alkoi kiinnostamaan 1.5 r impreza. missäkähän lehessä ois koeajettu? oiskkoon tietoo mihin liikkeeseen kannattais lähttee vaihattelemmaa nissani subaruun pääkaupunkiseuvulla? kiitokssii .
impreza 1.5 r
12
8361
Vastaukset
- testejä
ollut TM:ssä ja Tuulilasissa, siis pikatestejä.
Auto on janoinen ( jatkuva neliveto) ja moottori on laiska. Sen nyt saattaa toki päätellä muutenkin.
Harvinaisuudeksi jää tuo pikkumalli. Ja takuulla siitä on vaikea vaihdossa myöhemmin saada kunnon hyvitystä.
Itse auto on varmaan kyllä kokolailla OK, mutta erikoisuuksia kannattaa vältellä. Halvalla pitää auto saada, jos aikoo ostaa.
Näyttää olevan joitakin liikkeen esittelyautoja tyrkyllä Nettiautossa. Niistä voi saada hyvänkin kaupan aikaan, kun haluavat päästä eroon.- ahva
On koeajettu ko.auto sedan mali oli.
Itse yllätyin ainakin positiivisesti ei ollut niin laiska kun odotin vaan 105 hv:ta liikutti autoa ihan
kelvollisesti tosin oli vaan yksi henkilö kuljetettavana.
Auto täynnä väkeä asia tietenkin eri.
Valmistajahan lupaa kaupunkikulutukseksi 10,4 ja maantie 6,4 yhdistetty 7,9
Jos pitävät paikkansa niin omasta mielestä ovat todella kohtuullisia lukemia jatkuvalla nelivedolla varustetulle autolle.
Koska autossa on vaan 1,5 litran kone niin vakuutuksetkin ovat aika halvat.
Eli kokonaisuus ainakin minulle jäi vahvasti plussan puolelle. - on ja vakavastti
harkitsen vaihtoa. yllätys oli juuri 1,5,n pirteys. kyllä sillä kuitenkin pääsi aivan kiitettävästti liikkeelle. ajettavuudeltaan oli todella upea . itse päädyn subarun puoleen, toinen vaihtoehto oli corolla. siihen pettysin todella. ja eiköhän subaru pidä arvonsa tässäkin mallissa niinkuin muissakin edeltäjissään. hintansa puolestta voi tulla aikas yleinen tieliikenteessä.
- porvoolainen
on ja vakavastti kirjoitti:
harkitsen vaihtoa. yllätys oli juuri 1,5,n pirteys. kyllä sillä kuitenkin pääsi aivan kiitettävästti liikkeelle. ajettavuudeltaan oli todella upea . itse päädyn subarun puoleen, toinen vaihtoehto oli corolla. siihen pettysin todella. ja eiköhän subaru pidä arvonsa tässäkin mallissa niinkuin muissakin edeltäjissään. hintansa puolestta voi tulla aikas yleinen tieliikenteessä.
kiitoksia kommenteista. auto tulisi vaimon "vähäiseen" käyttöön. bensan kulutus ei ole tärkeää. myös moottorin tehot ei este. ajelu pääasiassa pientä kylätietä kaupunkiin. kotitiellä paha mäki joka talvisin haaste nykyisellä etuvetoisella.
- Subaru-mies
Hei
Itselläni on koeajettuna sekä 1.5 että 2.0 mallit. Tällä hetkellä ajelen 90-luvun Legacylla.
Impreza 1.5
Ajettavuus, auto pysyy kädessä kuin hanska
Laatuvaikutelma hintaluokassaan
Varustelu
Kohtuullinen sitkeys
- Kiihtyvyys 5. vaiheella
(kiihtyvyys 60 - 120km/h ottaa n. 10s kauemmin kuin 1.6 Corollalla / Focuksella ja tämän huomaa)
- Pienet takatilat
Impreza 2.0 (erona edelliseen)
Kiihtyvyys 5. vaiheella n. 10s parempi mutta silti vain parhaiden 1.6 tasoa
- 160hv moottoriksi keskinkertainen käytännön suorityskyky. Kiihtyvyys ok, mutta muuten "vain" parhaiden 1.6 tasoa. Samaan rahaan saa paremmin liikkuvia pelejä ks. alla.
- Hinta ( 4000e)
Eli sanoisin, että jos ei ole tarvetta kiihdytellä joka risteyksessä, niin 1.5 Impun hinnalle saa todella katetta verrattuna 2-litraiseen malliin. Itse asiassa 2-litran mallin hinta on jo niin lähellä Legacya, että harkitsisin melkeinpä sitä. Kilpailu on muutenkin kova jo 30t€ hinnassa vrt. vaikka 155hv Honda Accord.
Sen sijaan 24t€ hinnalla 1.5R tarjoaa paljon autoa. Aivan eri ajotuntuma ja ajamisen "tunne" kuin vaikka 1.4 Corollassa, jonka suorituskyvun auto suunnilleen tarjoaa (Samoilla varusteilla Corolla suunnilleen saman hintainen).- mätää
Ei 1.5 Impreza pääse lähellekään Corolla 1.4 suorituskykyä. Ajotuntumassakin ero on kyllä Toyotan hyväksi. Vain liukkailla ja lumessa neliveto vetää pitemmän korren kuten pitääkin. Olen testaillut molempia ostomielessä mutta selvästi pienempi polttoaineenkulutus on viimeisenä niittinä nyt kallistamassa vaakaa Corollan suuntaan.
- jälleen tällaista
mätää kirjoitti:
Ei 1.5 Impreza pääse lähellekään Corolla 1.4 suorituskykyä. Ajotuntumassakin ero on kyllä Toyotan hyväksi. Vain liukkailla ja lumessa neliveto vetää pitemmän korren kuten pitääkin. Olen testaillut molempia ostomielessä mutta selvästi pienempi polttoaineenkulutus on viimeisenä niittinä nyt kallistamassa vaakaa Corollan suuntaan.
itse todellakin tein vaihdon kolmevuotta vanhastta corollastta subaruun. pari viikkoa ollut nyt subaru käytössäni. vertailin toyotaa ja subarua ja käänytin subarun puoleen sen luotettavuuden ja ajettavuuden vuoksi, myös hinta ratkaisi. ei ole merkitystä jos subaru vie litran verran enemmän bensaa. säästö tulee pitemmällä aikavälillä.subarua ei tarvitse tietojeni mukaan vähää väliä käyttää ylimääräisissä huoloissa niinkuin kävi toyotani kanssa.toyoni oli ylimääräisissä huoloissa kolmen vuoden aikana yhdeksän kertaa.arvaa vaan mitä se tulee maksamaan ylimääräisinä poissaoloina töisttä. työkaverillani on forester alla ja se ei ole käynyt huolossa kertaakaan ylimääräisttä ainuastaan määräikais huolot on tehty. ei ole ollut mitän takuu hommia eli on todellakin luotetavampi vaihtoehto subaru. kuivalla tiellä ajellessa olen huomannut subarun käytäytyvän erinomaisestti mutkaisella tiellä. oi tula mutkaan reippaamalla vauhdilla kuin etuvetoisella.subaru pysyy tiellä kelillä kuin kelillä ja on todella jämäkkä ajetavuudeltan. en voi olla kuin tyytyväinen hankiintaani.
- huolloista
jälleen tällaista kirjoitti:
itse todellakin tein vaihdon kolmevuotta vanhastta corollastta subaruun. pari viikkoa ollut nyt subaru käytössäni. vertailin toyotaa ja subarua ja käänytin subarun puoleen sen luotettavuuden ja ajettavuuden vuoksi, myös hinta ratkaisi. ei ole merkitystä jos subaru vie litran verran enemmän bensaa. säästö tulee pitemmällä aikavälillä.subarua ei tarvitse tietojeni mukaan vähää väliä käyttää ylimääräisissä huoloissa niinkuin kävi toyotani kanssa.toyoni oli ylimääräisissä huoloissa kolmen vuoden aikana yhdeksän kertaa.arvaa vaan mitä se tulee maksamaan ylimääräisinä poissaoloina töisttä. työkaverillani on forester alla ja se ei ole käynyt huolossa kertaakaan ylimääräisttä ainuastaan määräikais huolot on tehty. ei ole ollut mitän takuu hommia eli on todellakin luotetavampi vaihtoehto subaru. kuivalla tiellä ajellessa olen huomannut subarun käytäytyvän erinomaisestti mutkaisella tiellä. oi tula mutkaan reippaamalla vauhdilla kuin etuvetoisella.subaru pysyy tiellä kelillä kuin kelillä ja on todella jämäkkä ajetavuudeltan. en voi olla kuin tyytyväinen hankiintaani.
Kaverilla vaihtoehtona oleva farmari-Corolla on Turkissa tehty ja varmasti yksi tämän päivän laadukkaimmista autoista markkinoilla. Olen itse nyt ajanut sellaisella reilut kaksi vuotta ilman pienintäkään ongelmaa. On todella hienoa jos uusi Impreza nousee luotettavuudessa samalle tasolle kuin Corolla jo on. Itsekin aion käydä Imprezan koeajamassa kun seuraava vaihto on ajankohtainen.
- forre
Itse vaihdoin subarua vammalassa, onhan sieltä porvoosta matkaa, mutta voi silti hyvinkin kannattaa.
- kuin tehty
suomen oloihin, sillä ei täällä tarvita suuria nopeuksia vaan mieluummin hyvää etenemiskykyä kun kerran puolet vuodesta kelit on mitä on. Joillekin tuo 1.5 saattaa riittä, mutta ei noin pieni kone mitään riemun kiljahduksia tuota.
http://www.youtube.com/watch?v=YMqqsTJxmRI- porvoolainen
kiitosta paljon viesteistä. täytyypi kysellä vaihtokauppoja useammasta liikkeestä, mm. Vammalasta. sehän on vaan yksi lauantaipäivä kun sitten auton käy. monet autoliikkeet antavat tarjouksen ,vaikkeivat näkisi vaihdokkia, ei tosin ole 100% sitova minkä tietenkin ymmärtää. Subaru myyjät tuntuvat olevan asiallista porukkaa. mutta kun menin Helsingissä erääseen suureen autokauppaan jossa muutamia hienoja laatumerkkejä myynnissä, niin myyjät vilkaisivat että työmies haalareissaan se siinä ja jatkoivat jutusteluaan! talviterveisin hanski.
- forre
porvoolainen kirjoitti:
kiitosta paljon viesteistä. täytyypi kysellä vaihtokauppoja useammasta liikkeestä, mm. Vammalasta. sehän on vaan yksi lauantaipäivä kun sitten auton käy. monet autoliikkeet antavat tarjouksen ,vaikkeivat näkisi vaihdokkia, ei tosin ole 100% sitova minkä tietenkin ymmärtää. Subaru myyjät tuntuvat olevan asiallista porukkaa. mutta kun menin Helsingissä erääseen suureen autokauppaan jossa muutamia hienoja laatumerkkejä myynnissä, niin myyjät vilkaisivat että työmies haalareissaan se siinä ja jatkoivat jutusteluaan! talviterveisin hanski.
En mainosta, mutta kysy laaksonanttia, hoitelee enempi subarukauppoja kun fordia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077726
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1085921- 835157
- 1394526
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113210- 552957
- 582918
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102434- 612427
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562046