Minulla ei ole oikeutta soittaa sinulle tai kirjoittaa sinulle. Et halua olla kanssani missään tekemisessä. Jätit minut. Nyt olet vihainen minulle koska kerroin rakastavani sinua ja koska en ymmärtänyt heti ettei sinulla ollut ollenkaan tunteita minua kohtaan. Ehkä ei olisi pitänyt vielä yrittää saada sinut takaisin, mutta en ymmärrä miksi suutuit siitä. Onko se nyt sitten niin hirvittävä asia? Et ole nähnyt itkuni, en ole huutanut, en ole ollut vihainen-kerroin vaan että ikävöin ja että olen surullinen ja pettynyt. Kohtelet minua kuitenkin kuten olisin tehnyt jotain aivan hirvittävää, jotain anteeksiantamatonta. Voisitko kertoa minulle mitä minä tein? Miksi SINÄ olet vihainen MINULLE?
Miksi sinä olet vihainen?
8
2112
Vastaukset
- samaa täällä
Minulla on sama tunnelma aina välillä. Nytkin. Minulle suututaan tai minuun petytään, hän siis. Se ei ole kivaa. :( Vaikka yritän koko ajan tulla paremmaksi. Onko aina vaan tätä?
- minulle...
et ole ainakaan tehnyt mitään väärin.
- ei alkup.
Olen ihan samassa tilanteessa kuin alkuperäinen kirjoittaja.
Toivon, että hän, joka suuttui minulle, ajattelee tosiaan noin. Haluan yrittää uudestaan sitten, kun hän on siihen valmis. Sitten onnistutaan. - minä vaan
ei alkup. kirjoitti:
Olen ihan samassa tilanteessa kuin alkuperäinen kirjoittaja.
Toivon, että hän, joka suuttui minulle, ajattelee tosiaan noin. Haluan yrittää uudestaan sitten, kun hän on siihen valmis. Sitten onnistutaan.Jos olisit samassa tilanteessa niin tietäisit myöskin että jos sinut on jätetty ja toinen osapuoli ei halua olla tekemisessä kanssasi niin ei kannata miettiä miten voisi onnistua yhdessä enää. Se on asia joka ei koskaan muutu miksikään enää. Luotan nimittäin siihen että hän tietää mitä hän haluaa ja hän ei halua olla minun kanssani! Haluaisin vaan tietää miksi hän on niin vihainen minulle -hänhän oli se joka lähti, enkä ole ollut erityisen hankalakaan - anna anteeksi siitä, saada anteeksi mitä ikinä sitten teinkin ja sitten jatkaa elämäni. Valitettavasti ilman häntä-mutta c'est la vie.
- Niff, niff
Ei pidä ruikuttaa, jos omaa vaan numeroita.
Huor,,,, ihmiset on vaan numeroita !!!- sä oot
karannu?
Tainnut lääkitys jäädä väliin. - näköjään
sä oot kirjoitti:
karannu?
Tainnut lääkitys jäädä väliin.kaikki lääkkeet otettu.
Viestin omaperäisyydestä päätellen. - Mikäs
näköjään kirjoitti:
kaikki lääkkeet otettu.
Viestin omaperäisyydestä päätellen.noin pännii, että anonyyminä jaksaa ihmisille aukoa turpaansa?
Et ole hetkeen saanut kenties?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892648Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031678- 1161610
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411471Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641232Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 67871
- 45867
- 61835