uskovainen

haluaa tietää

Olet uskossa tai et,haluan tietää,kumpi on oikein.Elän aviossa,mies kyllä ihailee kauniita naisellisia naisia,hän laittaa etusijalle Jumalan,siksi ei voi ajatellakaan ketään muuta kun minut kumppanina,olen epävarma hänen aidosta rakkaudesta minuun.Eli kumpi silloin on tärkeämpi,minä vai Jumala..Voiko mies ylipäätään ihailla muita naisia,ajattelemati,että haluaisi kuitenkin kokeilla jotakin muuta kun vaimoaan,jos ei olisi Jumalan pelkoa.

5

582

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysyisin

      Rakastaako mies vaimoaan jos hän ihailee kauniita naisia,jotka ovat naisellisempia kuin vaimo.Voiko olla vain pelkkää ihailua.Naisena koen että jokainen nainen jota mieheni ihailee enemmän kuin minua,jonka kanssa hän mielellää keskustelee,tulevt minun paikalle hänen sisäisessä mailmassaan.

      • mustasukkaisuus on myrkky

        Voi rakkaat sisaret. Kuinka jaksatte kantaa huolta siitä. Ettekö itse ihaile muita ihmisiä? Jos on "sinut" itsensä kanssa, löytänyt itsensä, ei tarvitse koko ajan kontrolloida jos puoliso käyttäytyy oiken/väärin. Mikä on oikein tai väärin. Minun mieheni on hyvin sosiaalinen ja voi sanoa nähdessään kauniin naisen esim. televisiossa. Miksi minun pitäisi alkaa epäillä ettei hän haluakaan minua. Ei rakkautta eikä toisen ihmisen sisintä voi vangita että on oltava kaunein ja parhain hänelle. Rakkaus on vapaa valinta. Jos et tunne itseäsi rakastetuksi, puhu hänelle ja kysy. Mustasukkaisuus ja epäluuloisuus nakertaa muuten suhdettanne salakavalasti, ja pahimmassa tapauksessa epäluuloisuutesi ja omistuksenhalusi muuttuu itsensä täyttäväksi profetiaksi, ettet olekaan niin puoleensavetävä. Miehet pitävät naisista jotka ovat iloisia ja tasapainossa itsensä kanssa. Jos omakuvasi naisena horjuu, etsi lääkettä korjata se, silloin pysyt haluttavana miehellesi. Minä harrastan maalaustaidetta ja maalaan alastomia miehiä. Pitäisikö mieheni olla mustasukkainen siitä, että maalaan lihaksikkaita nuoria kauniita miehiä. Ei kenekään ajatuksia voi vangita ja vaatia olevansa ainut ajatuksienkin kohde. On normaalia ihailla muita ihmisiä, miehiä ja naisia. On suuri askel karata jonkun kanssa, mutta mielestäni on hyvä sääntö: Katsoa saa, vaan ei koskea. Ja jos mieheni valitsisi jonkun muun, kiittäisin kaikesta mitä sain häneltä. Jos rakastaa toista ihmistä, sallii aina itsensä alttiiksi haavoittumiselle, kukaan ei koskaan voi taata ettemmekö voisi tulla jätetyksi. Mutta ainoa tapa rakastaa täydellisesti on juuri tehdä itsensä haavoittuvaksi. Itse en koskaan aio rakastaa puolisydämisesti. Jos saan vanhana istua keinutuolissa ja muistella menneitä, on parempi muistella että rakasti täysin voimin, kuin muistella että miksi en uskaltanut....


    • se vain

      ...ahdistusta tuo uskonnon ylläpitäminen. Ehkä miehesi "uskoo" lopultakin sinua.

    • härkämies on

      avuton naisasiassa. Oikea tumpelo.

    • diosa

      Niin, eikö suhteessa kuitenkin kaikki perustu omaan haluun. Jos haluaa olla uskollinen,tekee niin ja jos ei, löytää kyllä tilaisuuden käydä vieraissa. Jos uskonto määrittää puolisosi uskollisuuden/uskottomuuden, on kyse pelkästään diktatuurin/ns.pyhän lain noudattamisesta, eikä omasta halusta. On hyvä, että erotat halun rakastaa ja pakon rakastaa!!! Tunnet itseasiassa miehesi todelliset tarpeet ja halut paremmin kuin tämä itse, sillä et itse ole dogman sokaisema, vaan näet vielä metsän puilta. Onneksi olkoon tarkoista tuntosarvistasi ja herkkyydestäsi kuulla sanattomat viestit. Olisiko aika keskustella puolisosi kanssa avoimesti tunteistasi, jotka ovat oikeutettuja. Onnea dialogiin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2886
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2248
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      23
      1787
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1519
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1397
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe