hei!
Olen vastikään Kuopioon muuttanut ja etsin hyvää kampaamoa,jossa osattaisiin tehdä trendikkäitä hiustenleikkauksia. Hinnalakaan ei niin väliä,jos hyvä kampaaja löytyis.
jotain uutta hiuksille
4
1788
Vastaukset
- tälle
on yksi Kuopion parhaista, vaan ei halvimpia. Varauskirjat aika täynnä, mikä kertonee tyytyväisistä asiakkasita, itse olen käynyt hänellä puolentusinaa vuotta ja olen tyytyväinen. Kampaaja on Jaana Wallin ja hänellä on oma kampaamo.
Toinen hyvä, ehkä vielä edellistä tunnetumpi trendikampausten laittaja on siinä Puijonkadulla... mies... Hiusstudio Visiosssa... hitsi kun nyt unohtui nimi, laitan sen tänne kunhan muistan.
Btw, joku on joskus sanonut että uuteen kaupunkiin kotiutuu vasta kun löytää hyvän kampaajan ja hyvän gynekologin =)
Tervetuloa Kuopioon!- sehän oli
tietenkin Kari Rauhansalo se Vision hiustaiteilija. Palkittukin kuulemma monissa alan kisoissa ja tunnettu tekijä.
- Tykännyt olen
Suosittelen erittäin läpimästi Hiusstudio Juliaa, Sijaitsee Tulliportinkadulla Levykauppa äxän yläkerrassa. Itse olen käynyt pitkään, siellä kaksi kampaajaa, itse olen käyttänyt Säde Tikkasta. Jos soittelee/käy, kannattaa mainita kummalle haluaa ajan. Anne on tämä toinen, sukunimeä en muista. Säteellä hyvä tietous trendeistä, ja muutenkin anataa rohkeasti vähän erilaisiakin vinkkejä, kannattaa käydä:)
- Kuopiossa
Kokeileppa tosiaan tätä.
Minun lemppari.
http://www.hiusstudiojulia.com/
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1827720
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes923816- 672589
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se731630Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3861564- 641447
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201436Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171111Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791050Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841048