Poikasia?

Pupirouva

Hei vaan! Minulla on 1vuotias tyttökani. Haluaisimme saada poikasia. Ajattelimme viedä tyttökanimme jonnekkin hoitokotiin. Jossa tyttökaniamme hoidettaisiin ja päästettäisiin parittelemaan poikakanin kanssa. Ja me saisimme poikaset. Tiedän kyllä että se maksaa mutta meillä ei ole raha asioista puutetta. Eli voitteko kertoa joku kanien hoitokoti. Kertokaa Osoite? Missäpäin suomea sijaitsee? Ja olisi hyvä tietää puhelin numerokin. Kiitos todella paljon jotka kertovat niistä kanin hoitokodeista!

3

227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minkä rotuinen kani on kyseessä? Puput.netistä löytyy keskustelu "jalostusuros haussa" http://puput.net/keskustelu/index.php/topic,56159.0.html joten jos rotukanista on kyse ja poikasten teettäjä tietää mitä on tekemässä, niin tuolta voi kysellä urosta. Olethan itse jo teini-iän ohittanut vastuuntuntoinen ihminen ja valmis pitämään vaikka 12 poikasta jos eivät mene kaupaksi? Olethan tietoinen, että Suomi pursuaa ajattelemattomien ihmisten tehtailemia poikasia, joille voisit mieluummin antaa kodin sen sijaan, että niitä tehtäisiin tänne vielä lisää? Hoitokodeista en itse ole kuullut, joissa tuommoista tehdään. Viisaammat neuvokoon! Ei siis millään pahalla jos tiedät mihin olet ryhtymässä, olisi vain hyvä jos kaikki söpöistä poikasista haaveilevat miettisivät, että niitä söpöjä poikasia on Suomi jo täynnä. Kaikki eivät koskaan löydä kotia ja osa päätyy pikkulasten leikkikaluiksi. Nämä pikkulapset sitten tehtailevat naapurin Kaisan söpön pupun kanssa vähän lisää pikkupupuja ja kierre on valmis. Älä siis ota henkilökohtaisesti, tämä yleisesti kaikille poikastehtailijoille.

      • k.a.n.i

        Kiitos mielenkiintoisesta vastauksesta. Olen miettinyt kanin poikasten hankkimista jo pitkään. Tiedän kyllä mitä teen. Kanimme on kääpiöluppakorva kani.


    • pupu1

      No ei kait noita hoitokoteja tuohon tarkoitukseen ole.Olen kyllä sitä mieltä,että kannattaisi harkita ensin sitä poikasten teettoa,eikä extemporee lähteä teettämään.Kotona on meillä monta kania ja yksi poikue kasvamassa,mutta poikueen tekoa kyllä ensin mietittiin.Itse olen jo kypsässä aikuis iässä,joten tiedän kyllä mitä kirjoitan.Kyllä se pennutus menee nyt niin,että naaraan omistajana sinun on etsittävä uros.Joskus on suomen kaniyhdistyksen sivuilla kasvattajilla maininta onko heidän uroksensa käytettävissä ulkopuoliseen jalostukseen.Siihenkin sitten vaikuttaa onko sinulla rotu kani ja paperit,jos yhdistyksen kasvattaja sivuilta urosta etsit.Jos olet alaikäinen,niin silloin vanhemmat ottavat yhteyttä siihen henkilöön jolta urosta haluat kysyä.Harkitse oikein tarkkaan,astutusta.En suosittele harkitsematonta astutusta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1739
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1708
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      14
      1229
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1154
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1132
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      9
      1057
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1011
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      994
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      985
    10. 10
      980
    Aihe