Voicella tuli juuri äsken Infernalin biisi "I won't be crying", jossa käytetty Strange Lovea samaan tapaan kuin Jamelian biisissä Personal Jesusta. DM alkaa olla suosittu näissä. :)
Infernalin biisi löytyy täältä: http://www.youtube.com/watch?v=_fguUEfIeIs
Infernal
4
967
Vastaukset
- Limppu70
Joo tää on aika "hauskaa" että vasta nyt on todella ruvettu sämpläämään Moden riffejä erikoisen paljon, onhan näitä ollut ennenkin esimerkiksi joku versio vanhasta Because the night -biisistä, johon oli ympätty danceversioon "It's a lot, It's a lot" suoraan Master & Servantista. Mutta vanhana Modefanina tää on ihan hauskaa. DM:hän lienee varmaan muutenkin ehkä yksi kaikkien aikojen eniten miksatuista porukoista. Tosin pakko sanoa, että en kovin mielelläni haluaisi kuulla mitään räp-kappaletta jossa olisi DM-riffi/sämple. Kai joku on senkin jo tehnyt.
Limppu - Infernal-fani
Siis onko tämä "i won´t be crying" voicella soitossa!!?? Eihän sitä singleä ole edes julkaistu vielä Suomessa!! I won´t be crying rokkaa!!
- Limppu70
Joo, kyllä mä sen Voicella näin sattumalta, jos pää ei oo ihan pehmentynyt vielä ;-P
Limppu
- bottom line
Tuo kyseinen biisi on todellinen pyhäinhäväistys!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017333
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj554986- 794669
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?734564- 1324168
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️293392Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82928- 392468
- 472467
- 2112306