Kalustekauppa.com kerrossängyt

Laura 76

Olen tilaamassa nettikaupasta Fantasia- tai Unipuu-kerrossänkyä. Onko kokemuksia kyseisestä sängystä?

5

4099

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemusta

      Meillä on Unipuu-kerrossänky. On todella painava... mutta tukeva sänky. Kun laittaa lapselle sellaisen 10 cm paksun patjan petarin niin jää mukavasti vielä laitoja eli ei ole pelkoa putoamisesta. Muutenkin Unipuussa merkit että patjan korkeudella. Myöskin tikkaat ovat tukevat. Ja tikkaissa parasta on se, ettei pienet taaperot yllä niitä kiipeämään kun ensimmäinen askelma on aika korkealla. Me laitetaan kuitenkin vanhemmalle lapselle, joka ylhäällä nukkuu, tukeva tuoli/rappunen tikkaiden alapäähän, jotta olisi helpompi yöllä esim. vessaan mennä.

      Meillä ensin natisi, mutta sitten kiristettiin ruuveja eikä natise enää.

      Parasta sängyssä on myös se, että aikuinenkin mahtuu hyvin siinä nukkumaan (80x200), sängyt saa myös erilleen. Meillä alapeti on joskus vaarin tai mummin käytössä. Nuorempi tykkää silloin nukkua vieraspatjalla...

      Itse ostin unipuu-kerrossängyn huuto.netistä parilla sadalla eurolla.

    • eus.

      Älä hanki lainkaan kerros-sänkyjä, ellei ne ole aivan välttämättömiä.

      Ensinnäkin niihin kyllästyy yleensä melko pian ja taasen on uusi rahanmeno.

      Toiseksi ota huomioon turvallisuus,
      vaikka vain muutama lapsi tuhannesta putoaa kerros-sängystä,
      se on kovin ikävä jos se on oma lapsi.

      Tuossa muutama vuosi takaperin, putosi lastemme liikuntakaverin pikkuveli,
      virtsarakko halkesi,
      koko perhe lopetti liikunnan kun tuli niin suuri masennus perheeseen.

      En tiedä kuinka nyt on, mutta äiti ei pystynyt ainakaan vuoteen työelämään,
      vaikka on itse terveydenhoitaja.

      • ggag

        Kyllä kerrossänky on ihan turvallinen, kun on tarpeeksi korkeat laidat. Jos ei olis laitoja ollenkaan, niin sitten en kyllä antais lasten nukkua
        enkä nukkuis itekkään yläpetillä.
        Useimmat kerrossängyt on muuten sellasia, että niistä saa erotettua kaksi tavallista sänkyä,
        joten ei tarvi sitten ostaa uusia sänkyjä.

        Edellinen, voitko kertoo lisää siitä virtsarakon halkeamisesta, meni vähän ohi.
        Kuoliko lapsi?


    • kestävää on!!!

      Unipuusta sen verran, että joskus 10 vuotta sitten ostettiin sellainen mulle ja mun siskolle. Nykyään niissä nukkuu meidän 17-vuotiaat sisarukset. Ne on tosi kätevät ja kestävät!
      Ja jos joskus käy niin, että lapset menee omiin huoneisiin, ei muuta kun toinen sänky pois.
      Eli kestää läpi lapsuuden.

      • isoiskä60v

        kun ostin sängyn,
        ostin heti parisängyn olin siloin 16 v

        löysin siten tyttöystävän 18v
        menenimme naimisiin,
        sänky on kelvannut ja kestänyt jo 45 vuotta ja edelleen kestää.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4613
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1443
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe