TARVITSEN SILKROAD APUA

ACCOUNTIN TEOSSA

Kun yritän tehdä accounttia (register) Silkroad sivuilla niin se ei onnistu teen kaiken oikein ja kun olen tehnyt sen niin se menee suoraan Silkroadin etusivulle ja sitten koitan kirjautua sisään niin ei mitään tapahdu..? Menen sähköpostiin eikä mitään postia ole tullut? Mikä vikana?? - Kiitos jos vastaat tarvitsen todella apua!

6

663

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minäpäheinasdddddddddddddd

Jos haluat että se onnistuu, sun täytyy tarkistaa HR:äs ja tarkistaa että onhan ne varmasti gigahRZ:n tarkkuudella 2pcHZ. Kun tämä on tehty ja ei toimi kannatta shutata. muuten en voi auttaa.

• ööh..

Mitä tarkotat tolla? =P En oo mikää maailman neroin tietokoneen keksijä en oikee ymmärrä tosta mitää eli mitä mun oikee pitäs tehä??

• heiminapadsdddddddddddddddd...
        ööh.. kirjoitti:

Mitä tarkotat tolla? =P En oo mikää maailman neroin tietokoneen keksijä en oikee ymmärrä tosta mitää eli mitä mun oikee pitäs tehä??

ELI Jos haluat että se onnistuu, sun täytyy tarkistaa HR:äs ja tarkistaa että onhan ne varmasti gigahRZ:n tarkkuudella 2pcHZ. Kun tämä on tehty ja ei toimi kannatta shutata. muuten en voi auttaa.

Siis shutata. Vai oletko joku tietokoneamatööri joka ei osaa tarkistaa PZk23:sia ja säätää 543pkX:iä?

• en älyy mitää
        heiminapadsdddddddddddddddd... kirjoitti:

ELI Jos haluat että se onnistuu, sun täytyy tarkistaa HR:äs ja tarkistaa että onhan ne varmasti gigahRZ:n tarkkuudella 2pcHZ. Kun tämä on tehty ja ei toimi kannatta shutata. muuten en voi auttaa.

Siis shutata. Vai oletko joku tietokoneamatööri joka ei osaa tarkistaa PZk23:sia ja säätää 543pkX:iä?

Joo eiks tota edes saa enään suomen kielelle???
        gigahRZ :n tarkuudella 2pcHZ ???

Joo en oo opiskllu tietokonetta 10 vuotta. -.-' Hirveit nörttei..

• hei minä taas
        en älyy mitää kirjoitti:

Joo eiks tota edes saa enään suomen kielelle???
        gigahRZ :n tarkuudella 2pcHZ ???

Joo en oo opiskllu tietokonetta 10 vuotta. -.-' Hirveit nörttei..

Muistisi on varmaan gigan herZin tarkkuudella 0,798 , kun muilla se taas on 4 salomonia kun et tajuu simulaationin perusoppeja

• mut en ymmärrä
        hei minä taas kirjoitti:

Muistisi on varmaan gigan herZin tarkkuudella 0,798 , kun muilla se taas on 4 salomonia kun et tajuu simulaationin perusoppeja

noti sun simulaatio juttujas en perusta koneista paljoo ennen kaikki pelit ton toiminut tää on ensimmäinen kerta jolla en voi REKISTERÖITYÄ!! VOIKS VAIKKA TEHÄ MULLE ACCOUNTIN Ja kertoo ID, PW ..

http://www.silkroadonline.net/

Tartten edes jotenkin apua jos suostut nii kerron lisää MUT JOS JOKU VOIS AUTTAA TEKIS TON..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus

Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki
      Maailman menoa
      68
      2708
    2. Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta

"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from
      Maailman menoa
      75
      2298
    3. Riikka se runnoo työttömyyttä lisää

Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276
      Maailman menoa
      75
      2158
    4. Riikka Purra on ihana, jämpti

Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä
      Maailman menoa
      2
      2035
    5. Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki

Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue
      10
      1419
    6. Mies, näen sinua hetken

ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen
      Ikävä
      5
      1394
    7. Mitä ajattelet

Siitä henkilöstä jota kaipaat? Sana vapaa!
      Ikävä
      78
      1102
    8. Mitä eniten haluat

Kaivatustasi.
      Ikävä
      64
      986
    9. Taas alkoi soidinmenot.

Ja historia toistaa itseään. Myönnän, että on varmasti semmoinen, mikä sinulle sopii. Innokas ja päällekäyvä eikä tuppis
      Ikävä
      8
      980
    10. No miten meni?

Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘
      Ikävä
      114
      975
    Aihe