisinhän arkkitehdit tuppaavat sinne sun tänne jo valmiiksi ruostunutta rautaa.Esimerkiksi Ruoholahden maamerkkitorniin,jota alkuun pidin jonain ihmeellisenä rakentajien mokana.


    • Rawwk

      Jimbo olisi kussut tommosen tähden päälle. Ihan turhaa levy-yhtiöiden promoa, samoin kuin tämä Rock n' Roll Hall of Fame. Rockille museoita ja muistomerkkejä pykäävät ihmiset ei tajua rockista mitään, rahasta sitäkin enemmän.

      • AROSUSI-09

        toivonut itselleen muistomerkiksi yleistä käymäläkoppia?----->Olisi hienoa,kun automaattivessat nimettäisiin menneiden kuuluisuuksien mukaan:)Mannerheim-Toiletti,Urho Kekkosen pisuaari j.n.e----->Silloin kun kävin Pere Lachaisella,Jimbon hauta toimi muun ohella myös vessana.Isompaakin hätää varten.----->Niin...kaupallinen maailma tämä...oliko se "Light my fire",joka jo 60-luvulla myytiin johonkin mainokseen?


      • AROSUSI-09 kirjoitti:

        toivonut itselleen muistomerkiksi yleistä käymäläkoppia?----->Olisi hienoa,kun automaattivessat nimettäisiin menneiden kuuluisuuksien mukaan:)Mannerheim-Toiletti,Urho Kekkosen pisuaari j.n.e----->Silloin kun kävin Pere Lachaisella,Jimbon hauta toimi muun ohella myös vessana.Isompaakin hätää varten.----->Niin...kaupallinen maailma tämä...oliko se "Light my fire",joka jo 60-luvulla myytiin johonkin mainokseen?

        Tyhmää tollanen haudalle kuseminen kuitenkin. :/
        Mut Jim olis tod.näkösesti tykännyt jostain roskasaavista muistomerkkinä. Ironinen ukko.


      • AROSUSI-09
        Flutteri kirjoitti:

        Tyhmää tollanen haudalle kuseminen kuitenkin. :/
        Mut Jim olis tod.näkösesti tykännyt jostain roskasaavista muistomerkkinä. Ironinen ukko.

        polttelu Jimin haudalla on ihan asiaankuuluvaa ja kunnioittavaa,mutta haudan häpäisy matalamielistä idioottimaisuutta./Muistomerkistä tuli mieleen,ettei kukaan ole vielä keksinyt mennä sinne kalmistolle myymään muovisia pienoismalleja J.M-n viimeisestä leposijasta.Kas siinäpä liikeidea:P Erivärisinä ja kalleimmissa versioissa vilkkuvat ledivalot.Tjooh.Poikkeanpa vaihteeksi The Beatles-osastolla...:)


      • AROSUSI-09 kirjoitti:

        polttelu Jimin haudalla on ihan asiaankuuluvaa ja kunnioittavaa,mutta haudan häpäisy matalamielistä idioottimaisuutta./Muistomerkistä tuli mieleen,ettei kukaan ole vielä keksinyt mennä sinne kalmistolle myymään muovisia pienoismalleja J.M-n viimeisestä leposijasta.Kas siinäpä liikeidea:P Erivärisinä ja kalleimmissa versioissa vilkkuvat ledivalot.Tjooh.Poikkeanpa vaihteeksi The Beatles-osastolla...:)

        siinäpä sulle liikeideaa! xD Paitsi etkös ole töissä tästä viikosta alkaen? Ellen väärin muista... :)
        Huomasin, et olit kävässyt Beatlesien luona. Sut tunnistaa aina näistä merkeistä jo kaukaa ¤ ¤. :D


      • legend
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        toivonut itselleen muistomerkiksi yleistä käymäläkoppia?----->Olisi hienoa,kun automaattivessat nimettäisiin menneiden kuuluisuuksien mukaan:)Mannerheim-Toiletti,Urho Kekkosen pisuaari j.n.e----->Silloin kun kävin Pere Lachaisella,Jimbon hauta toimi muun ohella myös vessana.Isompaakin hätää varten.----->Niin...kaupallinen maailma tämä...oliko se "Light my fire",joka jo 60-luvulla myytiin johonkin mainokseen?

        Buick wanted to buy the piece for use in a 1967 TV commercial ("Come on, Buick, light my fire"). Morrison, who had been out of town, learned that other group members agreed, Morrison called Buick and threatened to have a Buick smashed with a sledgehammer on a TV show should the (presumably ready) commercial be aired.


    • AROSUSI-09
      • synttäreiden kunniaksi jotain uudelleen julkaisuja näkyi olevan...


      • AROSUSI-09
        Flutteri kirjoitti:

        synttäreiden kunniaksi jotain uudelleen julkaisuja näkyi olevan...

        Todennäköoisest jimi ois muidstabdigannuityytttttttr.fytfdjhgfiyt0


      • AROSUSI-09 kirjoitti:

        Todennäköoisest jimi ois muidstabdigannuityytttttttr.fytfdjhgfiyt0

        Pitääkö sut tulla korjaamaan vielä jostain?


      • AROSUSI-09
        Flutteri kirjoitti:

        Pitääkö sut tulla korjaamaan vielä jostain?

        Löysin jossain vaiheessa hyvän yösijan paperinkeruulootasta ja aamuyöstä suuntasin takaisin kaupunkiin ja kotio...missä lie Vantaalla olin.Huh.Töihinmenoa en kyllä harkinnutkaan tänään.../Tapiolan lukiota tosiaan remontoimassa ollut.


      • AROSUSI-09 kirjoitti:

        Löysin jossain vaiheessa hyvän yösijan paperinkeruulootasta ja aamuyöstä suuntasin takaisin kaupunkiin ja kotio...missä lie Vantaalla olin.Huh.Töihinmenoa en kyllä harkinnutkaan tänään.../Tapiolan lukiota tosiaan remontoimassa ollut.

        että kotiin löysit... :) Missä päin Helsinkiä muuten asut?


      • AROSUSI-09
        Flutteri kirjoitti:

        että kotiin löysit... :) Missä päin Helsinkiä muuten asut?

        asunut vuodesta 1984,paitsi mitä nyt avoliittoaikana meni kymmenkunta vuotta muualla.Entäs sinä?


      • AROSUSI-09 kirjoitti:

        asunut vuodesta 1984,paitsi mitä nyt avoliittoaikana meni kymmenkunta vuotta muualla.Entäs sinä?

        Itäkeskus on mun asuinpaikkani. (ikävä kyllä) :D


      • AROSUSI-09
        Flutteri kirjoitti:

        Itäkeskus on mun asuinpaikkani. (ikävä kyllä) :D

        niihin aikoihin kun siellä oli Citymarket pellon toisella puolella ja muutama elementtilaatikko toisella puolella.*Huoh*Niiden tilojen omistaja vaihtoi nykyisin ties miten arvokkaat maatilat yhteen kaksioon ekassa kerroksessa siinä siinä...kun on tai oli se jalankulkusilta niin sillä tiellä (tosi selventävää :D)Isommat pojat monta kertaa näytti,että tossa se asuu:)Nyyperikö se oli tai jotain...no joo.Sieltäkin seudulta paljon muistoja,anyway.Asiakkaankadulla asustin:)Vastapäätä niitä opiskelijakämppiä missä on kummalliset parvekkeet.


      • AROSUSI-09
        Flutteri kirjoitti:

        Itäkeskus on mun asuinpaikkani. (ikävä kyllä) :D

        voisin tietty poiketa vaikka Itiksen American Bistrossa,jos haluat livenä nähdä:)Välillä tulee siellä poikettua muutenkin...Popassa pitäs esim. käydä katsomassa lamppua olkkariin:/


      • AROSUSI-09 kirjoitti:

        niihin aikoihin kun siellä oli Citymarket pellon toisella puolella ja muutama elementtilaatikko toisella puolella.*Huoh*Niiden tilojen omistaja vaihtoi nykyisin ties miten arvokkaat maatilat yhteen kaksioon ekassa kerroksessa siinä siinä...kun on tai oli se jalankulkusilta niin sillä tiellä (tosi selventävää :D)Isommat pojat monta kertaa näytti,että tossa se asuu:)Nyyperikö se oli tai jotain...no joo.Sieltäkin seudulta paljon muistoja,anyway.Asiakkaankadulla asustin:)Vastapäätä niitä opiskelijakämppiä missä on kummalliset parvekkeet.

        lähellä just niitä opiskelijakämppiä. Varmaan suhunkin olen joskus täällä törmännyt, jos kerran asunut olet...:)


      • AROSUSI-09 kirjoitti:

        voisin tietty poiketa vaikka Itiksen American Bistrossa,jos haluat livenä nähdä:)Välillä tulee siellä poikettua muutenkin...Popassa pitäs esim. käydä katsomassa lamppua olkkariin:/

        :). Sitä Chico's-paikkaako tarkotit? Joskus käynyt siellä... Poppa on muuten hemmetin kallis. Nylkevät sielllä sun lompsan... Olisit käynyt Ikeassa silloin kun olit eksyit sinne Vantaalle! :D

        :)


      • AROSUSI-09
        Flutteri kirjoitti:

        lähellä just niitä opiskelijakämppiä. Varmaan suhunkin olen joskus täällä törmännyt, jos kerran asunut olet...:)

        kun siellä asuin.Oltiin silloin muutettu Toukolasta sodan jälkeen kyhätyistä,väliaikaisiksi tarkoitetuista parakeista missä ei ollut juoksevaa vettä,puusee oli mäen alla ja sähkö vedettiin roikalla jakelukaapista ja Itiksen silloin nykyaikainen asunto tuntui uskomattoman hienolta:) Dösällä 96 pääs perille.


      • AROSUSI-09
        Flutteri kirjoitti:

        :). Sitä Chico's-paikkaako tarkotit? Joskus käynyt siellä... Poppa on muuten hemmetin kallis. Nylkevät sielllä sun lompsan... Olisit käynyt Ikeassa silloin kun olit eksyit sinne Vantaalle! :D

        :)

        tulee ihan ihmeellisiä heräteostoksia:D/Popasta on peräisin eteisen kristallikruunu (!) ja työhuoneen 7-haarainen lamppu:) /Ööö...American Bistro se mun muistaakseni,mutta hällä väliä.Huh.En ole ainakaan tänä vuonna Itiksessä käynyt.Huvikseen siellä ei jaksa,kun ne ruuhkat on aika sairaat.


      • AROSUSI-09 kirjoitti:

        kun siellä asuin.Oltiin silloin muutettu Toukolasta sodan jälkeen kyhätyistä,väliaikaisiksi tarkoitetuista parakeista missä ei ollut juoksevaa vettä,puusee oli mäen alla ja sähkö vedettiin roikalla jakelukaapista ja Itiksen silloin nykyaikainen asunto tuntui uskomattoman hienolta:) Dösällä 96 pääs perille.

        varmaan nähty, en edes ollut syntynyt tuolloin. Missä päin hesaa sä yleensä muuten pyörit?


      • AROSUSI-09 kirjoitti:

        tulee ihan ihmeellisiä heräteostoksia:D/Popasta on peräisin eteisen kristallikruunu (!) ja työhuoneen 7-haarainen lamppu:) /Ööö...American Bistro se mun muistaakseni,mutta hällä väliä.Huh.En ole ainakaan tänä vuonna Itiksessä käynyt.Huvikseen siellä ei jaksa,kun ne ruuhkat on aika sairaat.

        Niin saattaa tulla outoja ostoksia... Paitsi et hummelissa on joskus kiva käydä kaupoissa, en tiä miks! :D Se on Chico's American Bistro nimeltään, mut niinpä, hällä väliä... Joo, itiksessä yleensä saa kyynärpäästä joltain "kiireiseltä" eukolta, jos ei kerkiä väistää. :/


      • AROSUSI-09
        Flutteri kirjoitti:

        varmaan nähty, en edes ollut syntynyt tuolloin. Missä päin hesaa sä yleensä muuten pyörit?

        lukemaan ufokirjoja,mutta käyn kerran kuukaudessa lenkillä talon ympäri:P No eikäkun joo:Keskustan tienoilla näyttelyissä tjtn silloin kun en kyhjötä koneella Pasilassa tai ole harhautunut töihin:)


      • AROSUSI-09
        Flutteri kirjoitti:

        Niin saattaa tulla outoja ostoksia... Paitsi et hummelissa on joskus kiva käydä kaupoissa, en tiä miks! :D Se on Chico's American Bistro nimeltään, mut niinpä, hällä väliä... Joo, itiksessä yleensä saa kyynärpäästä joltain "kiireiseltä" eukolta, jos ei kerkiä väistää. :/

        minkä takia kaikkien on just sinne ängettävä.Keskustan Stockmannillakin on yleensä väljempää!/Ää...yritän välttää jurrissa shoppailua,kun niitä katuu sitten aina.Silloin kun on jumalattomasti löysää rahaa (ja selvinpäin),niin Intianbasaari,Kukunor,Day,kirpparit ja divarit.Ynnä Kiasman myymälästä jotain outoja...eikä nyt välttämättä tarvitse edes tuhlata mihinkään.Noissa mestoissa on tyylikästä käydä muutenkin.


      • AROSUSI-09 kirjoitti:

        minkä takia kaikkien on just sinne ängettävä.Keskustan Stockmannillakin on yleensä väljempää!/Ää...yritän välttää jurrissa shoppailua,kun niitä katuu sitten aina.Silloin kun on jumalattomasti löysää rahaa (ja selvinpäin),niin Intianbasaari,Kukunor,Day,kirpparit ja divarit.Ynnä Kiasman myymälästä jotain outoja...eikä nyt välttämättä tarvitse edes tuhlata mihinkään.Noissa mestoissa on tyylikästä käydä muutenkin.

        olen minä! Mun takia tänne kaikki änkee. xD


      • AROSUSI-09
        Flutteri kirjoitti:

        olen minä! Mun takia tänne kaikki änkee. xD

        kauppojenkin takia,luulisin?:P Ää...tuli mieleen se Hansasillan divari joka joskus oli valikoimaltaan ja tunnelmaltaan hyvä,mutta sitten fiilis ja valikoima jotenkin happani...en tiedä miksi.Kuvittelenkohan vain?:/


      • AROSUSI-09 kirjoitti:

        kauppojenkin takia,luulisin?:P Ää...tuli mieleen se Hansasillan divari joka joskus oli valikoimaltaan ja tunnelmaltaan hyvä,mutta sitten fiilis ja valikoima jotenkin happani...en tiedä miksi.Kuvittelenkohan vain?:/

        En ite ole käynyt pitkään aikaan siellä divarissa... En taida edes uskaltaa, naismyyjä siellä ei pidä musta, kun kerran ärähdin sille, koska se ei huolinut mun ryppysiä Aku Ankkoja... :D Mut, joo ei se valikoima siellä mikään kummonen muutenkaan... Eli et kuvittele. :)


      • AROSUSI-09
        Flutteri kirjoitti:

        En ite ole käynyt pitkään aikaan siellä divarissa... En taida edes uskaltaa, naismyyjä siellä ei pidä musta, kun kerran ärähdin sille, koska se ei huolinut mun ryppysiä Aku Ankkoja... :D Mut, joo ei se valikoima siellä mikään kummonen muutenkaan... Eli et kuvittele. :)

        nyt ei kannata tarjota mihinkään...pelastusarmeija kyllä ottaa vastaan tai sitten jätät opiskelu/työpaikkas taukotilaan.Kyllä ne sieltä katoavat:) /*Köh* Musta se vanhempi täti ei pidä käsittääkseni siks,kun en vuosia sitten jaksanut jäädä kuuntelemaan sen lätinöitä.Hyvä muisti ja pitkävihaisuus on huono yhdistelmä.*Huoh* Whatever.Kampin divari ja Ervasti Kalliossa ovat kuitenkin parempia.


      • AROSUSI-09 kirjoitti:

        nyt ei kannata tarjota mihinkään...pelastusarmeija kyllä ottaa vastaan tai sitten jätät opiskelu/työpaikkas taukotilaan.Kyllä ne sieltä katoavat:) /*Köh* Musta se vanhempi täti ei pidä käsittääkseni siks,kun en vuosia sitten jaksanut jäädä kuuntelemaan sen lätinöitä.Hyvä muisti ja pitkävihaisuus on huono yhdistelmä.*Huoh* Whatever.Kampin divari ja Ervasti Kalliossa ovat kuitenkin parempia.

        ollu mun mielestä yhtään vaan sen naisen mielestä oli... :) Hapan eukko muutenkin. Punaiset hiukset sillä taisi olla joskus ja silmälasit, muistatko sen? Sanoin sille, että silitä ne lehdet, jos ne kerta o ryppysiä, rupesi palvelemaan seuraavaa asiakasta... Mut joo anyway... :D Tossa Kampin divarissa olen tainnut joskus naperona käydä, muuten tule divareissa käytyä yhtään oikeastaan.


    • AROSUSI-09

      niin poikea Ervastilla ihan huvikses.Katuosoitetta en muista,mutta Kurvista Hakaniemeen päin ja 1. tai 2. katu oikealle mäkeä ylös vanhan kantapaikkani Mäkikuplan jälkeen./Kohta pitää mennä jatkamaan sitä maalailua.Viikonloppuja:)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1857
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1553
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1256
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      8
      1139
    Aihe