Ollan ystäväni kanssa mietitty lähteä laivalle vähän hakeen jotain uutta mutta siksi tässä muutama kysymys
Miten jos lähdette naisporukalla laivalle ja aikomuksena on harrastaa seksiä matkan aikana
Montaka teitä menee yleensä yhteen hyttiin?
Miten jaatte vuorot hytin kaytön suhteen?
Oletteko harrastaneet seksiä hytissä yhtä aikaa toisen parin kanssa?
Kuinka helpolla laivalta löytyy miehiä seksiin.
Kertokaa muuten kokemuksianne laivalla harrastetusta seksistä
LAIVALLA
4
9758
Vastaukset
- 24H
Ainahan voi iskeä kaverukset ja toinen pariskunta toiseen ja toinen pariskunta toiseen hyttiin. Suosittelen, että varaatte hyttejä 2hlö/hytti. Eiköhän silloin järjestelyt onnistu. Itse olen vieraillut miehen sviitissä,jossa oli normaali parisänky. Kerran olen nukkunut yläpetillä,kun molemmilla alapedeillä on hommailtu. Ei haitannut. Kerran olen hommaillut itse alhaalla ystävän nukkuessa vieressä.Kimppakivoja ei ole koskaan saatu hytissä järjestettyä. Siihen olisi ehkä parasta vuokrata isoin sviitti.
- 24h
Seuraa naiselle löytyy aivan varmasti ja ihan tasokasta! Vaikka vaihdat kesken yön...
- hytissä
Me ollaan varattu aina ystäväni kanssa 2hengen hytti.
Ollaan vuoroteltu hytin käytössä ja joskus ollaan oltu yhtäaikaa hytissä ja harrastettu seksiä. mitään ryhmä juttuja ei ole koskaan ollut.
Laiva on kyllä ihana paikka harrastaa seksiä.- Kökäkö
Ai ttähh, niinkäkö miten niin ihana? Osaatko edes selittää?
Onko se vaan se huoraamisen meininki, -mitenkäh niin ihaaana?
Jos mut herätätte kun yritän nukkua viereises hytis, niin saanhan
kirjottaa jonkun nasevan kommentin hyttinne oveen ulkopuolelle
neon-tussilla ennen aamupalalle menoa...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2124692- 1882616
- 671542
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961220- 1261154
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa91142Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1071140- 711091
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1391072- 109999