Poikasia?

Pupirouva

Hei vaan! Minulla on 1vuotias tyttökani. Haluaisimme saada poikasia. Ajattelimme viedä tyttökanimme jonnekkin hoitokotiin. Jossa tyttökaniamme hoidettaisiin ja päästettäisiin parittelemaan poikakanin kanssa. Ja me saisimme poikaset. Tiedän kyllä että se maksaa mutta meillä ei ole raha asioista puutetta. Eli voitteko kertoa joku kanien hoitokoti. Kertokaa Osoite? Missäpäin suomea sijaitsee? Ja olisi hyvä tietää puhelin numerokin. Kiitos todella paljon jotka kertovat niistä kanin hoitokodeista!

3

384

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minkä rotuinen kani on kyseessä? Puput.netistä löytyy keskustelu "jalostusuros haussa" http://puput.net/keskustelu/index.php/topic,56159.0.html joten jos rotukanista on kyse ja poikasten teettäjä tietää mitä on tekemässä, niin tuolta voi kysellä urosta. Olethan itse jo teini-iän ohittanut vastuuntuntoinen ihminen ja valmis pitämään vaikka 12 poikasta jos eivät mene kaupaksi? Olethan tietoinen, että Suomi pursuaa ajattelemattomien ihmisten tehtailemia poikasia, joille voisit mieluummin antaa kodin sen sijaan, että niitä tehtäisiin tänne vielä lisää? Hoitokodeista en itse ole kuullut, joissa tuommoista tehdään. Viisaammat neuvokoon! Ei siis millään pahalla jos tiedät mihin olet ryhtymässä, olisi vain hyvä jos kaikki söpöistä poikasista haaveilevat miettisivät, että niitä söpöjä poikasia on Suomi jo täynnä. Kaikki eivät koskaan löydä kotia ja osa päätyy pikkulasten leikkikaluiksi. Nämä pikkulapset sitten tehtailevat naapurin Kaisan söpön pupun kanssa vähän lisää pikkupupuja ja kierre on valmis. Älä siis ota henkilökohtaisesti, tämä yleisesti kaikille poikastehtailijoille.

      • k.a.n.i

        Kiitos mielenkiintoisesta vastauksesta. Olen miettinyt kanin poikasten hankkimista jo pitkään. Tiedän kyllä mitä teen. Kanimme on kääpiöluppakorva kani.


    • pupu1

      No ei kait noita hoitokoteja tuohon tarkoitukseen ole.Olen kyllä sitä mieltä,että kannattaisi harkita ensin sitä poikasten teettoa,eikä extemporee lähteä teettämään.Kotona on meillä monta kania ja yksi poikue kasvamassa,mutta poikueen tekoa kyllä ensin mietittiin.Itse olen jo kypsässä aikuis iässä,joten tiedän kyllä mitä kirjoitan.Kyllä se pennutus menee nyt niin,että naaraan omistajana sinun on etsittävä uros.Joskus on suomen kaniyhdistyksen sivuilla kasvattajilla maininta onko heidän uroksensa käytettävissä ulkopuoliseen jalostukseen.Siihenkin sitten vaikuttaa onko sinulla rotu kani ja paperit,jos yhdistyksen kasvattaja sivuilta urosta etsit.Jos olet alaikäinen,niin silloin vanhemmat ottavat yhteyttä siihen henkilöön jolta urosta haluat kysyä.Harkitse oikein tarkkaan,astutusta.En suosittele harkitsematonta astutusta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1449
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1208
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1034
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe