Onkos ikä, paino, mahan ympärys ja siviilisääty tai elämäntilanne samat kuin ennen? Terveys kohdallaan?
Kotleetille kysymys
30
1449
Vastaukset
Ikää on tullut lisää kuten yleensäkin joka päivä :) Nyt siis 34v. Paino ja mahan ympärys ovat olleet suht samoissa lukemissa. Ei ole tarvinnut vielä vyöstä seuraavaa reikää :)Siviilisääty on edelleen sama. Terveys on ihan kohdallaan, mitä nyt pitkään aikaan tuli nuha (aivastelua ja nenä vuosi ja lopuksi toinen korva oli vielä hiukan tukossa, muttei kipeä). Melkein puolitoista viikkoa kiusasi nuha ja nyt kuulee toisellakin korvalla kirkkaasti. Jälleen siis normimeininki.
Työrintamalta. Lisää vastuuta ja täysin uusia haasteita tuli ihan hiljattain, joten eipä ole kerennyt nyt kovasti lukemaan ja saatikka kommentoimaan tällä foorumilla. Toinen kerta vuoden sisään kun vaihdoin työtehtäviä, joten ei se iso koko ja maha välttämättä ole este urakehitykselle :) Reissaaminen senkun tullee varmaankin lisääntymään, mutta sekin on kivaa tiettyyn rajaan asti.- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
tekis mieli sanoa että miehen läskit ei oo uralla esteenä mutta naisen läskit on. No onnea kuitenkin sulle.
Joudutkohan nyt reissaamaan lentokoneellakin. Kerro sitte miten mahduit. - miksi?
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:
tekis mieli sanoa että miehen läskit ei oo uralla esteenä mutta naisen läskit on. No onnea kuitenkin sulle.
Joudutkohan nyt reissaamaan lentokoneellakin. Kerro sitte miten mahduit.Sorry vain, mutta Kotleetin kokoinen ei mahdu koneessa yhden ihmisen paikalle. Vyöhönhän saa lisäkappalenkin, mutta Kotleetille ei riitä edes yksi lisävyö. Vaikeata tulee olemaan matkustaminen ainakin lentokoneella.
Ei millään pahalla mutta, miksi Koteetti saa täällä ihan asiallista ja kiinnostusta osoittaavaa kirjoittelua, vaikka kaikki muut vähemmänkin lihavat saa kauheat pilkat ja haukkumiset. - Urheilija_
miksi? kirjoitti:
Sorry vain, mutta Kotleetin kokoinen ei mahdu koneessa yhden ihmisen paikalle. Vyöhönhän saa lisäkappalenkin, mutta Kotleetille ei riitä edes yksi lisävyö. Vaikeata tulee olemaan matkustaminen ainakin lentokoneella.
Ei millään pahalla mutta, miksi Koteetti saa täällä ihan asiallista ja kiinnostusta osoittaavaa kirjoittelua, vaikka kaikki muut vähemmänkin lihavat saa kauheat pilkat ja haukkumiset."Ei millään pahalla mutta, miksi Koteetti saa täällä ihan asiallista ja kiinnostusta osoittaavaa kirjoittelua, vaikka kaikki muut vähemmänkin lihavat saa kauheat pilkat ja haukkumiset. "
Ehkä siksi että hän osaa keskustella sivistyneesti? Aika moni muu (joka ei ole sinut itsensä kanssa) tulkitsee joka kommentin henkilökohtaiseksi loukkaukseksi ja haukkuu kirjoittajan. Hyvätahtoisetkin ihmiset tympääntyvät siitä. - miksi?
Urheilija_ kirjoitti:
"Ei millään pahalla mutta, miksi Koteetti saa täällä ihan asiallista ja kiinnostusta osoittaavaa kirjoittelua, vaikka kaikki muut vähemmänkin lihavat saa kauheat pilkat ja haukkumiset. "
Ehkä siksi että hän osaa keskustella sivistyneesti? Aika moni muu (joka ei ole sinut itsensä kanssa) tulkitsee joka kommentin henkilökohtaiseksi loukkaukseksi ja haukkuu kirjoittajan. Hyvätahtoisetkin ihmiset tympääntyvät siitä.Joo, totta taidat puhua. Kotleetti ei kimmastu, vastailee aina asiallisesti. Taitaa olla pitkäpinnainen ja rauhallinen ihminen ja todellakin, sinut itsensä kanssa.
Toisaalta kuitenkin Kotleetille esitetäänkin kysymyksiä asialliseen sävyyn, mutta muut yleensä haukutaan aika pirstaleiksi. Enkä tarkoita, että Kotleettia pitäisi kohdella samalla tavalla. En, en. Minustakin Kotleetti vaikuttaa sivistyneeltä ja fiksulta ihmiseltä, eikä hänen kohdallaan ainakaan päde, että lihava = tyhä. - edellinen
miksi? kirjoitti:
Joo, totta taidat puhua. Kotleetti ei kimmastu, vastailee aina asiallisesti. Taitaa olla pitkäpinnainen ja rauhallinen ihminen ja todellakin, sinut itsensä kanssa.
Toisaalta kuitenkin Kotleetille esitetäänkin kysymyksiä asialliseen sävyyn, mutta muut yleensä haukutaan aika pirstaleiksi. Enkä tarkoita, että Kotleettia pitäisi kohdella samalla tavalla. En, en. Minustakin Kotleetti vaikuttaa sivistyneeltä ja fiksulta ihmiseltä, eikä hänen kohdallaan ainakaan päde, että lihava = tyhä.Kirjoitusvirhe, piti olla lihava = tyhmä.
- silmiinpistävä
miksi? kirjoitti:
Joo, totta taidat puhua. Kotleetti ei kimmastu, vastailee aina asiallisesti. Taitaa olla pitkäpinnainen ja rauhallinen ihminen ja todellakin, sinut itsensä kanssa.
Toisaalta kuitenkin Kotleetille esitetäänkin kysymyksiä asialliseen sävyyn, mutta muut yleensä haukutaan aika pirstaleiksi. Enkä tarkoita, että Kotleettia pitäisi kohdella samalla tavalla. En, en. Minustakin Kotleetti vaikuttaa sivistyneeltä ja fiksulta ihmiseltä, eikä hänen kohdallaan ainakaan päde, että lihava = tyhä.selitys, miksi. Siksi, että jos mieshenkilö kertoo olevansa lihava niin naiset ovat heti myötätuntoisia ja auttamishaluisia. Taas jos lihava kirjoittaja on nainen, hän saa kamalat haukkumiset ja pilkat laihoilta osakseen!
Nainen on naiselle susi...
Kateus siis kumminkin jyllää. - tympääntynyt
miksi? kirjoitti:
Toisaalta kuitenkin Kotleetille esitetäänkin kysymyksiä asialliseen sävyyn, mutta muut yleensä haukutaan aika pirstaleiksi. Enkä tarkoita, että Kotleettia pitäisi kohdella samalla tavalla. En, en. Minustakin Kotleetti vaikuttaa sivistyneeltä ja fiksulta ihmiseltä, eikä hänen kohdallaan ainakaan päde, että lihava = tyhä.moni lihava oikeasti on muka tyhmä? Tyhmiä ihmisiä uskoakseni taitaa olla joka kategoriassa mihin ikinä joku keksii toisia lajitella. Aina samaa jaaritusta vaan...
- ollaan
silmiinpistävä kirjoitti:
selitys, miksi. Siksi, että jos mieshenkilö kertoo olevansa lihava niin naiset ovat heti myötätuntoisia ja auttamishaluisia. Taas jos lihava kirjoittaja on nainen, hän saa kamalat haukkumiset ja pilkat laihoilta osakseen!
Kateus siis kumminkin jyllää.kyllä myötätuntoisia,mutta "jatkoille" mennään hoikempien kanssa =)
- älykkyyttä
tympääntynyt kirjoitti:
moni lihava oikeasti on muka tyhmä? Tyhmiä ihmisiä uskoakseni taitaa olla joka kategoriassa mihin ikinä joku keksii toisia lajitella. Aina samaa jaaritusta vaan...
Niin, ja miten se tyhmyys määritellään, tai älykkyys? Onko älykkyys esim. sama, mitä Mensa mittaa, eli lähinnä matemaattista älykkyyttä, hahmottamiskykyä, vai tunneälyä, johon tietääkseni ei ole vielä kehitetty testiä?
Mielestäni älykkyys esiintyy eri ihmisissä eri tavalla. Tähtitieteilijä voi olla täysin kyvytön sosiaalisissa suhteissa, kun taas joku ns. käsityöammatissa työskentelevältä voi löytyä tunneälykkyyttä vaikka muille jakaa.
Voiko näitä älykkyyden variaatioita sanoa, että toinen olisi "parempaa" älykkyytä kuin toinen? - anne_xxl
silmiinpistävä kirjoitti:
selitys, miksi. Siksi, että jos mieshenkilö kertoo olevansa lihava niin naiset ovat heti myötätuntoisia ja auttamishaluisia. Taas jos lihava kirjoittaja on nainen, hän saa kamalat haukkumiset ja pilkat laihoilta osakseen!
Kateus siis kumminkin jyllää.Hmm..voisiko olla noin? No kokeillaan vaikka ;)
Olen nainen, iältäni yli 25 mutta 30 - joten varmaankin menen vielä kategoriaan "nuori nainen"?
Painoa ei ole ihan niin paljon kuin kotleetilla, mutta samassa sarjassa mennään. Painan hiukan päälle 200 kiloa. En voi selitellä painoani mitenkään muuten kuin omilla elämäntavoillani - enkä koe tarvettakaan tällaiseen selittelyyn. Olen mikä olen, en valita siitä enkä kiistä omaa "vastuutani", mutta odotan myös muiden kunnioittavan minua. Paino asettaa rajoituksia joihinkin asioihin, mutta sen kanssa voi ihan hyvin elää. - xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx...
anne_xxl kirjoitti:
Hmm..voisiko olla noin? No kokeillaan vaikka ;)
Olen nainen, iältäni yli 25 mutta 30 - joten varmaankin menen vielä kategoriaan "nuori nainen"?
Painoa ei ole ihan niin paljon kuin kotleetilla, mutta samassa sarjassa mennään. Painan hiukan päälle 200 kiloa. En voi selitellä painoani mitenkään muuten kuin omilla elämäntavoillani - enkä koe tarvettakaan tällaiseen selittelyyn. Olen mikä olen, en valita siitä enkä kiistä omaa "vastuutani", mutta odotan myös muiden kunnioittavan minua. Paino asettaa rajoituksia joihinkin asioihin, mutta sen kanssa voi ihan hyvin elää.Paljonko sulla on pituutta ja onko pokkaa esittää kuvaa? Oletkos koskaan kokeillut sitä lentokoneen tuolia?
- läpinäkyvä
anne_xxl kirjoitti:
Painoa ei ole ihan niin paljon kuin kotleetilla, mutta samassa sarjassa mennään. Painan hiukan päälle 200 kiloa. En voi selitellä painoani mitenkään muuten kuin omilla elämäntavoillani - enkä koe tarvettakaan tällaiseen selittelyyn. Olen mikä olen, en valita siitä enkä kiistä omaa "vastuutani", mutta odotan myös muiden kunnioittavan minua. Paino asettaa rajoituksia joihinkin asioihin, mutta sen kanssa voi ihan hyvin elää.kokeilu! Et ole oikeasti noin lihava. sen kaikki huomaavat.
- jos olet olemassa
anne_xxl kirjoitti:
Painoa ei ole ihan niin paljon kuin kotleetilla, mutta samassa sarjassa mennään. Painan hiukan päälle 200 kiloa. En voi selitellä painoani mitenkään muuten kuin omilla elämäntavoillani - enkä koe tarvettakaan tällaiseen selittelyyn. Olen mikä olen, en valita siitä enkä kiistä omaa "vastuutani", mutta odotan myös muiden kunnioittavan minua. Paino asettaa rajoituksia joihinkin asioihin, mutta sen kanssa voi ihan hyvin elää.Jos todella olet olemassa niin en hauku mutta pakko kysyä että minkälainen on terveystilanteesi? Ja pystytkö käymään töissä? Mistä löydät vaatteita jne?
- anne_xxl
jos olet olemassa kirjoitti:
Jos todella olet olemassa niin en hauku mutta pakko kysyä että minkälainen on terveystilanteesi? Ja pystytkö käymään töissä? Mistä löydät vaatteita jne?
Huomaan että niitä epäileviä ja torjuvia, ehkä puolittain jopa syyllistäviä kommentteja sitten tulikin heti kourallinen kun paikalle astui ylilihava nainen. Ehkä siis edellisen kyselijän hypoteesi osoitettiin näin yhdessä tapauksessa toimivaksi, joskaan en tässä ole hernemaissipaprikaa nenääni vetämässä millään muotoa. Ei siis sillä.
Terveystilanteeni on hyvä. Muistakaahan nyt toki se, että parikymppinen on eri tilanteessa kuin esim. myöhäistä keski-ikää elävä. Kysyttekö jokaiselta nuorelta juipilta tupakan kanssa: "Mikä on terveystilanteesi"? ;)
Siksi toisekseen, ylipaino ei ole niin vaarallista kuin liikkumattomuus. Siitä se kunnon rapistuminen ja sairaudet johtuvat, ei yksiselitteisesti korkeasta vaakalukemasta. Painoni takia en ihan kaikenlaiseen urheiluun pysty, mutta pyrin pitämään kuntoni tyydyttävällä tasolla. Liikkuminen pitempään on raskasta, ja tämän huomaa arkipäivässäkin. Mutta sen kanssa pitää vaan osata elää: ei tee itselleen niin tiivistä aikataulua että pitäisi juosta junalle tms.
Käyn töissä, siinä ei ole ongelmaa. - varsinaisesta älykkyydestä
älykkyyttä kirjoitti:
Niin, ja miten se tyhmyys määritellään, tai älykkyys? Onko älykkyys esim. sama, mitä Mensa mittaa, eli lähinnä matemaattista älykkyyttä, hahmottamiskykyä, vai tunneälyä, johon tietääkseni ei ole vielä kehitetty testiä?
Mielestäni älykkyys esiintyy eri ihmisissä eri tavalla. Tähtitieteilijä voi olla täysin kyvytön sosiaalisissa suhteissa, kun taas joku ns. käsityöammatissa työskentelevältä voi löytyä tunneälykkyyttä vaikka muille jakaa.
Voiko näitä älykkyyden variaatioita sanoa, että toinen olisi "parempaa" älykkyytä kuin toinen?kerro, jos syö itsensä sairaaksi läskivuoreksi.
- kerro sitten
anne_xxl kirjoitti:
Huomaan että niitä epäileviä ja torjuvia, ehkä puolittain jopa syyllistäviä kommentteja sitten tulikin heti kourallinen kun paikalle astui ylilihava nainen. Ehkä siis edellisen kyselijän hypoteesi osoitettiin näin yhdessä tapauksessa toimivaksi, joskaan en tässä ole hernemaissipaprikaa nenääni vetämässä millään muotoa. Ei siis sillä.
Terveystilanteeni on hyvä. Muistakaahan nyt toki se, että parikymppinen on eri tilanteessa kuin esim. myöhäistä keski-ikää elävä. Kysyttekö jokaiselta nuorelta juipilta tupakan kanssa: "Mikä on terveystilanteesi"? ;)
Siksi toisekseen, ylipaino ei ole niin vaarallista kuin liikkumattomuus. Siitä se kunnon rapistuminen ja sairaudet johtuvat, ei yksiselitteisesti korkeasta vaakalukemasta. Painoni takia en ihan kaikenlaiseen urheiluun pysty, mutta pyrin pitämään kuntoni tyydyttävällä tasolla. Liikkuminen pitempään on raskasta, ja tämän huomaa arkipäivässäkin. Mutta sen kanssa pitää vaan osata elää: ei tee itselleen niin tiivistä aikataulua että pitäisi juosta junalle tms.
Käyn töissä, siinä ei ole ongelmaa.Voisitko sitten ihan oikeasti kertoa painosi ja pituutesi. Jos esim olet nainen 170 cm ja 200 kiloa niin painat kolminkertaisesti sen mitä pitäisi ja tuntuu ettei sellainen voi olla elossakaan. Vietkö sinä koko penkin junasta vai mahtuuko joku viereen istumaan? Mikä on sinun vyötarönympäryksesi?
- ihan todella
anne_xxl kirjoitti:
Käyn töissä, siinä ei ole ongelmaa.noin paljon, en voi uskoa sitä? Siis yli 200 kg.. ei voi olla totta!!? Miltä mahdat näyttää??
- Minäkin aion
varsinaisesta älykkyydestä kirjoitti:
kerro, jos syö itsensä sairaaksi läskivuoreksi.
No, mistä se mielestäsi kertoo? Perustelut?
Mitä kertoo sinusta käyttämäsi sana "läskivuori"? Ihanko oikeasta ihmisestä käytät tuollaista ilmaisua? Onko sinulla kenties muitakin vastaavanlaisia nimityksiä? Voinko siis minäkin sanoa sinua kukkakepiksi, lipputangoksi, lattaperseeksi, kananjalaksi, kuikeloksi tms.? - pomo?
Voi olla vähän pöhkö kysymys mutta menikö homma sellaseksi että solmiota pitää töissä käyttää? Masun päälle varmaan laskeutuu kauniisti mutta mitenkä on leuan alta? Oletko tämän jälkeen yhä useamman uuden ihmisen tuijotuksen ja ihmttelyn kohteena?
pomo? kirjoitti:
Voi olla vähän pöhkö kysymys mutta menikö homma sellaseksi että solmiota pitää töissä käyttää? Masun päälle varmaan laskeutuu kauniisti mutta mitenkä on leuan alta? Oletko tämän jälkeen yhä useamman uuden ihmisen tuijotuksen ja ihmttelyn kohteena?
Solmiota saa käyttää tai olla käyttämättä, on sitten pomo tai päällikkö. Itse en sitä pidä kuin lähinnä asiakastapaamisissa, mutten aina silloinkaan. Kyllä se solmio mahtuu ihan hyvin leuan alle ja henki liikkuu senkin jälkeen, jos sitä meinasit. :)
Onhan noita uusia ihmisiä jälleen tullut vastaan nyt jos jonkinlaista ja jatkossakin uusia tuttavuuksia tulee olemaan varmasti enenevässä määrin. Osalle varmaan jää nimi ja henkilö paremmin mieleen kun on "hiukan" erikokoinen kuin muut :) Ei minua tuijotus ja ihmettely mitenkään haittaa eikä se ole uutta.- ?????
kotleetti kirjoitti:
Solmiota saa käyttää tai olla käyttämättä, on sitten pomo tai päällikkö. Itse en sitä pidä kuin lähinnä asiakastapaamisissa, mutten aina silloinkaan. Kyllä se solmio mahtuu ihan hyvin leuan alle ja henki liikkuu senkin jälkeen, jos sitä meinasit. :)
Onhan noita uusia ihmisiä jälleen tullut vastaan nyt jos jonkinlaista ja jatkossakin uusia tuttavuuksia tulee olemaan varmasti enenevässä määrin. Osalle varmaan jää nimi ja henkilö paremmin mieleen kun on "hiukan" erikokoinen kuin muut :) Ei minua tuijotus ja ihmettely mitenkään haittaa eikä se ole uutta.Miten voit suhtautua kaikkeen noin positiivisesti? Ja miten ihmeessä elämäsi on olevinaan niin helppoa noin lihavana. Ihan kuin kieltäytyisit näkemästä mitään haittaa. Etkö todella ole menettänyt mitään tai ketään lihavuutesi takia?
- herkkäuskoista porukkaa
????? kirjoitti:
Miten voit suhtautua kaikkeen noin positiivisesti? Ja miten ihmeessä elämäsi on olevinaan niin helppoa noin lihavana. Ihan kuin kieltäytyisit näkemästä mitään haittaa. Etkö todella ole menettänyt mitään tai ketään lihavuutesi takia?
Kotleetti on mielikuvitushahmo. Häntä ei OLE OLEMASSA:
????? kirjoitti:
Miten voit suhtautua kaikkeen noin positiivisesti? Ja miten ihmeessä elämäsi on olevinaan niin helppoa noin lihavana. Ihan kuin kieltäytyisit näkemästä mitään haittaa. Etkö todella ole menettänyt mitään tai ketään lihavuutesi takia?
Miksi pitäisi sitten suhtautua kaikkeen mahdolliseen vain negatiivisesti? Mitä sillä oikein saavuttaisi tai mitä hyötyä siitä olisi? Miksi elämästä pitäisi tehdä hankalaa tai hankalampaa ihan tarkoituksella?
Kuten olen aiemminkin maininnut tällä foorumilla niin en mahdu kaikkiin huvipuistojen laitteisiin. Siinä nyt yksi oleellinen haitta. Eipä se tietty estä menemästä niihin laitteisiin johon edelleen mahdun. Kyllä minä tuossa haitan näen joten en sitä mitenkään kiellä näkemästä.
Enpä nyt ole lihavuuden takia menettänyt ketään painon nousun yhteydessä. Silloinhan he olisivat olleet kiinnostuneet vain ulkokuorestani eikä minusta itsestäni. Menettäähän ei voi mitään sellaista jota ei ole koskaan ollutkaan.- mkoijn
kotleetti kirjoitti:
Miksi pitäisi sitten suhtautua kaikkeen mahdolliseen vain negatiivisesti? Mitä sillä oikein saavuttaisi tai mitä hyötyä siitä olisi? Miksi elämästä pitäisi tehdä hankalaa tai hankalampaa ihan tarkoituksella?
Kuten olen aiemminkin maininnut tällä foorumilla niin en mahdu kaikkiin huvipuistojen laitteisiin. Siinä nyt yksi oleellinen haitta. Eipä se tietty estä menemästä niihin laitteisiin johon edelleen mahdun. Kyllä minä tuossa haitan näen joten en sitä mitenkään kiellä näkemästä.
Enpä nyt ole lihavuuden takia menettänyt ketään painon nousun yhteydessä. Silloinhan he olisivat olleet kiinnostuneet vain ulkokuorestani eikä minusta itsestäni. Menettäähän ei voi mitään sellaista jota ei ole koskaan ollutkaan.Ahaa, sull ei oo koskaan ollukaan oikeeta tyttöystävää kun et oo sellasta menettänykään.
- Irspe
kotleetti kirjoitti:
Enpä nyt ole lihavuuden takia menettänyt ketään painon nousun yhteydessä. Silloinhan he olisivat olleet kiinnostuneet vain ulkokuorestani eikä minusta itsestäni. Menettäähän ei voi mitään sellaista jota ei ole koskaan ollutkaan.hyvä, noin kuuluukin ajatella. Ihmisillä on kumma taipumus nykyään tuijottaa vain ulkonäköön, jää kokonaan se itse ihminen näkemättä. Ja kun ei nähdä kokonaisuutta, on helposti leimaamassa toisia tyhmäksi, laiskaksi yms.
Rohkeasti vaan olkaamme erinlaisia on se sitten missä suhteessa tahansa - todistettava?
herkkäuskoista porukkaa kirjoitti:
Kotleetti on mielikuvitushahmo. Häntä ei OLE OLEMASSA:
Nimi ja työpaikka julkiseksi jotta saa käydä pällistelemässä, kertomuksia hajonneista tuoleista ja revenneistä vaatteista jne. Ja lisää kuvia nettiin, vaikka vaatteet päällä. Sitten uskotaan.
Ei vainkaan, ei tarvi. mkoijn kirjoitti:
Ahaa, sull ei oo koskaan ollukaan oikeeta tyttöystävää kun et oo sellasta menettänykään.
No voihan tuon tekstin noinkin tulkita jos haluaa. Tarkoitin lähinnä vain yleisellä tasolla sitä, että eihän sitä voi mistään tietää mitä mahdollisuuksia on voinut jäädä kokemattamatta lihavuuden takia, kun vastakkainen sukupuoli ei ole pelkän lihavuuden takia sitten enää kiinnostunut ja että normipainoisena tilanne olisi voinut olla suosiollisempi. Silloinhan ei voi menettää mitään sellaista jota koskaan ei ole ollutkaan tai saanutkaan. Jopas oli mutkikkaasti sanottu, mutta kuitenkin :)
Onhan niitä tyttöystäviä ollut. Mitä sitten lie tarkoitat "oikealla" :)- oppÅ
kotleetti kirjoitti:
No voihan tuon tekstin noinkin tulkita jos haluaa. Tarkoitin lähinnä vain yleisellä tasolla sitä, että eihän sitä voi mistään tietää mitä mahdollisuuksia on voinut jäädä kokemattamatta lihavuuden takia, kun vastakkainen sukupuoli ei ole pelkän lihavuuden takia sitten enää kiinnostunut ja että normipainoisena tilanne olisi voinut olla suosiollisempi. Silloinhan ei voi menettää mitään sellaista jota koskaan ei ole ollutkaan tai saanutkaan. Jopas oli mutkikkaasti sanottu, mutta kuitenkin :)
Onhan niitä tyttöystäviä ollut. Mitä sitten lie tarkoitat "oikealla" :)Susta nyt yritetään tehdä läskien kanssa yksin jäänyt hylkiö. Kerro sitten oliko se viimeisin tyttöystävä 10 vuotta sitten. Ja milloin viimeksi, no tiedäthän mitä ....
- utelias
kotleetti kirjoitti:
Onhan niitä tyttöystäviä ollut. Mitä sitten lie tarkoitat "oikealla" :)Noin yleisellä tasolla, haluaisitko yleensäkään vaimoa ja kenties lapsia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924687
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?853969Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1533735Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1162638Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1322582- 432161
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282067Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261850- 881719
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91717