Onko täällä ketään, joka olisi käynyt Valmennuskeskuksen tai Huippuvalmennuksen historian kurssin tampereella. Mitä piditte kurssista ja opettajasta? Tänä vuonna ovat kuulemma molemmilla lafkoilla samat opettajat käytössä ja koska opettaja tekee kurssin, olisi kiva tietää vähän millaisia henkilöitä on vastaan tulossa. Esim. opetustyyliltään ja innostavuudeltaan ja vastavuoroisuudessa. Kokemuksia?
Hissaa tampereelle
gutta
5
586
Vastaukset
- gutta
Opettajat ovat siis Katri Tanni ja Timo Virtanen. Mitään tietoa heidän opetustyylistään?
- Johnnie
Katri Tanni on oikein hyvä opettaja. Oli viime vuonna Huippuvalmennuksen opettajana Helsingissä, olin tyytyväinen. En tosin päässyt sisään, mutta se oli tietenkin ihan omaa syytäni.
- euraasia
Itse ajattelin mennä Eximian valmennuskurssille. Onko muilla siitä kokemusta?
- euraasia
Ilmoittauduinkin jo Eximian kurssille. Toivottavasti on sen maksun arvoinen.
- Sivusta seurannut
Kyseisillä lafkoilla on eri opettaja. Ei olis edes järkevää käyttää samaa opee, kun kuitenkin kilpailevat samalla alalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606484- 1003352
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252676- 212308
- 271861
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251600
- 491452
- 321448
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423