Parturissa, Rotterdamissa

.J.

Valitettavasti en tiedä tällaiselle tekstille oikeaa ”lokeroa”, siksi tämä on useammassa paikassa. Pahoittelen tietämättömyyttäni.

Parturissa

Voi paska, mikä matka manasin kävellessäni kohti parturia jonka laivalla olevat työkaverini olivat minulle neuvoneet. Olisi pitänyt ottaa taksi ja ajaa sillä tukan leikkuuseen ja parran ajoon. Osoite oli taskussa lapulla ja kartasta olin tarkastanut liikkeen sijaitsevan ns. pahamaineisen kaupunginosan laidalla. Jouduin kulkemaan alueen läpi päästäkseni haluamaani osoitteeseen. Matkalla sain ”luukuista” moninaisia tarjouksia lemmeniloista. Palatessani voisin ehkä pika pikaa pyörähtää yhdessä yksiössä ottamassa pikahoidon ja yhden oluen.
Olin ehtinyt matkan aikana miettimään kuinka liike menestyy tuollaisella alueella, kun merimiehille on sataman lähelläkin moisia palveluja. Eikä monikaan ”kunniallinen” perheenisä halua näyttäytyä tuolla alueella, ainakaan päiväsaikaan.

Minulle oli paikkaa kehuttu ja sinnehän minä ”vihreänä” matruusina suunnistin uskoen sinisilmäisesti vanhempia skönöjä.

Liike löytyi heti kadun alkupäästä, kuten pitikin. Katselin hinnastoa silmät hellanrenkaina. Todeten tukanleikkuun olevan kultakaivos Alankomaissa. Tukanleikkuun hinnalla saisi läpi kulkemallani alueella suihinoton ja melkein panonkin. No tyypillisenä suomalaisena en sitten kehdannut poiskaan kääntyä, kun erittäin asiallisen näköinen nainen tuli kysymään toiveita. Katselin hinnastoa ja osoittelin siitä tekstejä kysellen sillä tavalla mikä mikäkin on. Sain selitettyä itselleni haluamani hiusmallin ja parranajon. Sitten vaan pukille, niin kuin on tapana sanoa.

Parturi lähti edelläni kohti tuoleja, jolloin näin ettei tytöllä ollut essun alla kuin minimaalinen hamonen. Eikä se paitakaan ollut mikään villapaita, kun katselin sitä selkäosaa. Minut ohjattiin tuoliin istumaan ja siihenhän minä tein oloni lokoisaksi. Tukanleikkuu kävi kuten ammattilaiselta kuuluukin ja pian olinkin hiustyyliltä juuri sellainen kuin olin halunnutkin.

Seuraavaksi vuorossa oli parranajo. Tuolin selkänoja laskettiin lähes makaavaan asentoon ja leukaan siveltiin jotain tuoksuvaa öljyä tai saippuaa. Kasvoille laitettiin, partaa pehmentämään kostea lämmin pyyheliina. Kolmannen pyyhkeen ollessa kasvoillani tunsin käden laskeutuvan reidelleni. Ihan niin kuin olin ehtinyt ajattelemaan. Olin puolinukkuvassa olotilassani ajatellut suihinottoa ja kuinka otollista se olisi juuri nyt. Parturi otti pyyhkeen kasvoiltani ja alkoi levittämään saippua/partavaahto yhdistelmää leukaani. Käsi jatkoi yhä reiteni silittelyä. Käden omistavaa ihmistä en makaavasta asennostani johtuen pystynyt näkemään, ainoastaan tunsin käden liikkeen. Käden tarkoitusperästä ei ollut epäilystäkään. Sen tehtävä oli saada kullini nousemaan pystyyn, mikä kävikin nolostuttavana nopeasti. Parturi teki työtään ja minä nautin molempien päiden käsittelystä. Pian avattiin vyön solki ja housunnapit. Autoin minkä voin, kun piti laskea housuja alemmaksi. Housut oli puolessa reidessä ja käsi oli jo kiinni kivikovan kaluni varressa liikkuen verkalleen ylös ja alas. Pian tunsin kuuman hengityksen terskallani. Sitä seurasi kostea ja kuuma suu. Parturi oli tässä vaiheessa lopettanut veitsityöskentelyn kaulallani. Makasin ja nautin kun tuntematon suu pumppasi kaluani sisään ja ulos. Koitin nousta katsomaan kuka ja mikä siellä imee, jolloin parturi painoi minua hartioista kevyesti takasin. Ymmärsin ettei minun pitänyt ryhtyä reuhtomaan vaan olla rauhassa ja nauttia. Avasin kuitenkin silmäni ja näin yläpuolellani hymyilevän parturineitokaisen, joka nikkasi silmää minulle hymyillen. Silmäni sulkien antauduin käsiteltäväksi. Käsi oli tullut suun avuksi ja nyt toinenkin käsi oli käytössä. Yksi käsi kulki tasatahtia suun kanssa kaluni vartta pitkin, toisen työskennellessä kiveksilläni. Työ oli varmasti hankalaa, koska minulla oli yhä housut puolireidessä enkä saanut jalkojani niin leveälle kuin olisin halunnut. Onnistui kuitenkin nuo kädet ja suu minut saattamaan laukeamisen partaalle. Kullini painui syvälle, miltei kurkkuun saakka ja samalla kieli teki liikkeitä terskani ympärillä. Sitten suu nousi miltei pois kalultani, jättäen vain osan terskasta suun ja kielen käsiteltäväksi. Tätä samaa jatkui tovin aikaa, tuntuen taivaallisen hyvältä. Epäilin vahvasti suun kuuluvan jollekin alan ammattilaiselle. Loppuhuipennusta koitin pitkittää mahdollisimman kauan, vaan ei sellaista kukaan rajattomasti kestä. Alkoi tuttu nykiminen kalun varressa ja sitten aloin ruiskuttamaan nesteitäni kohti imevää suuta. Pikaisesta hengenvedosta päätellen vastaanottajakin valmistautui tehtävänsä loppuun saattamiseen. Orgasmi tuli voimakkaana, reuhtoen lanteitani ylös alas ja jalkojani krampaten. Sykkimisen päätyttyä retkahdin tuoliin huohottamaan.

Hetken kuluttua hengitykseni tasaantui ja alkutoimenpiteet tehtiin päinvastaisessa järjestyksessä, paitsi että tekijänä olin minä. Nostin siis housuni ylös ja suljin housunapit sekä vyön. Parturi suoritti työnsä ammattitaidolla loppuun sekä kaiken päälle päätteeksi avasi minulle oluen valmiiksi. Nainen pesi kasvoni puhtaaksi saippua- ja partavaahdosta märällä pyyhkeellä ja asetteli vielä lopuksi kylmän pyyhkeen ihoa rauhoittamaan. Hetken kuluttua nousin ylös ja siemaisin pitkän huikan oluestani ja kävelin vastaanottotiskin luokse maksamaan koko hoidosta. Olin jo ymmärtänyt parturiliikkeen suolaisen hinnoittelun enkä pitänyt sitä enää ylihinnoiteltuna. Tiskin takana oli toinen nainen, liikkeessä oli siis ainakin kaksi työn tekijää. Samassa tein nokkelan oivalluksen. Tämähän oli luultavasti juuri se suu jonka sisässä olin ollut hetki sitten. Katsoin hyvännäköistä brunettia uudelleen ja tarkemmin. EI JUMALAUTA!!!! Sillähän oli tummaa parransänkeä leuassaan. Olinko minä umpihetero mennyt antamaan transsulle suihin?? Mitä ilmeisemmin näin oli päässyt käymään.

Kävellessäni takaisin ei tullut mieleenikään poiketa enää muussa hoidossa, mutta jotain muuta sen sijaan tuli mieleeni. En luultavasti ole ainut transsuun langennut, koska työkaverit niin innoissaan parturiliikettä suosittelivat.

Kiitos taas jos jaksoit lukea tänne saakka. Kaikkea ei aina pidä ottaa niin tosissaan.

2

4559

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä juttu

      juttusi on todella hyvin ja todentuntuisesti kerrottu. olen masturboinut sitä lukiessani monta kertaa kiitos orgasmi oli upeasti kuvattu

      • Barberossi

        Onko kellään vihjettä vastaavista partureista Suomessa, kokemuksii?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3993
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2338
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1411
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      9
      1320
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe