Jos kotona ei saa niin sitä on hajettava muualta
ja sitten naiset syyttää uskottomuudesta, katsokaa peiliin ja puhukaa vasta sitten.
Jokainen terve mies pettää tai nostaa kytkintä jos kotona pihdataan.
Tämä tarina on tosi ja paineet alapäässä!
Odottavan aika on pitkä
3
1860
Vastaukset
- Puutteessa koko elämä!
Ootko sohlo sängyssä ku ei heru??? Sattuuko naista? Entä luonteesi? Ei ihme jos nainen pihtaa.
Miehet ne nykyaikana vasta pihtaakin, ei munaa saa ollenkaan! Kun ollaan niin työporvaria ja työ on ykkönen. Sohlataan sängyssä ja romantiikkaa ei näy missään. :)
Tämäkin tarina on tosi ja paineet on!- kuin mun...
elämästä. Mies pihtaa, käy kotona kääntymässä ja vaatii seksiä, ja jos ei heru, minä oon pihtari. Saan syytökset ja saan olla tunnon tuskissa ja syyllistetty. Mutta muutos pitää tulla tai muuten loppuu!!
Siis mies päättää milloin ja miten...minun pitää myötäillä, ei jumälauta..
Tuntuu, että hakee vain oikeutusta pettää...ei mun tunteilla ole mitään väliä, ei mitään...
Ja tämä on tosi.
- ........
no täytyy äijällä olla todella heikko itsetunto ku ei pysty pitään kaluaan kurissa kun ei saa kotona.ei meilläkään jatkuva nylkytys ole päällä mutta ei sen takia sit vieraissakaan juosta asiat selviää puhumalla eikä vierasta rasiaa höyläämällä kokeile kuuleppas sinäkin saatat yllättyä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831599- 111487
Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731415Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2341385Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311301Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341040- 91981
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973