Siideristä kutinaa? Hiivako?

siiderin ystävä

Onko kukaan muu huomannut ,että oluen, siiderin ja lonkeron juonnin jälkeen varpaat alkavat kutista ja jalkapohjat ovat kuin tulessa? Kesällä pystyin juomaan ongelmitta, kun aina välillä otin antihistamiinia, mutta nyt olen ollut 3 viikkoa ilman antihistamiinia ja kutina on helvetinmoinen.

Itse epäilen hiivaa . Olen kärsinyt kutinasta 3 vuotta, allergiatestejä on tehty jne, ei millenkään allerginen. Tietääkö kukaan jotain lääkäriä esim. Tampereella tai Seinäjoella , joka ymmärtäisi näiden hiivaongelmien päälle?

Sitten olen huomannut ,että antihistamiini pitää sitä kutinaa tavallaan yllä, kun lääkkeen vaikutus loppuu, kutina alkaa. Nyt tosiaan jätin lääkkeen pois kokeeksi ja muutaman päivän (tuskaisen ) jälkeen kutina lievittyi , mutta ei kokonaan kuitenkaan pois , mutta pärjään ilman antihistamiinia, mutta nyt en tiedä joudunko aloittamaan taas tuohon varpaiden kutinaan?

5

788

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miksi et...

      No miksi ihmeessä et lopeta niiden oluen, siiderin ja lonkeron juomista, kun siitä noin pahoja seurauksia tulee?? Aivan käsittämätöntä jatkaa noiden litkimistä antihistamiinia nappaillen ja kutinasta kärsien.

    • OR.

      normaaliksi, niin sit kestää siideriä, yms */.
      Kun sairastat astmaa tai muuta perinteistä allergiaa, niin voit vahvistaa immuunipuolustustasi maitohappobakteereilla ja nimen'omaan oikeilla bakteereilla!
      Tässä kaksi vaikutukseltaan tärkeintä bakteeria:

      1.Lactobacillus asidophilus.
      -Elää normaalisti ohutsuolessa,
      -Tärkein probioottinen bakteeri,
      -*Kykenee estämään haitallisten bakteerien ja hiivojen lisääntymistä,*
      -Vähentää kolesterolin imeytymistä,
      -Helpottaa maitosokerin imeytymistä,
      -Korjaa suoliston mikrobiflooraa antibioottihoidon jälkeen.

      2.Lactobacillus bulgaricus. Ps tämä on Bulgarialaisten pitkän'iän bakteeri-josta nimikin.
      -Säätelee immuunijärjestelmän toimintaa,
      -Vaikuttaa rasva`aineenvaihduntaan,
      -Alentaa veren kolesterolitasoja,
      -Tuottaa luonnollisia atibioottisesti vaikuttavia aineita,
      -Estää haitallisten mikrobien lisääntymistä suolessa.

      Seuraavan linkin ensinmanittu tuote sisältää oikean bakteerikannan:

      http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Kosteusvauriohome-Miten toimin.htm#Maitohappobakteeri

      Oiva Rutanen

    • jotain muuta

      Maallikkona jotenkin tuntuu siltä, että varpaiden kutinan syy löytyy muualta kuin juomista. Oman kroonisen nokkosrokkoni aiheuttajana on mm. elintarvikkeiden lisäaineet ja oireet tyypillisesti ilmaantuvat kaulalle ja kyynärtaipeisiin tai keskivartaloon.

      Allergioiden selvittäminen on sellaista salapoliisityötä, jossa oma apu on yleensä se paras apu. Ensimmäiseksi tarkistaisin kaikki mahdolliset allergiaa aiheuttavat tekijät kuten pesuaineet, sukat, kengät, hoitovoiteet, enkä kävelisi paljain jaloin missään.

      Oman kokemukseni perusteella epäilen, että antihistamiinin ja alkoholin yhdistelmä voi olla tuhoisa hermostolle. Itse pyrin välttämään nykyisin anithistamiinin käyttöä niin paljon kuin suinkin mahdollista.

    • ajatellut

      Oletko varmistunut siitä että kutinan tekee siideri, vai onko sattuma että kutina tulee silloin. Onko jalkojen iho kunnossa, onko ihottumaa.
      Kokeileppa ensi kerran kutinan tullessa pelkkää kortisoni voidetta kutiavaan kohtaan. Saattaa helpottaa, etkä tarvitsesi pelätä antihistamiinien ja alkoholin yhteisvaikutusta.

    • sulfiitille

      Itse en siedä mitään noista juomista. Olen valtavan allerginen säilöntäaineillekin. Aikoinaan oluesta sain pienestäkin määrästä rytmihäiriön ja kovaa kihelmöintiä kaulaan ja niskaan. Sama toistui joka kerran kun kokeilin. Sulfiittia on miltei kaikissa virvoitusjuomissa (ei vichy) ja kuivatuissa hedelmissä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe