Olen hankkimassa venettä. Yhtenä vaihtoehtona olen harkinnut ko. venettä. Onko siitä mahdollisesti jollakin kokemuksia, olisin niistä tiedoista kiitollinen. Mikä olisi muu vaihtoehto, joka mahdollisesti olisi vielä parempi? Sisäperämoottori ja läpikuljettava hytti olisivat toivottavia.
bella 655
5
6182
Vastaukset
- veneeksi
Pieni se on cabin veneeksi vaikka onkin ison oloinen. Perällä kauheesti tilaa ja läpikäveltävyys tekee siitä hiukka kalastus mallisen. Pituutta on kuitenkin sen verran joten se läpikäveltävyys on vain pieni plussa. Oikeesti se sotkee vaan kun sisältä katsoo...Ota Isompi samalla rahalla...Vaiha merkkiä. En suosittele.
Bellat on paskoja....Flipper 705 HT on sun venees....
Flipper on vene jota ei edes saa verrata Bellaan vaikka omistaja onkin sama nykyään. Se ei tee niistä samaa venettä kuitenkaan....- mihin perustat?
En oikken ymmärrä, et miten bella olis niin huono, miksi flipperi olis paree? Onks jotain näyttöö tai todellista tiatoo?
- Mutta....
mihin perustat? kirjoitti:
En oikken ymmärrä, et miten bella olis niin huono, miksi flipperi olis paree? Onks jotain näyttöö tai todellista tiatoo?
Ei se bella nyt niin huono ole. Bella on tehnyt veneitä pitkään suomeen ja se Bella on aina veneilijöille Bella.
Sitten kun puhutaan Flipper veneestä tulee ymmärtää ja tiedostaa käsite "FLIPPER QUALITY"
Se on vain laadukas ja arvostettu. Bellat on nykyään melkein flipper tyylin kopioita. Lueskelkaa netistä Bella veneistä ja Flippereistä.
Tilanne on sama kun vertaat jotain auto merkkiä toiseen merkkiin. Fiat - Toyota
- on lähinnä
vastaus edullisen ja pienen veneen etsijällä, mutta vene ei ole enää edes edullinen.
arviointia ei ainakaan helpota että kysyjä ei kertonut mitä meinaa veneellään tehdä?
Marino roccaan ja örnvik weekend (http://www.sakaco.fi/54) mallistoon voisi tuttustua. jälkimmäinen on ainakin hinnaltaan mielenkiintoinen. - heh
Hyvinhän tuolla pariskunta retkeilee jos bunkat ovat riittävän pitkät (Bellalla on lähes kaikissa malleissa liian lyhyet meikäläiselle 187 senttiselle), mutta sisäperäkone tekee takakannesta ikävän korkean eli itse valitsisin jonkin perämoottoriversion.
Perämoottorithan toimivat tunnetusti bensalla, mutta tavallisella käyttäjällä tunnit jäävät niin vähiin, ettei dieselin kallis hankintahinta koskaan kuoleudu eikä varsinkaan jatkossa kun dieselpolttoaineen hinta on nousemassa samaksi kuin bensan hinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman481558Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 261099
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊881064- 88970
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187906Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99855Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20851- 82821
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70789