Rasismia janakkalassa

vihreä ihminen, luonnonsuoj...

Haluaisin lisätä maahanmuuttajien määrää tervakoskella ja turengissa. Suomen ainoa pelastus ovat maahanmuuttajat. Valitettavasti olen havainnut muukalaisvastaisuutta ja rasismia tutkiessani ihmisiä Tervakoskella ja Turengissa.

Tähän rasismiin on puututtava, en suvaitse mitään negatiivistä kommentiontia värillisistä ihmisistä. Olisi syytä jättää kertomatta eteenpäin jos joku huomaa maahanmuuttajan tekevän esim pienen näpistyksen, hänellä on kuitenkin omat syynsä tähän ja meidän ei ole syytä niihin puuttua. -> näin vältämme rasistiset uutisoinnit lehdessä.
Jos joku on lehdistä saanut lukea maahanmuuttajien tekemistä raiskauksista, ei tästä pidä hämmentyä. Heillä on oma kulttuurinsa ja myös seksuaaliset tarpeensa. Ja myös raiskauksiin on syynä rasismi. Suomalaiset naiset ajattelevat rasistisesti eivätkä halua olla tekemisissä maahanmuuttajien kanssa. Tämä aiheuttaa sen että mustat veljemme eivät voi olla yhdynnässä naisen kanssa tarpeeksi usein. Silloin lähdetään väkisinoton linjalle. Asian ratkaiseminen on helppoa, älkää naiset olko rasisteja, kommunikoikaa eri rotuisten ihmisten kanssa. Niin minäkin naisena teen, en karsasta yhtyä mustaan mieheen.

Janakkalasta on tehtävä aidosti monikulttuurinen kunta, jossa valtaväestö ja maahan muuttaneet ihmiset elävät sovussa ja keskinäisessä vuorovaikutuksessa keskenään.
Valitettavasti asenteet eivät ole kypsät. Vika on tervakosken ja turengin tyhmissä ihmisissä jotka eivät tiedä kuinka ihania maahanmuuttajat ovat. Erityisesti miesten asennevammat ovat pahoja.Suomessa nämä ovat johtaneet ikäviin välikohtauksiin ja rasistisiin tekoihin muun muassa muutama vuosi sitten Joensuussa ja hiljattain Kajaanissa. Olen myös kuullut muutaman naisen esittävän rasistisia kommentteja janakkalassa.

Rasismia, muukalaisvihaa, on helppo lietsoa. Samalla sen mahdollinen kasvu avaa pelottavan tulevaisuuden näkymän.
Rasismiin on puututtava ankarasti sekä valistuksella että lainsäädännöllisin ja viranomaiskeinoin. Mielestäni tulisi lailla kieltää kaikenlainen negatiivinen uutisointi maahanmuuttajista. On tyhmää julkaista tilastoja joissa kerrotaan että esim somalit ja muslimimiehet syyllistyvät raiskauksiin ja ryöstöihin kantaväestöä huomattavasti enemmän. Sama juttu on typerät lehtijutut em ryhmien runsaasta työttömyydestä ja sosiaalietuuksien käytöstä. MItä edellä mainitut uutisoinnit muuta tekevät kuin aiheuttavat rasismia ja aikaansaavat pahan mielen maahanmuuttajille.

Nythän tilanne on tämä että Maahanmuuttajille on annettava parempaa sosiaaliturvaa jotta edes vähän saisimme heitä tänne asumaan, kyllä he vähän aikaa täälä oltuaan totuttelevat ja haistelevat ilmapiiriä ja sitten alkavat tekemään ahkerasti työtä. Maahanmuuttajat on maanne suola! He ovat ahkeria ja työteliäitä. Maahanmuuttajat ovat suomalaisia innokkaampia tekemään työtä ja auttamaan lähimmäistä.
Orastavan rasismin siivet on katkaistava Janakkalassa. Ajetelkaa miten ihana maa suomi olisi jos saisimme tänne esim 5 miljoonaa maahanmuttajaa! OLisimme paljon isompi valtio ja eu:kin kunnioittaisi meitä.

Suomen asukasluku ylös! Rasismi alas!

90

8466

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näkemään

      ota sinäkin vaaleanpunaiset lasit pois silmiltä.
      lähde afrikkaan auttamaan,pelastat maaliman.

    • sinna 20z

      vastustan rasismii koska ihmiset on tasa arvosii ja sillee.

      • antifa

        Minä myös haluan rakastella koiria!!!


      • rrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
        antifa kirjoitti:

        Minä myös haluan rakastella koiria!!!

        odota vielä


    • suhtautukaa asiallisesti ma...

      suhtautukaa asiallisesti maahanmuuttajiin.



      heistä on vielä apua meille!

    • Green Peace

      emme saa unohtaa ympäristöämme. Saastuminen on todellinen ongelma.

    • Nimimerkki

      Ajatelkaa lapsiamme ja tulevaisuutta, älkää saastuttako. Käyttäkää myös pelkästään julkisia kulkuvälineitä! jos vielä omistat auton, myy se.
      lopussa kiitos seisoo ja lapsesi näkevät puhtaamman maan. Tee ympäristöteko, älä kannata kerskakulutusta ja saastutusta!

    • mode

      Kuinka valmistetaan mokkapaloja..?Ei voi poistaa..ruokaohjetta..heh..heh.

      En siedä ulkomaalaisia.

      • Nimimerkki Kebab

        minkä maalaisia?


      • mode
        Nimimerkki Kebab kirjoitti:

        minkä maalaisia?

        vain itä-afrikan kansalaisia en siedä.


    • avuksemme

      ilman maahanmuuton huimaa lisäämistä emme saa väkilukua nousemaan.
      Äänestäkää Sdp, vihreät ja vasemmistoliittoa. he tietävät tilanteen ja ovat valmiina ottamaan lisää maahanmuuttajia.

      Herätkää ihmiset, tarvitsemme avuksi mustia veljiämme!

      Peace!

      • ja kyllä Natolle

        = kyllä terrorismille, raiskauksille ja loputtomalle ongelmakierteelle.

        Peace will be gone!


      • Green For Ever
        ja kyllä Natolle kirjoitti:

        = kyllä terrorismille, raiskauksille ja loputtomalle ongelmakierteelle.

        Peace will be gone!

        Mutta voimme myös elää rauhallista rinnakkaiseloa maahanmuuttajien kanssa.
        Pitää ottaa huomioon että heillä on vaikeaa kotimaassaan ja vaikeaa myös täällä vieraiden ihmisten joukossa. Ja kuten edellä on mainittu, osa heidän tekemistään rikoksista aiheutuu suomalaisten rasismista. Voimme syyttää ihan itseämme. Pieniä rikoksia ja muita pikku juttuja pitää yrittää ymmärtää eikä nussia pilkkua


      • tervakoskixxx
        Green For Ever kirjoitti:

        Mutta voimme myös elää rauhallista rinnakkaiseloa maahanmuuttajien kanssa.
        Pitää ottaa huomioon että heillä on vaikeaa kotimaassaan ja vaikeaa myös täällä vieraiden ihmisten joukossa. Ja kuten edellä on mainittu, osa heidän tekemistään rikoksista aiheutuu suomalaisten rasismista. Voimme syyttää ihan itseämme. Pieniä rikoksia ja muita pikku juttuja pitää yrittää ymmärtää eikä nussia pilkkua

        Juu..Niin kauan kai ennen kuin joudut itse kohteeksi.
        Tervakosken mentaliteetti=minä..minä..minä..valitettavasti.


      • Abul
        tervakoskixxx kirjoitti:

        Juu..Niin kauan kai ennen kuin joudut itse kohteeksi.
        Tervakosken mentaliteetti=minä..minä..minä..valitettavasti.

        Eihän tuo itseään ajatellut, vaan maahanmuuttajien parasta hän kai ajattelee etupäässä. Muista että heidän on vaikea sopeutua erilaiseen kulttuuriin, jossa ennen sallitut asia ovat yhtäkkiä kiellettyjä. se on vaikeea. yritä ymmärtää pienillä aivoillasi.


      • Kazimir
        tervakoskixxx kirjoitti:

        Juu..Niin kauan kai ennen kuin joudut itse kohteeksi.
        Tervakosken mentaliteetti=minä..minä..minä..valitettavasti.

        ""
        Juu..Niin kauan kai ennen kuin joudut itse kohteeksi.
        Tervakosken mentaliteetti=minä..minä..minä..valitettavasti.
        ""
        niin, tervakoskella kai on asiat huonosti.
        turenki on sentään suvaitsevampi paikka, onneksi.

        T:turenki nykyään. ennen venäjä kotimaa.


      • vain omiin maihinsa
        Green For Ever kirjoitti:

        Mutta voimme myös elää rauhallista rinnakkaiseloa maahanmuuttajien kanssa.
        Pitää ottaa huomioon että heillä on vaikeaa kotimaassaan ja vaikeaa myös täällä vieraiden ihmisten joukossa. Ja kuten edellä on mainittu, osa heidän tekemistään rikoksista aiheutuu suomalaisten rasismista. Voimme syyttää ihan itseämme. Pieniä rikoksia ja muita pikku juttuja pitää yrittää ymmärtää eikä nussia pilkkua

        kaikki joukkoraiskaajat ja muut rikoksentekijät. Mieluummin jo ennen kuin yhtään rikosta ehtii edes mielessä käväistä - eli käännytys jo rajalta.

        Voithan mennä kysymään oululaiselta 17v. tytöltä, mitä mieltä hän on sun 'pilkunnussimisestas'!

        Voit itse muuttaa näiden palautettavien mukana. Suomessa ei tarvita hyysäreitäkään, joten ei tule ikävä.


      • poliitikot kuitenkin
        vain omiin maihinsa kirjoitti:

        kaikki joukkoraiskaajat ja muut rikoksentekijät. Mieluummin jo ennen kuin yhtään rikosta ehtii edes mielessä käväistä - eli käännytys jo rajalta.

        Voithan mennä kysymään oululaiselta 17v. tytöltä, mitä mieltä hän on sun 'pilkunnussimisestas'!

        Voit itse muuttaa näiden palautettavien mukana. Suomessa ei tarvita hyysäreitäkään, joten ei tule ikävä.

        poliitikot kuitenkin yksissä mielin kannattavat maahanmuuton lisäämistä. aika outoa..

        eikös niiden pitäs olla kansan asialla


      • rasisti...
        poliitikot kuitenkin kirjoitti:

        poliitikot kuitenkin yksissä mielin kannattavat maahanmuuton lisäämistä. aika outoa..

        eikös niiden pitäs olla kansan asialla

        ...siinä ovat vaihtoehtosi. Jos et halua tänne hyysättäviä elättejä rikoksia tekemään olet automaattisesti rasisti. Valitettavasti näin mustavalkoista on näiden elintasopakolaisten ottamista kannattavien vihersossujen suhtautuminen asioihin.

        Jokaisen poliitikonkin (paitsi Perussuomalaisten, jotka kehtaavat puhua totta) pitää sanoa haluavansa tänne lisää mamuja, vaikka eivät oikeasti sitä haluaisikaan - muuten leimautuu heti rasistiksi.

        Koska kaikki poliitikot haluavat ajaa lähinnä omaa etuaan ja päästä mukaville liksoille vähällä työllä, ei juuri kukaan halua esittää niitä omia (vähiä) ajatuksiaan. Siksi en tuota pyrkyriporukkaa kovin paljoa arvostakaan.


      • perussuomalaisia
        rasisti... kirjoitti:

        ...siinä ovat vaihtoehtosi. Jos et halua tänne hyysättäviä elättejä rikoksia tekemään olet automaattisesti rasisti. Valitettavasti näin mustavalkoista on näiden elintasopakolaisten ottamista kannattavien vihersossujen suhtautuminen asioihin.

        Jokaisen poliitikonkin (paitsi Perussuomalaisten, jotka kehtaavat puhua totta) pitää sanoa haluavansa tänne lisää mamuja, vaikka eivät oikeasti sitä haluaisikaan - muuten leimautuu heti rasistiksi.

        Koska kaikki poliitikot haluavat ajaa lähinnä omaa etuaan ja päästä mukaville liksoille vähällä työllä, ei juuri kukaan halua esittää niitä omia (vähiä) ajatuksiaan. Siksi en tuota pyrkyriporukkaa kovin paljoa arvostakaan.

        em syistä minä äänestänkin perussuomalaisia!


      • Anonyymi

        Muuta Helsinkiin, Itä-Keskukseen, niin saat etnistä värinää


    • HYVIN ASUU

      Hämeenlinnassa ihmisiä jotka ovat äidinkieleltään venjää puhuvia on asunut jo 50 vuotta sitten 2000 ja nyt on tullut entisen Neuvostoliiton asukkaita saman verran. Täällä on kaikki hyvin, eikö vain.Myös Turenkiin mahtuisi lisää.

      • setsu

        Me tarvitsemme myös venäläisiä tänne asumaan.
        Jo kauan ystävänämme ollut itänaapuri onneksi auttaa meitä työvoimapulassa. Kiitokset tästä venäläisille!


      • virolaiset
        setsu kirjoitti:

        Me tarvitsemme myös venäläisiä tänne asumaan.
        Jo kauan ystävänämme ollut itänaapuri onneksi auttaa meitä työvoimapulassa. Kiitokset tästä venäläisille!

        veljemme ovat myös tervetulleita?


      • ***************ghghh
        virolaiset kirjoitti:

        veljemme ovat myös tervetulleita?

        virolaiset auttavat koska olemme nyt työvoimapulassa.


      • Abul
        ***************ghghh kirjoitti:

        virolaiset auttavat koska olemme nyt työvoimapulassa.

        MIelestäni on paremi ottaa afrikalaisia koska jos otamme valkoisia maahanmuuttajia mutta emme mustia, meitä syytetään rasismista.


      • sirXXX
        Abul kirjoitti:

        MIelestäni on paremi ottaa afrikalaisia koska jos otamme valkoisia maahanmuuttajia mutta emme mustia, meitä syytetään rasismista.

        pois turha pelko.
        älkää pelätkö mustia veljiämme.
        suomi on monikulttuurinen maa


      • antakaa tyttärenne
        sirXXX kirjoitti:

        pois turha pelko.
        älkää pelätkö mustia veljiämme.
        suomi on monikulttuurinen maa

        suosiolla monikulttuuriseen koulutukseen. Jos ette anna, heidät OTETAAN.


      • green forever
        antakaa tyttärenne kirjoitti:

        suosiolla monikulttuuriseen koulutukseen. Jos ette anna, heidät OTETAAN.

        sentakia onkin tärkeää solmia seksisuhde maahanmuuttajaan niin vältytään raiskauksilta ja negatiiviseltä julkisuudelta.
        naisia tulisi valistaa asiasta.


      • hyysäri...
        green forever kirjoitti:

        sentakia onkin tärkeää solmia seksisuhde maahanmuuttajaan niin vältytään raiskauksilta ja negatiiviseltä julkisuudelta.
        naisia tulisi valistaa asiasta.

        10-vuotias on raiskattu ja sä jauhat tommosta paskaa. Painu jonnekin Somaliaan pantavaksi äläkä tule takaisin.


      • Green forever
        hyysäri... kirjoitti:

        10-vuotias on raiskattu ja sä jauhat tommosta paskaa. Painu jonnekin Somaliaan pantavaksi äläkä tule takaisin.

        jos joku ikävä tapaus on sattunut, on vain katsottava eteenpäin ja miettiä mitä teimme väärin maahanmuuttajan kotouttamisessa ja miksi hänen piti purkaa paha olonsa tuohon tekoon.
        olemme yhtälailla osasyyllisiä. emme voi käsittää millaista on olla pakolainen kun kaikki uutta. Meidän on pakko yrittää ymmärtää heitä eikä ketään saa tuomita seksuaalisen tarpeensa tyydyttämisestä. Eivät kaikki tiedä onko tuollainen suomessa sallittua vai ei.
        Jos nyt tylysti sanotaan, kun et muuten usko, rasisti, niin ei muuta tapahtunut kuin musta mies tyhjensi lastinsa. jos olisimme avoimenpia ja seurustelisimme heidän kanssaa niin eipä heidän tarvitsisi turvautua tuollaisiin juttuihin


    • suomalaisasiamies ...
      • usssr lives

        juuri tuollaiset rasistiset kirjoitukset on kiellettävä.


      • repa 32z
        usssr lives kirjoitti:

        juuri tuollaiset rasistiset kirjoitukset on kiellettävä.

        mitäs rasismia tuossa näiT???


      • tilastoa
        usssr lives kirjoitti:

        juuri tuollaiset rasistiset kirjoitukset on kiellettävä.

        hyysäriämmä!

        L**upekat raiskatkoon toisiaan, jos jotain haluavat raiskata. Tai sitten helvettiin täältä - joka ikinen.


      • Green Girl ...
        tilastoa kirjoitti:

        hyysäriämmä!

        L**upekat raiskatkoon toisiaan, jos jotain haluavat raiskata. Tai sitten helvettiin täältä - joka ikinen.

        purat pahaa oloasi haukkumalla maahanmuuttajia. häpeä!


      • bbbggglll
        tilastoa kirjoitti:

        hyysäriämmä!

        L**upekat raiskatkoon toisiaan, jos jotain haluavat raiskata. Tai sitten helvettiin täältä - joka ikinen.

        Vittu kun sut sais täältä jotenkin helvettiin.
        URPO!


      • ja mene
        bbbggglll kirjoitti:

        Vittu kun sut sais täältä jotenkin helvettiin.
        URPO!

        hakemaan sossusta lisää rahaa...


      • bbbggglll
        ja mene kirjoitti:

        hakemaan sossusta lisää rahaa...

        ????????


    • Miranda .

      Osaatteko arvioida, kuinka paljon romaniväestön keskuudessa esiintyy rasismia maahanmuuttajia kohtaan? Tämä on mietityttänyt jo pitkään, tiedän että monissa maahanmuuttajaryhmissä (esim. turkkilaisilla ja somaleilla) on hyvinkin rasistisia ajatuksia paitsi kantasuomalaisia, myös mm. romaneita ja suomenruotsalaisia kohtaan. Miten tämä timii toiseen suuntaan? Olen käsittänyt että romanikulttuurissa pidetään ihanteena ihmisen kunnioittamista, mutta rajottuuko se omaan väkeen? Suomen romanit kuitenkin ovat suomalaisia, joten voisi kuvitella että joku voisi pitää maahanmuuttajia uhkana. Toisaalta myös romanit saavat epäasiallista kohtelua, vaikka ovatkin paremmassa asemassa kuin vaikka somalit.

    • ilma syytä ...

      Himanka ei vuokrannut romaneille asuntoa
      13.3.2007 18:24
      Syrjintälautakunta on antanut Himangan kunnalle syrjintäkiellon ja 4 000 euron uhkasakon syrjinnän lopettamiseksi.

      Himanka on kohdellut kaltoin romaniperhettä valitessaan asukkaita vuokra-asuntoihinsa.

      Keskipohjanmaalainen Himanka perusteli romanien syrjintää muun muassa sillä, ettei Himanka tarjoa romaneille luonnollista kanssakäymisen mahdollisuutta muun romaniyhteisön kanssa. Syrjintälautakunnan mukaan kunta on suositellut romaneja hakeutumaan "asuttaville seuduille".

      Asunnoton romaniperhe oli toistuvasti hakenut kolmen huoneen asuntoa vajaan vuoden ajan viime elokuuhun asti. Kunnassa oli tuona aikana useita kolmen huoneen asuntoja vapaana, mutta ne annettiin aina valtaväestöön kuuluville.

      Elokuussa Himanka teki päätöksen, jonka mukaan se ei vuokraa romaneille asuntoa. Romaniperhe oli ainoa, joka oli hakenut asuntoa asunnottomuuden vuoksi.

      Tuomioistuimeen rinnastettavan syrjintälautakunnan päätös on sitova kuten käräjäoikeuden tuomio. Työministeriön alaisuuteen kuuluva lautakunta ratkaisee etnistä syrjintää koskevia kanteita.


      STT/IL 17.3.02006

      MITEN TUOLLAISTA VOI TAPAHTUA, ITKIN NOIDEN MUSTALAISTENPUOLESTA JA HÄPEÄN OLLA VALKOINEN. MUSTALAISET OVAT IHANIA JAHE OVAT MAAMME SUOLA JA TUOVAT VILKKAUTTA SUOMALAISEEN KULTTUURIIN.
      ILMAN MUSTALAISIA MITÄ SUOMI OLISI.. EI MEITÄ EDES OLISI

      • TÄh?

        Ootko sekasin? hei haloo.. taidat ite olla kalee, kun tollasia visertelet..


      • jessussentää

        voi luoja. vo ikuule jos yksikään mustalainen muuttaisi himangalle ei meniskö päivä niin himankalaisten kaupat tyhjentyisi! ... esim. mustalaislauma ryntäs himangan kpo:lle, istuin autossa ja kattelin sitä touhua ku hameen alta tuli kaiken maailman vaippa paketteja, shappoita jne. hyvä vaan ettei kunta ottanut mustalaisia asumaan. ja sitä paitsi jos yhelle vuokrataan niin vähän päästä niitä olisi satapäin himangalla!


      • Koopoo

        ..ja niin kävi vain että mustalaisia on jo muuttanut himangalle! kohta niitäki on täälä tuplasti enemmä ja sitte menee meiä pari kauppaaki konkurssii ku ne tyhyjentää hyllyt!


    • Perussuomalaiset

      voittivat vaalit, hyvä! Nyt rajat kiinni enemmiltä elätettäviltä ja vanhatkin lähetetään sinne, mistä ovat tulleetkin.

      Suvivirsi soimaan ja Suomi suomalaisille.

      • ;) ...

        oikein!


    • mietitään vielä
      • Kent 100

        Kun siellä on nyt menossa "Rasismin vastainen viikko" ja ennakkoluulojen poisto:
        http://www.redcross.fi/tulemukaan/monikulttuurisuustyohon/suvaitsevaisuus/
        "Yhteiskunnassamme vallitsevat ennakkoluulot vaikuttavat eri tavoin eri ryhmienväliseen kanssakäymiseen, pahimmillaan estäen sen. Uskomme, että meillä jokaisella ihmisellä on jonkinlaisia ennakkoluuloja. Niiden tunnistaminen on ensimmäinen askel kohti luopumista. Punainen Risti työskentelee Suomessa esiintyvää rasismia ja syrjintää vastaan, jotta maahanmuuttajilla ja etnisillä vähemmistöillä olisi tasavertaiset mahdollisuudet elää Suomessa ja olla mukana rakentamassa yhteistä hyvinvointiamme."

        Emotionaalinen PR-nainen jostakin syystä ei sanonut sanaakaan raiskatun tytön puolesta, sen sijaan tunteellisesti selitti minulle että:
        - Suomalaisetkin raiskaavat!
        - Suomalaiset Ruotsissa raiskaavat!
        Kysyi minulta, mistä minä olen tullut. Kun vastasin, se kysyi "Montako venäläistä raiskaajia on?" Vastasin että en tiedä koska sellaisia tapauksia ei ole tiedossani. Mutta rouvan argumentointi jatkui että:
        - Suomalaisissa vankiloissa on paljon venäläisiä huumerikollisia!
        - Ulkomaalaisilla on oikeus tulla Suomeen!
        - Punainen Risti kohtelee kaikkia samalla tavalla!
        Tässä kysyin että ovatko siis raiskaaja ja raiskattu tyttö teille samanarvoisia? lyhyen kiemurtelun jälkeen tuli että kyllä samanarvoisia. Keskustelu päättyi hysterian merkeissä, kuten aina suvaitsevaisilla tapana on.

        Mitkä johtopäätökset tästä?
        1) Punainen Risti on lopullisesti todettu minulle paska organisaatioksi.
        2) Punaisen Ristin johto on samat suvaitsevaiset paskat kuin YLEssä tai vihreissä.
        3) Minusta ei heru PR:lle enää senttiäkään eikä tippaakaan verta.

        Ei YLE eikä HS uutisoineet mitään, ei edes verkkosivuilla.


      • Send-mai
        Kent 100 kirjoitti:

        Kun siellä on nyt menossa "Rasismin vastainen viikko" ja ennakkoluulojen poisto:
        http://www.redcross.fi/tulemukaan/monikulttuurisuustyohon/suvaitsevaisuus/
        "Yhteiskunnassamme vallitsevat ennakkoluulot vaikuttavat eri tavoin eri ryhmienväliseen kanssakäymiseen, pahimmillaan estäen sen. Uskomme, että meillä jokaisella ihmisellä on jonkinlaisia ennakkoluuloja. Niiden tunnistaminen on ensimmäinen askel kohti luopumista. Punainen Risti työskentelee Suomessa esiintyvää rasismia ja syrjintää vastaan, jotta maahanmuuttajilla ja etnisillä vähemmistöillä olisi tasavertaiset mahdollisuudet elää Suomessa ja olla mukana rakentamassa yhteistä hyvinvointiamme."

        Emotionaalinen PR-nainen jostakin syystä ei sanonut sanaakaan raiskatun tytön puolesta, sen sijaan tunteellisesti selitti minulle että:
        - Suomalaisetkin raiskaavat!
        - Suomalaiset Ruotsissa raiskaavat!
        Kysyi minulta, mistä minä olen tullut. Kun vastasin, se kysyi "Montako venäläistä raiskaajia on?" Vastasin että en tiedä koska sellaisia tapauksia ei ole tiedossani. Mutta rouvan argumentointi jatkui että:
        - Suomalaisissa vankiloissa on paljon venäläisiä huumerikollisia!
        - Ulkomaalaisilla on oikeus tulla Suomeen!
        - Punainen Risti kohtelee kaikkia samalla tavalla!
        Tässä kysyin että ovatko siis raiskaaja ja raiskattu tyttö teille samanarvoisia? lyhyen kiemurtelun jälkeen tuli että kyllä samanarvoisia. Keskustelu päättyi hysterian merkeissä, kuten aina suvaitsevaisilla tapana on.

        Mitkä johtopäätökset tästä?
        1) Punainen Risti on lopullisesti todettu minulle paska organisaatioksi.
        2) Punaisen Ristin johto on samat suvaitsevaiset paskat kuin YLEssä tai vihreissä.
        3) Minusta ei heru PR:lle enää senttiäkään eikä tippaakaan verta.

        Ei YLE eikä HS uutisoineet mitään, ei edes verkkosivuilla.

        Taisi hesarissa olla pieni juttu, mutta tottakai kansalaisuutta eikä ihonväriä kerrottu. Jäi vaikutelma että olisi muka tavallisen Matti Meikäläisen tekemä raiskaus.


      • idolssit
        Kent 100 kirjoitti:

        Kun siellä on nyt menossa "Rasismin vastainen viikko" ja ennakkoluulojen poisto:
        http://www.redcross.fi/tulemukaan/monikulttuurisuustyohon/suvaitsevaisuus/
        "Yhteiskunnassamme vallitsevat ennakkoluulot vaikuttavat eri tavoin eri ryhmienväliseen kanssakäymiseen, pahimmillaan estäen sen. Uskomme, että meillä jokaisella ihmisellä on jonkinlaisia ennakkoluuloja. Niiden tunnistaminen on ensimmäinen askel kohti luopumista. Punainen Risti työskentelee Suomessa esiintyvää rasismia ja syrjintää vastaan, jotta maahanmuuttajilla ja etnisillä vähemmistöillä olisi tasavertaiset mahdollisuudet elää Suomessa ja olla mukana rakentamassa yhteistä hyvinvointiamme."

        Emotionaalinen PR-nainen jostakin syystä ei sanonut sanaakaan raiskatun tytön puolesta, sen sijaan tunteellisesti selitti minulle että:
        - Suomalaisetkin raiskaavat!
        - Suomalaiset Ruotsissa raiskaavat!
        Kysyi minulta, mistä minä olen tullut. Kun vastasin, se kysyi "Montako venäläistä raiskaajia on?" Vastasin että en tiedä koska sellaisia tapauksia ei ole tiedossani. Mutta rouvan argumentointi jatkui että:
        - Suomalaisissa vankiloissa on paljon venäläisiä huumerikollisia!
        - Ulkomaalaisilla on oikeus tulla Suomeen!
        - Punainen Risti kohtelee kaikkia samalla tavalla!
        Tässä kysyin että ovatko siis raiskaaja ja raiskattu tyttö teille samanarvoisia? lyhyen kiemurtelun jälkeen tuli että kyllä samanarvoisia. Keskustelu päättyi hysterian merkeissä, kuten aina suvaitsevaisilla tapana on.

        Mitkä johtopäätökset tästä?
        1) Punainen Risti on lopullisesti todettu minulle paska organisaatioksi.
        2) Punaisen Ristin johto on samat suvaitsevaiset paskat kuin YLEssä tai vihreissä.
        3) Minusta ei heru PR:lle enää senttiäkään eikä tippaakaan verta.

        Ei YLE eikä HS uutisoineet mitään, ei edes verkkosivuilla.

        spr:n antamat kommentit sama hyysäreiden harrastama sanahelinää...

        - Suomalaisetkin raiskaavat!
        = Kyllä, eikö siinä ole jo ongelmaa tarpeeksi. Väen väkisin pitää haalia porukkaa ulkomailta rikastuttamaan suomalaista raiskauskultuuria.

        - Suomalaiset Ruotsissa raiskaavat!
        = Kyllä, ihan samoin kuin Suomessa. Tilastoa tuosta nyt ei varmaan ole, mutta epäilen että suomalaiset raiskaajat Ruotsissa ovat häviävän pieni ryhmä. Tosin Suomessa asuvat ulkomaaliset jotka käyvät Ruotsissa raiskaamassa luetaan ilmeisesti suomalaisiksi.

        - Suomalaisissa vankiloissa on paljon venäläisiä huumerikollisia!
        = Kyllä, mutta mitä helvettiä ne suomalaisissa vankiloissa tekee. Postimerkki perseeseen ja venäläiseen vankilaan.

        - Ulkomaalaisilla on oikeus tulla Suomeen!
        = Kyllä, sama oikeus kuin esim. suomalaisella on mennä Saudi Arabiaan. Miten siellä (ulkomailla, Pohjoismaita lukuunottamatta, kohdellaan suomalaista rikollista, loisivaa yhteiskunnan elättiä tai esim. semmoista joka ei elä maassa maan tavalla.

        - Punainen Risti kohtelee kaikkia samalla tavalla!
        = Tuo nyt ei pidä ollenkaan paikkaansa. Hienoissa korulauseissa ja haaveissa tosin voi pitää.


        spr:n linkki:

        http://www.redcross.fi/tulemukaan/lapsetjanuoret/fi_FI/luovuta_ennakkoluulosi/


    • Nimimerkki
    • Nimimerkki

      Poliisi kaipaa tietoja tytön raiskaajasta


      Liperi. Poliisi toivoo vihjeitä 16-vuotiaan tytön raiskanneesta miehestä.

      Raiskaus sattui Liperin Ylämyllyllä viime lauantain vastaisena yönä hieman puolen yön jälkeen.Tyttö oli kävellyt Ylämyllyntiellä, kun mies kävi takaapäin häneen käsiksi.

      Tytön mukaan mies oli lihavahko, noin 180-senttinen ja 25–35-vuotias. Hänellä oli parta ja tummat kihartuvat leukaan asti ulottuvat hiukset. Uhrin mukaan miehen puheessa oli vierasmaalainen korostus.

      STT 21.03.2006

      • green for ever

        Maahanmuuttajaressukka on kokenut kovia kotimaassaan. On ollut siellä ruma ja tyhmä eikä ole saanut keneltäkään. Mielestäni hän on oikeutettu tulemaan tänne elätettäväksi ja ottamaan kenet haluaa.

        Minäkin olen antanut kaikille ulkomaalaisille vapaaehtoisesti, koska he ovat kokeneet niin kovia. Nytkin seurustelen ulkomaalaisen kanssa ja annan myös kaikille hänen kavereilleen.

        Vihervasemmistolainen politiikka takaisin nousuun ja Suomi on annettava ulkomaalaisille. Valmistakaa tyttärenne.


      • Green f e
        green for ever kirjoitti:

        Maahanmuuttajaressukka on kokenut kovia kotimaassaan. On ollut siellä ruma ja tyhmä eikä ole saanut keneltäkään. Mielestäni hän on oikeutettu tulemaan tänne elätettäväksi ja ottamaan kenet haluaa.

        Minäkin olen antanut kaikille ulkomaalaisille vapaaehtoisesti, koska he ovat kokeneet niin kovia. Nytkin seurustelen ulkomaalaisen kanssa ja annan myös kaikille hänen kavereilleen.

        Vihervasemmistolainen politiikka takaisin nousuun ja Suomi on annettava ulkomaalaisille. Valmistakaa tyttärenne.

        no nyt olet samoilla linjoilla kanssani!

        jatka samaan malliin vaan.

        saamme suomen vielä nousuun maahanmuuttajien avulla. Mustat veljet ovat meille rikkaus ja pääoma.


    • Sirpa ...

      Muutama päivä sitten YLE:n A-studio (21.3.2007 klo 21.10) otti kantaa näihin Oulun raiskaustapauksiin. Kommentit olivat taas sitä luokkaa että pahaa teki.

      Jo pelkkä aiheen esittely tehtiin tyyliin: "Oulussa tapahtuneet raiskaukset tekee poikkeukselliseksi se, että tekijät ovat tällä kerralla maahanmuuttajia". Poikkeukselliseksi!!!

      Kyseiset törkeät rikokset nähtiin myös jälleen kerran jonkinlaisina maahanmuuttajien huonoista oloista johtuvina "hätähuutoina". Ei voi kuin ihmetetellä, kuinka alas suomalainen median moraali voi laskea.

      Syynä siihen, että mitään ratkaisevia vinkkejä tekijöiden löytämiseksi ei ole saatu muiden maahanmuutajien omalta taholta, pidettiin sitä, että nämä maahanmuuttajien piirit ovat niin sulkeutuneet, koska heitä on niin vähän. Lisää siis pitäisi saada, jotta raiskaukset saataisiin vähenemään.

      Tämän enempää ei varmasti voi suomalaisten älyä halveksia. Palautetta sopii lähettää tänne (itse jo lähetin):

      http://www.yle.fi/palaute.html

      • sami ...

        Mikä on kohtuullinen ja siedettävä hinta raiskausten ja muiden rikosten ja AIDS:in leviämisen määrä verrattuna siihen "työvoimapulan" helpottamiseen, jota Afrikasta ja muslimimaista suoritettava "työvoiman" värväys edustaa?

        http://www.ktl.fi/attachments/suomi/osastot/infe/hivsuo.pdf

        viime vuosina uusista HIV tapauksista jopa yli 40 % on ulkomaalaisilla !!!! Ja aina vain rikastuu Suomi. Ilkeä uusnatsi rasisti Ihmisen poika on tälläkin palstalla käyttänyt lukua 25 %, kun on ollut tarpeen harmitella ulkomaalaisten yliedustusta HIV positiivisista.

        Ulkomaalaisia on siis 2 % väestöstä mutta 40 % HIV positiivisista. Väkilukuun suhteutettuna ulkomaalaisilla on Suomessa 1900 % enemmän HIV:iä kuin suomalaisilla.


      • qwerty 3232323
        sami ... kirjoitti:

        Mikä on kohtuullinen ja siedettävä hinta raiskausten ja muiden rikosten ja AIDS:in leviämisen määrä verrattuna siihen "työvoimapulan" helpottamiseen, jota Afrikasta ja muslimimaista suoritettava "työvoiman" värväys edustaa?

        http://www.ktl.fi/attachments/suomi/osastot/infe/hivsuo.pdf

        viime vuosina uusista HIV tapauksista jopa yli 40 % on ulkomaalaisilla !!!! Ja aina vain rikastuu Suomi. Ilkeä uusnatsi rasisti Ihmisen poika on tälläkin palstalla käyttänyt lukua 25 %, kun on ollut tarpeen harmitella ulkomaalaisten yliedustusta HIV positiivisista.

        Ulkomaalaisia on siis 2 % väestöstä mutta 40 % HIV positiivisista. Väkilukuun suhteutettuna ulkomaalaisilla on Suomessa 1900 % enemmän HIV:iä kuin suomalaisilla.

        ilkeät rasistit väittävät että afrikkalaisissa olisi muka hiv.
        kun afrikkalainen tulee suomeen niin viimeistään silloin hiv jää afrikkaan ja kiltti pakolainen tulee puhtaana kuin pulmunen auttamaan meitä työvoimapulassa.


      • hiv ...
        qwerty 3232323 kirjoitti:

        ilkeät rasistit väittävät että afrikkalaisissa olisi muka hiv.
        kun afrikkalainen tulee suomeen niin viimeistään silloin hiv jää afrikkaan ja kiltti pakolainen tulee puhtaana kuin pulmunen auttamaan meitä työvoimapulassa.

        viime aikoina on paljolti puhuttu matkustelun ja seksimatkustelun vaaroista ja hivistä. on täysin unohdettu että afrikassa on paikoja joissa joka toinen asukas on hiv-positiivinen. kun nämä afrikkalaiset saapuvat suomeen maahanmuuttajina, heidan kantamansa tauti taitaa sitten hävitä kun maahanmuuttajien hiv:stä ei media mitäan mainitse. syytetään vain matkailua.


      • rajat kiinni
        sami ... kirjoitti:

        Mikä on kohtuullinen ja siedettävä hinta raiskausten ja muiden rikosten ja AIDS:in leviämisen määrä verrattuna siihen "työvoimapulan" helpottamiseen, jota Afrikasta ja muslimimaista suoritettava "työvoiman" värväys edustaa?

        http://www.ktl.fi/attachments/suomi/osastot/infe/hivsuo.pdf

        viime vuosina uusista HIV tapauksista jopa yli 40 % on ulkomaalaisilla !!!! Ja aina vain rikastuu Suomi. Ilkeä uusnatsi rasisti Ihmisen poika on tälläkin palstalla käyttänyt lukua 25 %, kun on ollut tarpeen harmitella ulkomaalaisten yliedustusta HIV positiivisista.

        Ulkomaalaisia on siis 2 % väestöstä mutta 40 % HIV positiivisista. Väkilukuun suhteutettuna ulkomaalaisilla on Suomessa 1900 % enemmän HIV:iä kuin suomalaisilla.

        rajat kiinni


    • ilmota

      lehdessä et annat kaiken maan yöntimoille pillua ni kyllä se siitä.
      mut pysykööt pois janakkalasta pidetään sentään yks kunta puhtaana.
      ps:aatulla jäi homma kesken

      • kukat aseenpiipussa

        peace.
        ei heti tarvitse suuttua jos täällä yritetään auttaa ja ymmärtää esim somaleita.
        mutta kanssakäyminen maahanmuuttajien kanssa ehkäisee rikoksia

        love & peace


    • herää jo

      Pariisissa mellakoidaan taas, kertoo Ylen aamu-tv:mn uutiset 27.3. klo 6.30.

      Metroasemalla oli syntynyt kahakka, kun lipuntarkastajat olivat puuttuneet ilman lippua matkustaneen miehen matkantekoon. Paikalle oli tarvittu poliisia. Mitätön juttu oli laajentunut mellakaksi. Poliisin mielestä siirtolaisnuoret etsivät pienintäkin syytä mellakoinnin aloittamiseksi.

      Tv-kuvan mukaan mustilla nuorilla näytti olevan kovinkin hauskaa. Motto tuntuu edelleenikin olevan; "Yhteiskunta on yhteinen vene - souda sinä minä keikutan".
      Ei vaan, vika luonnollisesti on ranskalaisessa yhteiskunnasssa - ja tietysti poliisissa.

      Ylen toimittajat olivat huolissaan presidentinvaalien läheisyydestä ja mahdollisesta äärioikeiston ja LePenin kannatuksen noususta.

    • Nimetön

      kylä se o kumma että omista suomen kansalaisista eipidetä kunnolla huolta ja sitte vielä pitäs saada lisää maahan muuttajii.kyllä asia o niin että jos tavallinen pulliainen olisi enemmän tietoinen mitä maahan muuttajan "ylläpitäminen työttömänä"maksaa vero euroo ni näitä asioita ei tarvitsisi miettiä.oma kansa kuntoo ja töihin ni katotaa sitte tilannetta.!!!!!!!!!!!

    • miia xx

      me olemme liian rasistisia ja emme ymmärrä maahanmuuttajia tarpeeksi. pyydän rasistien puolesta anteeksi.
      Anteeksi kaikki mustat suomessa kärsineet ja hylätyt

    • Uutislehti 100

      Raiskausyritys Espoossa

      Viime sunnuntaina kello 2.20 Espoonlahdessa Espoonlahdenkuja 4:n kohdalla pitkä ja hoikka tummaihoinen mies hyökkäsi ravintolasta tulleen nuoren naisen kimppuun.

      Mies oli noin 30-40-vuotias ja hänellä oli yllään tummat vaatteet. Poliisi pyytää tapahtumasta tietäviä soittamaan numeroon 09-525 4380.

      Tietolähde: Uutislehti 100

      • Nimimerkki

        tuo on sitä monikulttuurin ihanuutta!


    • uskotaan

      Taisit kirjottaa saman sepustuksen Riihimäen keskustelupalstalle.

      • 54sjh

        suhtaudu tasavertaisesti kaikkiin.


    • riksde09

      realistisempi määrä olisi ottaa n. 5 kpl / vuosi

    • observer ...
    • tätäkö haluat

      Ulkomaalaissyntyinen raiskasi naisen Hervannassa
      Tampereen poliisi pyytää yleisön apua
      11.4.2007 15:35
      Noin 20-vuotias nainen raiskattiin pitkäperjantaina aamuyöstä Tampereen Hervannassa. Tekijää ei ole tavoitettu.

      Epäilty raiskaus tapahtui Hervannan kaupunginosassa 6.4. aamulla kello 04.30-05.00 aikoihin.

      Nainen oli tullut linja-autolla kaupungin keskustasta ja jäänyt Hervannassa Tapsantorin pysäkillä pois ja lähtenyt yksin kävelemään Lindforsinkatua pitkin.

      Lindforsinkatu 4 kohdalla tuntematon mieshenkilö oli ottanut naisesta käsin kiinni ja työntänyt tämän kiinteistön sisäpihalle johtavaan ajoväylään, missä mies oli raiskannut naisen.

      Tampereen poliisin mukaan raiskauksesta epäilty mies oli ulkomaalaista syntyperää, mahdollisesti eteläeurooppalainen.

      Miehellä oli tumma lyhyt tukka ja lyhyt koko suun ympäri ulottuva muotoiltu parta.

      Mies oli noin 30-vuotias ja 180-190 cm pitkä sekä rotevan oloinen.

      Miehen henkilöllisyys on edelleen selvittämättä.

      Poliisi pyytää teon silminnäkijöitä tai mahdollisesti tekijästä tietäviä ottamaan yhteyttä Tampereen poliisiin, p. 07187 45803 tai 050-3954150.

    • trendipelle ...

      Tilastojen tulkitseminen on mielenkiintoista, mutta tätä tilastoa [1] kun ei oikein voi mitenkään tulkita väärin. Taulukkoon on jo lajiteltu tartunnan saaneet erilaisiin ryhmiin. Ei mikään yllätys, että ensimmäisenä ovat naiset ja sitten ulkomaalaiset. Koska HIV:tä ei ole Suomessa tilastoitu ja tavattu juurikaan ennen vuotta 1980, niin voidaankin olettaa, että aivan luonnollisesti tämä ”seksitauti” on tullut Afrikasta tuliaisina suomalaisille naisille. Ehkäpä taudin saaneet naiset ovat matkustaneet Afrikkaan tai jonnekin toiseen maahan, jonne on tullut afrikkalaista väkeä. Toisaalta myös homoseksuaaliset tartuntaprosentit ovat suuria 80-luvulla. Ehkäpä homot ovat levittäneet HIV:tä 80-luvun Suomessa, eikä niinkään maailmanparantajanaiset?

      80-luku on aika hiljaista, infektioita on vähän ja ulkomaalaisten tartuntaprosentti on noin 20 %, mutta 90-luvulla infektioiden määrä räjähtää. Ei ole yllätys, että 90-luvulla ulkomaalaisten HIV-infektiot saavuttavat ensimmäisen kerran 42 %:ia. Toisaalta ei ole lainkaan ihmeellistä, että ulkomaalaisten osuus ei ylitä 50 %:ia, koska usein ulkomaalaiset harrastavat seksiä suomalaisten naisten kanssa ja siten tartuttavat suomalaisia naisia.

      90-luvun tilastoja leimaavat myös huumeiden kautta tulleet tartunnat. 90-luvullahan Suomessa elettiin MTV:n aikaa, vapaamielinen huumeita ylistävä populaarimusiikki saavutti jokaisen peräkylänkin teinin. Myös sosialidemokraattien solidaarisuus ja sosialistinen maailmanparannus mädätti nuorten mieliä entistä enemmän, koska nuoret olivat löytäneet aktivismin ja alakulttuurit. Ja kun nuoret narkomaanitytöt joutuvat maksuksi ulkomaalaiselle huumeiden välittäjälle tarjoamaan seksiä, niin eivätköhän HIV-infektiot ole taattuja vasemmistolaisväritteisissä narkomaanipiireissä.

      Tilastot eivät ole yllättäviä, vaan täysin oletuksien mukaisia. Homot, lesbot, maahanmuuttajat, lomalla harjoitettu seksi eksoottisen olennon kanssa ja huumeet ovat pääsääntöisiä HIV-infektioiden lähteitä. Vuonna 2007 infektioista 42 % on ulkomaalaisilla ja 21 % homoseksistä tartunnan saaneita. Tilastoista voidaan tehdä johtopäätös, että monikulttuuri ei rikasta vain suomalaista kulttuuria, vaan myös eksoottisten tautiemme kirjoa. Niin ja ilman homoja ja ulkomaalaisia tilastot olisivat kauniimpia, kenties jopa 1980-luvun tasolla!

      [1] Kansanterveyslaitos, Infektioepidemiologian osasto, http://www.ktl.fi/attachments/suomi/osastot/infe/hivsuo .pdf





      ************************

      Hiv-tartunnan saa yhä useammin nainen tai tyttö
      30.5.2006 20:17
      Naiset ja tytöt ovat saavuttamassa miehiä hiv-tilastoissa. YK:n aidsjärjestön Unaidsin mukaan tämä johtuu siitä, että naiset voivat miehiä harvemmin päättää, koska ja kenen kanssa he harrastavat seksiä.

      Tartunnan saaneiden määräksi laskettiin viime vuonna yli 38 miljoonaa, joista 17 miljoonaa on naisia. Heistä suurin osa asuu Afrikassa.

      Unaidsin johtaja Peter Piot on erityisen huolestunut prostituoiduista, huumeidenkäyttäjistä ja raiskausten uhreista. Uhattuina ovat varsinkin lapsimorsiamet, joiden aviomiehet pakottavat puolisonsa heti yhdyntään. Joissakin Afrikan maissa kolmannes alle 18-vuotiaista raiskataan, usein pakkoavioliitoissa.

      – On ironista, että avioliitosta on tulossa riski saada hiv. Itä-Afrikassa ja Thaimaassa enemmistö tautia kantavista naisista on saanut tartunnan ainoalta seksikumppaniltaan, aviomieheltään, Piot totesi.

      Unaidsin mukaan hiv-lääkkeiden kehittämisessä olisi otettava nykyistä paremmin huomioon myös lasten erityistarpeet.

      YK:n lastenjärjestö Unicef arvioi, että hivin kanssa elää 2,3 miljoonaa alle 15-vuotiasta pääasiassa Saharan eteläpuolisessa Afrikassa. (STT)

      • romanimies-

        suomalaiset itse levittävät aisdin ja väittävät että se muulta maasta on tullut muka tänne. suomalainen itse aidsin pahin levittäjä ja tartuttaa myös viattomat afrikan turistit


      • tumma ulkomaalainen
        romanimies- kirjoitti:

        suomalaiset itse levittävät aisdin ja väittävät että se muulta maasta on tullut muka tänne. suomalainen itse aidsin pahin levittäjä ja tartuttaa myös viattomat afrikan turistit

        tuli Suomeen, niin tapahtui ensimmäinen raiskaus?? Ja ensimmäinen muu väkivaltarikos tai väärin parkkeeraaminen ja suomalainen joutui työttömäksi ja ilmat huononivat?? Jatka listaa itse....


      • miranda tietää
        tumma ulkomaalainen kirjoitti:

        tuli Suomeen, niin tapahtui ensimmäinen raiskaus?? Ja ensimmäinen muu väkivaltarikos tai väärin parkkeeraaminen ja suomalainen joutui työttömäksi ja ilmat huononivat?? Jatka listaa itse....

        suomalaiset ovat levittäneet aidsin suomeen ja raiskaavat kaiken mikä liikkuu. ahkerat ja palkitutt maahanmuuttajat pitävät pyörät pyörimässa. piimänaamat ovat kieroja varkaita


    • terveisin tumma neito

      jos lähetään puhumaan pukeutumistavoista
      niin onhan se totta että moni valtaväestön
      nuori pukeutuu paljastavasti. sitä se
      muoti nyt kuitenki on, ja jokanen saa
      pukeutua niin kun mielii. eikö oo paren
      että jokanen ite valikoi vaatteensa ja
      siten viihtyy niissä paremmin.
      kiroilevasta teinistä puheenollen ei oo
      nättejä sanoja kaaleitten lapsienkaan
      suusta. valtaväestön nuoret "huorittelee"
      ja "homottelee" toisiaan melko kevyesti
      mutta nykyajan kaalonuorten suusta tulee
      ihan sanan "moi" veikkasesti että "isäs"
      "äitis oma" jne. onko tuo sitte hienoa
      käytöstä.? eikä ne kirosanat oo mihkää
      kadonnu, voi rakkaat perunat kun kuulisitte
      miten jotkut nuoret kiroilee. se on
      nykypäivänä vasikoitten mielestä miehistä
      ja naisista että pietään rumaa turpaa.
      onnea vaan heillekki.
      nykyajan kaalonaisilla ja nuorilla on
      pakkelia naamassa kanssa oikeen tupla
      kerros. näytetään enemmän pelle
      hermanneilta kun tavallisilta ihmisiltä.
      mutta nykypäivänä ei vaan taho löytyä
      sellasta ihmistä joka ei meikkaa, on
      kovin vähissä ne. mitä sitä nyt tästä
      vaivaa näkemään. meikatkoon jos meikkaa
      onhan se nättiä että nuori ihminen
      laittautuu ja pitää itestään huolen
      että on nätti. liika pakkeli tietenki
      pois ei se oo hienoa jos on oikeen
      naamio kasvoilla niinkun jokanen
      ymmärtää. ja maun mukaan meikataan eikö
      ja ihan sama maku ei oo kaikilla. jotku
      tykkää ohuemmasta ja toiset paksummasta
      meikistä.

      monella kaaleen tytöllä on päällä nii
      tiukat pikkuhameet että muodot ei jää
      tosissaan peittoon vaan kaikki näkyy.
      ja semmosia kaaleen tyttöjä millä on
      kyllä pikkuhameet mutta saattaa hyppiä
      toppi päälä ja vanahojen ihmisten aikaa
      no tämähä on kaaleilla epäsopivaa
      pukeutumista tai näin ainaki minun mielestä
      että meistäki on moneen kyllä ja sitte
      oma lukunsa on ne kaaleen tytöt jotka
      kulkee housut jalassa ja elää kaaleen
      elämää. ne ku vetää vaikka minihame
      päällä. tästäkää ei hernettä nenään
      kannata vetää eikä sen kummemmin jäähä
      pohtimaan ku aina parempi niissä vaatteissa
      jossa ite viihtyy eikö se näin oo ja pää
      asia että ite tietää miten on.

      joittenki kaaleen tyttöjen ja naisten
      tukan kruunaa se että lakkaa ja muoto
      vaahtoo on laitettu tukkaan niin että
      tukka on suorastaan paskasen näkönen ja
      näyttää enemmänki siltä että on räkää
      päässä. että semmosta hiusmuotia kaaleilla
      ja kruunaamista. jotku vissii laittaa
      pullollisen hajuvettä itteensä, puhun
      siis nyt kaaleista. sekö sitte on jotenki
      hienompaa tai komeempaa ku kaajeilla.. ja
      niin on marjat että lähinnä tulee tosta
      pää kipeeks.

      nämä yhteiskunnan kaalo toivot räkii
      kaduille ja räkivät vielä kaajeitten päälle
      no miten kaajeitten päälle sitä on turha
      ihmetellä ku räkivät muitten kaaleitten
      päällekki ja ovat ihan miten sattuu.
      huutavat haista vittua vaikka ja kenelle
      puhumattakaa sitte tästä suun soitosta
      mitä kuulee. jos väität ettei nuoriso
      tee näin ei tietenkään kaikki mutta moni
      niin sitte olet kasvanu jossaki tynnyrissä.
      tällasta se on jos menet kattomaan
      mitä kaaleen nuoret puuhailee oikeen.
      lulen ettei oo nätti näky sunkaa
      silmille tai sitte elät jossai harha
      kuvitelmissa. ei saa leijua liian korkeella
      koska sieltä pilvilinnoisa on ikävä
      tipahtaa.

      ja kaalo nuoret totta tosiaan
      ryyppää. sen sanon kun oon ite nähny
      vaikka en mukana ollukkaa. tarpeeks
      lähellä kuitenki olin että voin sanoo
      mitä näin. siellä sitä ryypättiin
      niin miehet ja naisetki ja kaiken
      maailman pienet vasikat viina pulloinee
      heiluu. vaikka kaalo nuoria ei
      jouvu vanhemmat korjailemaa yleensä
      talteen nii kyllä tuota tapahtuu.
      miks sitte vanhemmat ei jouvu korjailee
      talteen jos kerran tapahtuu no syy
      on tietenki se että kaikki tehään
      piilossa. ei tietenkää oo hyvää
      käytöstä vanhempien eessä olla viina
      pullojen kanssa tai humalassa en minä
      sitä sano mutta turha on väittää ettei
      kaaleet tee. saaha sitä piilossa tehä
      ihan mitä vaa ja sitte väitää että mitää
      ei tapahu ja mitään ei tehä, ei meijä
      tytöt eikä meijä poika, ku ne on nii
      kilttejä ja kunnollisia, tuommoset on
      vaan pahojen ihmisten keksimiä juttuja.
      kaalo nuorilta kuulee selityksiä ihan
      yhtä paljon. ja jos käyvään puhumaan
      kaaleitten pahuuksista nii rankkaa on
      ku jolkaillaa rankasti ja ajellaan autoo
      ilman korttia millon päissää ja millon
      selvin päin. mä luulen että tuo on
      tosi paljon yleisempää kaaleilla ku
      kaajeilla.

      -Miksi ihmetellään pedodiilejä ja raiskaajia kun käyttäydytään näytetään maksullisilta naisilta?

      onko maksullinen nainen välttämättä
      vähissä vaatteissa? mitäs jos joku
      pedofiili/raiskaaja tulis tekemään
      temppunsa mustalaistytölle niin
      sanositko samaa. sillon ei varmasti
      ole kysymys vaatteista. kysyms on
      sillon tekijän sairaasta mielestä,
      johon ei oo ymmärretty hakee apua.
      että turha sitä on sitte ihmetellä
      miksi tämmöstä tapahtuu. ja kuuleppas
      minä voin mustalaisena ite sanoa että
      tiijän hyvinki tarkkaan mitä nämä ns
      kunnolliset kaaleen tytöt tekee ja
      en väitä että kaikki tietenkään ei
      voi on semmosia paljon jotka istuu
      illat mökillä mutta ne jotka tuolla
      menee niin kyllä niillä on miehet ja
      pojat mielessä.. eikö siinä oo jo jotai
      pahasti pielessä että 10 vuotiaat
      vasikat on olevinaa miehiä ja naisia
      ja huutelevat että hällä on akka ja
      hällä on ukko puhumattakaa siitä että
      pikku lapset lähtevät reissuu akkoinee
      ..kaaleista on vaikka mihin ja täälä päin
      on erikoisen paljon narkkareita ja
      asemalapsia pitäs lailla kieltää sellane
      touhu narkkia vetää niin miehet ku
      naisetki puhumattakaa TYTÖISTÄ ja
      pojista.. että hyväne aika mikä tässä
      on menny pieleen

      ei auta aatella että vaan kaajeet teekee
      tai että vaan kaaleet tekee ku molemmat
      osaa ja kuka tykkää? no eikai ketää
      normaali hattuva nosta tuolle ei tulis
      mieleenikää.

      mutta tässäpä sulle vastinetta, lähen
      tästä toiseen viestiin vastaamaan. ja
      tarkotus oli vaan sanoo että molemmista
      löytyy että ihan turha alkaa kaiveleen
      pelkästään toisesta rodusta sitä mitä
      tekee tai mitä jättää tekemättä. on
      niin hyvää mutta jotain huonookin niin
      kun aina yleensä. miks ei aatella etä
      mitä kaajeet tekee oikein ja mitä kaaleet
      tekee oikein miks aina pitää puhua siitä
      mikä on väärin voi niin väärin...

      terveisin tumma neito

    • vai häh.....

      Köyhyys, sodat ja aids synkentävät Afrikan tulevaisuutta. Tästä syytetään tietysti eurooppaa, täältähän sitä rahaa saa!


      itsenäistyminen ei ole poistanut Afrikan ongelmia.

      Tänä vuonna tulee kuluneeksi viisikymmentä vuotta siitä, kun Afrikan itsenäistyminen siirtomaavallasta alkoi. Puoli vuosisataa itsenäistä päätöksentekoa ei kuitenkaan ole tuonut ratkaisua mantereen ongelmiin, vaan päinvastoin Afrikan tilanteen on sanottu olevan jopa huonompi kuin koskaan. Afrikka edustaa tätä nykyä vain 1,3 prosenttia maailmantaloudesta, kaksi viidesosaa väestöstä on yhä lukutaidottomia, kolme miljoonaa uutta HIV-tartuntaa lisää vuosittain köyhyyttä, hallitsematon väestönkasvu lisää nälkää, sisällissodat jatkuvat muun muassa Sudanissa ja Somaliassa.
      Samaan aikaan on Suomen ja koko EU:n antama kehitysapu jatkuva puheenaihe. YK:ssa julistettuna tavoitteena on ollut lahjoittaa 0,7 prosenttia kunkin maan bruttokansantuotteesta vuosittain erilaisiin avustusprojekteihin, mutta Suomi, kuten useimmat muutkin maat, ovat jääneet tästä määrästä. Erinäiset avustusjärjestöt ovat osoittaneet asiasta voimakasta tyytymättömyyttä ja pitäneet aihetta tapetilla.
      Kehitysavun lisäksi länsimailta toivotaan monenlaista muutakin tukea. Lainoja, edellisten lainojen anteeksiantoa, kriisiapua, pakolaisten vastaanottamista ja niin edelleen. Afrikkaa on kyllä autettu ennenkin. Muu maailma on antanut Afrikalle siirtomaa-ajan jälkeen yli 300 miljardia dollaria yksinomaan erilaisia avustuksia. Monien Afrikan maiden bruttokansantuotteesta on jatkuvasti lähes 10 prosenttia ulkomaista tukea.
      Euroopan on usein sanottu olevan kaiken tämän "velkaa" Afrikalle siirtomaa-ajan ja muiden historiallisten vääryyksien takia. Siirtomaa-ajan on väitetty olevan myös useimpien Afrikan itsenäisyyden ajan ongelmien alkusyynä. Pitääkö tämä paikkansa; ovatko rikkaat eurooppalaiset aiheuttaneet Afrikan suuret ongelmat, vai onko niihin löydettävissä muitakin selityksiä?



      Kolonialismista imperialismiin

      Eurooppalaisten "ryntäys" Afrikkaan tapahtui 1800-luvun jälkipuoliskolla, jolloin lähes koko manner liitettiin nopeasti siirtomaaimperiumeihin. Kolonialismin synnyssä on kuitenkin hyvä muistaa, että afrikkalaiset itse osallistuivat alistamiseensa aivan yhtä aktiivisesti kuin eurooppalaiset. Valtava Afrikka ei koskaan ole ollut yhtenäinen kokonaisuus, vaan eri heimot toimivat auliisti eurooppalaisten puolella toisiaan vastaan, usein jopa houkutellen eurooppalaisia sekaantumaan riitoihinsa.
      Kun Afrikka sitten oli eripuraisuutensa ja eurooppalaisten sotilaallisen ylivoiman johdosta ajautunut imperialististen valtioiden haltuun, vähensivät eurooppalaiset nopeasti "pakkovaltansa" paperin ohueksi. Esimerkiksi koko brittien hallinnoimassa trooppisessa Afrikassa, jossa laskettiin olevan 43 miljoonaa asukasta, oli vielä 1930-luvun puolimaissa vain 1 200 valkoista virkamiestä. Sotilaallinen läsnäolo ei tavallisesti ollut juuri sen suurempaa.
      Imperialistiset vallat saivat myös hyvin nopeasti huomata, ettei laajalla mantereella itse asiassa ollutkaan kovin paljoa välittömiä taloudellisia mahdollisuuksia. Tavoitteeksi tuli lähinnä saada alueet omavaraisiksi, eli tuottamaan edes sen verran kuin kuluttivat. Tämäkään ei aina onnistunut, vaan usein siirtomaihin upposi enemmän rahaa kuin ne tuottivat.
      Poikkeuksiakin tosin oli, kuten Belgian Kongo, jossa norsunluu ja kumituotanto keräsivät omaisuuksia, eikä paikallisten kärsimyksistä välitetty tuotannon rinnalla vähääkään. Toisaalta eurooppalaiset toivat hyviäkin asioita mukanaan.
      Kolonialismin myönteisiä vaikutuksia voidaan laskea olleen ainakin koulutuksen ja lukutaidon lisääntyminen, infrastruktuurin kehitys, kaupunkikulttuurin kasvu sekä uuden teknologian ja modernin maanviljelyn leviäminen. Usein unohdettu tosiasia kolonialismista on sekin, että nimenomaan eurooppalaiset siirtomaavallat lakkauttivat orjuuden Afrikassa.



      Afrikan vapautuminen

      Kun Afrikka 1950-luvulle tultaessa oli saanut oman (joskin eurooppalaisesti sivistyneen) eliitin, joka alkoi äänekkäästi vaatia itsenäisyyttä, eivät länsimaat pääosin käyneet vastahankaan. Ainoastaan Portugalin siirtomaissa sekä niillä harvoilla alueilla, jonne oli aikojen kuluessa muuttanut paljon eurooppalaisia siirtolaisia, prosessi muuttui veriseksi. Tämä pätee erityisesti Algerian suhteen, jota Ranska piti kiinteänä osana emämaata ja jossa asui yli miljoona siirtolaista.
      Suurimmalle osalle Afrikan maista kuitenkin annettiin vapaus rauhanomaisesti. Täysin eri asia oli, millaiset valmiudet Afrikan kansoilla toivomaansa itsenäisyyteen oli. Useimmissa maissa oli vain joitakin satoja korkeakoulutettuja ihmisiä, eikä hallinnollista kokemusta välttämättä nimeksikään. Itsenäisyydellä koettiin kuitenkin olevan niin kiire, että muun muassa brittien ehdottamat siirtymäajat itsenäisyyteen valmentautumiseksi torjuttiin.
      Kokemattomalta ja kouluttamattomalta pohjalta aloittaneet valtiot sortuivat helposti hallinnollisiin virheisiin. Toisen maailmansodan jälkeisenä aikana Afrikan siirtomaiden talouskehitys oli ollut hyvää, noin 4-6 prosenttia vuodessa, mutta jo itsenäisyyden alkutaipaleella alettiin tehdä ratkaisevia virheitä tulevaisuutta ajatellen. Vanhakantaiseksi koettu maanviljelys laiminlyötiin, ja panostettiin vahvaan teollistumiseen valtiojohtoisten yritysten kautta. Kun nämä keinotekoisesti luodut tehottomat yritykset sitten alkoivat kaatua, sekä taloudellinen että yhteiskunnallinen kehitys pysähtyi.
      Ongelmia kohdatessaan maa toisensa jälkeen päätyi "vahvojen miesten", tai oikeammin raakalaismaisten tyrannien käsiin. Demokraattisissa valmiuksissa paljastui olevan vielä huomattavia puutteita. Afrikan itsenäistymisestä 1980-luvun lopulle saakka ehti mantereella vaikuttaa noin 150 valtiojohtajaa, joiden joukosta vain kuusi luopui vapaaehtoisesti vallasta - eikä ainutkaan vaaleilla. Valta päätyi vuosikymmeniksi diktaattoreille, jotka puhuivat Afrikan suuruudesta, mutta olivat todella kiinnostuneita vain omasta asemastaan.
      Kriisistä kriisiin
      Maailman siihen saakka suurin avustusprojekti tehtiin 1984-1985 Etiopian nälänhädän auttamiseksi, jossa kuoli arviolta miljoona ihmistä. Nälänhädän ilmoitettiin tuolloin johtuvan ennätysmäisestä kuivuudesta. Kuitenkin nykyään tiedämme, että vähintään yhtä merkittäviä tekijöitä katastrofin laajuudelle olivat maan johtajan, eversti Mengistun sosialismikokeilut, joissa jo vuosien ajan oli panostettu 60 prosenttia maanviljelyksen varoista valtion maatiloille, jotka tuottivat alle neljä prosenttia maan viljasta.
      Kun Etiopian katastrofi sitten alkoi, Mengistu Haile Mariam pyrki mahdollisimman pitkään vähättelemään ja peittelemään hätää, keskittyen mieluummin järjestelemään maan sosialistivallankumouksen kymmenvuotisjuhlia, joihin käytettiin 150 miljoonaa dollaria samaan aikaan, kun maaseudulla kansa kuoli nälkään.
      Tänä päivänä Afrikan eniten huomiota saava kriisi on aids. Aids-katastrofin todelliset juuret ovat 1980-luvulla, jolloin tieto taudista ensi kertaa levisi, mutta asialle ei vain yksinkertaisesti tehty mitään. Monet Afrikan johtajat eivät edes tunnustaneet, että HIV ja aids olivat yhteydessä toisiinsa, ja koska HIV:n itämisaika on pitkä, ei sen leviämisen heti nähty aiheuttavan mitään merkittävää ongelmaa. Sittemmin aikapommi on räjähtänyt tunnetuin seurauksin.
      Ironista kyllä, Etelä-Afrikan Apartheid-hallinto oli harvoja hallituksia, joka pyrki ryhtymään aids:ia ehkäiseviin toimiin, mutta mustien kansalaisoikeusjärjestöt tyrmäsivät hankkeen vain yrityksenä rajoittaa tummaihoisten lisääntymistä. Myöskään Nelson Mandela ei valtaan päästyään tehnyt asialle paljoakaan, ja hänen jälkeisensä johto on jopa kiistänyt koko ongelman. Nykyään Etelä-Afrikka on maailman eniten aids:sta kärsivä maa.
      Auttamisen ja kehittymisen esteet
      Afrikan auttamisen ja kehittymisen keskeisin ongelma on loputon korruptio yhteiskunnan kaikilla tasoilla presidenteistä postivirkamiehiin, sotapäälliköistä yksittäisiin asemiehiin. Mikään ei tapahdu ilman lahjuksia ja voitelua, ei edes ilmaisen ruoka-avun toimitus nälkään kuoleville paikallisille. Tämän kaltaiset olosuhteet eivät houkuttele investoijia, vaikka Afrikan luonnonvarojen potentiaali onkin suunnaton.
      Masentavaa kyllä, avunantaminenkin näyttää usein valuvan hukkaan. Eräs todellisimpia länsimaiden aiheuttamia ongelmia Afrikan taloudelle on se, että myymme ja lahjoitamme Afrikkaan edullista viljaa omasta ylijäämästämme, mikä haittaa paikallista tuotantoa. Samoin omien elintarvikemarkkinoittemme suojelu tietysti ehkäisee vientiyrittäjien ja viljelijöiden vaurastumista.
      Kokonaisuutena voidaan kuitenkin sanoa, että yksin länsimaita Afrikan tilasta syyllistävä asenne pohjautuu enemmän 1970-luvun eurooppalaisen vasemmistoeliitin retoriikkaan, kuin todellisuuteen. Tuolloin länsimaat leimattiin imperialistisiksi ja kommunistivaltiot solidaarisiksi, eikä asenneilmapiiri ole vieläkään tuulettunut. Tämä on sitäkin nurinkurisempaa, kun nimenomaan erilaiset menneisyyden marxistiset kokeilut, tehottomat valtionyritykset ja haluttomuus markkinavetoiseen talouteen ovat monien Afrikan köyhimpien valtioiden ongelmien taustalla.
      Olisi oivallettava, ettei sokea Euroopan historian tai nykyisyyden tuomitseminen todellisuudessa hyödytä ketään. Se ei ole vääryyksien oikomista tai kenenkään auttamista, vaan lietsoo vain väärää länsimaista itseinhoa ja afrikkalaista katkeruutta. On uskallettava luopua vanhasta sosialistisesta maailmankuvasta, jonka mukaan Euroopan ja länsimaiden täytyy välttämättä olla syypäitä kaikkeen. Realistinen asioiden tarkkailu olisi varmasti paras tie Afrikan todelliseen kehittämiseen.

    • ja neekeri
    • oulun koulu
    • faktaaaaaa

      tässä faktaa mitä tapahtuu kun maahanmuuttajia otetaan tarpeeksi:

      norja:

      http://www.kansanmedia.fi/uutiset/2007/artikkelit/Norja n-raiskaustilastot


      suomi:

      vuonna 2005 ulkomaalaisten tekemiin ryöstöihin epäillyistä lähes 40 % oli Somalian kansalaisia, vaikka Somalian kansalaisia asui Suomessa tuolloin 4 704 eli vain 4,1% maassa asuvista 113 852 ulkomaalaisesta. Somalit ovat siis noin kymmenkertaisesti yliedustettuina ryöstäjien keskuudessa muihin ulkomaalaisiin verrattuina. Suomalaisiin verrattuina somalit tekevät yli satakertaisesti enemmän ryöstöjä per capita, koska ulkomaalaiset kokonaisuutena tekevät ryöstöjä yli kymmenkertaisesti enemmän per capita kuin suomalaiset.

      voit itse tarkistaa tilastokeskuksen sivuilta sen faktan että maahanmuuttaajat syyllistyvät rikoksiin prosentuaalisesti enemmän kuin suomalaiset.
      myös oikeusministeriön sivulta löydät tietoa asiasta.

      Oikeusministeriön tilasto; ulkomaalaisväestö (2%) on edustettuna raiskausrikoksissa 27%:n osuudella.


      Jos et osaa sivuilla annetuista tiedoista laskea tuloksia tai mielestäsi oikeusministeriö on rasistinen pahuuden pesä niin mitäpä sille mahtaa. Jatka sitä heinän polttoa niin hyvin menee.

      tieto on jokaisen vapaasti haettavissa esim tilastokeskuksen sivulta. Pitää tietysti nyt ottaa huomioon että somali, joka on jo saanut suomen kansalaisuuden ei tietenkään näy noissa somali-tilastoissa, vaan suomalaisten tilastoissa, eli rumentaa suomalaisten tilastoa. mUtta mikäpä muu yhtä paljon lämmittäisikään sdp:n kannattajan sydäntä.

      Ohessa vuoden 2005 rikostilastot tilastokeskuksen sivuilta. Luvut on laskettu suhdelukuina yhdeksälle eri rikostyypille. Jos luku on tasan yksi, se tarkoittaa, että tämän ryhmän edustajat ovat olleet täsmälleen yhtä usein epäiltynä rikoksesta kuin suomalaiset.

      Esim. somalit vs. suomalaiset ryöstöt. Somalit ovat olleet epäiltyinä 104 ryöstöstä, somaleita on Suomessa 4 704 kpl, joten somalit ovat tehtailleet keskimäärin 0,022109 ryöstöä per nuppi. Suomalaiset ovat tehneet 1029 ryöstöä ja suomalaisia on 5241145 kpl eli suomalaiset tehneet 0,000196 ryöstöä per nuppi. Lukujen suhteeksi saamme 113 eli somalit tekevät noin 113 kertaa enemmän ryöstöjä suomalaisiin verrattuna.

      - - - - - - - - - -

      Tässä niitä lukuja sitten.

      Somalit: Ryöstö 113, Törkeä ryöstö 113, Pahoinpitely 10, Törkeä pahoinpitely 9, Lievä pahoinpitely 11, Pahoinpitelyrikokset yhteensä 10, Lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö 12, Raiskaus 26.

      Venäläiset: Ryöstö 1, Törkeä ryöstö 9, Pahoinpitely 2, Törkeä pahoinpitely 2 Lievä pahoinpitely 3, Pahoinpitelyrikokset yhteensä 2, Lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö 1, Raiskaus 4.

      Virolaiset: Ryöstö 13, Törkeä ryöstö 0, Pahoinpitely 4, Törkeä pahoinpitely 3, Lievä pahoinpitely 3, Pahoinpitelyrikokset yhteensä 4, Lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö 2, Raiskaus 33.

      Turkkilaiset: Ryöstö 2, Törkeä ryöstö 0, Pahoinpitely 9, Törkeä pahoinpitely 4, Lievä pahoinpitely 13, Pahoinpitelyrikokset yhteensä 9, Lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö 8, Raiskaus 27.

      Vietnamilaiset: Ryöstö 0, Törkeä ryöstö 0, Pahoinpitely 7, Törkeä pahoinpitely 10, Lievä pahoinpitely 5, Pahoinpitelyrikokset yhteensä 7, Lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö 13, Raiskaus 11.

      Irakilaiset: Ryöstö 45, Törkeä ryöstö 8, Pahoinpitely 9, Törkeä pahoinpitely 9, Lievä pahoinpitely 8, Pahoinpitelyrikokset yhteensä 12, Lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö 23, Raiskaus 65.

      Jos joku haluaa itse laskea lukuja, niin se onnistuu näin: mene osoitteeseen http://statfin.stat.fi/statweb/. Paina nappia "Valitse tilastollisesta aihejaosta", jolloin sinulle aukeaa uusi ikkuna eri hakemistoilla. Valitse "oikeus". Tämän jälkeen vain valitset "Rikostilastot ja vangit", tämän jälkeen "Rikokset ja niiden selvittäm. 1980–2005" Tämän jälkeen sinulle aukeaa uusi ikkuna jossa suoritat haun sinua kiinnostavilla parametreilla. Suhteellisen helppo käyttää.

    • Pakkokaupustelijat

      http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1400941




      Pakkokaupustelijat riesana Pohjois-Savossa
      10.7.2007 15:14
      Poliisi varoittaa ihmisiä välttelemään Pohjois-Savossa liikuskelevia pakkokauppiaita. Viime päivinä on ollut liikkeellä useita eri kokoonpanoilla liikkuvia ulkomaalaistaustaisia ryhmiä, jotka ovat yrittäneet erilaisilla keinoilla saada hankittua rahaa.

      Ryhmät tulevat ilmeisesti keski- ja etelä Euroopasta ja liikkuvat pääsääntöisesti ulkomaille rekisteröidyillä ajoneuvoilla, kertoo poliisi.

      Eräs ryhmä on erikoistunut kiertelemään kauppaliikkeitä, jotka myyvät poranteriä. Ryhmä tarjoaa suoritettavaksi poranterien teroitusta, mutta kun maksun aika on, niin etukäteen sovittu palkkio teroituksesta ei enää pidäkään ja henkilöt vaativat toiminnastaan lisämaksua.

      Viimeksi tänään tiistaina ryhmä oli liikkeellä Kuopiossa ruotsalaisilla rekisterikilvillä varustetulla Volvo-merkkisellä ajoneuvolla.

      Autoja pysäytellään
      valtateillä

      Toinen ryhmä harrastaa kaupustelua jo tutuksi tulleella tavalla pysäyttämällä ohikulkevia ajoneuvoja valtateillä.

      Ryhmä pysäyttää oman ajoneuvonsa tienvarteen ja nostaa konepellin pystyyn ilmaisemalla tällä tavalla ohikulkijoille "avuntarpeensa". Mikäli joku pysähtyy paikalle auttaakseen hyväntahtoisesti kanssakulkijaansa, alkaa välittömästi "arvottomien helyjen väkisin myyminen".

      Viimeksi ryhmä liikkui maanantaina Kuopiossa ja Varkaudessa.

      Kolmas ryhmä liikkuu kylien ja kaupunkien keskustoissa ja yrittää myydä samankaltaisia "arvottomia helyjä" ohikulkeville ihmisille. Myyntikeinona on myös samankaltainen väkisin myynti. Viimeksi ryhmä liikkui tiistaina Leppävirralla.

      Toiminta on saanut kansalaiset ilmoittamaan havainnoistaan Pohjois-Savon hätäkeskukseen, jonne on tullut muutaman päivän aikana useita kymmeniä ilmoituksia asiasta.

      Kuopion poliisille ei ole ainakaan vielä tehty yhtään rikosilmoitusta edellä kuvatusta toiminnasta.

      Kuopion poliisi toivoo, etteivät kansalaiset ryhtyisi minkäänlaiseen yhteistoimintaan kyseisten henkilöiden kanssa. Parasta olisi, että mikäli esimerkiksi avuntarvetta tienpäällä ei todellisuudessa ole, niin paikalta on hyvä poistua välittömästi.

      Mikäli henkilöiden toimintaan liittyy jotain rikokseen viittaavaa, ilmoitus hätäkeskukseen (p. 112) on hyvä tehdä mahdollisimman tarkkojen tuntomerkkien kanssa ja ottaa sen lisäksi yhteyttä lähimpään poliisiin.

    • rasismi / hitler -kortin kä...

      rasismi / hitler -kortin käytöstä:

      http://fi.wikipedia.org/wiki/Godwinin_laki

      "Tavallisesti (natsi-Saksaan liittymättömässä) uutisryhmäkeskustelussa Hitlerin tai natsit ensimmäisenä maininnutta pidetään argumentoinnin hävinneenä osapuolena."

    • sdgfsfdsf

      Hälyttäviä tietoja: 40 % Ranskassa syntyvistä lapsista on maahanmuuttajia. Saksassa vastaava prosentti on 35. Ilmiö on koko länsi-Euroopan laajuinen. Ja Suomi ja Turku ovat samanlaisessa kehityksessä pikku viiveellä.

      Valkoiset kantaväestöön kuuluvat korkeasti koulutetut muuttavat ennätysmäärin pois maistaan "monikulttuuria" pakoon pikkukaupunkeihin, naapurimaihin ja toisiin maanosiin. Esim. Ruotsista muutti ulos ennätysmäärä ihmisiä yli 120 vuoteen, 50000 kappaletta. Hollannista muutti yli 130000.

      Korkeasti koulutetut muuttava elinympäristön monikulttuuriseksi mullistumisen ja korkeiden verojen takia. Korkeat verot käytetään etupäässä maahanmuuttajien ja muiden työtätekemättömien elättämiseen ja kehitysapuun. Tätä menoa kynnellekykenevä eli siis parhaiten koulutettu luokka vastustaa jaloillaan äänestäen. He muuttavat Australiaan,Kanadaaan, Uuteen Seelantiin tai USA:n turvallisimpiin kaupunkeihin (lue: valkoisiin).

      Euroopan mamuliturgioihinhan kuuluu tämä "työvoimapulan" helpottaminen valtavalla maahanmuutolla. Paljonhan se varmaan Ruotsissakin helpottuu, kun maahan saapuu vuosittain 50-100 tuhatta kouluttamatonta työhalutonta sosiaalitukien piiriin ja samanaikaisesti 50000 kansakunnan selkärankaan ja kaiken kustantajaa muuttaa pois.

      Eurooppa rahoittaa oman tuhonsa: Maahanmuuttajat ovat enemmän kuin innostuneita hankkimaan mahdollisimman paljon lapsia. Naisillahan ei ole koulutusta ja harva heistä käy töissä, siispä on aikaa tehdä yhteiskunnan kustantamia lapsia vaikka kuinka paljon. Lapsilisistä ja sossusta saa näin vastikkeetta asunnon ja mukavan toimeentulon, joka kyllä on täysin riittävä ellei jopa ruhtinaallinen kehitysmaa-asukin mittapuun mukaan. Euroopassa muslimit siis lisäntyvät jopa alkuperämaitaan 2-3 kertaa runsaammin. 6 lasta on normi. Kantaväestöhän ei juuri jouda lapsia tekemään. Esim. USA:ssa tilanne ei ole vastaava, koska siellä jokainen joutuu kustantamaan enemmän itse lapsensa. Myös noin ekoloogisesti katsottuna nykyinen tilanne on kestämätön. Vihreiltä ym.vapaata maahanmuuttoa kannatavilta sopii kysyä, miten tällainen tilanne on sopusoinnussa kulutuksen ja päästöjen pienentämisen kanssa.

      Nyt tänä päivänä tilanne on siis se, että vajaa puolet monissa maissa syntyvistä on maahanmuuttajien jälkeläisiä (jotka useimmiten ghettoutuvat suurkaupunkien lähiöihin). Tämä osuus tietenkin nousee jatkuvasti. Arvioni mukaan, matemaattisesti laskien, yhden sukupolven eli noin 25 vuoden kuluttua jo noin 70-80 % syntyneistä Euroopassa on muslimeita tai afroja.

      Vaikka historiaa olen paljon lukenutkin, niin tämä tilanne on kyllä maailmanhistoriassa täysin ainutlaatuinen. Kansakunnat itse vapaaehtoisesti rahoittavat oman tuhonsa.


      ------------------------

      The Brussels Journall ja Washington Times asiasta, pitäis varmaan laittaa bänniin tollaset lehdet, jotka levittävät tämänlaatuista "monikulttuurin" vastaiseksi aineistoksi katsottavaa tietoa: http://www.brusselsjournal.com/node/2166/print




      Published on The Brussels Journal (http://www.brusselsjournal.com)
      Eldorado or Home. Europeans' Flight from Europe
      By Paul Belien
      Created 2007-06-06 08:46

      Last year more than 155,000 Germans emigrated from their native country. Since 2004 the number of ethnic Germans who leave each year is greater than the number of immigrants moving in. While the emigrants are highly motivated and well educated, "those coming in are mostly poor, untrained and hardly educated," says Stephanie Wahl of the German Institute for Economics.

      In a survey conducted in 2005 among German university students, 52 percent said they would rather leave their native country than remain there. By "voting with their feet," young, educated Germans affirm that Germany has no future to offer them and their children. As one couple who moved to the United States told the newspaper Die Welt: "Here our children have a future in which they will not have to fear unemployment and social decline." There are two main reasons why so-called "ethno-Germans" emigrate. Some complain that the tax rates in Germany are so high that it is no longer worthwhile working for a living there. Others indicate they no longer feel at home in a country whose cultural appearance is changing dramatically.

      The situation is similar in other countries in Western Europe. Since 2003, emigration has exceeded immigration to the Netherlands. In 2006, the Dutch saw more than 130,000 compatriots leave. The rise in Dutch emigration peaked after the assassinations of Pim Fortuyn and Theo van Gogh. This indicates that the flight from Europe is related to a loss of confidence in the future of nations which have taken in the Trojan horse of Islamism, but which, unlike the Trojans, lack the guts to fight.

      Elsewhere in Western Europe immigration currently still surpasses emigration, though emigration figures are rising fast. In Belgium the number of emigrants surged by 15 percent in the past years. In Sweden, 50,000 people packed their bags last year -- a rise of 18 percent compared to the previous year and the highest number of Swedes leaving since 1892. In the United Kingdom, almost 200,000 British citizens move out every year.

      Americans who think that the European welfare state is the model to follow would do well to ponder the question why, if Europe is so wonderful, Europeans are fleeing from it. European welfare systems are redistribution mechanisms, taking money from skilled and educated Europeans in order to give it to nonskilled newcomers from the Third World.

      Gunnar Heinsohn, a German sociologist at the University of Bremen, warns European governments that they are mistaken if they assume that qualified young ethnic Europeans will stay in Europe. "The really qualified are leaving," Mr. Heinsohn says. "The only truly loyal towards France and Germany are those who are living off the welfare system, because there is no other place in the world that offers to pay for them... It is no wonder that young, hardworking people in France and Germany choose to emigrate," he explains. "It is not just that they have to support their own aging population. If we take 100 20-year-olds [in France or Germany], then the 70 [indigenous] Frenchmen and Germans also have to support 30 immigrants of their own age and their offspring. This creates dejection in the local population, particularly in France, Germany and the Netherlands. So they run away."

      On Monday Francois Fillon, the new French prime minister, said that
      “Europe is not Eldorado,” emphasizing that his government intends to
      curb immigration by those who only seek welfare benefits. “Europe is
      hospitable, France is an immigration country and will continue to be
      so, but it will only accept foreigners prepared to integrate,” he
      stressed. Europe cannot afford to be “Eldorado” for foreigners any
      longer, because it has stopped being “home” for thousands of its own
      educated children, now eagerly looking for opportunities to move to America, Canada, Australia or New Zealand – white European nations outside Europe.

      While the fertility rate in France is 1.9 children per woman, two out of every five newborns in France are children of Arab or African immigrants. In Germany (fertility rate 1.37) 35 percent of all newborns have a non-German background. Paradoxically, fertility rates in Turkey, Morocco, Algeria, Tunisia, etc., are lower than among immigrants from these countries in Europe. "A woman in Tunisia has on average 1.7 children. In France she has six because the French government pays her to have them," Mr. Heinsohn explains. "Of course, the money was never intended to benefit Tunisian women in particular, but French women will not touch this money, whereas the Tunisian women are only too happy to... For Danish and German women the welfare benefits are too low to be attractive. Not so for the immigrants. So, what we see in England, France, Germany and the Netherlands are immigrant women who take low-paid jobs which they supplement with public benefits. It is not a fantastic income but sufficient for them," he said.

      Europe's welfare system is causing a perverse process of population replacement. If the Europeans want to save their culture, they will have to slay the welfare state.


      This piece was originally published in The Washington Times on June 6, 2007 .

      • Anonyymi

        Olipa veret seisauttava kirjoitus. Näinhän se menee. Toisenlaista sodankäyntiä muslimeilta vääräuskoisia vastaan kun lisäännytään heidän alueelleen.


    • Anonyymi

      Aloittaja ilmeisesti tekee tiliä huumeilla, pedofiiliringillä tai rahan pesulla et omat businekset paranee. Ei ole luonnonsuojelua er ne tulee tänne vaan sinä menet afrikkaan asumaan ja pienentää hiilijalanjalkea.

    • Anonyymi

      Janakkala has not anything to offer. Most boring place on Finland. The only place there is is a couple of food shops (k-and s-kauppa), where is not anything for foreigners. People are ugly, unfriendly and old. Towns are dying and at least Tervakoski is like a prison, you cannot go anywhere from here. No coffee centers, shops, anything. Turenki is a little better, but quite boring place also.

    • Anonyymi

      Onpa idioottimainen kirjoitus. Suomalaiset eivät halua tänne ihmisiä jotka eivät tänne sovi. Valtaosa ei koskaan työllisty vaan maksavat meille miljoona euroa elinaikanaan ja aiheuttavat ikäviä yhteenottoja erilaisella kulttuurillaan. Raiskaukset ja puukotukset ovat siinä kulttuurissa arkipäivää, Rajat kiinni tällaisilta !

    • Anonyymi

      Hauska muija se yksi rasistinen Turenkilainen pallotissi.

      • Anonyymi

        Thainaisten haastattelut on hyvä katsoa useampaan kertaan.


    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8276
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1919
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe