Kun yritän tehdä accounttia (register) Silkroad sivuilla niin se ei onnistu teen kaiken oikein ja kun olen tehnyt sen niin se menee suoraan Silkroadin etusivulle ja sitten koitan kirjautua sisään niin ei mitään tapahdu..? Menen sähköpostiin eikä mitään postia ole tullut? Mikä vikana?? - Kiitos jos vastaat tarvitsen todella apua!
TARVITSEN SILKROAD APUA
6
626
Vastaukset
- minäpäheinasdddddddddddddd
Jos haluat että se onnistuu, sun täytyy tarkistaa HR:äs ja tarkistaa että onhan ne varmasti gigahRZ:n tarkkuudella 2pcHZ. Kun tämä on tehty ja ei toimi kannatta shutata. muuten en voi auttaa.
- ööh..
Mitä tarkotat tolla? =P En oo mikää maailman neroin tietokoneen keksijä en oikee ymmärrä tosta mitää eli mitä mun oikee pitäs tehä??
- heiminapadsdddddddddddddddd...
ööh.. kirjoitti:
Mitä tarkotat tolla? =P En oo mikää maailman neroin tietokoneen keksijä en oikee ymmärrä tosta mitää eli mitä mun oikee pitäs tehä??
ELI Jos haluat että se onnistuu, sun täytyy tarkistaa HR:äs ja tarkistaa että onhan ne varmasti gigahRZ:n tarkkuudella 2pcHZ. Kun tämä on tehty ja ei toimi kannatta shutata. muuten en voi auttaa.
Siis shutata. Vai oletko joku tietokoneamatööri joka ei osaa tarkistaa PZk23:sia ja säätää 543pkX:iä? - en älyy mitää
heiminapadsdddddddddddddddd... kirjoitti:
ELI Jos haluat että se onnistuu, sun täytyy tarkistaa HR:äs ja tarkistaa että onhan ne varmasti gigahRZ:n tarkkuudella 2pcHZ. Kun tämä on tehty ja ei toimi kannatta shutata. muuten en voi auttaa.
Siis shutata. Vai oletko joku tietokoneamatööri joka ei osaa tarkistaa PZk23:sia ja säätää 543pkX:iä?Joo eiks tota edes saa enään suomen kielelle???
gigahRZ :n tarkuudella 2pcHZ ???
Joo en oo opiskllu tietokonetta 10 vuotta. -.-' Hirveit nörttei.. - hei minä taas
en älyy mitää kirjoitti:
Joo eiks tota edes saa enään suomen kielelle???
gigahRZ :n tarkuudella 2pcHZ ???
Joo en oo opiskllu tietokonetta 10 vuotta. -.-' Hirveit nörttei..Muistisi on varmaan gigan herZin tarkkuudella 0,798 , kun muilla se taas on 4 salomonia kun et tajuu simulaationin perusoppeja
- mut en ymmärrä
hei minä taas kirjoitti:
Muistisi on varmaan gigan herZin tarkkuudella 0,798 , kun muilla se taas on 4 salomonia kun et tajuu simulaationin perusoppeja
noti sun simulaatio juttujas en perusta koneista paljoo ennen kaikki pelit ton toiminut tää on ensimmäinen kerta jolla en voi REKISTERÖITYÄ!! VOIKS VAIKKA TEHÄ MULLE ACCOUNTIN Ja kertoo ID, PW ..
http://www.silkroadonline.net/
Tartten edes jotenkin apua jos suostut nii kerron lisää MUT JOS JOKU VOIS AUTTAA TEKIS TON..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602047Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661698Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431379Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2331321Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421185- 811156
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3481097Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3181086