Mistä löytää pk-seudulla ja mikä merkki? Tehoja en odota, imuääniä paremmiksi vaan. Kiitän.
Vapaavirtaussuodatin Rellu19 1.4:seen??
7
909
Vastaukset
- Muha
Jos sinulla on ovaalin muotoinen ilmanputsari kotelo koneen päällä, niin ota siitä pois se imuilman lämmitys putkisto ja haaroitin, ja vedä siitä kaulalta paksu letku konehuoneen vasempaan alakulmaan! Paranee imuäänet vakio putsarillakin...
- poistaa?
En kyllä menisi imuilman esilämmitystä pelkkien imuäänien takia poistamaan. Ei kai sitä turhaan ole autoon rakennettu, kun nekin osat kuitenkin jotakin maksavat...
Koneen ilmanoton siirtäminen kovin alas ei myöskään ole välttämättä kovin järkevää. Tai ainakin sen jälkeen kannattaa lammikoihin ajaa melko varovasti, ettei syvemmän kohdalle osuessa kone ilmaise vettä sisäänsä. Jotenkin tuntuisi myös, että mitä lähempänä maanpintaa ilmanotto on, sen enemmän katupölyä ilmanputsariin kulkeutuu ja sitä useammin putsaria pitää vaihtaa.
Toisaalta en kyllä oikein edes ymmärrä imuäänien "parantamisen" päälle. Minusta kun parhaat imuäänet ovat sellaiset joita ei kuule. - Muha
poistaa? kirjoitti:
En kyllä menisi imuilman esilämmitystä pelkkien imuäänien takia poistamaan. Ei kai sitä turhaan ole autoon rakennettu, kun nekin osat kuitenkin jotakin maksavat...
Koneen ilmanoton siirtäminen kovin alas ei myöskään ole välttämättä kovin järkevää. Tai ainakin sen jälkeen kannattaa lammikoihin ajaa melko varovasti, ettei syvemmän kohdalle osuessa kone ilmaise vettä sisäänsä. Jotenkin tuntuisi myös, että mitä lähempänä maanpintaa ilmanotto on, sen enemmän katupölyä ilmanputsariin kulkeutuu ja sitä useammin putsaria pitää vaihtaa.
Toisaalta en kyllä oikein edes ymmärrä imuäänien "parantamisen" päälle. Minusta kun parhaat imuäänet ovat sellaiset joita ei kuule.Itse heitin termari hässäkän pois kun ei toiminut. Otti koko ajan kuumaa ilmaa pakosarjalta, mikä ei ainakaan tehoa lisännyt. Talveksi ilman otto käännetty pakosarjan tuntumaan.
- Coala
Raid Hp vapaavirtauss 60-90mm 16-0001 49.90
Raid Hp vapaavirtauss 60-90mm 16-0002 59.90
www.motonet.fi - K.S.
fixukselta esimerkiksi ja motonetistä lötyy....motonetissä raid merk. Mut ei niillä oo kauheesti väliä,mutta kannattaa ostaa koteloitu sellainen...
- Mekatsu .
Kaikki putsarit ja filtterit ovat ilmavirran hidasteita ja jarruja. Jos ajelee pääsääntöisesti asvalttiteillä niin näitä putsareita ei tarvii silloin olleskaan. Itse olen ajellut ilman putsareita jo 300000km ja kone on uutta vastaavassa kunnossa.
- joo...
Meneppä tässä keväällä kun tiet kuivuvat katsomaan mihin tahansa kaupunkiin, kuinka katupölyä leijuu ilmassa. Tekee varmaan todella hyvää ruiskusuuttimille ja moottorille sellainen hiekoitushiekasta jauhettu mutu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1203278Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2522063Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois652022- 1361879
Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641382- 971307
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻931257- 611220
- 591197
- 711091