Voi jehna! Kylläpä nyt harmittais, jos en ois eile ollu keikal:( MUT MÄPÄ OLIN!
G-sus... Oon siis aivan fääreis!
Tauko oli tehny hyvää koko bändille ja kaikki toimi moitteettomast tekniikast tunnelmaan:)Siis voi ähää... Mahtavaa, loistavaa, upeeta ja paljon muitaki superlatiivejä!
Ja Frogley! Todellakin huippu ensiesiintyminen:)) Kuulosti täysin erilaiselta, ku ennen taukoo, mut tosi hyvältä! ISO KÄSI ROKLILLE:)) Ja siis koko porukalle!
Onhan ne soolotkin hyvii, mut kyl koko porukalla on aivan hillitön meno!
KITOOOSH!
Hesa, 2.3.-07, ABSOLUTELY FANTASTIC
4
465
Vastaukset
- *Manna*
Nii olkii! Aivan sikahuippuhyvä keikka jota kannatti odottaa! Tänään LISÄÄ!!
- kukuku
Miten erilaiselta kuulosti froklin kera?
Millä tavalla erosi edellisestä? Entä Quupasta? - !!!
kukuku kirjoitti:
Millä tavalla erosi edellisestä? Entä Quupasta?Ei se nyt niin valtavasti poikennu, mut totta kai jokainen tuo omat mausteensa bändiin! Pienillä jutuilla Rokli sai sen kuulostaan ihan omalta, jokaisellahan on oma tyylinsä... Mut tää nyt sit vaan oli mun mielipide, et jonkun mielestä se kaikki kuulostaa aivan samalta:)
- ......
kukuku kirjoitti:
Millä tavalla erosi edellisestä? Entä Quupasta?Ovathan Rokli ja Ari ja Quuppakin ihan erilaisia soittjia vaikka jokainen ovat Hyviä, loistavia omalla tavallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?313740- 983384
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim1013295- 773128
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m703050Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862785- 352570
- 692473
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se452392- 902136