tästa on aikaa noin pari kk kun löysin jääkiekko pelissä sellaisen pienen ESPRITIN vaate korun mikä on yleensä kiinni ESPRITIN vaatteissa kun niitä ostaa.... No sitten ajattelin pitää sen onnenkorunani,ja sellainen siitä tulikin. Voitin sillä aluksi vain noin 20-30€:n voittoja RAYn pelikonesta,mutta sitten eräänä päivänä tuli kenossa noin 250€! Menin kioskille noutamaan voittoani(koru taskussani), ja kun tulin kotiin niin koru oli hävinnyt taskustani. Sen jälkeen ei ole kummempia voittoja ollut.
Onnea tuottava koru????
4
753
Vastaukset
- sirkkelitukka vaan
Löysin eräältä kioskilta samanlaisen korun, jonka pistin taskuuni. Pelasin hedelmäpeliä, ja voitin myös rahaa. Lisäksi saatiin korun löytymisen jälkeen levy-yhtiöltä levytyssopimus. Kun menimme sitä kirjoittamaan, niin huomasin, että koru oli kadonnut...
- oli pikkaisena
muksuna n.7v hatun kangasnappi amulettina...ja kun sen sitten isona kuorin kankaasta niin löytyikin tavallinen nappi ..mikä pettymys. ;))
- juu...
Johtuikohan se korusta vai uskostasi onneen? Olisiko muukin koru siis toimiva sinulla, tarvitsetkohan lopulta korua ollenkaan. :)
Mihin koru katosi, olisi kiva tietää. Tuottaako se seuraavallekin onnea.- onnekas/epäonnekas
En todellakaan osaa tarkemmin kuvailla kun että jonnekkin rajamäkeen se katos! ;P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986948- 1592056
- 1131698
- 511400
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551248Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501118Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71006Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41939