Venepaikkoja?

Ohoi! Savonlinnan lähettyvillä muistelen olevan jotain vesistöäkin, vai olenko muka väärässä? No, vene pitää tuoda joskus rantaankin, joten kysynkin nyt, että onko sielläpäin vapaita vuokrattavia (tai ostettavia) venepaikkoja? Missä hyvät paikat? Hinta/kausi ja rantasäilytyspaikka talveksi kiinnostais myös?

16

1338

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • ...kiitoksia!


      • kerran.
        Kairakettu kirjoitti:

        ...kiitoksia!

        Käy tutustumassa paikalliseen liikennekulttuuriin ja laita taas kuvia liikennepalstalle kuten muiltakin retkiltäsi.Autosi joudut vaihtamaan koppimopoon jos mielit ylläpitää edes 15 km/h keskinopeutta siellä tuppukylässä.


      • kerran. kirjoitti:

        Käy tutustumassa paikalliseen liikennekulttuuriin ja laita taas kuvia liikennepalstalle kuten muiltakin retkiltäsi.Autosi joudut vaihtamaan koppimopoon jos mielit ylläpitää edes 15 km/h keskinopeutta siellä tuppukylässä.

        Enhän minä siellä autolla ajele, vaan veneellä.


    • Remuelkku

      tarkoin harkita, mille rannalle aiot veneesi kesällä tuoda. Rantapaikkoja kaupungista löytyy kahdenlaisia, on vain huonoja ja erittäin huonoja. Varkaiden ja ilkivallan tekijöiden takia täytyy veneestä tyhjentää pois KAIKKI irrallinen omaisuus, muuten ne katoavat parempiin taskuihin.
      Mikäli veneesi voi olla laiturissa niin se vaihtoehto on parempi. Portillisia laitureita kaupungista löytyy lukuisa määrä. Mikäli aiot varata laituripaikan niin liikkeellä kannattaa olla hyvissäajoin sillä vapautuneet paikat suosituimmilta paikoilta menevät heti toukokuun alussa. Laituripaikka tilanne selviää parhaiten soittamalla satamatoimistoon puh. 015-5714405

      • paikka.

        On siis syytä heti kääntyä ME-puolueeseen.


      • Remuelkku
        paikka. kirjoitti:

        On siis syytä heti kääntyä ME-puolueeseen.

        vielä täällä venepaikkoja jaa.


      • Deodor

        Kustannus kysymys. Portilliset laituripaikat ovat
        sairaan kalleita. Eikä ole mikään este, tavaroiden häviämiselle. Hommaa traileri, moni huoltoasema vuokraa niitä,jos ei ole omaa.
        Omassapihassa säilyy varmasti parhaiten.
        Itse pidin pari kesää portillisella laiturilla
        Everlahdessa, ei ollut este varkaille. Elikkä nuukuudesta sakotetaan. Osti trailerin, vene kyytiin ja pihaan, kyllä pysyi tavarat paikoilaan.


      • Remuelkku
        Deodor kirjoitti:

        Kustannus kysymys. Portilliset laituripaikat ovat
        sairaan kalleita. Eikä ole mikään este, tavaroiden häviämiselle. Hommaa traileri, moni huoltoasema vuokraa niitä,jos ei ole omaa.
        Omassapihassa säilyy varmasti parhaiten.
        Itse pidin pari kesää portillisella laiturilla
        Everlahdessa, ei ollut este varkaille. Elikkä nuukuudesta sakotetaan. Osti trailerin, vene kyytiin ja pihaan, kyllä pysyi tavarat paikoilaan.

        toimii mutta jos on VENEen kokoinen vene niin ei sitä kukaan viitsi mukaan aina hinata. Ja onhan vakuutukset keksitty. Omaa tyhmyyttä on jos ei pidä omaisuuttansa vakuutettuna. Mutta eipä ne pikkunippeli varkauksia tietenkään korvaa. Niinkuin sanottu, laituripaikkoja on hyviä ja vähemmän hyviä. Omassa veneessäni ei ole vielä varkaita käynyt, onneksi.


      • Deodor kirjoitti:

        Kustannus kysymys. Portilliset laituripaikat ovat
        sairaan kalleita. Eikä ole mikään este, tavaroiden häviämiselle. Hommaa traileri, moni huoltoasema vuokraa niitä,jos ei ole omaa.
        Omassapihassa säilyy varmasti parhaiten.
        Itse pidin pari kesää portillisella laiturilla
        Everlahdessa, ei ollut este varkaille. Elikkä nuukuudesta sakotetaan. Osti trailerin, vene kyytiin ja pihaan, kyllä pysyi tavarat paikoilaan.

        Tuskin nimimerkki "Kairakettu" paljon katselee sitä onko se nyt kallis se paikka. Pohjoisen miehellä on myös nimittäin liksaa kuten minullakin.

        Pääasia että hyvällä paikalla lähellä kaupunkia ja portillinen laituri että kiljukriminaalit pysyvät veneen baarikaapista erossa.


      • SavoRULES kirjoitti:

        Tuskin nimimerkki "Kairakettu" paljon katselee sitä onko se nyt kallis se paikka. Pohjoisen miehellä on myös nimittäin liksaa kuten minullakin.

        Pääasia että hyvällä paikalla lähellä kaupunkia ja portillinen laituri että kiljukriminaalit pysyvät veneen baarikaapista erossa.

        Baarikaapin sisältöhän se varmasti houkuttelee varkaita, mutta ei minun paattiini helposti murtauduta ja vaikka murtauduttaisiinkin, niin murtautujista lähtee kuva sähköpostiin. Ei auta yhtään, vaikka veisivät kameratkin ja siinä vaiheessa poliisit ovat jo vastassa.


    • tohtori.

      hip hejaa.

      • justjust..

        just


    • tampio!

      hip heijaa tänne.

    • räkänokka!

      kappas vuan..

    • (((())))

      (((())))

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1919
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      126
      1381
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1333
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe