Turkulais voimin ryöstö ei selviä koskaan

Juttu pitää siirtää hesan

KRP:n leipiin, silloin ehkä on jotain mahdollisuuksia selvittää juttua eteenpäin.

Itse olen kerran ollut tekemisissä turun krp:n kanssa ja täytyynee sanoa,et herra: T?????? oli kyllä täys tumpula, eikä pystynyt selvittämään millään erään poliisimiehen virheitä, asiassahan ei tietystikkään painanut se, että väärintekijä oli poliisi.

Juttu oli ensin tavallisen turkulaispoliisin tutkittavana(nimi oli kuin kansallis kirjailijalla)
Tämä tutkija oli aivan halpamainen pässi, eikä saanut mitään aikaiseksi(muuta kuin harmia)

Jos minulla olisi jotain tietoa turun ryöstöstä, en ikuna päivänä kertoisi siitä mitään, niin kauan kuin turkulais sohlarit sitä tutkisivat.

Kokemukseni jälkeen en ole turun poliiseihin luottanut, enkä luota!!!!!!!!!

8

1546

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lue tarkemmin

      Siis sitä tutkii jo KRP.

    • sikiää ?

      Mistä näitä viisaita Karpaattien neroja ja ajatusten Tonavia oikein sikiää. Olisi Kim Il Jong´kin kateudesta vihreänä.
      Nerot eivät ymmärrä, että poliisin ammattiin valmistuminen ja KRP:n tutkijaksi pääsy kestää vuosikausia, kuten muuhunkin rikostutkintaan.
      Nero kertoo tietävänsä ja osaavansa asiat paremmin, kuin poliisin ammatissa leipänsä tienaavat. Kuitenkin, jos nero hoitaisi edes yhden vuorokauden poliisin virkaa, olisi saldona vaikka kuinka monta virkavirhettä ja virkasyyte niskassa.

      Mutta siltä näyttää, että jokainen suomalainen osaa ainakin yhden ammatin paremmin, kuin siihen koulutetut ja siitä leipänsä tienaavat.
      Ja turhaan valtion varoja käytetään näitten tumpeloittan kouluttamiseen, kun kadulta voitaisiin poimia väkeä suoraan.

      • pelkkää

        vittuilua! Turussa toimii KRP yksikkö(turkulainen) tai ainakin toimi joitakin vuosia sitten.

        Kun itse olen ollut tekemisissä ko yksikön kanssa, niin voin kyllä vaikka lyödä vetoa, ettei näillä turun tutkijoilla ole sitä ammattitaitoa, että juttu heidän toimestaan selviäisi.

        Sen sijaan uskoisin jutun paremmin selviävän kun jutun tutkinta siirtyisi hesalaisille.

        Tekijät saattavat olla oikeastikin ammattilaisia, vaikka he meinasivat tyriä keikkansa jo alkumetreillä(lähtiessään pakoon ryöstöpaikalta he ajoivat vastoin liikenne sääntöjä ja näin kiinittivät huomiota yleisöön, jotka taasen soittivat törttöilevästä autosta hälytyskeskukseen.)Hermojen pettäminen liikenteessä kertoo mielestäni, että kyseessä oli amatööri ryhmä joilla ei ole kokemusta tositilanteista lainkaan.


      • ota selvää!!
        pelkkää kirjoitti:

        vittuilua! Turussa toimii KRP yksikkö(turkulainen) tai ainakin toimi joitakin vuosia sitten.

        Kun itse olen ollut tekemisissä ko yksikön kanssa, niin voin kyllä vaikka lyödä vetoa, ettei näillä turun tutkijoilla ole sitä ammattitaitoa, että juttu heidän toimestaan selviäisi.

        Sen sijaan uskoisin jutun paremmin selviävän kun jutun tutkinta siirtyisi hesalaisille.

        Tekijät saattavat olla oikeastikin ammattilaisia, vaikka he meinasivat tyriä keikkansa jo alkumetreillä(lähtiessään pakoon ryöstöpaikalta he ajoivat vastoin liikenne sääntöjä ja näin kiinittivät huomiota yleisöön, jotka taasen soittivat törttöilevästä autosta hälytyskeskukseen.)Hermojen pettäminen liikenteessä kertoo mielestäni, että kyseessä oli amatööri ryhmä joilla ei ole kokemusta tositilanteista lainkaan.

        KRP on Vantaalla.


      • pullakuski
        ota selvää!! kirjoitti:

        KRP on Vantaalla.

        Sohlo! Sanoit että KRP on vantaalla, no onhan se vähän muuallakin... Jopa ahvenanmaalla on KRP. Ota selvää niin!!


    • weeren

      About vuosi sitten oli lööpissä otsikko että "Turun paloista epäilty kiinni". Eihän tuohon mennyt kuin vajaat 200 vuotta. Joten poliisi ottaa kiinni ennemmin tai myöhemmin. Siitä en tiedä mistä ne sen saivat kiinni? Hautausmaalta vai kapakasta (turkulaiset lienevät aika pitkäikäisiä).

    • minä%

      ei suomessa kannata enää poliisiin luottaa. suurimmat rikolliset pitää virkapukua. mut sehän on selvää ettei poliisi tee koskaan väärin...ei ikinä. hah

    • Anonyymi

      Just, just. Jokainen suomalainen osaa tutkia rikoksia paremmin, kuin siitä leipänsä tienaaat, eikö ?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      58
      2352
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      73
      1980
    3. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      176
      1782
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1747
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1651
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1629
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1534
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1367
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1321
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1228
    Aihe