mitä tarkoittaa..?

hämmentynyt

miten kalat naisella ja scorppari miehellä yleensä toimii juttu..? mulla hämmentää eräs scorppari mies, jonka kans en edes seurustele, mut joka käytännöllisesti katsoen asuu mun luona. mies ei koskaan puhu tunteistaan ym. mut on mun luona kaikki päivät, nukkuu mun vieressä yöt. asuu oikeasti musta n puolen kilometrin päässä, mut ei oo kämpillään edes käynyt viiteen viikkoon. seksi oo aivan mieletöntä.. ei kenenkään muun kanssa sellaista.. mitä voi miehen päässä liikkua, kun ei edes uskalla kysyä, apuja?????

6

1062

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikä on

      hän pitää sua panopatjana,etkä varmaan oo ainoa
      tiedän ja on kokemusta,ei kalamiehelle riitä yks nainen,sorry vaan...jos haluut vain seksiä suhteelta,nyt olet löytänyt sellaisen jolta sitä saat niin kauan kuin kyllästyt,mutta kalamies ei jää suremaan ,vaan siirtyy seuraavalle patjalle
      ps.tulin muuten just käymään kämpilla lukee postit ja kastelee kukat,kun en oo käynyt kahteen viikkoon,tästä jo voikin lähtee "aamujumpalle"kortteeri paikkaan,kyllä elämä on sit ihanaa

      • ymmärtää väärin?

        siis minä itse olen kalat- neitonen ja kyseinen herra siis skorppari. lisättäköön vielä et tämä tapaus tekee kämpässä vaadittavia pieniä korjaustöitä pyytämättä, eikä sillä tosiaan tunnu olevan se seksi mielessä lähellekään koko aikaa, joten oudlta tuntuu.. t.allekirjoittanut..


    • rohkeesti vain

      sä oot kyl ihan tyypillinen kala,vaikka ei taida olla suhdetta,niin seksi kyllä pitää teidät yhdessä,kala on kyl niin utelias et alkaa pikkuhiljaa funtsia toisen ajatuksia,toisille on ihan normaalia et ei puhu tunteistaan,mutta kalamerkille ei,kala on välillä niin romantikko ja mystinen,onhan sanottu kalasta että pystyy jopa lukee toisen ajatuksia,mutta neuvona juttele hänen kanssaan,ehkäpä hänen tunteet ym. sua kohtaan avautuu,ehkä hän just haluu olla sun kans muutakin kuin pelkästään talonmies tai panopuu,jos myös sinä pidät hänestä niin jutelkaa,ehkäpä hän odottaakin sitä et teet aloituksen,toivon teille kaikkea hyvää jatkossa,toivottavasti niin myös käy

    • Kokenut

      seurustelevasi Skorpparin kanssa mutta olet antanut hänelle ruumiisi, joten kuulut yksinomaan vain hänelle, etkä kenellekään muulle.Skorppari "puhuu"vain sängyssä,muullainen lemmenlurittelu on turhanpäiväistä sananhelinää.Mukaudu kohtaloosi muuten pääsee piru irti.

    • ..............................

      skorppari mies on sellainen että hän ei puhu tunteistaan ellei oo ihan pakko ja hän "hyökkää" kun tulee sanomista jostain asioista joista hän ei luultavasi tai halua puhua.. sellainen skorpioni on mutta sen saa niinkin helposti selvitettyä että jos sopii hänen kanssaan että "nyt me puhutaan kaikki asiat läpi" niin kipeät kuin hyvätkin, sillä se avautuu ja avautuu myös muissakin tilanteissa sen jälkeen -Ystävillisin terveisin.. Nimetön

      • avautumista on

        kun leikitään mykkää? Jos ei asuta yhdessä, niin lähdetään lätkiin omille kämpille?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2916
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      105
      2468
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2230
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      19
      2059
    5. 173
      1876
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      43
      1865
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1548
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe