emma watson

katselija

25

2480

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katselija2
      • *SALLA*

        ...OIKEESSA! IHAN HÄVYTÖNTÄ!


      • Fawkes
        *SALLA* kirjoitti:

        ...OIKEESSA! IHAN HÄVYTÖNTÄ!

        Ohan se mustakin liian vanhan näkönen, mut meikillä saa ihmeitä aikaan! Sitäpaitsi musta olis aika oleellista et samat henkilöt on kaikis leffois (vaik ei tuukaan olemaan=). Se on kumminki niinkun joku "sarja" eikä se oo enää sama jos näyttelijät vaihtuu...(jos kaipaatte todisteit meikin vaikutuksest niin esim. Kahdes Tornis Theoden muuttuu homeiset ukost ihan vetreeks mieheks... kyl te tiiäätte)


      • Sinipiika
        Fawkes kirjoitti:

        Ohan se mustakin liian vanhan näkönen, mut meikillä saa ihmeitä aikaan! Sitäpaitsi musta olis aika oleellista et samat henkilöt on kaikis leffois (vaik ei tuukaan olemaan=). Se on kumminki niinkun joku "sarja" eikä se oo enää sama jos näyttelijät vaihtuu...(jos kaipaatte todisteit meikin vaikutuksest niin esim. Kahdes Tornis Theoden muuttuu homeiset ukost ihan vetreeks mieheks... kyl te tiiäätte)

        Oon kyllä samaa mieltä Faweksin kanssa, olis mukva, jos näyttelijä olis sama joka leffassa. No siis, eihän se ole mahdollista, mutta näyttelijän vaihtumisesta tulis luultavasti ikäviä seuraamuksia. Esmes uutta näyttelijää ei välttämättä fanit heti hyväksyisi, vaan vaadittaisiin "oikeaa" henkilöä takaisin. Valtavia mielenosoituksi, "Me tahdomme Emman takaisin!" Tai no, ei ehkä ihan, mutta vois se herättää voimakkaita tunteita, joillekin Potter on henki ja elämä.
        Meikillä kyllä saa aikaa melkein mitä tahansa... Kohta vaan näyttelijät peittyy meikkikerrokseen, niin ettei kasvonpiirteitäkään enää näy, eikä naamalla tarvitse näytellä ollenkaan... Taas mä liioittelin, tarkoituksena oli sanoa, ettei liian vanhoja näyttelijöitä kuitenkaan kannata väkisin säästää.
        Katselin noita kuvia ja Emmahan on todella aikuisen- ja hyvännäköinen! Osaako joku kertoa, minkä ikäinen hän on nyt?


      • Hermione90
        Sinipiika kirjoitti:

        Oon kyllä samaa mieltä Faweksin kanssa, olis mukva, jos näyttelijä olis sama joka leffassa. No siis, eihän se ole mahdollista, mutta näyttelijän vaihtumisesta tulis luultavasti ikäviä seuraamuksia. Esmes uutta näyttelijää ei välttämättä fanit heti hyväksyisi, vaan vaadittaisiin "oikeaa" henkilöä takaisin. Valtavia mielenosoituksi, "Me tahdomme Emman takaisin!" Tai no, ei ehkä ihan, mutta vois se herättää voimakkaita tunteita, joillekin Potter on henki ja elämä.
        Meikillä kyllä saa aikaa melkein mitä tahansa... Kohta vaan näyttelijät peittyy meikkikerrokseen, niin ettei kasvonpiirteitäkään enää näy, eikä naamalla tarvitse näytellä ollenkaan... Taas mä liioittelin, tarkoituksena oli sanoa, ettei liian vanhoja näyttelijöitä kuitenkaan kannata väkisin säästää.
        Katselin noita kuvia ja Emmahan on todella aikuisen- ja hyvännäköinen! Osaako joku kertoa, minkä ikäinen hän on nyt?

        Jos tarkoitat Emma Watsonia, niin hän on täällä hetkellä 12-vuotias. Onkohan hänellä syntymäpäivät huhtikuussa?


      • Sinipiika
        Hermione90 kirjoitti:

        Jos tarkoitat Emma Watsonia, niin hän on täällä hetkellä 12-vuotias. Onkohan hänellä syntymäpäivät huhtikuussa?

        Joo, tarkoitin kyllä. Mutta siis 12? Noissa kuvissa näyttää ainakin paljon vanhemmalta... Meikillä ja oikeilla vaatteilla saa kaikenlaista aikaan...


      • *shirottaja*

        taidatte kyl olla oikeessa...
        Mut onhan Danielkin kasvanu TOOOSI paljon, mutta näytteleekin vielä Azkabanin Vangissa.


      • Oijoi...

        Tyyppi on saman ikäinen kun mä,(siis täyttää tänä vuonna 13)mutta näyttää 15-vuotiaalta! Ei musta saisi tuon näköistä kyllä millään...


    • afeni

      ihmettelen kyllä, että miten kiero mielikuvitus sulla on, jos susta emma tosiaan näyttää parikymppiseltä. kyllä se mun silmiin ihan lapselta vielä näyttää... ja sopii ihan hyvin hermionen rooliin...

      • -somebody-

        Mä oon samaa mieltä kuin Afeni. Onha Dracokin jo ehkä 14 tai sinne päin. Emma ei tosellakaan mun mielestä näytä 20-vuotiaalta. Ja sehän on totta että meikeillä saa ihmeitä aikaan ;)


      • wert
        -somebody- kirjoitti:

        Mä oon samaa mieltä kuin Afeni. Onha Dracokin jo ehkä 14 tai sinne päin. Emma ei tosellakaan mun mielestä näytä 20-vuotiaalta. Ja sehän on totta että meikeillä saa ihmeitä aikaan ;)

        Dracoa näyttelevä Tom Felton täyttää syyskuussa 16...


      • -somebody-
        wert kirjoitti:

        Dracoa näyttelevä Tom Felton täyttää syyskuussa 16...

        Joo... Se olikin vaiin arvaus kun en nyt muistanut tarkemmin :)


      • katselija

        Ei mulla mikään kiero mielikuvitus ole!! Kyllähän tuon nyt silmillä näkee, ettei Emma ihan näytä ikäiseltään. No okei, ei ihan kaksikymppiseltä, mutta 17-18 vuotiaalta ainakin. Kuitenkin liian vanhan näköinen näyttelemään enää tulevissa leffoissa, jotka tulee aikaisintaan reilun vuoden päästä. Enpä ole itsekään juuri Emmaa vanhempi, joten ei siinä mitään kieroutunutta ole että hän näyttää mun mielestä hyvältä. Meikattuna Emma on paljon paremman (ja vanhemman)näköinen kuin ilman. Ainesta hyväksi näyttelijäksi tytössä on vaikka kuinka paljon, jos vain roolivalinnat osuu kohdalleen. Onko näytellyt muissa leffoissa?


      • afeni
        katselija kirjoitti:

        Ei mulla mikään kiero mielikuvitus ole!! Kyllähän tuon nyt silmillä näkee, ettei Emma ihan näytä ikäiseltään. No okei, ei ihan kaksikymppiseltä, mutta 17-18 vuotiaalta ainakin. Kuitenkin liian vanhan näköinen näyttelemään enää tulevissa leffoissa, jotka tulee aikaisintaan reilun vuoden päästä. Enpä ole itsekään juuri Emmaa vanhempi, joten ei siinä mitään kieroutunutta ole että hän näyttää mun mielestä hyvältä. Meikattuna Emma on paljon paremman (ja vanhemman)näköinen kuin ilman. Ainesta hyväksi näyttelijäksi tytössä on vaikka kuinka paljon, jos vain roolivalinnat osuu kohdalleen. Onko näytellyt muissa leffoissa?

        meikillä saa ihmeitä aikaan ja emma on meikattu noissa kuvissa...

        itselläni ikää on 19 vuotta, mutta oikeanlaisella meikillä saan kyllä itsestäni helposti pari kolme vuotta vanhemmannäköisen, joten...

        tuskin emmaa meikataan leffoissa ainakaan vanhemmannäköiseksi... ihan hyvin se voi ainakin vielä hermionea näytellä...


      • pepepöljä
        -somebody- kirjoitti:

        Mä oon samaa mieltä kuin Afeni. Onha Dracokin jo ehkä 14 tai sinne päin. Emma ei tosellakaan mun mielestä näytä 20-vuotiaalta. Ja sehän on totta että meikeillä saa ihmeitä aikaan ;)

        DRACO/TOM ON 16 WEE!!! hei haloo!!!


      • epäilijä
        afeni kirjoitti:

        meikillä saa ihmeitä aikaan ja emma on meikattu noissa kuvissa...

        itselläni ikää on 19 vuotta, mutta oikeanlaisella meikillä saan kyllä itsestäni helposti pari kolme vuotta vanhemmannäköisen, joten...

        tuskin emmaa meikataan leffoissa ainakaan vanhemmannäköiseksi... ihan hyvin se voi ainakin vielä hermionea näytellä...

        enpä usko et oot ihan niiiiiiiiiiiiiiiiin vanha... että älä viitti... mee aikusten palstalle sit jos oot noin vanha


      • Athena
        -somebody- kirjoitti:

        Mä oon samaa mieltä kuin Afeni. Onha Dracokin jo ehkä 14 tai sinne päin. Emma ei tosellakaan mun mielestä näytä 20-vuotiaalta. Ja sehän on totta että meikeillä saa ihmeitä aikaan ;)

        anteeks jos nauran! Must emma ei näytä ees 12 vuotiaalta!! ees noissa kuvissa! leffoissa viel vähemmän. se on just tommonen wannabe


    • ~Lera~

      Jaa... Kyl se näyttää aika "vanhalta"...
      Mut ei se kyl näytä yhtään 2kymppiselt. Mun mielesta se näyttää n.15-17weeltä. Mut niissä kuvissa meikit on tehneet hyvin työnsä... Mut olisi kyllä ihan kiva, jos se näyttelis kaikis HP- elokuvis...

    • dumbbari

      eikö se nyt oo selvää et toi on ihan tavallisen penikan näkönen? sä herjaat sitä!

    • ::sunset::

      JA sitten vielä:
      Vaikka Emma, Dan ja Tom näyttävät vanhemmilta, niin jos kaikki näyttävät vanhoilta, niin sitten hän se on ihan ok ja on varmaan aika hankalaa etsiä taitavia näyttelijöitä, jotka on tyyliin 11 vuotiaita..

    • idea

      Emma on just hyvä Hermione. sehän on vaan hyvä et jotain seksyä tulee hermun rooliin..:)

      • katselija

        Totta!! Veikkaan, että muutaman vuoden päästä, kun on papereidenkin mukaan 16-18 v, Emma on Hollywoodin ykkösseksisymboli.


      • Athena
        katselija kirjoitti:

        Totta!! Veikkaan, että muutaman vuoden päästä, kun on papereidenkin mukaan 16-18 v, Emma on Hollywoodin ykkösseksisymboli.

        voi äly!!!! potterien jälkee se mimmi painuu unholaa varmasti! korkeintaa se pääsee näyttelee joihinki saippuasarjoihin, mutta että siitä tulis joku hollywood- tähti?? voi luoja...


    • Hermione Granger

      Emma on paras

    • Anonyymi

      Vanha? Tällee 21 vuotta myöhässä, ei kyllä vanhan näkönen ollu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      193
      4474
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      243
      2469
    3. 133
      1677
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1361
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      191
      1191
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      80
      1086
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1084
    8. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      58
      1021
    9. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1021
    10. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      71
      1015
    Aihe