Olemme menossa heinäkuussa Chawengille.
Katselimme kuvia Tao saaresta ja Marine Parkista.
Näihin olisi ihana tehdä retkiä.
Mutta onko kesällä meri liian myrskyisä?
Kulkevatko heinäkuussa lautat Taolle ja Marine Parkkiin?
Ja onko kesällä meri kuinka samea (soveltuuko snorklailuun vai onko liian myrskyävää)?
Ainakin Phuketissa on voimakkaita myrskyjä ja jotkin saariretket ovat kesällä kokonaan poissa retkivalikoimasta.
Retket Heinäkuussa?
3
505
Vastaukset
- viime kesänä näin
Olimme viime vuonna elokuussa Samuilla. Itse emme Taolle retkeä tehneet, mutta monet siellä kävivät siihen aikaan. Kävimme Marine Parkissa itse snorklausreissulla, meri oli tyyni mennessä, takaisin tullessa oli vähän enemmän tuulta. Marine Parkissa kallioiden suojassa meri oli todella tyyni ja aivan kirkas. Eli hyvin se snorklaus siellä sujuu.
- Tyyntä olla sais
Älkäätten murehtiko! Täällä myös kesällä (tosin kesäkuun lopuilla) Samuille meneväiset. Olemme lueskelleet jotta Samuille ei niin nuo Phuketin tuulet puhaltele ;) Mut te kokeneemmat "konkarit", kertokaa toki jos väärässä?
- kesällä
Kyllä siellä ihan rauhassa saa uida. Toisin kuin Phuketin puolella, jossa on kesäkuukausina suuret aallot ja yleensä punaiset liput.
Eli Samuille vaan kesällä...on hieno paikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614448KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1533313Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582627Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492564- 1122355
- 241903
- 241701
- 301636
- 1711571
- 361275