mitä tarkoittaa..?

hämmentynyt

miten kalat naisella ja scorppari miehellä yleensä toimii juttu..? mulla hämmentää eräs scorppari mies, jonka kans en edes seurustele, mut joka käytännöllisesti katsoen asuu mun luona. mies ei koskaan puhu tunteistaan ym. mut on mun luona kaikki päivät, nukkuu mun vieressä yöt. asuu oikeasti musta n puolen kilometrin päässä, mut ei oo kämpillään edes käynyt viiteen viikkoon. seksi oo aivan mieletöntä.. ei kenenkään muun kanssa sellaista.. mitä voi miehen päässä liikkua, kun ei edes uskalla kysyä, apuja?????

6

1140

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikä on

hän pitää sua panopatjana,etkä varmaan oo ainoa
      tiedän ja on kokemusta,ei kalamiehelle riitä yks nainen,sorry vaan...jos haluut vain seksiä suhteelta,nyt olet löytänyt sellaisen jolta sitä saat niin kauan kuin kyllästyt,mutta kalamies ei jää suremaan ,vaan siirtyy seuraavalle patjalle
      ps.tulin muuten just käymään kämpilla lukee postit ja kastelee kukat,kun en oo käynyt kahteen viikkoon,tästä jo voikin lähtee "aamujumpalle"kortteeri paikkaan,kyllä elämä on sit ihanaa

• ymmärtää väärin?

siis minä itse olen kalat- neitonen ja kyseinen herra siis skorppari. lisättäköön vielä et tämä tapaus tekee kämpässä vaadittavia pieniä korjaustöitä pyytämättä, eikä sillä tosiaan tunnu olevan se seksi mielessä lähellekään koko aikaa, joten oudlta tuntuu.. t.allekirjoittanut..

• rohkeesti vain

sä oot kyl ihan tyypillinen kala,vaikka ei taida olla suhdetta,niin seksi kyllä pitää teidät yhdessä,kala on kyl niin utelias et alkaa pikkuhiljaa funtsia toisen ajatuksia,toisille on ihan normaalia et ei puhu tunteistaan,mutta kalamerkille ei,kala on välillä niin romantikko ja mystinen,onhan sanottu kalasta että pystyy jopa lukee toisen ajatuksia,mutta neuvona juttele hänen kanssaan,ehkäpä hänen tunteet ym. sua kohtaan avautuu,ehkä hän just haluu olla sun kans muutakin kuin pelkästään talonmies tai panopuu,jos myös sinä pidät hänestä niin jutelkaa,ehkäpä hän odottaakin sitä et teet aloituksen,toivon teille kaikkea hyvää jatkossa,toivottavasti niin myös käy

• Kokenut

seurustelevasi Skorpparin kanssa mutta olet antanut hänelle ruumiisi, joten kuulut yksinomaan vain hänelle, etkä kenellekään muulle.Skorppari "puhuu"vain sängyssä,muullainen lemmenlurittelu on turhanpäiväistä sananhelinää.Mukaudu kohtaloosi muuten pääsee piru irti.

• ..............................

skorppari mies on sellainen että hän ei puhu tunteistaan ellei oo ihan pakko ja hän "hyökkää" kun tulee sanomista jostain asioista joista hän ei luultavasi tai halua puhua.. sellainen skorpioni on mutta sen saa niinkin helposti selvitettyä että jos sopii hänen kanssaan että "nyt me puhutaan kaikki asiat läpi" niin kipeät kuin hyvätkin, sillä se avautuu ja avautuu myös muissakin tilanteissa sen jälkeen -Ystävillisin terveisin.. Nimetön

• avautumista on

kun leikitään mykkää? Jos ei asuta yhdessä, niin lähdetään lätkiin omille kämpille?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      114
      1361
    2. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      45
      911
    3. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      736
    4. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      132
      697
    5. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      666
    6. Uskaltaisitko

Tavata kaivattusi tässä tilanteessa?
      Ikävä
      67
      616
    7. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      53
      607
    8. Halaus juuri sinulle

Kaikki järjestyy kyllä. Luota vain. ❤️🫶
      Ikävä
      55
      565
    9. Onko Sofia jälleen jätetty?

Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      100
      499
    10. Mies, näetkö minut myös

Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?
      Ikävä
      20
      490
    11. Voiko se ikinä toimia

Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het
      Ikävä
      32
      468
    12. Meneekö unohtamis

Projektisi hyvin??
      Ikävä
      34
      467
    13. Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?

Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?
      Ikävä
      115
      463
    14. Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .

EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuus­ongelmien vuoksi, sanoo alan e
      Kajaani
      96
      459
    15. Kuka se on

Kuhmon komein aikamies?
      Kuhmo
      5
      458
    16. Mitä jos...

Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät
      Sinkut
      142
      453
    17. Uskallatko paljastaa

Millä nimellä löydyn puhelimestasi?
      Ikävä
      49
      447
    18. Voin tulla

Sisustamaan sulle 🤭
      Ikävä
      51