Uutta konetta hankkimassa

4tg8jh

Olen hankkimassa uutta tietokonetta. Markettien edullisia peruskoneita en oikein huolisi, vaan haluaisin viimeisen päälle tehokkaan kokoonpanon. Siis minkä ja mistä?

Mieluummin Intelin teknologiaa, mahdollisimman paljon gigahertsejä ja gigatavuja. Pakon sanelemana ehkäpä Vista. Kertokaa kommentteja! Rahaa käytössä noin puolitoista donaa.

6

667

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *Muskin 2 x 1Gb, EM2-6400, DDR2 800Mhz (5-5-5-12)
      * GF 8800 GTS 320MB/320Bit DDR3, PCI-E
      *DVD -RW DL LS 18 X Retail
      *Core Duo 2 E4300 1.8GHz, 2MB, FSB800 Boxed
      *Infinity 975X/G S775
      * Big Typhoon 120VX (AM2/939/940/775
      *Antec ATX-tornikotelo, P180B, 4x5.25, 7x3.5, musta
      *TruePowerTrio 430W

      Noille hintaa 1100€.

      Vaikka tuollaiset osat.Ainakin tällä hetkellä kaikkia löytyy kyseisestä liikkeestä.Prosessori vaikka onkin vain 1,8GHz sen saa iloisesti kellotettua ainakin 3GHz.

      http://www.jimmspc-store.fi/

      • *500GB Spinpoint T166, 3.5", SATAII/300, 16MB, 7200RPM (Testivoittaja nopeudessa)

        Laitetaan vielä tuollainen niin toimii paremmin 132€(sama liike)


      • Markolainen

        Cooleri on ainakin AMD.lle ja jos ottaa boxatun prossun niin miksi pitäs ostaa cooleri


      • Markolainen kirjoitti:

        Cooleri on ainakin AMD.lle ja jos ottaa boxatun prossun niin miksi pitäs ostaa cooleri

        -Tiesitkö että boxed versiossa takuu 3vuotta kun tray versiossa lyhyempi.Kun tulee aika vaihtaa psosessoria jälleenmyyntihinta on parempi jos takuu voimassa.Boxed vs.Tray ero hinnassa muutama €.
        -Tiesitkö että useimmat prosessorijäähdyttimet sopivat useille alustoille.Core2 duo on s775.
        http://www.thermaltake.com/product/Cooler/Retail/CL-P0310-01/cl-p0310-01.asp


      • Markolainen
        pjotr.suomi24 kirjoitti:

        -Tiesitkö että boxed versiossa takuu 3vuotta kun tray versiossa lyhyempi.Kun tulee aika vaihtaa psosessoria jälleenmyyntihinta on parempi jos takuu voimassa.Boxed vs.Tray ero hinnassa muutama €.
        -Tiesitkö että useimmat prosessorijäähdyttimet sopivat useille alustoille.Core2 duo on s775.
        http://www.thermaltake.com/product/Cooler/Retail/CL-P0310-01/cl-p0310-01.asp

        tiesin kyllä! ja tiesin seuraavankin, mutta miksi ostaa moinen cooleri koska vakio cooleri pääsee samaan lopputulokseen.


      • Markolainen kirjoitti:

        tiesin kyllä! ja tiesin seuraavankin, mutta miksi ostaa moinen cooleri koska vakio cooleri pääsee samaan lopputulokseen.

        Joka on?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      187
      1890
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      544
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe